Προς το περιεχόμενο

midi προγραμματισμός


ikon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια ερώτηση συνάδελφοι....

Έχω το kontakt2... όταν πάω π.χ. στο strings section μου δίνει κάποιους ήχους να διαλέξω. Η ερώτηση είναι η εξής: Πως θα μπορώ να παίζω με το κλαβιέ βιολί π.χ. και να μπορώ να πειράζω το adsr ή απο κανονικό να το κάνω staccato ή ότι άλλο θέλω, real time και σε ένα midi track? Είμαι λίγο άσχετος απο midi... γίνεται αυτό το πράγμα ή όταν θα θέλω να αλλάξω τον ήχο θα πρέπει να φτιάχνω άλλο midi track με άλλες ρυθμίσεις και να βάζω το ένα δίπλα στο άλλο για να ακούγεται σαν ένα συνεχόμενο όργανο?

Σας ζάλισα....? :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για real time χρειάζεσαι κάποιο controller και γράφεις το automation.

για μη real time ή και real time κάνεις automation με το ποντίκι και τα εργαλεία του cubase.

άλλο κανάλι δε θα ανοίξεις.

 

sorry για τη minimal απάντηση αλλά γράφω μάθημα σε λίγο και πάω για την επανάλληψη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Είναι σχετικά απλό.

Πατάς το automation record και... γράφεις κάθε αλλαγή που κάνεις στο όργανο, το μίκτη κλπ.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχεις δύο επιλογές για να γράψεις automation, πέραν από real time ή μη, ποντίκι ή controller.

 

Ψέξε να βρεις για vsti automating και midi cc assigning(μπορείς να κάνεις πολλά με το τελευταίο και είμαι σίγουρος ότι θα σε ενδιαφέρει). Σε αυτό που θέλεις να κάνεις έχουνε τη διαφορά ότι το πρώτο σου βγάζει το automation σε subtrack ενώ το δεύτερο, αφού αναθέσεις ότι θέλεις, το έχει μέσα στο ίδιο midi track και όταν μετακινείς midi events μετακινούνται αυτόματα και τα automations...καλό.

 

και πάλι πρέπει να συνεχίσω το διάβσμα γιατί είμαι σε αγωνιστική περίοδο και αν κάνω το λάθος και ανοίξω το cubase....ψάξε στο cubase.net και γενικά internet, αν και σίγουρα κάποιος από το noiz θα ξέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες