Προς το περιεχόμενο

Τόνος Φωνής


Casius

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρώτα απ'όλα, μην τρελαθούμε. Οι άνθρωποι που είπε ο SF φωνητικά/τεχνικά είναι ΑΙΣΧΡΟΙ. Έλεος δλδ που θα τους βγάλουμε και φωνάρες. Σιγά μην είναι κ ο Lemmy για άριες! Δεύτερον, ναι μεν ισχύει εν μέρει αυτό που λέει ο gdevelek αλλά δεν είναι και απόλυτα ακριβές. Εξηγώ:

 

1. αν το πρόβλημα είναι στο ΑΥΤΙ τότε πρέπει να δουλέψεις το αυτί.

 

2. αν το πρόβλημα είναι στο ότι δε φτάνεις ψηλά ή χαμηλά τότε απλώς ψάξε πού σε βολεύει να τραγουδάς. Εγώ θα σου έλεγα να το κάνεις χωρίς καν κιθάρα. Πιασ'το από κάπου που σου βγαίνει αυθόρμητα και δες σε τι τόνο είσαι τελικά (αυτό πάντα με την προϋπόθεση ότι από αυτί πας καλά :))

 

3. αν το πρόβλημα είναι ότι δεν βρίσκεις καλά τις νότες και φαλτσάρεις, λίγο ή πολύ, τότε υπάρχουν δύο θέματα:

  α) βρες περιοχές που έχεις καλύτερο έλεγχο της φωνής σου (φίλε gdevelek είσαι λίγο λάθος εδώ, μπορώ να τραγουδήσω 3 οκτάβες και κάτι ψιλά, δεν έχω όμως παντού τον ίδιο έλεγχο ;) και ΣΙΓΟΥΡΑ όχι από την πρώτη στιγμή που άρχισα να τραγουδάω) και

  β) κάνε εξάσκηση, αυτά τα πράγματα βελτιώνονται ΠΟΛΥ, κανείς δεν ήταν τέλειος από την αρχή. :)

 

Κάτι ακόμα: ΟΛΟΙ οι άνθρωποι μπορούν να τραγουδήσουν σε διάφορες "θέσεις". Αν πας να μιμηθείς μια γυναικεία φωνή θα παρατηρήσεις ότι το κάνεις "διαφορετικά" απ'ό,τι αν πας να μιμηθείς τον Καρρά ;D Όταν τραγουδάμε, άλλοι αυτό το κάνουν εντελώς αυθόρμητα και χωρίς να ακούγεται έντονα η αλλαγή, άλλοι το κάνουν αυθόρμητα αλλά με πολύ ακουστή αλλαγή (εδώ ανήκω και εγώ) και άλλοι δεν το κάνουν καθόλου. Τα σημεία που γίνεται αυτή η αλλαγή (περάσματα από τη μία "θέση" στην άλλη) είναι σημεία που μας δυσκολεύουν όλους μας όταν τραγουδάμε και είναι διαφορετικά ανάλογα με τη φωνή του καθενός. Στα σημεία αυτά, εκτός του ότι μπορεί να ακούγεται αστεία η αλλαγή ή να τραβάς πολύ προς τα πάνω την "κάτω θέση" σου, δεν έχουμε συνήθως και καλό έλεγχο. Ανεβοκατεβάζοντας λοιπόν λίγο το κομμάτι μπορεί να βρούμε ένα σημείο που να μην περιέχει τέτοιες θέσεις, οπότε η απόδοσή μας να είναι και πολύ καλύτερη.

 

Γνώμη μου είναι πως ένα τραγούδι "πρέπει" να λέγεται εκεί που έχει γραφτεί. Δε γίνεται ο τραγουδιστής να το αλλάζει. Το κάθε όργανο έχει έναν χαρακτήρα σε κάθε εύρος και άλλος ο ήχος της κιθάρας όταν θα παίξεις ένα κομμάτι από C+ και άλλος αν το κάνεις F+. Για να μη βάλω στο παιχνίδι και τα drums  ;D Αφού όμως δε μιλάμε για "επαγγελματική" ενασχόληση (όπου θα σου έλεγα ότι ΕΣΥ πρέπει να προσαρμοστείς στο κομμάτι και όχι το αντίστροφο), απλώς ψάξε πού σε βολεύει και μπορεί να βρεις κάποια τονικότητα που να σου κάνει διαφορά :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

επαλαμβάνω, αν το πρόβλημά σου είναι ότι δεν φτάνεις αρκετά χαμηλά (ή ψηλά) για να τραγουδήσεις παράλληλα με το στέρεο καθως τραγουδά ο Α ή ο Β, τότε σίγουρα ανεβοκατεβάζοντας το εύρος με ένα καποτάστο θα βρεις τη λύση

 

αν όμως το πρόβλημά σου είναι ότι αντί για ντο σου βγάινει ντο δίεση, ή κάτι ανάμεσα σε ντο και σε ντο δίεση, δεν θα πετύχεις κάτι με το καποτάστο

 

τι ακριβώς από τα δύο σου συμβαίνει;  ??? το έχεις προσδιορίσει;

 

Κατα κύριον λόγο το πρώτο. Όσο για το δεύτερο, αυτό που λέει και ο menelaos πιστεύω ισχύει. Λογικό είναι να φαλτσάρω και κάπου, πόσο μάλλον τώρα στην αρχή.

 

Ευχαριστώ για το κατεβατό menelaos!  :) Κατανοώ κάποια πράγματα. Ήδη έκανα το κόλπο με το capo και παρατηρώ διαφορά όπως έλεγα το say something πριν και τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΛΟΙ οι άνθρωποι μπορούν να τραγουδήσουν σε διάφορες "θέσεις"

 

+12000000

 

αν και θα εβαζα και τη λεξη ΚΑΛΥΤΕΡΑ μεταξυ του "τραγουδησουν" & του του "σε"

 

Γνώμη μου είναι πως ένα τραγούδι "πρέπει" να λέγεται εκεί που έχει γραφτεί

 

καθε τραγουδι ΠΡΕΠΕΙ να λεγεται στον τονο στον οποιο ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ τραγουδαει καλυτερα,ολα τα υπολοιπα οργανα απλα ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ τον τραγουδιστη,αν δεν μας αρεσει/βολευει αυτο  φτιαχνουμε instrumental μπαντα και γουσταρουμε παιζοντας τα κομματια απο το ενα και μοναδικο τονο που μας βολευει.....(αυτο βεβαια θα κανει το δισκο μας εξαιρετικα κουραστικο...) ;D

 

gdevelek σοβαρα τωρα μαλλον εσυ μας κανεις πλακα.

 

Ο Dylan ειναι κατα κοινη αποδοχη απο τους πιο αφωνους tone deaf  ανθρωπους που περασαν απο τον πλανητη γη. Αυτο ομως δεν τον μειωνει ΚΑΘΟΛΟΥ ως τραγουδιστη, καθοτι δεν ακουμε dylan για την ωραια τη φωνη του αλλα για αλλους λογους.

 

Οσο για το καποταστο, ο ανθρωπος θελει να βρει το range της φωνης του. Και του προτεινε ο SF να δοκιμασει ενα τραγουδι σε καθε δυνατο κλειδι να δει σε ποιο του ακουγεται καλυτερα. Τι δεν καταλαβες? Τι σου φαινεται παραλογο?

 

οντως  Τι δεν καταλαβες? & Τι σου φαινεται παραλογο? ;D ;D

 

ο ανθρωπος μας ζητησε πως να "βρει" τον τονο που θα τον βολεψει καλυτερα τιποτα παραπανω και τιποτα παρακατω,καλλιφωνος ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορει να γινει οταν ειναι κακοφωνιξ (οσο και να προσπαθησουν ο Dylan ή ο Jagger...Marvin Gaye ή Καζαντιδης δεν θα γινουν ποτε... ;D) αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι και ενας κακοφωνιξ δεν μπορει να ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ τραγουδιστης (βλ. Nick Cave π.χ)

 

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...] αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι και ενας κακοφωνιξ δεν μπορει να ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ τραγουδιστης (βλ. Nick Cave π.χ)

 

Τώρα με δελεάζεις...  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν έγραψα πουθενά πως είναι "φωνάρες"

 

αν τους θεωρείς "αισχρούς", θα σου πως πως δικαιούσαι να το κάνεις

 

(σίγουρα έχουν προκαλέσει ανατριχίλα σε κάποια εκατομμύρια φίλους τους με τη φωνή τους)

 

βέβαια αναρωτιέμαι τι γνώμη έχεις για τη φωνή του Μίκη Θεοδωράκη

 

 

 

 

οταν καποιος έχει 3 οκτάβες εύρος, σίγουρα δεν έχει τον απόλυτο έλεγχο στο κάτω και στο πάνω άκρο, αλλά ως εκεί

 

ως προς τα υπόλοιπα περιμένω να απαντήσει ο φίλος (αν βέβαια θέλει) στην τελευταία ερώτησή μου

 

α, απάντησε

 

φίλε το καποτάστο θα σε βοηθήσει να "φέρεις" το τραγούδι εκεί που θες, τώρα ως προς φαλτσάρισμα, θα σου πρότεινα μαθήματα φωνητικής, καθώς και να ηχογραφείς τη φωνή σου και να την ακούς (αν και πιστεύω πως είναι θέμα φυσικού χαρίσματος κατά 80%)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

anyway,επειδη και εγω ανηκω στην κατηγορια των...αθλιων τεχνικα τραγουδιαρηδων (η μαλλον στους εξ αναγκης γενομενους τραγουδιστες.. ;D) μερικες συμβουλες για καλυτερα αποτελεσματα

 

1.βρες τον καλυτερο για ΕΣΕΝΑ ΤΡΟΠΟ να τραγουδας (τη "μανιερα" σου δηλ.)

2.καλο ειναι αυτος ο τροπος να γινει ΣΤΑΘΕΡΟ στυλ (μην αλλαζεις δηλ.μεταξυ των διαφορων κομματιων)

3.προσπαθησε να τραγουδας σε τονους οπου η χρεια της φωνης σου θα ακουγεται ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ (και ας κανεις και λιγα πρασινα ,δεν πειραζει)

 

;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν έγραψα πουθενά πως είναι "φωνάρες"

 

αν τους θεωρείς "αισχρούς", θα σου πως πως δικαιούσαι να το κάνεις

 

(σίγουρα έχουν προκαλέσει ανατριχίλα σε κάποια εκατομμύρια φίλους τους με τη φωνή τους)

 

βέβαια αναρωτιέμαι τι γνώμη έχεις για τη φωνή του Μίκη Θεοδωράκη

 

 

 

 

οταν καποιος έχει 3 οκτάβες εύρος, σίγουρα δεν έχει τον απόλυτο έλεγχο στο κάτω και στο πάνω άκρο, αλλά ως εκεί

 

ως προς τα υπόλοιπα περιμένω να απαντήσει ο φίλος (αν βέβαια θέλει) στην τελευταία ερώτησή μου

 

α, απάντησε

 

φίλε το καποτάστο θα σε βοηθήσει να "φέρεις" το τραγούδι εκεί που θες, τώρα ως προς φαλτσάρισμα, θα σου πρότεινα μαθήματα φωνητικής, καθώς και να ηχογραφείς τη φωνή σου και να την ακούς (αν και πιστεύω πως είναι θέμα φυσικού χαρίσματος κατά 80%)

 

 

 

απλα δεν θελεις η δεν μπορεις να καταλαβεις τι θελω να πω,οποτε αστο καλυτερα...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καθε τραγουδι ΠΡΕΠΕΙ να λεγεται στον τονο στον οποιο ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ τραγουδαει καλυτερα,ολα τα υπολοιπα οργανα απλα ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ τον τραγουδιστη,αν δεν μας αρεσει/βολευει αυτο  φτιαχνουμε instrumental μπαντα και γουσταρουμε παιζοντας τα κομματια απο το ενα και μοναδικο τονο που μας βολευει.....(αυτο βεβαια θα κανει το δισκο μας εξαιρετικα κουραστικο...) ;D

 

+ όσα θες

 

Εδώ γκρουπάρες ξεκουρδίζανε (λέγε με Sabbath) για να βρει τονικότητα ο τραγουδιστής. Για να μην πούμε για μορφές στο χώρο της μπλουζ που έχουν καρφωμένο το καποτάστρο.

 

ο ανθρωπος μας ζητησε πως να "βρει" τον τονο που θα τον βολεψει καλυτερα τιποτα παραπανω και τιποτα παρακατω,καλλιφωνος ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορει να γινει οταν ειναι κακοφωνιξ (οσο και να προσπαθησουν ο Dylan ή ο Jagger...Marvin Gaye ή Καζαντιδης δεν θα γινουν ποτε... ;D) αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι και ενας κακοφωνιξ δεν μπορει να ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ τραγουδιστης (βλ. Nick Cave π.χ)

 

+ κι άλλα τόσα

 

Gdevelek διάβαζε τι γράφουν τα παιδιά. Μπερδεύεσαι.

Λατρεύω τον Dylan. Αλλά όχι και τραγουδιστής.

Ο δάσκαλος σίγουρα θα βοηθήσει. Το πρωτογενώς υπάρχον υλικό. Δεν θα σε κάνει αηδόνι.

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνώ ΚΑΙ εγώ με όσα συμφωνείς

 

απλά μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε  (αυτό κυρίως στον σούπερ φανκ)

 

συμπέρασμα θα έβγαινε αν είχαμε εδώ τον φίλο και τον βάζαμε να τραγουδήσει πριν και μετά το καποτάστο, για να ακούσουμε πού είναι το πρόβλημα και σε τι βοήθησε το καποτάστο

 

πάντως δεν πα να λέτε ό,τι θέλετε, ΚΑΝΕΙΣ δεν αποκαλείται κακόφωνος αν δεν μπορεί να τραγουδήσει τενόρο (ή βαρύτονο αντίστροφα)

 

συνεπώς εδώ υπάρχει θέμα ορθοφωνίας, που δεν λύνεται ούτε με 17 καποτάστα._

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου