Προς το περιεχόμενο

Αθηνα 1900


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι ειναι ..παμψηφει η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ πολη ολη της Ευρωπης απο αποψη ποιοτητας ζωης

 

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4313628,00.html

 

Διαφωνώ κάθετα με τα αποτελέσματα της έρευνας... η πόλη που προσφέρει την ποιοτικότερη ζωή είναι η Βιέννη και όχι το Βανκούβερ.  ;D

 

Για την Αθήνα δε... κανένας λόγος... :-X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς εμάς (τον Βόλο) δεν τον περιλαμβάνουν για να σώσουμε την υπόληψη της Ελλάδας.

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Αθηνα ειχε την ευκαιρια της και την εχασε....μεχρι την καθοδο των ......μυριων την δεκαετια του 50-60 (βλεπε επαρχιωτες που λογω της απιστευτης φτωχιας αλλα και της πολιτικης τρομοκρατιας αναγκαστηκαν να κατεβουν στην Αθηνα για ενα κομματι ψωμι) και της αναγκης φτηνης (και γρηγορης) στεγασης τους ηταν πραγματικα το "Παρισι της Ανατολης",μια και ειχε 1000.000 κατοικους ,οσους δηλαδη μπορει να αντεξει μια πολη του μεγεθους της....

 

Απο εκει και περα η αντιπαροχη και τα 3-4 Ι.Χ που εχει καθε οικογενεια....απλα την κατεστρεψαν...

 

Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι ειναι ..παμψηφει η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ πολη ολη της Ευρωπης απο αποψη ποιοτητας ζωης

 

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4313628,00.html

 

 

 

Ειναι σωστα αυτα που λες αλλα δεν ειναι αυτα το προβλημα. Το προβλημα ειναι οτι σχεδον σε καθε ελληνικη πολη η απουσια σχεδιασης πριν την υλοποιηση. Σε καμια ελληνικη πολη ο σχεδιασμος και η μελετη δεν προηγηθηκαν της υλοποιησης. Και αυτο εχει σαν αποτελεσμα την σημερινη κατασταση. Αν ειχε γινει σωστη μελετη και κυριως προγνωση για το πως θα εξελιχθει η Αθηνα ακομα και τα 4 αυτοκινητα σε καθε οικογενεια δεν θα αποτελουσε προβλημα για το θεμα της σταθμευσης.

 

Σκεψου μονο οτι μετα το 79(αν θυμαμαι καλα) ψηφιστηκε να υπαρχει μια θεση παρκινγκ ανα οριζοντια ιδιοκτησια που και παλι υπηρχε παραθυρακι..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο εκει και περα η αντιπαροχη... ....απλα την κατεστρεψαν...

 

+ η μεταφορά συντελεστή δόμησης...

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το λεκανοπέδιο βεβαια κάπου τελειώνει και δε χωράει 5.000.000 να ζουν αξιοπρεπώς.  :) Όντως αντιπαροχή, αυτοκίνητα, συντελεστές δόμησης, εθνάρχες που ξηλωναν τα τραμ κλπ δημιουργησαν αυτό το χάος.

Η Αθηνα ειχε την ευκαιρια της και την εχασε....μεχρι την καθοδο των ......μυριων την δεκαετια του 50-60 (βλεπε επαρχιωτες που λογω της απιστευτης φτωχιας αλλα και της πολιτικης τρομοκρατιας αναγκαστηκαν να κατεβουν στην Αθηνα για ενα κομματι ψωμι) και της αναγκης φτηνης (και γρηγορης) στεγασης τους ηταν πραγματικα το "Παρισι της Ανατολης",μια και ειχε 1000.000 κατοικους ,οσους δηλαδη μπορει να αντεξει μια πολη του μεγεθους της....

 

+10000

Όταν λέμε βεβαια ότι είχε την ευκαιρία, δε σημαίνει ότι είχε γίνει και η φοβερή πόλη, απλώς δεν είχε διαλυθεί τελείως  :).

 

Να και μια φωτογραφία από το Κολωνάκι (Πατριάρχου Ιωακείμ το 1932 :) ) από το εκπληκτικό σάιτ http://www3.ascsa.edu.gr/media/thompson/thompson.html

kolonaki.jpg.jpg.191cb627243e86d94f2ac61fdf24bb95.jpg

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν από αρκετούς μήνες είχε γίνει μια σχετική μεγάλη έκθεση φωτογραφίας για την παλαιά Αθήνα, νομίζω στο Μουσείο Μπενάκη, και ήθελα να πάω αλλά δεν τα κατάφερα. Ίσως να υπάρχει κάποιο λεύκωμα από αυτήν στα βιβλιοπωλεία. Μέχρι να βρω κάτι παρόμοιο... μου αρκεί το χάζι μέσω των παλιών Ελληνικών ταινιών.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου