Προς το περιεχόμενο

Να πάρω αρμόνιο? και αν ναι ποιο ?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας.

 

Σκέφτομαι να πάρω ενα αρμόνιο, δεν ξέρω όμως αν πρέπει ή αν πρέπει να πάρω κάτι άλλο για να κάνω αυτό που θέλω. Να σας πώ τώρα τι καταστασή μου.

 

Είμαι 100% ερασιτέχνης. Δεν παίζω κανένα όργανο αν και θα ήθελα (Δεν έχω χρόνο, χρήματα πολλά για ωδεία κλπ), αλλά νομίζω οτι ξέρω τα ακόρντα και οτι έχω καλό μουσικό αυτί ωστε να πιάνω την αρμονία.

 

Μέχρι τώρα έκανα το εξής: Είχα ένα midi keyboard και μία audigy καρτα ήχου, έπαιζα ενα-ενα όργανο χωριστά (μπάσο, strings, πιανο κλπ) και τα έκανα record στο sony acid pro. Δηλαδή δεν μπορώ να παίξω ενα τραγουδι (δεν πανε τα δαχτυλα :( )  απλά φτιάχνω ενα τραγούδι κομματι-κομματι και μετα το ενώνω. Για να πάρετε μια ιδέα έτσι έχω φτιάξει αυτά.

 

http://www.youtube.com/watch?v=EMUCKwpqFcU

http://www.youtube.com/watch?v=4PxBW8u0HKM

 

Δεν ξέρω αν αξίζουν και αν έχω κάνει λάθη αρμονίας κλπ. Αν μπορείτε πείτε μου και την γνώμη σας.

 

Ελπίζω μέχρι στιγμής να με καταλαβαίνετε.

 

Τώρα θέλω να απεξαρτοποιηθώ απο τον υπολογιστή και να τα κάνω όλα με αρμόνιο. Γίνεται ? Αν ναι τι θα μπορούσα να πάρω? Θα ήθελα το πολύ μέχρι 400€.

 

Υ.Γ. Καποιοι μου λένε οτι υπάρχει τρόπος να μάθω χωρίς ωδείο. (απο youtube,internet, βιβλία κλπ). Έχουν δίκιο?

 

Ξέρω οτι σας κούρασα

ευχαριστώ

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τώρα έχεις ξεκινήσει είναι πολύ καλά...

 

Καλά θα ήταν να βρεις κάποιον να σου κάνει μαθήματα θεωρητικής και αρμονίας όμως αν θες να συνεχίσεις παρα πέρα, είται σε ωδείο είται ιδιαίτερα.

Αν μάθεις κάποια πράγματα λάθος στην αρχή μετά είναι δύσκολο να τα μάθεις σωστά

και θα σου κακοφαίνεται.

Επίσης σημαντικό είναι να μπορείς να επικοινωνείς με άλλους μουσικούς σε θέματα ρυθμού, tempo, συγχορδιών και να αποκτήσεις καλό μουσικό αυτί.

 

Εξάσκηση και όρεξη για δουλειά θέλει πάνω απ'όλα.