Προς το περιεχόμενο

Εμπειρίες σε καταστήματα Νάκας


munchkin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Αγγλία, Steinway (!!!!) SALE 50% για δύο μέρες (στα 4 χρόνια που ήμουν).

 

Πάω λοιπόν, ολίγον ψαρομένος... Τους λέω μπλα μπλα, καταρχήν για τις τιμές (30,000 λύρες και πάνω τα πιάνα με ουρά, τότε η λύρα ήταν 1.5 ευρώ). Ρωτάω για δόσεις και τέτοια, για μεταφορά στην Ελλάδα (50% είναι αυτό, και ας πούλαγα τη μάνα μου που λένε). Μου λένε, δύσκολο, θα πρέπει να το κοιτάξουμε, δεν ισχύει η ασφάλεια, και τέτοια.

 

Τέλος τους ζητάω να παίξω.

 

εεε ρε παιδιά, έπαιζα επι 1 ώρα και 1/4! Δεν με ενόχλησε ΚΑΝΕΙΣ, δε με ακούμπησε ΚΑΝΕΙΣ, και δε μου είπε ΚΑΝΕΙΣ τίποτα! Όλοι εντάξει τους ήταν! Το καταχάρηκα, μετά πήρα το παιδί μου με το καρότσι (2 χρονών τότε), και έφυγα... Φυσικά δεν πήρα πιάνο με 30 χιλιάρικα λύρες, και η μάνα μου είναι γριά δεν πιάνει πολλά (αλλιώς θα την είχα δώσει, δε θα μου ξέφευγε...).

 

Όπως και νά'χει δεν ενοχλήθηκαν που έπαιζα τόση ώρα. Προφανώς ξέρω και πιάνο, είδαν οι άνθρωποι οτι δεν το καταστρέφω το όργανο, όμως είναι και όργανο αξίας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 55
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Και εγώ είχα παρόμοιες εμπειρίες σε όλα τα καταστήματα Μουσικών Οργάνων στην Σκωτία (περίοδος 1999-2001), συγκεκριμένα στην Γλασκώβη.

 

Θυμάμαι μια περίπτωση που αφού έλιωσα Nordlead, Q και Prophecy, το παλικάρι μου πρότεινε να ακούσω και ένα JD-800 που μόλις είχε βγεί από το Service τους !

 

Την επόμενη βδομάδα (ως φοιτητής) πήγα και αγόρασα ένα MIDI Keyboard...

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες αργότερα...

Χθες το βράδυ 19/05/2009 έκανα ένα νέο thread σχετικά με τον Νάκα ως προμηθευτή.

Θα το ξανακάνω εδώ αφού μέσα σε λίγες ώρες κάποιοι φρόντισαν να το σβήσουν.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιου είδους λογοκρισία, στο να λέμε την γνώμη μας και την εμπειρία μας, ώστε να μην χάνω άδικα τον χρόνο μου.

 

Ευχαριστώ,

Σπύρος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Χθες το βράδυ 19/05/2009 έκανα ένα νέο thread σχετικά με τον Νάκα ως προμηθευτή.

Θα το ξανακάνω εδώ αφού μέσα σε λίγες ώρες κάποιοι φρόντισαν να το σβήσουν.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιου είδους λογοκρισία, στο να λέμε την γνώμη μας και την εμπειρία μας, ώστε να μην χάνω άδικα τον χρόνο μου.

 

Ευχαριστώ,

Σπύρος

 

Λογοκρισία? Δεν νομίζω.

Δεν είδα το θέμα στο οποίο αναφέρεσαι, αλλά δεν νομίζω κάποιος από εμάς να έσβησε θέμα στο οποίο να περιέγραφες με κόσμιο τρόπο κάποια ένσταση ή διαφωνία με τον τρόπο που ο Νάκας κάνει τη δουλειά του.

 

Γράψε και τα λέμε.

Χ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ...

 

Υπήρξαν εξελίξεις στο θέμα. Τα παρακάτω τα έστειλα και email στον Νάκα και τα δημοσιέυσα σε μηχανή αναζήτησης προϊόντων.

Παρήγγειλα έναν ενισχυτή Laney GH100-LN και μια καμπίνα από κάποιο άλλο κατάστημα.

Ο Νάκας είναι ο αντιπρόσωπος της Laney στην Ελλάδα.

Με ρώτησαν από το κατάστημα (που τους ρώτησαν από τον Νάκα) αν ήθελα τον GH100-LN ή τον GH100-ΤΙ, αφού από τον Νάκα είπαν πως είναι και οι δύο ετοιμοπαράδοτοι και στην ίδια τιμή. Τους πληροφόρησα πως θέλω τον GH100-LN. Η παράδοση θα γινόταν σε μια εβδομάδα. Αρχές Απριλίου 2009.

Μετά από 10 μέρες πήρα τηλ στο κατάστημα και αυτοί πήραν στον Νάκα, αφού δεν είχαν παραλάβει ακόμα τον ενισχυτή.

Τους είπαν πως:

 

Ο ενισχυτής είναι ελαττωματικός και δεν μπορούν να μου τον δώσουν. Αλλά υπάρχει ο GH100-ΤΙ ετοιμοπαράδοτος, αν τον θέλω και η καμπίνα.

 

1. Δοκιμάζουν έναν ενισχυτή πριν τον παραδώσουν;

2. Τι περιμένουν για να με πληροφορήσουν ότι δεν μπορώ να πάρω τον ενισχυτή; Αν δεν έπαιρνα τηλέφωνο, θα επικοινωνούσαν ποτέ αυτοί;

3. Γιατί αυτή η επιμονή στο να πάρω τον GH100-ΤΙ. ΔΕΝ τον θέλω. Μήπως τον έχουν stock και θέλουν να τον ξεφορτωθούν;

4. Μήπως να πάρω την καμπίνα, μην τυχόν χαλάσει κι αυτή; Αν ήθελα λοιπόν τον GH100-LN θα έπρεπε να περιμένω ακόμα έναν μήνα. Οπότε θα τον παραλάμβανα στις αρχές του Μάη.

 

Συμφώνησα να περιμένω ακόμα έναν μήνα, σύνολο 40 ημέρες.

 

Χθες έλαβα email από το κατάστημα σχετικά με την κατάσταση της παραγελίας.

 

Κάνω quote αυτό που μου έγραψαν:

 

"Μίλησα με Naka για τα Laney και μου είπε ότι το εργοστάσιο στην Αγγλία δεν στόκαρε προϊόντα λόγω της οικονομικής κρίσης και τώρα μαζεύτηκαν αρκετές παραγγελίες ώστε να ξεκινήσει πάλι η γραμμή παραγωγής. Μέσα Ιουνίου μου έδωσε ημερομηνία παραλαβής... :/"

 

Το κατάστημα που μου πουλάει τον ενισχυτή καταλαβαίνω πως δεν φταίει, αλλά με τέτοιο προμηθευτεί θα έχει μόνο προβλήματα. Κανένας επαγγελματισμός και καμία ειλικρίνεια από την πλευρά του Νάκα.

 

Στην συνέχεια μου ζήτησαν μέσω e-mail το τηλέφωνο μου το οποίο και έδωσα και με πήραν τηλέφωνο στις 10.00 το πρωί.

 

Σε συνέχεια της πιο πάνω κατάστασης, θα ήθελα να ενημερώσω πως αφού ενημέρωσα την Laney και τον Νάκα για την δυσάρεστη θέση στην οποία βρίσκομαι, μου έστειλαν e-mail και με πήραν τηλέφωνο στις 10.00 η ώρα, ώστε να μου εξηγήσουν τους λόγους της καθυστέρησης.

Δεν άλλαξε κάτι βέβαια, απλά έμαθα το πως γίνονται οι παραγγελίες και τους χρόνους παράδοσης.

Η πληροφορία ότι θα παραλάβω το προϊόν σε μια εβδομάδα ήταν λάθος από την αρχή.

Τουλάχιστον έδειξαν κάποιο ενδιαφέρον και αυτό το εκτιμώ.

 

Και μετά από αυτήν την δεύτερη κριτική, με ξαναπήραν τηλέφωνο από το τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου του Νάκα, για να διαμαρτυρηθούν σχετικά με τις κριτικές μου, αφού η κριτική όπως με πληροφόρησαν έγινε σε χώρο μου αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα κι όχι τον Νάκα σαν αντιπροσωπεία, αν και αυτό το δηλώνω κι εγώ ξεκάθαρα στην πρώτη σειρά της πρώτης κριτικής μου.

 

Έστειλα λοιπόν κι εγώ email - κατόπιν συμφωνίας με τον υπάλληλο του Νάκα που τηλεφώνησε - στην μηχανή αναζήτησης να επανεξετάσουν τις κριτικές μου σχετικά με την ευστοχία τους όσον αφορά το περιεχόμενο της σελίδας που δημοσιεύτηκε.

 

Τα σχόλια σας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σχόλια σας;

 

Δειχνεις σαν υπαιτιο το Νάκα,χωρις να αναφερεις το καταστημα που μεσολαβησε.Δηλαδη κανεις μια καταγγελία ανώνυμα,με εναρκτήριο μια κατασταση χωρις στοιχεία (μου ειπαν,τους ειπα,τους ειπαν να μου πουν).

 

Καλλιστα θα μπορουσε να φταιει το ενδιαμεσο καταστημα.Ισως για αυτο να σβηστηκε το αρχικο θεμα...επειδη γραφτηκες για να καταγγείλεις κατι χωρις καν η καταγγελία να στεκει λογικά και στοιχειωδώς δίκαια απεναντι στους θιγομενους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν νομίζω να εμπλέκεται το ενδιάμεσο κατάστημα. Γι' αυτό και δεν το αναφέρω.

Όπως και να έχει για να είναι πλήρης η πληροφορία η παραγγελία έγινε μέσω της Artsound.

Αυτό το λέω γιατί κάθε φορά μου έλεγαν: μια στιγμή να πάρω στον Νάκα και θα σας πάρω τηλέφωνο.

Από την αρχή ήξερα πως ο προμηθευτής είναι ο Νάκας. Δεν είναι κάτι που κρύβουν. Απλά από την Artsound πήρα την καλύτερη προσφορά.

 

Δεν καταλαβαίνω τι από αυτά που λέω δεν στέκει. Γιατί την θεωρείς άδικη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Μάλιστα.  :)

ludwigvb, ζεις ένα δράμα. Περίμενε τον ενισχυτή σου και μόλις έρθει πες μας αν ακούγεται καλά.

 

Ο επόμενος παρακαλώ.  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω τι από αυτά που λέω δεν στέκει. Γιατί την θεωρείς άδικη;

 

Γιατι χωρις πειστικό λογο (απλα απο τη δικη σου εκτιμηση),αθωωνεις τον εναν και εισαι σιγουρος οτι φταιει ο αλλος.

 

Προσοχη : δεν υποστηριζω οτι ο αλλος επαγγελματιας ειναι που φταιει,απλα εξηγω γιατι θεωρω το θεμα εκκρεμές για σβήσιμο :D

 

Aπλα...δεν ειναι στοιχείο το οτι σου ελεγαν "θα παρω τηλεφωνο"...Δεν μπορεις να εχεις δημοσιο βημα για κατηγοριες εναντι μιας επιχειρησης με αυτα τα στοιχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης στα θετικά της τηλεφωνικής επικοινωνίας θα πρέπει να προσθέσω ότι μου πρότειναν να μου δώσουν κάποιον άλλον ενισχυτή, προσωρινά, για τις όποιες ανάγκες μπορεί να έχω σε ζωντανές εμφανίσεις.

 

Blue: Το ότι έχουν κάνει λάθος από την πλευρά του Νάκα δεν είναι κάτι που δεν παραδέχτηκαν. Το πιο απλό ήταν να πουν ότι έχουν ένα μοντέλο το οποίο το έχουν ανοίξει. Αν είναι οκ μου το στέλνουν, αν όχι θα πρέπει να περιμένω 2½ μήνες. Η αλήθεια είναι πως μάλλον δεν θα περίμενα. Η διαφορά δεν ήταν ΤΟΣΟ μεγάλη από άλλα καταστήματα.

 

Επίσης δεν νομίζω να υπήρχε λόγος να μου πουν ψέματα από την Artsound. Όσες φορές αγόρασα από εκεί μου έλεγαν μια ημερομηνία, που μερικές φορές μπορεί να ήταν μακρινή, αλλά την τηρούσαν.

 

Είναι και το ψυχολογικό. Καλύτερα να ξέρεις από την αρχή, παρά να υπάρχουν αναβολές κάθε φορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου