Προς το περιεχόμενο

Τελικα η βλακεια δεν εχει ορια...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μη στεναχωριέσαι. Θα την αναλάβουν τα παλουκάρια της ΜΕΤ και δεν θα μπορείς να βρεις την τρύπα μετά... Αλλά συνήθως αυτά τα "κομμάτια" τα έχουν ψηλά. Πώς τα κατέφερε η θεία;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανως τον ειχαν παει στα εργαστηρια για να το αντιγραψουν οι σπουδαστες ζωγραφικης.....μα καλα πανω στον πινακα πηγες και επεσες μωρη?Πεσε στο μαρμαρο,τσακισε τα παϊδια σου,πεσε απο το μπαλκονι..αλλα οχι και πανω στον πινακα βρε ζωον... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει σημασία. Όταν "καταστρέφεται" ένας Πικάσο κάπου παίζει μια βλακεία. Όχι απαραίτητα της θείας, ίσως αυτού που τον άφησε "απροστάτευτο"...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι βλέπω ολοφάνερα θέμα βλακείας από τους υπέυθυνους που το βάλανε όπου το βάλανε ώστε να υπάρχει κίνδυνος να πέσει κάποιος πάνω του. Αν δεν ήταν αυτή θα ήταν κάποιο πράγμα ή κάποιος άλλος θα σκόνταφτε.

 

Υπερβολή να το λες θέμα βλακείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχε γινει και αλλη μια

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-399456/Priceless-vase-smashed-hapless-museum-visitor-display.html

 

(αλλα βεβαια πολυ χαμηλοτερης αξιας,δουλευοντας μονο 2-3 ζωες ο "σκονταψας" ;D θα μπορουσε να ξεπληρωσει τη ζημια,αυτηνης της καντεμως ουτε 10.000 ζωες δεν θα τις εφταναν... ;D ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eίναι διορθώσιμη η ζημιά. Αλλά τίθεται ένα θέμα... Προσωπικά έχω δει έργα ανυπολόγιστης αξίας (πίνακες) χωρίς να είναι πίσω από τζάμι, αλλά εννοείται πως υπάρχουν παντού κέρβεροι και μια δεδομένη απόσταση. Όταν βρίσκεται πίσω από τζάμι υπάρχει μια κάποια φυσιολογική και ψυχολογική απομάκρυνση από το έργο τέχνης, χώρια που τα χρώματα λόγω ανακλάσεων μπορεί να μην φαίνονται σωστά. Υποθέτω ότι για αυτό τα μουσεία βάζουν νερό στο κρασί τους, εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις, και αυτές μόνο σε ατυχή περιστατικά βανδαλισμού και λόγω της ανάγκης συντήρησής τους αν είναι εξαιρετικά ευαίσθητα.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου