Προς το περιεχόμενο

Έχω Sonar 8, M-Audio Profire 610. Δεν ακούγονται τα midi! (αρχάριος)


eeyore

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω Sonar 8 , M-Audio Profire 610 . Είμαι αρχάριος . Δεν ακούγονται τα midi από τις παρτιτούρες . Έχω επιλέξει  από Midi Devices το midi out της Profire αλλά από τη στερεοφωνική έξοδο (όπως και γενικότερα) δεν ακούγεται τπτ . Παρόλα αυτά από το πρόγραμμα αντιλαμβάνομαι οτι οι νότες παίζονται αφού η ένδειξη Volume ανεβοκατεβαίνει κανονικά . Τι πρέπει να κάνω ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ πιθανο να πω βλακιες ;D.

 

Απο τα λιγα που εχω μαθει για το midi, ειναι πληροφορια. Οποτε για να παρεις ηχο απο midi, πρεπει να στειλεις την midi πληροφορια σε καποιο VSTi (απλοικο παραδειγμα το software synth των windows). Μετα θα πρεπει το VTSi να στελνει την εξοδο του εκει που εχεις τα ηχεια σου.

Για το πως θα τα κανεις ολα αυτα (αμα ειναι σωστα), δε μπορω να βοηθησω, γιατι δεν ξερω το Sonar :P.

What frequency are YOU getting?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σου φιλε. Το γεγονος οτι εχεις επιλεξει το midi out της καρτας ηχου σου δε σημαινει οτι θα εχεις εξοδο στα ηχεια. Αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να φορτωσεις ενα DX instrument. Μετα πρεπει να διαλεξεις αυτο το instrument στην εξοδο του midi καναλιου. Για παραδειγμα φορτωνεις το FM7 και μετα το διαλλεγεις απο το output του midι channel.

Στην ουσια το Sonar θα δινει το midi σημα της παρτιτουρας στο softsynth που εχεις διαλλεξει Πιστεύω να βοήθησα. Αυτα που ανεφερα ειναι με βαση το Cubase και δεν ξερω αν ισχυουν τα ιδια στο Sonar.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ παίδες αν και δε δούλεψε τπτ από τα παραπάνω..Για την ακρίβεια δεν μπορώ να ακούσω καν το Absolute Piano Steinway που κατέβασα (freeware).Επίσης δε μου το βγάζει ούτε στις επιλογές του Midi Out του Sonar.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες