Προς το περιεχόμενο

Italian Architecture - harilatron


harilatron

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Την κιθάρα στο φόρτε θα την μοίραζακάπως στερεοφωνικά πάντως και ίσως να της αφαιρούσα κάποια χαμηλομεσαία.

 

 

Συμφωνώ απολύτος η μουντίλα της κιθάρας είναι το μόνο πράγμα που με ενόχλησε,και λίγο το ταμπούρο χαμηλότερα-όπως σωστά αναφέρθηκε!κατά τα άλλα Αρτιότατο!συναίσθημα και δυναμισμός!εύγε :)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 31
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

ΥΓ. Το έχω παρατηρήσει και από άλλα κλιπ. Όταν παίζεται maj7 πάνω από μινόρε ακόρντο, οι πιο πολλοί λένε για πρασινάδες και μόνο εμένα μου αρέσει.  :-\

 

Kι εμένα!!  :D Green is the colour, man!

feel da FUNK blast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ ομορφο θα ελεγα!

πατισα Replay ειναι οτι πρεπει για να χαλαρωσω!

οσο για αυτο που λεει ο τριγγα αστον να λεει!  :P

τα σπαει αυτη η d# ;D

καποιος ειπε να ειχε κ ενα σολο

εμενα θα μου αρεζε να εμπενε απο πανω μια απλη μελωδια την οποια θα επαιζε μια κιθαρα με slide!

A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραιο κομματι ρε χαριλατρε ναπουμ.Αξιοποιησες ωραια τον αμανε ναπουμ.Μονο μια απορια-ενσταση εχω ηχητικα αλλα νομιζω κ θεωρητικα.

Στο πιανο κανεις ενα περασμα B-D-D#-E καθε τοσο που κανει επαναληψη το θεμα.ΒΑζεις δηλαδης b7,7,root πανω στο Eminor ακορντο που χει εκει.Νομιζω ολο το κομματι ειναι εκει.Λοιπον αυτο το περασμα το ξερω σαν μια bebop major κλιμακα που ταιριάζει πολυ σε maj7 ακορντα.Δηλαδη παιρνας νοτα απο ματζορε κλιμακα εκει κ μου ακουγεται λίγο "οτι" εμενα.Λιγο κατι σε μπλουζ στοιχειο πας να περασεις εκει δεν ξερω κιολας αλλα μπορεις να χρησιμοποιήσεις παμπολες διαφορετικες επιλογες.

 

Γνωμη μου παντα ε...

 

 

Υ.Γ.Δε θελω να το παρεις σαν υποδειξη αλλα ξερω οτι μπορεις κ καλυτερα.Το χεις αποδειξει κ με τα κιθαροκλιπακια ανα καιρους.Το μπλουζιαρικο αν το θες μπορεις να το πετυχεις.

 

H νότα d# στο πιάνο είναι προσαγωγέας οπότε δικαιολογείται διότι μιλάμε για Εminor  ελάσσονα αρμονική.Άρα το το ''υποθετικό'' πρόβλημα που υπάρχει δεν είναι η d#, αλλά η d διότι στις ελάσσονες κλίμακες αλοιώνεται η 7η βαθμίδα και παίρνει δίαιση.Όμως και αυτό εξηγήται.Είναι ξένος φθόγγος και όχι γιατί είναι στην άρση αλλά χάρην μελωδικής γραμμής. Η συγχορδία που ακολουθεί από κάτω θα είναι 1η μεθ εβδόμης (Εm7) που ουσιαστικά δεν υπάρχει γιατί ο φθόγγος είναι περαστικός και δεν κρατάει για πολύ ώρα.Όμως και για πολύ ώρα να κρατούσε πάλι υπάρχει εξήγηση.Το D θα μπορούσε να είναι 5η σε πρώτη αναστροφή (Vσε6) και αυτό διότι ακολουθεί το d# το οποίο είναι περαστικός φθόγγος.

Γι αυτό λέμε ότι η τέχνη δεν έχει όρια.

Αυτά. :)

 

Υ.Γ.Πολύ καλό το καμμάτι harilatron.Ωραία πνευστά και το ταμπούρο μη το πειράξεις καθόλου είναι τέλειο.

Φιλικά ninja

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα ακουσει την πρωιμη version του κομματιου και τωρα αυτο ειναι σαφως πιο πληρες και ολοκληρωμενο. Στοιχεια που μου αρεσουν ιδιαιτερα: τα ηχητικα "εφε" στην αρχη, η επιλογη του crescendo και η εισοδος του μιλιταριστικου ταμπουρου μαζι με πνευστα (παρα πολυ καλη ιδεα) και η επιστροφη στο αρχικο θεμα. Παρα πολυ καλο και σαν ιδεα και σαν υλοποιηση. Ποτε ξεκιναμε μαθηματα?

 

Μια και θα εμφανιστει στην Αθηνα τις επομενες μερες και μια και σου ειχα πει οτι το θεμα του πιανου μου θυμιζει εναν απο τους αγαπημενους μου Ιταλους συνθετες τον σχετικα, ασημο Paolo Conte ευκαιρια να τον γνωρισουν μερικοι:

 

http://www.youtube.com/watch?v=VpvGsWwYKpU

 

 

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια.  :)

 

H νότα d# στο πιάνο είναι προσαγωγέας οπότε δικαιολογείται διότι μιλάμε για Εminor  ελάσσονα αρμονική.Άρα το το ''υποθετικό'' πρόβλημα που υπάρχει δεν είναι η d#, αλλά η d διότι στις ελάσσονες κλίμακες αλοιώνεται η 7η βαθμίδα και παίρνει δίαιση.Όμως και αυτό εξηγήται.Είναι ξένος φθόγγος και όχι γιατί είναι στην άρση αλλά χάρην μελωδικής γραμμής. Η συγχορδία που ακολουθεί από κάτω θα είναι 1η μεθ εβδόμης (Εm7) που ουσιαστικά δεν υπάρχει γιατί ο φθόγγος είναι περαστικός και δεν κρατάει για πολύ ώρα.Όμως και για πολύ ώρα να κρατούσε πάλι υπάρχει εξήγηση.Το D θα μπορούσε να είναι 5η σε πρώτη αναστροφή (Vσε6) και αυτό διότι ακολουθεί το d# το οποίο είναι περαστικός φθόγγος.

...

 

Πές τα ρε ninjα.... γιατί εγώ ... ξέρεις.....βαριέμαι να τα εξηγώ.  :P :P :P :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα εγω για να καταλαβω,ολα αυτα που εγραψε ο Ninja τα ειχες στο μυαλο σου ρε Χαριλαε; ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

Επιστημη. ;D ;D ;D ;D ;D

 

Τελος.

Πρώην VARTANIS 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Τωρα εγω για να καταλαβω,ολα αυτα που εγραψε ο Ninja τα ειχες στο μυαλο σου ρε Χαριλαε; ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

...

 

Εννοείται.  8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου