Προς το περιεχόμενο

Πεταλάκια ή πεταλιέρα;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ρε παιδιά έχω γνωστούς πολλούς κιθαρίστες και όλοι τους κουβαλάνε στις πρόβες τουλάχιστον 15 κιλά πεταλάκια (δεν υπερβάλλω)

τα έχουν στρώσει σε μπορντ τα έχουν πάντα συνδεδεμένα σαν πεταλιέρα. γιατί όμως δεν παίρνουν από την αρχή μια πεταλιέρα και τα αγοράζουν ένα ένα;

 

υπάρχει κάποιος λόγος έτσι;

μπορείτε να μου πείτε γιατί από ηλεκτρική είμαι άσχετος;

Ορκισμένος Μπλουζάς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς και υπάρχει λόγος. Η ποιότητα ήχου η οποία είναι καλύτερη στα πετάλια σε σχέση με τη συντριπτική πλειοψηφία των πεταλιερών... Επίσης η απόλυτη ευκολία στο να συνδυάζεις όποια εφέ θέλεις χωρίς περιορισμούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν αρκετά Σχετικά Θέματα στο τέλος της σελίδας να διαβάσεις επ'αυτού.

 

Η ευκολία των πεταλιών είναι σχετική γιατί τότε αρχίζει το μπλέξιμο του να πατάς πολλά κουμπιά* και τυπικά ενα απλό πετάλι αντιστοιχεί σε μόνο ενα σετ ρυθμίσεων.

 

 

*υπάρχουν ξεχωριστές λύσεις και γι'αυτό.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εχω πεταλακια γιατι μου αρεσουν πολυ τα χρωματιστα κουτακια!

τρελενομε να εχω πολλα απο αυτα σε διαφορα χρωματα κ σχηματα!

 

οι πεταλιερες με ξενερωνουν απιστευτα εμφανισιακα αλλα κ βαριεμε πολυ να τις ψαξω

 

οσο αφορα το θεμα του ηχου αμα ξερεις να παιζεις κ να φτιαχνεις τον ηχο σου με ολα καλα ακουγεσε!

A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

οσο αφορα το θεμα του ηχου αμα ξερεις να παιζεις κ να φτιαχνεις τον ηχο σου με ολα καλα ακουγεσε!

 

 

+111111111111111110000000 εδω τελειωνει και η συζητηση... ;D.....αρκει βεβαια να εχουν μια στοιχειωδη ποιοτητα μην τα ισοπεδωσουμε ολα ;)

RUN FOREST....RUN!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες