Προς το περιεχόμενο

αυτοσχεδιασμοι σε ii- v


THEOD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας και χρονια πολλα σε ολους.

ηχογραφησα μια αρμονικη σχεση ii-v σε f#

με κοντραμπασο και δυο κιθαρες και την ανεβασα για να ακουσω

γνωμες. το μπασσο φαλτσαρει σε καποια σημεια αλλα περισσοτερο δινω

βαση στη ροη του παιξιματος.

καλη ακροαση ;)

f#_ii_v.mp3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή προσπάθεια φίλε μου! Από την πλευρά μου να σου πώ (πάντα στα πλαίσια εποικοδομητικής κριτικής, και χωρίς να είμαι κανένα αστέρι εγώ ο ίδιος) ότι θα πρέπει λίγο να αρχίσεις να σκέφτεσαι διαφορετικά τον αυτοσχεδιασμό σου, σε ό,τι αφορά τα ρυθμικά μοτίβα που χρησιμοποιείς, έτσι ώστε να χρωματίζεις το παίξιμό σου λίγο παραπάνω για να μην γίνεται μονότονο... Από κει και πέρα, όταν το κάνεις αυτό, θα δείς πιστεύω μεγάλη βελτίωση, και εάν εμπλουτίσεις και άλλο το παίξιμό σου σε φρασεολογία, τότε το αποτέλεσμα θα είναι αρκετά καλό... Ελπίζω να μην σου έσπασα τα νεύρα  :)... Καλό απόγευμα και καλές γιορτές!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

fusionaki

μ΄αρεσεις  ;D πρωτα μου τη λες για τα ρυθμικα μοτιβα

και μετα νιωθεις ενοχες στο αν μου έσπασες  τα νεύρα

Πολυ γουσταρω τετοια σχολια και σε καμια περιπτωση ουτε

παρεξηγω ουτε σπανε τα νευρα μου :).

Επισης ειμαι σιγουρος οτι γνωριζομαστε και εχουμε κανει

παρεα σε ενα  γνωστο στεκι ενος κατασκευαστη μουσικων οργανων (Μ.Λ)

Το ονομα μου ειναι θοδωρης και μενω και εγω στο Ηρακλειο Κρητης.

Θα ηθελα ιδιαιτερα να ανταλαξουμε τις αποψεις μας πανω στην ρυθμικη

αντιληψη και αισθητικη απο κοντα.

φιλικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχα... ναι, εννοείται, νομίζω κατάλαβα και ποιος είσαι... τελοσπάντων, αυτό που είπα στην παρένθεση πριν μάλλον είναι το σημαντικότερο, γιατί πραγματικά λέω ό,τι λέω χωρίς να τα εφαρμόζω απαραίτητα εγώ ο ίδιος (για την ακρίβεια προσπαθώ, αλλά δεν τα καταφέρνω). Απλώς επειδή παλιότερα είχα κάνει για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα προσπάθεια να αποκτήσω κάποια εφόδια στο jazz παίξιμο, και ο δάσκαλός μου μου έδειχνε τις αδυναμίες μου, όταν και γω ακούσω κάτι από κάποιον που νιώθω ότι έχει περιθώρια βελτίωσης, απλά το αναφέρω... γιατί αφενός θέλω να είμαι αληθινός μαζί του, αφετέρου νομίζω ότι κάνει και καλό να το πώ εφόσον πραγματικά δεν κρύβω καμιά εμπάθεια απέναντί του.

 

Τώρα, για πραγματικές συμβουλές, καλύτερα να μην ακούς άσχετους σαν και μένα, αλλά να παίρνεις ό,τι μπορείς από άτομα που το έχουν σαν κιθαρίστες, όπως ο (νομίζω) κοινός μας γνωστός, Γιώργος (ο εκ της Αγγλίας ερχόμενος). Αυτά. Θα τα πούμε κι από κοντά κάποια στιγμή. Καλή συνέχεια στα παιξίματά σου και καλές γιορτές και πάλι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  fusionaki

φιλε μου αν μιλησεις με το Γιωργακη στειλε του πολλα φιλια

και χαιρετισματα απο μενα. Α ναι πεστου και να μελετα BEBOP  μεχρι τα δαχτυλακια

να γινουν ομελετα.

  Τσεκαρε και το days of wine and roses που ανεβασα  :)

Χαρηκα πολυ που τα παμε και θα τα πουμε και απο κοντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο, πολύ ωραία ανάπτυξη. Να κάνω λίγο μια εποικοδομητική κριτική; Οι άρσεις των οργάνων δεν πέφτουν μαζί, δηλαδή τα όγδοα σουινγκάρουν διαφορετικά σε κάθε όργανο, μάλλον το μπάσσο και η ρυθμική θα ήθελαν λίγο δεσιμο ακόμα :).

Και γιατί το λες ii v; αφού είναι i iv; :)

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς skantzos

Πρωτα  απολα  χρονια πολλα και σε ευχαρiστω πολυ για τα ευστοχα σχολια σου.

Τωρα θα ηθελα να σου αναλυσω τη ρυθμικη και αρμονικη αναλυση αυτου του πολυ απλου θεματος.

1.ρυθμικη κιθαρα

Ολες οι βασικες αξιες της  κιθαρας τοποθετουνται στο 3 καθε τριηχου και διαρκουν ως

το τελος του 1 του επομενου τριηχου.

2.μπασσο

Οι βασικες αξιες του μπασσου βρισκονται στο 1 καθε τριηχου και διαρκουν μεχρι το τελος και ισως κατι του ιδιου τριηχου.

Η μεγαλητερη σημασια που δινω ειναι στη διαρκεια και τοποθετηση της νοτας.Σιγουρα

καποια πραγματα ξεφευγουν δεν ο mr band in the box.

3.αρμονια

Η αρμονικη σχεση ειναι ιι(Gb-7) v(B) δεν καταληγει ποτε στο i.

Αν παρατηρησεις το μπασσο οταν βρισκεται στο -7 ακορντο ασχολειται μονο με τις

σχεσεις i-bii, i-v, i-bvii.Οταν βρισκεται στη δεσποζουσα ασχολειται με i-iii, i-v i-bvii

οποτε το πιο σωστο απο την πλευρα μου ειναι να το ονομασω  αυτοσχεδιασμοι σε ii- v

με τονικο κεντρο E.

Ο λογος που παρουσιασα αυτο το θεμα ειναι ειναι πως μπορεις να κρατησεις το ενδιαφερων ρυθμικα εχοντας μια σχεση ii-v που στην ουσια ειναι μια πολυ βασικη  ασκηση

για καθε ειδος μουσικου.

Με εκτιμηση

 Θοδωρης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου