Προς το περιεχόμενο

Ηχοληψία σε τηλεόραση


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Θα έλεγα ότι το πρόβλημα δεν είναι απλό.

Πρώτα δεν ξέρουμε τι ακούς.

Πρόγραμμα ή στούντιο;

Το πρόγραμμα είναι μετά το τελικό στάδιο με τα exciter και limiters, ενώ αυτό του στούντιο είναι αυτό που παίρνεις από την κονσόλα σου.

Τα μικρόφωνα είναι industry standard καθώς omni ψείρες χρησιμοποιούν όλοι.

Ο compressor μου φάνηκε αρκετά περίπλοκος για την περίπτωση, χωρίς να διαθέτει gate ή expansion.

Δεν πιστεύω να πηγαίνουν πολλά λάθος μ' αυτόν, εκτός... κι αν με την πάροδο του χρόνου οι ρυθμίσεις να έχουν πάει περίπατο. Αλλά ένα 4-8:1 ratio δεν θα σε έριχνε ποτέ έξω.

Αν οι ρυθμίσεις στο attack και decay είναι πολύ γρήγορες τότε μπορεί να έχεις πρόβλημα pumping και να ακούγεται φύσημα.

Τα υπόλοιπα control έχουν να κάνουν με ευαισθησίες εισόδου/ εξόδου στην κονσόλα.

Κάποιο σωστά ρυθμισμένο gate θα βοηθούσε, καθώς και η τοποθέτηση των παρουσιαστών σε σχέση με τα θορυβώδη μηχανήματα πάνω στο πλατώ.

Αυτά για όσα αφορούν εσένα.

Γιατί ίσως το πρόβλημα να είναι στις ρυθμίσεις του τελικού processor. (έξω από το στούντιο).

Αλλά φαντάζομαι ότι εκεί πιθανόν δεν θα σου πέφτει λόγος όσο φιλότιμα κι αν αντιμετωπίζεις τη δουλειά σου.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

gia sou file mou. Otan bgazw zwntanh ekpomph akouw panta to programa diladi ton aera apo kanonikh thleorash.

Otan akouw to studio, apo ta monitor tis konsolas ta akouw ola mia xara.

Ara to problima einai ston compressor giati me tis ry8miseis pou exei enisxyei tous 8orybous kai oxi mono. Fantasou oti otan o parousiastis stamatisei na milaei gia na parei anapnoh, tote akougete eksisou dinata kai h anapnoh tou ston aera. ara o compressor exei mia tash na aneyazei ton 8orivo, kai ayto to fisima pou aneferes to exw poly entono. enw egw stin konsola mou paizw poly xamila, den ftanw kan ta 0 db.

Opos blepeis ton compressor stin photo oi ri8miseis tou dikou mou einai oles stin mesh, diladi fantasou oti ola ta pontesiometra einai stis 12 tou rologiou. malon aytos pou ton egatestise ton ebgale apo tin kouta opos itan kai ton afise etsi. Den einai dikia mou doulia na ton ri8misw omws psaxnw na brw mia lysh gia ayto dioti epireazei amesa tin doulia mou kai bgenei kako apotelesma. an mporouses bash tis photo na mou doseis kapia ri8misi na kanw wste na exw mia bash kai na dw an me voleyei, 8a to ektimousa poly. To 80% tou simatos einai fwnh, diladi enhmerotikes ekpompes kai to 20% einai mousikh, exoume diladi kai ekpompes me orxhstra kai mousikh. blepw oti exeis kapia empiria kai gnosi panw ston compressor ara ka8e simbouli sou 8a itan polytimh. se eyxaristw ek ton proteron.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Πρώτα σε παρακαλώ να μη γράφεις greeklish καθώς με δυσκολεύεις πολύ.

Μετά θα σου πω ότι είναι δική σου δουλειά η ρύθμιση του compressor μέσα στο στούντιο.

Σαν ηχολήπτης που είσαι, δεν είναι δουλειά σου μόνο τα faders και οι διακόπτες on/off...

Ακολούθα λοιπόν μια απλή ρύθμιση και δες τι διαφορές θα προκύψουν, καθώς με αυτές σίγουρα δεν θα φταίει ο compressor.

 

 

Threshold -10

Ratio 4:1

Attack 25ms

Release 300ms

Make up gain +6

 

Limit 0

 

Μπορείς επίσης να επιλέξεις το Auto, πάνω από το attack, για να σου ρυθμίζει αυτόματα attack / release.

 

Ιδιες ρυθμίσεις θα κάνεις και στο δεύτερο κανάλι για το δεύτερο μικρόφωνο.

 

Ερώτηση : που είναι συνδεδεμένο το τρίτο μικρόφωνο;

Μήπως δεν χρησιμοποιείται καθόλου ο compressor?

Για να είναι σε λειτουργία πρέπει το αριστερό led που λέει active να είναι on.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως, συνεχιζω να επιμενω, πως η χρηση ενος σωστου φιλτρου Low cut ( ακομα και κατω των 100hz στην αναγκη ), και ενος ελαφρου noise gate, θα του ελυνε αρκετα προβληματα. Συνηθως, τα μεγαλα καναλια, εχουν μεγαλα πλατω και σωστη τοποθετηση των μηχανηματων κλιματισμου. Παρολαυτα, καναλια οπως ο ΑΝΤ1 ( αν δειτε εκπομπη "Με τα ματια της Ελλης" ), το Αλτερ ( "Αθεατος Κοσμος" ) και η ΝΕΤ ( στην εκπομπη προετοιμασιας για το Φεστιβαλ Θεσσαλονικης ), εχουν αρκετα αισθητο σημα θορυβου, το οποιο το παρουσιαζουν σε μεγαλα πανελ συζητησης!

Στην περιπτωση 4 ατομων, ο Compressor, ενα track noise gate ( αν μπορει να αποδοθει τετοια εννοια ), με "δοκιμασμενο" threshold και αργο attack ( για να μην κανει αποτομο κοψιμο στο θορυβο και γινει αισθητο απο τον θεατη ), θα ηταν μια καλη λυση.

Και ακομα και σε μεγαλα καναλια, μπορει να ακουσεις κανεις "γουβες" ( ιδιαιτερα οταν τους πιανει το μανιατικο και μιλανε ολοι μαζι )..Υπερχρηση του limiter και ενας "βαθυς" compressor

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Συμφωνώ με το low cut που θα πρέπει να έχει ήδη γίνει στην κονσόλα για κάθε μικρόφωνο. Είναι πάγια τακτική αυτή.

Όπως είπα παραπάνω δεν υπάρχει gate, και δεν νομίζω το κανάλι να μπεί στη διαδικασία να προμηθευτεί όπως θά'πρεπε.

Εχω προσωπική άποψη, ηχοληπτική και διοικητική στο θέμα...

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ.

ΛΟΙΠΟΝ Ο COMPRESSOR ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΗΜΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ. ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΗΧΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΝΣΟΛΑ AMEK BB 100. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΝΩ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ LOW CUT KAI ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΗΧΟΥ. ΤΟ MASTER ΟUT ΤΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ IN TOY COMPRESSOR KAI AΠΟ ΕΚΕΙ ΑΜΕΣΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ.

ΑΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ COMPRESSOR.

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ.

ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΑΚΟΜΑ. ΤΟ Sidechain ΤΙ ΑΚΡΙΒΟΣ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ?

ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ 1Κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Το ποιό πιθανό λοιπόν είναι να μην υπάρχει finalising processor και να χρησιμοποιείται ο compressor γι αυτή τη δουλειά.

Τότε τα πράγματα είναι ακόμη πιό πολύπλοκα.

1. Το sidechain δεν χρησιμοποιείται, αρα δεν έχει σημασία.

2. Επειδή η έξοδος μπορεί να πηγαίνει κατ'ευθείαν στα links, θα πρέπει να είσαι προσεκτικός στις ρυθμίσεις

 

a. του Make up gain. Ρύθμισε τη στάθμη ώστε το bypassed σήμα είναι το ίδιο σε ένταση με το active. Μπορεί να είναι γύρω στα 4 - 6db.

 

β. Ο limiter πλέον παίζει άλλο ρόλο καθώς πρέπει να κόβει τις κορυφές πριν πάνε στο link. Αν δεν τις κόψει θα υπερδιαμορφώσει το σήμα και θα έχετε πρόβλημα στη συχνότητα. Η ρύθμιση γίνεται εφ'όσον βλέπουμε ταυτόχρονα τι πηγαίνει στα peak του link. Ασ'τον εκεί που βρίσκεται αν δεν είσαι σίγουρος.

 

γ. Το stereo link θα πρέπει να είναι επιλεγμένο καθώς είναι συνδεδεμένο στο master insert, και το αριστερό σετ ρυθμιστικών θα συγχρονίζει το δεξί σετ.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου