Προς το περιεχόμενο

σχετικα με ωδειο - μαθηματα κιθαρας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

@psycho969

 

*****ΟΤΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΡΟΚ,ΜΕΤΑΛ,ΤΖΑΖ,ΜΠΛΟΥΖ,ΦΑΝΚ,ΚΑΟΥΝΤΡΥ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΕ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ****

 

θα συμφωνισω απολυτα με αυτο που ειπες νομιζω ειναι χρυσος κανονας.

ευχαριστω κ για την προταση σου, την βρισκω πολυ σωστη αν και θελει λιγο τρεξιμο αλλα μαλλον θα παω στο ωδειο που μου προτεινε σε pm o Evilnye αφου ειναι πολυ κοντα στο σπιτι μου απο οτι βλεπω ;)

και αν για οποιοδηποτε λογο δε παει καλα που το απευχομαι θα τη ψαξω με το τροπο που λες ;)

 

και παλι ευχαριστω παιδια για τη βοηθεια

 

@Alcodog

ειχα πουλησει κατι ντραμς ενος φιλου -μαλλον λιγο φθηνα ::)- και απο τοτε ειναι γεματο

οκ το καθαρισα παντως

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επειδη εχω πραγματικη αγνοια επι του θεματος, να αναγνωριστει η ηλεκ. κιθαρα σαν τι; και τι ακριβως κανουν οι πληκτραδες με τους σαξοφωνιστες;

 

Ειναι κατι που θα φερει το πανω κατω στην μουσικη στην χωρα μας; ??? ;D ;D ;D

 

Ελπιζω σε απαντηση. :)

 

Πολλά όργανα στην χώρα μας δεν είναι αναγνωρισμένα, δηλαδή το κράτος δεν προσφέρει επίσημη πιστοποίηση σπουδών(πτυχίο ή δίπλωμα) και η ηλ.κιθάρα είναι ένα από αυτά.Οι συνάδελφοι πληκτράδες ασκούν συστηματικά πιέσεις, από όσο ξέρω τουλάχιστον, για να αναγνωριστεί το αρμόνιο.Το σαξόφωνο είναι ένα παράδειγμα οργάνου που αναγνωρίστηκε πρόσφατα.

Τώρα τι προσφέρει όλη αυτή η διαδικασία?Μα φυσικά την αναβάθμιση του επιπέδου των σπουδών.Σήμερα η κατάσταση είναι λίγο τραγική αφού κυκλοφορούν πάρα πολλοί απατεώνες στο χώρο που το παίζουν φίρμες(παίζουν σε κάποιο σχήμα και θεωρούν ότι αυτό είναι αρκετό για να τους κάνει ικανούς να διδάξουν άσχετα με τις πραγματικές τους γνώσεις πάνω στο όργανο) ή είναι απλά ημιμαθείς.Αν υπάρχει πτυχίο σημαίνει ότι υπάρχει μεθοδολογία, συγκεκριμένος όγκος γνώσεων και δεν μπορεί να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει.Οπότε αυτοί που ξεκινάνε κιθάρα τουλάχιστον θα ξέρουν ότι αυτός που έχουν απέναντί τους έχει τουλάχιστον ένα minimum γνώσεων.Οπότε και θα ξεκινήσουν να μαθαίνουν σωστά το όργανο και όχι όπως νομίζει η κρίνει σωστό ο καθένας.

Ελπίζω να σε κάλυψα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι αυτό βέβαια ο κόσμος πάει κ κάνει μια έρευνα αγοράς. Ρωτάει γνωστούς και φίλους (ή σ ένα φόρουμ) δοκιμάζει κ έναν καθηγητή κ αν δεν του κάνει φεύγει. Αν μη τι άλλο το κακό όνομα γρήγορα κυκλοφορεί :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτάει γνωστούς και φίλους (ή σ ένα φόρουμ) δοκιμάζει κ έναν καθηγητή κ αν δεν του κάνει φεύγει. Αν μη τι άλλο το κακό όνομα γρήγορα κυκλοφορεί :)

Μα πότε επιτέλους θα αλλάξει αυτή η νοοτροπία?Εγώ δεν μπορώ να τη χωνέψω με τίποτα(ίσως επειδή είμαι μικρός ακόμα).Γιατί δηλαδή πρέπει σε κάθε μα κάθε τι που θέλουμε να ψάχνουμε να βρούμε ένα ''γνωστό''?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο σ αυτό αλλά όσο δεν υπάρχει ουσιαστικό σύστημα πιστοποίησης, συστήματα ελέγχου τόσο από το κράτος αλλά και από ανεξάρτητους φορείς, και το αναγνωρισμένο από το κράτος με συγχωρείς δε μου λέει κάτι, πάντα θα καταλήγει το θέμα στον γνωστό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο σ αυτό αλλά όσο δεν υπάρχει ουσιαστικό σύστημα πιστοποίησης, συστήματα ελέγχου τόσο από το κράτος αλλά και από ανεξάρτητους φορείς, και το αναγνωρισμένο από το κράτος με συγχωρείς δε μου λέει κάτι, πάντα θα καταλήγει το θέμα στον γνωστό.

Και βέβαια, έχεις δίκιο.Αλλά για αυτό και εγώ  όταν θα συνεχίσω τις σπουδές μου μετά το πτυχίο, θέλω να πάω να ζήσω σε μία χώρα που δεν υπάρχει αυτό.Λογικά θα έχει κάποιες αρνητικές επιπτώσεις στο θέμα των διαπροσωπικών σχέσεων.Μήπως όμως θα ισοσταθμίζονται με τις ευεργετικές επιδράσεις στο νευρικό σύστημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και βέβαια, έχεις δίκιο.Αλλά για αυτό και εγώ  όταν θα συνεχίσω τις σπουδές μου μετά το πτυχίο, θέλω να πάω να ζήσω σε μία χώρα που δεν υπάρχει αυτό.Λογικά θα έχει κάποιες αρνητικές επιπτώσεις στο θέμα των διαπροσωπικών σχέσεων.Μήπως όμως θα ισοσταθμίζονται με τις ευεργετικές επιδράσεις στο νευρικό σύστημα?

 

Μπα όλα είναι καλύτερα έτσι ^^

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε,έχω περάσει ακριβώς από την κατάστασή σου. Κ εγώ σαν εργαζόμενος φοιτητής είχα τις ίδιες σκέψεις. Τελικά, κατέληξα να πάω σε ωδείο. Δεν ξέρω γτ,μάλλον μου είχε λήψει από όταν ήμουν μικρός ή κάτι τέτοιο XD. Το ζήτημα είναι ότι πιστεύω ότι τα λεφτά είναι πολλά για 40λεπτά μάθημα...Κατά πάσα πιθανότητα θα συνεχίσω μετά τον Μάϊο σε ιδιαίτερα,μιας και θα βγουν λιγότερα λεφτά και περισσότερη ώρα. Ο μόνος λόγος βσκ που πήγα σε ωδείο ήταν για τα φτηνά φωνητικά που ήθελα να κάνω,καθώς και για την θεωρία.

 

Η μόνη συμβουλή που θα σου δώσω έιναι ότι οποιοδήποτε στυλ μουσικής κ αν παίζεις,μην επικεντρωθείς μόνο εκεί. Να ζητάς από τον καθηγητή σου να κάνετε διαφορετικά στυλ και διαφορετικές τεχνικές συνέχεια. Αν κ νομίζω,ότι εάν ο καθηγητής είναι καλός και ανοιχτόμυαλος,θα στο δείξει είτε του το ζητήσεις είτε όχι!!! :)

 

Guitarist in training

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.Σήμερα η κατάσταση είναι λίγο τραγική αφού κυκλοφορούν πάρα πολλοί απατεώνες στο χώρο που το παίζουν φίρμες(παίζουν σε κάποιο σχήμα και θεωρούν ότι αυτό είναι αρκετό για να τους κάνει ικανούς να διδάξουν άσχετα με τις πραγματικές τους γνώσεις πάνω στο όργανο) ή είναι απλά ημιμαθείς.Αν υπάρχει πτυχίο σημαίνει ότι υπάρχει μεθοδολογία, συγκεκριμένος όγκος γνώσεων και δεν μπορεί να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει.Οπότε αυτοί που ξεκινάνε κιθάρα τουλάχιστον θα ξέρουν ότι αυτός που έχουν απέναντί τους έχει τουλάχιστον ένα minimum γνώσεων.Οπότε και θα ξεκινήσουν να μαθαίνουν σωστά το όργανο και όχι όπως νομίζει η κρίνει σωστό ο καθένας.

Ελπίζω να σε κάλυψα.

 

 

Αμάν πια με τους "απατεωνες", τα ωδεια κλπ ... μπορει να υπαρχουν διαφορες καταστασεις που να μην ικανοποιούν, όμως δεν ακουγεται καλα να μιλαμε γενικά και αφοριστικά, ειδικά όταν είναι δικιά μας επιλογή.

 

Κατα τη γνωμη μου, η διαδικασία της μάθησης διαρκεί πολλα χρονια μέσα στα οποία πολλοί άνθρωποι θα σου προσφέρουν ότι μπορούν. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να μείνει με ένα δάσκαλο. Το αντίθετο μάλιστα. Προσωπικά, έχω κάνει μαθήματα με 7 δασκάλους σε όργανα και τουλάχιστον άλλους τόσους σε θεωρητικά...όλοι προσέφεραν κάτι. Να μην πούμε για φίλους, γκρουπάκια κλπ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου