Προς το περιεχόμενο

Βοηθάμε εναν αρχάριο να διαλέξει...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας ρε μάγκες. Είμαι εντελώς άσχετος απο όργανα αλλα ήρθε η στιγμή να πάρω μια κιθάρα να περνάω την ώρα μου.. Αναρωτιόμουν ηλεκτρική ή ηλεκτροακουστική, αλλά πλεον σκέφτομαι γιατι οχι και τις 2. (Αν διαλεξω μία θα είναι η ηλεκτρική)

1) Μοιάζουν καθόλου ή μιλάμε για 2 εντελώς διαφορετικα όργανα?

2) Μπορούνε να συνδεθούνε στον ίδιο ενισχυτή? (οχι ταυτόχρονα)

 

Επίσης θέλω τα έξοδα για την πρώτη κιθάρα να είναι τα ελάχιστα (μεχρι να βρω τι μου ταιριάζει και αν τελικά το γουστάρω το ολο θεμα). Ψάχνοντας στο internet είδα οτι οι HARLEY BENTON  είναι οι φθηνότερες.

3) Γιατι? Είναι κακής ποιότητας, χαλάνε ευκολα, δεν δίνουν καλό ήχο ή κάτι άλλο?

Ενα παράδειγμα είναι αυτη.. http://www.thomann.de/gr/harley_benton_hbstset_2_black.htm . Ποια η γνώμη σας?

 

Κι εφόσον δεν έχω ιδέα, αφού αγοράσω θα πρέπει να μάθω να παίζω κιόλας...

4) Υπάρχουν βιβλία που μπορούνε να με βοηθήσουν? H καποια site στο internet? Η κάτι αλλο? (εκτος από δάσκαλο)

 

Γενικοτερα... γίνεται να κάνω τίποτα χωρίς ενας ειδικός να ειναι δίπλα μου?

Και τέλος να προτιμήσω αγορά απο μαγαζί της γειτονιάς ή μέσω internet? Ή δεν παιζει κανένα ρόλο?

 

Υ.Γ. Το όλο σκηνικό ειναι καθαρά για διασκέδαση...Σόρρυ αν σας κούρασα κι ευχαριστώ για την βοήθεια (ή τουλαχιστον την προσπάθεια)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1)μαλλον μιλαμε για διαφορετικα πανω κατω οργανα με καποιες ομοιοτητες...

2)δεν εχω ιδεα..αλλα νομιζω πως ναι...εδω μπορεις να βαλεις μπασο σε ενισχιτακι κιθαρας ...τωρα για το αποτελεσμα.... ;D

3)οτι να ναι ειναι η μπεντον...το εχω ακουσει απο παρα πολλους...βεβαια μην περιμενεις κατι απο μια κιθαρα που με οοολα τα αλλα μαζι κανει 100 ευρο...

αμα βαλεις στο μιαλο σου οτι δεν περνεις ουτε εναν πρς μαγνητη με αυτα τα χρηματα νομιζω οτι καταλαβαινεις την διαφορα...