Προς το περιεχόμενο

Η ηλεκτρονικη μουσικη σημερα


harisexp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παντως ξερεις τι με ενοχλει?Μιλας με υφος και στομφο για την ανικανοτητα της κλασικης συμβολογραφιας να αποδωσει το μεγαλειο του λευκου θορυβου (wow) ενω δεν γνωριζεις τις παραμετρους και τα στοιχειωδη γυρω απο αυτην .Δηλαδη απλα ΥΠΟΘΕΤΕΙΣ οτι δεν ειναι αρκετη.Εκτιμω αυτους που απορριπτουν κατι ,εφοσον πρωτα το εχουν γνωρισει.

 

Ε ναι, νομίζω πως στον ήχο που περιέχει ΟΛΟ το ηχητικό φάσμα που μπορούμε να ακούσουμε, τουλάχιστον ένα WOW του αξίζει! ;D

 

Σχετικά με τις δυνατότητες τις κλασικής συμβολογραφίας και του αν είναι ικανή (= αρκετή) για να αποδόσει έναν ηλεκτρονικό ήχο, αφού εγώ δεν γνωρίζω τις παραμέτρους και τα στοιχειώδη γύρω από αυτήν, γράψε μας σε παρακαλώ πως θα μπορέσεις να μεταφέρεις 100% στο πεντάγραμμο ένα εφφέ λευκού θορύβου, μία ηχογραφημένη υποβρύχια ατμόσφαιρα που πέρασε από δεκάδες επεξεργασίες, ένα vocal pad που αλλάζει αρμονικές με τυχαίο τρόπο, ένα reversed πιάνο που καίγεται ή ένα κύμβαλο μέσα στο οποίο πρόσθεσαν κάποιο reverb tail από taiko drums και τότε θα καταλάβεις πως η συγκεκριμένη συμβολογραφία δημιουργήθηκε για να καταγράψει μουσική πληροφόρηση από δεδομένα μουσικά όργανα κι όχι για μελλοντικά που κάνουν τα τρελά τους σε έναν ήχο...

 

(κάποιος μου χρωστάει απάντηση για το MetaSynth... ::))

A.E.T.E.R.N.I.T.A.S.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 112
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

ξαναείπα ότι και το Umaguma είναι "κλασικη" ηλεκτρονικη μουσικη και οι Floyd το έκαναν πριν τον Jarre...Μέχρι και τον Wakeman θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω...χρησιμοποιείς όρους ("κλασική") που δεν είναι σωστοί

 

Και ο Jarre χρησιμοποιεί πραγματικό κιθαρίστα και πραγματικές χoρωδίες...και γκονγ και πολλοί άλλοι...κοίτα αρκετά πιο πίσω (1970-75)

Το 1976 είχα δεί στη Αθήνα τον Σταύρο Λογαρίδη που παρουσίαζε το γκρούπ...ο Μήτσος κιθάρα, ο Λάκης μπάσσο, η Αννούλα τραγούδι και ο Αποστόλης στις γεννήτριες!!! (τότε δεν είχαν πλήκτρα επάνω, μόνο ποντεσιόμετρα)...άλλη κλασικη" ηλεκτρονικη μουσικη!! Είδες πόσο εύκολα βάζουμε ετικέτες?

Χρησιμοποιησα το ορο "κλασσικη" κατα συνθηκη γιατι ειναι δυσκολο να χαρακτηρισεις αυτο το ειδος και λογο οτι σημερα χρησιμοποιουνται πολλες ονομασιες.Θα ηθελα ομως να ξερω τον σωστο ορο Αν υπαρχει.Για να μην υπαρχει συγχηση

οταν εγω μιλαω για ηλεκτρονικη κλασσικη εννοω οτι παιζοταν με ηλεκτρονικο ακουσμα αποκλειστικα απο πληκτροφορα εκεινη την εποχη.

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι ρώτησα πιο πριν για το MetaSynth της UI αλλά δεν πήρα απάντηση ::)

συγνώμη δεν το πρόσεξα, αλλά και δεν γνωρίζω το μέτασυνθ.

 

Ούτε και εγώ έχω πάρει απαντήσεις στις ερωτήσεις που έχω κάνει.  ::)

Καλύτερα όμως να το αφήσουμε. Άλλωστε έχουμε χάσει το θέμα εντελώς.

 

Αλήθεια ποιο ήταν το θέμα;

"Η Ηλεκτρονική μουσική Σήμερα". Σωστά;

κανείς δεν είπε (όρισε) τι είναι ηλεκτρονική μουσική. ο όρος είναι καταχρηστικός και το ερώτημα απατηλό ... ως εκ τούτου μιλάμε αγκαγκα ουάγκακα

 

Σαν κάποιους που αναφέρονται στην Dance Music, λές και υπάρχει μουσική που δεν χορεύεται.   ;D

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Τι να βάλουν ρε συ Ιχνηλάτη, ειλικρινά αδυνατώ να σε παρακολουθήσω... ::)

 

 

Δεν πειράζει  :)

ούτως ή άλλως το κάψαμε ...  :(

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πειράζει  :)

ούτως ή άλλως το κάψαμε ...  :(

 

ένα reversed πιάνο που καίγεται

 

A pattern is starting to emerge...

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ναι, νομίζω πως στον ήχο που περιέχει ΟΛΟ το ηχητικό φάσμα που μπορούμε να ακούσουμε, τουλάχιστον ένα WOW του αξίζει! ;D

 

Σχετικά με τις δυνατότητες τις κλασικής συμβολογραφίας και του αν είναι ικανή (= αρκετή) για να αποδόσει έναν ηλεκτρονικό ήχο, αφού εγώ δεν γνωρίζω τις παραμέτρους και τα στοιχειώδη γύρω από αυτήν, γράψε μας σε παρακαλώ πως θα μπορέσεις να μεταφέρεις 100% στο πεντάγραμμο ένα εφφέ λευκού θορύβου, μία ηχογραφημένη υποβρύχια ατμόσφαιρα που πέρασε από δεκάδες επεξεργασίες, ένα vocal pad που αλλάζει αρμονικές με τυχαίο τρόπο, ένα reversed πιάνο που καίγεται ή ένα κύμβαλο μέσα στο οποίο πρόσθεσαν κάποιο reverb tail από taiko drums και τότε θα καταλάβεις πως η συγκεκριμένη συμβολογραφία δημιουργήθηκε για να καταγράψει μουσική πληροφόρηση από δεδομένα μουσικά όργανα κι όχι για μελλοντικά που κάνουν τα τρελά τους σε έναν ήχο...

 

(κάποιος μου χρωστάει απάντηση για το MetaSynth... ::))

 

Έχεις μπερδέψει κάποια πράγματα.

Η μουσική σημειογραφία  γράφει την μουσική όχι τον ήχο.

Γράφει οξύτητα πχ ντό - ρε και ταχύτητα - χρόνο.

Γράφει και κάποια άλλα πράγματα λεγκάτο κλπ που βοηθούν στην εκτέλεση.

Αλλά δεν γράφει τις αρμονικές, το άν η τρομπέτα είναι σκουριασμένη,

ή το αν η κιθάρα είναι από τενεκέ και καυσόξυλο.

 

Δεν γράφει το reverb ή το chorus ...

!!!!!   Άλλο πράγμα η μουσική και άλλο ο ήχος.   !!!!!

 

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΛΑΜΕ

ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ "ΗΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ". ;)

 

Και αν προσπαθήσεις να δώσεις έναν ορισμό,

τότε θα καταλάβεις πως μπερδεύεις την μουσική με το ήχο. ;)

 

Για να πάρει κάποιος μιά σωστή απάντηση,

θα πρέπει πρώτα να είναι ικανός θα θέσει μιά σωστή ερώτηση.

Και εδώ, το ερώτημα είναι απατηλό.  :(

 

Εγώ βγαίνω έξω από την σηζήτηση αυτή.

Τα λέμε σε κανένα άλλο θέμα.

Φιλικά.  :)

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

!!!!!   Άλλο πράγμα η μουσική και άλλο ο ήχος.   !!!!!

 

Σου θυμίζω ένα τμήμα της πρώτης μου τοποθέτησης που καταδεικνύει πως στην ηλεκτρονική μουσική, ακόμη και ο ήχος αποτελεί μέρος της μουσικής (για να μην πω ότι είναι το βασικότερο):

 

Και μην ξεχνάτε πως στην ηλεκτρονική μουσική, η σύνθεση ξεκινά από τον "πρωτογενή" ακόμα τομέα, αυτόν της δημιουργίας των ήχων μίας σύνθεσης. Σε όλα τα άλλα είδη μουσικής, οι ήχοι είναι δεδομένοι και αυτό που πρέπει να γίνει στη συνέχεια είναι το να τους συνδυάσουμε προς ένα καλό ηχητικό αποτέλεσμα. Στην ηλεκτρονική μουσική η δουλειά ξεκινά ακόμη πιο νωρίς και ακόμη πιο βαθιά, καθώς στο αρχικό στάδιο είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν οι κατάλληλοι ήχοι για τη σύνθεση. Πρόκειται κυριολεκτικά για δημιουργία εκ του μηδενός!

 

Σου θυμίζω επίσης πως κάποιος, ειδικά στην experimental/ambient μπορεί να φτιάξει ένα pad ιδιαίτερα πλούσιο ηχητικά που ορίζεται ως ένας (1) ήχος και αυτό το pad να είναι ο μοναδικός ήχος που θα ακούγεται πχ για 30'. Αυτό ΕΙΝΑΙ μουσική και εδώ όπως βλέπεις ΗΧΟΣ = ΜΟΥΣΙΚΗ. Θυμίσου επίσης την ατάκα του Claude Debussy και θα κατανοήσεις πως στην ηλεκτρονική μουσική, η προσέγγιση του ήχου αποκτά μια πιο "εσωτερική" διάσταση... 

A.E.T.E.R.N.I.T.A.S.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ναι, νομίζω πως στον ήχο που περιέχει ΟΛΟ το ηχητικό φάσμα που μπορούμε να ακούσουμε, τουλάχιστον ένα WOW του αξίζει! ;D

 

Σχετικά με τις δυνατότητες τις κλασικής συμβολογραφίας και του αν είναι ικανή (= αρκετή) για να αποδόσει έναν ηλεκτρονικό ήχο, αφού εγώ δεν γνωρίζω τις παραμέτρους και τα στοιχειώδη γύρω από αυτήν, γράψε μας σε παρακαλώ πως θα μπορέσεις να μεταφέρεις 100% στο πεντάγραμμο ένα εφφέ λευκού θορύβου, μία ηχογραφημένη υποβρύχια ατμόσφαιρα που πέρασε από δεκάδες επεξεργασίες, ένα vocal pad που αλλάζει αρμονικές με τυχαίο τρόπο, ένα reversed πιάνο που καίγεται ή ένα κύμβαλο μέσα στο οποίο πρόσθεσαν κάποιο reverb tail από taiko drums και τότε θα καταλάβεις πως η συγκεκριμένη συμβολογραφία δημιουργήθηκε για να καταγράψει μουσική πληροφόρηση από δεδομένα μουσικά όργανα κι όχι για μελλοντικά που κάνουν τα τρελά τους σε έναν ήχο...

 

 

;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τις δυνατότητες τις κλασικής συμβολογραφίας και του αν είναι ικανή (= αρκετή) για να αποδόσει έναν ηλεκτρονικό ήχο, αφού εγώ δεν γνωρίζω τις παραμέτρους και τα στοιχειώδη γύρω από αυτήν, γράψε μας σε παρακαλώ πως θα μπορέσεις να μεταφέρεις 100% στο πεντάγραμμο ένα εφφέ λευκού θορύβου, μία ηχογραφημένη υποβρύχια ατμόσφαιρα που πέρασε από δεκάδες επεξεργασίες, ένα vocal pad που αλλάζει αρμονικές με τυχαίο τρόπο, ένα reversed πιάνο που καίγεται ή ένα κύμβαλο μέσα στο οποίο πρόσθεσαν κάποιο reverb tail από taiko drums και τότε θα καταλάβεις πως η συγκεκριμένη συμβολογραφία δημιουργήθηκε για να καταγράψει μουσική πληροφόρηση από δεδομένα μουσικά όργανα κι όχι για μελλοντικά που κάνουν τα τρελά τους σε έναν ήχο...

 

Anon, δεν χρειάζεται χαρτί και μολύβι για να τα περιγράψεις όλα αυτά! Η τεχνολογία έχει προχωρήσει και έχουμε πλέον τα ... visual περιβάλλοντα (sequencers δηλαδή). Κάθε παράμετρος ξέρεις ότι μπορεί να απεικονίζεται με διάφορους τρόπους, σε X-Y άξονες, σε event list, σε piano-roll και δεν ξέρω και γω πως αλλιώς. Το σημαντικό που πρέπει να αναφερθεί είναι ότι αυτές τις παραμέτρους τις διαβάζει σε real-time το seqeuncer και όχι ο άνθρωπος που τις προγραμμάτισε. Φανταστείτε να έπρεπε να τα διαβάσει και να τα εκτελέσει άνθρωπος όλα αυτά....  :o Θα έπρεπε να είναι η σαρανταχερούσα θεά Κάλι.  ;D ;D

 

(Όχι ότι δεν έχω δει παρτιτούρες κλασικής σημειογραφίας που ήταν λες και χύθηκε όλο το μελάνι... :D)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου θυμίζω ένα τμήμα της πρώτης μου τοποθέτησης που καταδεικνύει πως στην ηλεκτρονική μουσική, ακόμη και ο ήχος αποτελεί μέρος της μουσικής (για να μην πω ότι είναι το βασικότερο):

 

Σου θυμίζω επίσης πως κάποιος, ειδικά στην experimental/ambient μπορεί να φτιάξει ένα pad ιδιαίτερα πλούσιο ηχητικά που ορίζεται ως ένας (1) ήχος και αυτό το pad να είναι ο μοναδικός ήχος που θα ακούγεται πχ για 30'. Αυτό ΕΙΝΑΙ μουσική και εδώ όπως βλέπεις ΗΧΟΣ = ΜΟΥΣΙΚΗ. Θυμίσου επίσης την ατάκα του Claude Debussy και θα κατανοήσεις πως στην ηλεκτρονική μουσική, η προσέγγιση του ήχου αποκτά μια πιο "εσωτερική" διάσταση... 

 

Και μην ξεχνάτε πως στην ηλεκτρονική μουσική, η σύνθεση ξεκινά από τον "πρωτογενή" ακόμα τομέα, αυτόν της δημιουργίας των ήχων μίας σύνθεσης. Σε όλα τα άλλα είδη μουσικής, οι ήχοι είναι δεδομένοι και αυτό που πρέπει να γίνει στη συνέχεια είναι το να τους συνδυάσουμε προς ένα καλό ηχητικό αποτέλεσμα. Στην ηλεκτρονική μουσική η δουλειά ξεκινά ακόμη πιο νωρίς και ακόμη πιο βαθιά, καθώς στο αρχικό στάδιο είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν οι κατάλληλοι ήχοι για τη σύνθεση. Πρόκειται κυριολεκτικά για δημιουργία εκ του μηδενός!

 

Οκ τότε...

Πήγαινε εδώκαι άκου την μουσική μου.

Οι ήχοι είναι φτιαγμένοι όλοι από εμένα from scratch.

Άλλους του έχω φτιάξει σε ένα EPS 16+ (όχι samples),

άλλους σε ένα FM σύνθ,

και άλλους (πνευστά) στο Roland Jupiter 6.

 

Άρα εγώ σύμφωνα με τα όσα είπες, παίζω ηλεκτρονική μουσική !!! σωστά;

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου