Προς το περιεχόμενο

Τροποποίηση Απόχρωσης Κιθάρας


riviera

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδη υπαρχει περιπτωση να παρω κγω μια στρατ σε αυτο το χρωμα,γι τη Roadhouse Deluxe μιλαω, οταν το κανεις, κ αν πετυχει, να βαλεις καμια φωτο κ μια περιγραφη του πως το εκανες αν μπορεις.Θα ειμουν ευγνομων ;D

Αληθεια, ενα Ολυμπικ γουαϊτ, ποσο καιρο κανει να κιτρινισει σε κρεμ αποχρωση μονο του???:P

Αι έϊντ νο σέϊντ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αληθεια, ενα Ολυμπικ γουαϊτ, ποσο καιρο κανει να κιτρινισει σε κρεμ αποχρωση μονο του???

 

εδω ειναι μια φωτο μιας τελε μου (1972),κατω απο το Pickguard διατηρει ακομα το original οlympic white finish

 

672005320bcb61c3f9a9d96ee71cf32c535661f05d3fbfc6ebd3cb84132ea5c3dbf00ef0.jpg

 

της πηρε καμμια 20αρια χρονια για να κιτρινησει... ;D (ειναι πολυεστερικο το φινιρισμα),αν ειναι νιτρο σε καμμια 4αρα χρονια κιτρινιζει.

 

(βεβαια αν την αφησεις μεσα σε ενα μεσο ελληνικο καφενειο σε 2 ωριτσες θα εχεις το ιδιο αποτελεσμα.. ;D)

 

μια αλλη καλη μεθοδος αν ειναι πολυεστερικο το φινιρισμα ,ειναι να αφαιρεσεις τους μαγνητες απο τα καπακια και να βαλεις το σωμα μαζι με το pickguard & τα καπακι στην ταρατσα του σπιτιου σου για ολο το μηνα Αυγουστο,.δεν θα παθει απολυτως τιποτα και θα κιτρινισει μια χαρα.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αληθεια, ενα Ολυμπικ γουαϊτ, ποσο καιρο κανει να κιτρινισει σε κρεμ αποχρωση μονο του???:P

Ανάλογα τις συνθήκες χρήσης...από 10 έως 20 χρόνια :D

Με πρόλαβε ο σοφός Superfunk

 

Επειδη υπαρχει περιπτωση να παρω κγω μια στρατ σε αυτο το χρωμα,γι τη Roadhouse Deluxe μιλαω, οταν το κανεις, κ αν πετυχει, να βαλεις καμια φωτο κ μια περιγραφη του πως το εκανες αν μπορεις.

Ώρες ώρες, με τρελλαίνετε εδώ μέσα ::) ::). Θέλεις να πείς, ότι θα αγοράσεις μία καινούργια κιθάρα, θα τη λύσεις για να κάνεις μια τεχνική που δεν έχεις ξανακάνει ποτέ (γιατί αμφιβάλλω εάν έχεις τα εργαλεία όχι για να βάψεις αλλά ούτε για να λουστράρεις...)...

Πόσες πιθανότητες δίνεις στον εαυτό σου να πετύχεις με τη πρώτη?

Αφού θές κάτι συγκεκριμένο, γιατί δεν το φτιάχνεις από την αρχή? ΠΑΝΤΑ θα είναι πιο πετυχημένο και πιο φτηνό.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα μωρε Marathon, μην τρελενεσε:P Σκεφτομουν αν ηταν ευκολο να το εκανα, οχι αμα ειχε πολυπλοκη διαδικασια...K μπορει εγω να μην εχω κανα τρομερο εξοπλισμο, αλλα ο θειος μ εχει φαναρτζιδικο:P Κ σκεφτομουν να την πηγαινα εκει να την φτιαξω...

 

Superfunk δεν προκειτε να τη βαλω στην ταρατσα, ειναι βαρβαρο...:P

Αι έϊντ νο σέϊντ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Superfunk δεν προκειτε να τη βαλω στην ταρατσα, ειναι βαρβαρο..

 

ε,τοτε θα πλερωσεις για να σου κανουν την ιδια δουλεια βαφοντας την... ;D

 

(παντως εξω απο τη πλακα ειναι σχεδον αδυνατον να πετυχεις κιτρινισμα-παλαιωση  πολυεστερικου φινιρισματος με τεχνητο τροπο χωρις να φαινεται ψευτικο)

 

ο καλυτερος τροπος εξακολουθει να ειναι ο ηλιος παντως.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα μωρε Marathon, μην τρελενεσε:P

Tρελλαίνομαι, γιατί καμμιά φορά ποστάρετε, χωρίς να βάζετε το μυαλουδάκι σας να σκεφτεί. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση τη διαδικασία.

Επαναλαμβάνω...

Πέρνεις μια καινούργια κιθάρα...(εγώ πήρα μία κάποτε για να της πάρω το τρέμολο και δεν μου πήγε καρδιά να τη διαλύσω, έτοιμη κιθάρα)...

τη διαλύεις, τις κάνεις ότι κάνεις (προφανώς και τέτοια κόλπα θέλουν ΠΑΝΤΑ ξαναλουστράρισμα για να διατηρηθούν), την ξαναμοντάρεις...

Εάν τα περισσότερα στάδια τα κάνεις με επιτυχία μόνος σου, no problem. Εάν όμως όχι, σκέψου το κόστος όλων των σταδίων. Και πάντα, επειδή παραμονεύει και ο νόμος του Merphy...υπάρχει η πιθανότητα να τη ξαναβάψεις από την αρχή.

...δεν σε μαλλώνω, απλά σκέφτομαι φωναχτά ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα αγορασω ενα σωμα, κ θα κανω ενα κανονικο relic με scrtches k dents k ολα τα συμπραγκαλα:P, κ θα δειξει...

Πάλι πιο φτηνό (και πιο ωραίο) θα είναι εάν το αγοράσεις έτοιμο...τι σας έχει πιάσει να χαλάτε τις κιθάρες σας? Δεν τις αγαπάτε?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πάντα, επειδή παραμονεύει και ο νόμος του Merphy...

 

Του Tom Murphy? ;D ;D ;D

 

Μιας και μιλάμε για παλαίωση κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε χρειάζεται να την αφήσεις στην ταράτσα για να τη βλέπει ο ήλιος. Μπορείς και εντός του σπιτιού, σε κάποιο παράθυρο/μπαλκονόπορτα που χτυπάει ο ήλιος. Την αλλοίωση στο χρώμα την προκαλούν κυρίως οι υπεριώδεις ακτίνες, οι οποίες περνάνε από το τζάμι (εκτός αν είναι ειδικό tempered UV blocking glass). Βάλε ένα stand εκεί και άφηνέ την μόνιμα εκεί, ως έχει - ούτε να βγάλεις εξαρτήματα ούτε τίποτα.

 

Και για του λόγου το αληθές, παραθέτω και ένα απόσπασμα που βρήκα στη γνωστή πηγή:

 

Many polymers used in consumer products are degraded by UV light, and need addition of UV absorbers to inhibit attack, especially if the products are exposed to sunlight. The problem appears as discoloration or fading, cracking and sometimes, total product disintegration if cracking has proceeded sufficiently. The rate of attack increases with exposure time and sunlight intensity.

 

It is known as UV degradation, and is one form of polymer degradation. Sensitive polymers include thermoplastics, such as polypropylene and polyethylene as well as speciality fibres like aramids. UV absorption leads to chain degradation and loss of strength at sensitive points in the chain structure. They include tertiary carbon atoms, which in polypropylene occur in every repeat unit. Aramid rope must be shielded with a sheath of thermoplastic if it is to retain its strength.

IR spectrum showing carbonyl absorption due to UV degradation of polyethylene

 

In addition, many pigments and dyes absorb UV and change colour, so paintings and textiles may need extra protection both from sunlight and fluorescent bulbs, two common sources of UV radiation. Old and antique paintings such as watercolour paintings for example, usually need to be placed away from direct sunlight. Common window glass provides some protection by absorbing some of the harmful UV, but valuable artifacts need extra shielding. Many museums place black curtains over watercolour paintings and ancient textiles, for example. Since watercolours can have very low pigment levels, they need extra protection from UV light.

 

Ή μπορείς να δοκιμάσεις σε ένα solarium για γρήγορα αποτελέσματα... :P

 

PS:

 

προφανώς και τέτοια κόλπα θέλουν ΠΑΝΤΑ ξαναλουστράρισμα για να διατηρηθούν

 

Σε αυτήν την περίπτωση, αλλάζει η δομή του βερνικιού/χρώματος, οπότε τα αποτελέσματα είναι μόνιμα και δε χρειάζεται λουστράρισμα κλπ.

Αρβύλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου