Προς το περιεχόμενο

Η Παιδεία στην Ελλάδα σε σχέση με το εξωτερικό


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για την παιδεία, έχω διαφορετική άποψη. Τελείωσα το Λύκειο το 94. Στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο λοιπόν, έχω την αίσθηση ότι το επίπεδο ήταν αρκετά καλό. Στο Γυμνάσιο ακόμη περισσότερο, βέβαια. Για το πως είναι σήμερα τα πράγματα, δεν έχω άποψη...

 

Ξέρω όμως, ότι ο αδερφός μου που σπούδασε στην Αγγλία, στο πρώτο έτος είδε με έκπληξη και απορία να τους διδάσκουν επίλυση τριωνύμου όταν στις πανελλήνιες δίναμε ολοκληρώματα....Για να μην ξεχνιόμαστε, έτσι?  ;)

Όχι άλλα μινόρε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 225
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Για την παιδεία, έχω διαφορετική άποψη. Τελείωσα το Λύκειο το 94. Στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο λοιπόν, έχω την αίσθηση ότι το επίπεδο ήταν αρκετά καλό. Στο Γυμνάσιο ακόμη περισσότερο, βέβαια. Για το πως είναι σήμερα τα πράγματα, δεν έχω άποψη...

 

Ξέρω όμως, ότι ο αδερφός μου που σπούδασε στην Αγγλία, στο πρώτο έτος είδε με έκπληξη και απορία να τους διδάσκουν επίλυση τριωνύμου όταν στις πανελλήνιες δίναμε ολοκληρώματα....Για να μην ξεχνιόμαστε, έτσι?  ;)

 

Επειδη σπουδασα και εγω Αγγλια: στο πρωτο εξαμηνο ναι φιλε εκαναν τριωνυμο (ως επαναληψη), κανανε και ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ μαθηματικα και 1002 αλλα. Απο το δευτερο και μετα πεφτανε τρελα γκαζια, και (σε σοβαρα ιδρυματα παντα, βλεπε σχολιο παρακατω) δεν επαιζαν με "απειρες ζωες". Η περνας η σε σουταρουν. Επισης, ο αδερφος σου, ειχε μια βιβλιοθηκη της προκοπης, ενα εργαστηριο και το πιο σημαντικο (αν ηταν σε σοβαρο ιδρυμα και οχι σε κανα Λουτον π.χ.) ειχε και μια αμεση διασυνδεση με την αγορα εργασιας. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα... να στο πω αλλιώς.

Αν γινόταν τουρκική εισβολή σήμερα και καθόμασταν να το συζητάμε εκφράζοντας τόσο αντιφατικά επιχειρήματα, μέχρι αύριο το βράδυ θα ήσουν/ήμουν γιουσουφάκι.

 

Είναι απαραίτητο - σε ώρες κρίσιμες - να υπάρχει σοβαρότητα.

Η τρέχουσα κατάσταση, δεν είναι έδαφος για τις γνωστές παλινωδίες της μεταπολίτευσης, οι οποίες είναι κατ' εξοχήν υπεύθυνες για το σημερινό χάλι.

 

Δεν διαφωνώ, θέλει σοβαρότητα, αλλά τι σημαίνει αυτό; Πως ορίζεται η σοβαρότητα; Αποφυγή παλινωδιών; Αποφυγή εκτενών συζητήσεων και προσπάθεια σύμπλευσης; Αυτό δεν απαιτεί ξεσκαρτάρισμα απόψεων/προτάσεων; Ποιοί και πως έχουν τα κριτήρια, τις γνώσεις, την διορατικότητα, την ευφυία και τα διαπιστευτήρια για να αναλάβουν αυτό το έργο; Τι γίνεται με αυτούς των οποίων οι απόψεις/προτάσεις πετάγονται στο κάλαθο των αχρήστων;

Δυστυχώς σε ώρες κρίσεις δεν αποφεύγεις μια μικρή ή μεγάλη σπατάλη χρόνου σε συζητήσεις.

 

για τους σημερινους φοιτητες ειναι απλα το εφαλτηριο ωστε να γινουν επαγγελματιες διαδηλωτες.....μονο αυτο μαθαινουν (τις 3 ημερες του χρονου που δεν ειναι υπο καταληψη ... ;D)

 

Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα στα ελληνικά πανεπιστήμια. Γίνεσαι λίγο υπερβολικός (μάλλον to make your point πιο καθαρά, αλλά...)

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα στα ελληνικά πανεπιστήμια. Γίνεσαι λίγο υπερβολικός (μάλλον to make your point πιο καθαρά, αλλά...)

 

παντως οταν ημουν εγω στο πανεπιστημιο (1983.... ;D) ετσι ηταν (θυμαμαι οτι το πρωτο μου μαθημα δεν μου το εκανε καθηγητης αλλα η...συντροφισσα Ευδοκια που μπουκαρε στην αιθουσα ,τον διεκοψε και μας εκανε μια,λαθος,μαρξιστικη αναλυση,ηταν αλλωστε και η τελευταια φορα που πατησα ποτε μου εκει),τωρα μπορει και να.... εφτιαξαν... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήταν άσχημη?

 

Χαλια μαυρα... (αν ηταν ομορφη θα ετρεχε ολη μερα μεσα στις αιθουσες? ;D ;D)

 

(τις ομορφες τις ειχαν στο κατηχητικο τμημα και στο τμημα  στρατολόγησης... ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη σπουδασα και εγω Αγγλια: στο πρωτο εξαμηνο ναι φιλε εκαναν τριωνυμο (ως επαναληψη), κανανε και ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ μαθηματικα και 1002 αλλα. Απο το δευτερο και μετα πεφτανε τρελα γκαζια, και (σε σοβαρα ιδρυματα παντα, βλεπε σχολιο παρακατω) δεν επαιζαν με "απειρες ζωες". Η περνας η σε σουταρουν. Επισης, ο αδερφος σου, ειχε μια βιβλιοθηκη της προκοπης, ενα εργαστηριο και το πιο σημαντικο (αν ηταν σε σοβαρο ιδρυμα και οχι σε κανα Λουτον π.χ.) ειχε και μια αμεση διασυνδεση με την αγορα εργασιας. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα ...

 

να σου πω την αλήθεια, έχω πολλούς φίλους που σπούδασαν στην Αγγλία (.. και ο αδερφός μου όπως είπα...). Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, ΚΑΝΕΝΑΣ τους δεν πήγε στην Αγγλία χωρίς πρώτα να έχει  δώσει εδώ πανελλήνιες και να έχει αποτύχει!  ;) ;) Αυτό κάτι λέει, αν ήταν τόσο καλύτερα στο εξωτερικό, με τα χρόνια και τα χρήματα για φροντιστήρια που ξόδεψαν εδώ, θα είχαν πάει κατευθείαν έξω....

 

Για να μην σου πω για συμμαθήτριες, της βάσης, του μένω δεν μένω που γύρισαν από Ρουμανία ως Γιατροί... ;) ;)

Όχι άλλα μινόρε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την παιδεία, έχω διαφορετική άποψη. Τελείωσα το Λύκειο το 94. Στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο λοιπόν, έχω την αίσθηση ότι το επίπεδο ήταν αρκετά καλό. Στο Γυμνάσιο ακόμη περισσότερο, βέβαια. Για το πως είναι σήμερα τα πράγματα, δεν έχω άποψη...

 

Ξέρω όμως, ότι ο αδερφός μου που σπούδασε στην Αγγλία, στο πρώτο έτος είδε με έκπληξη και απορία να τους διδάσκουν επίλυση τριωνύμου όταν στις πανελλήνιες δίναμε ολοκληρώματα....Για να μην ξεχνιόμαστε, έτσι?  ;)

Και στο πτυχίο το Ελληνικό έχεις 234 αντικείμενα τον χρόνο που μπορείς να δώσεις και να περάσεις στο τέλος χωρίς να έχεις πατήσει και πολύ στις διαλέξεις καθότι είναι μεν απίστευτα πολλά αλλά επιφανειακά και βάσει διδακτέας ύλης που βρίσκεται σε κάποιο βιβλίο που επέλεξε ο καθηγητής  ;) Πολύ και συγκεντρωμένη σε μικρό χρονικό διάστημα δουλειά, αμφίβολο τελικό αποτέλεσμα.

 

Στα Αγγλοσαξωνικά (που γνωρίζω αλλά από ότι μαθαίνω, δεν διαφέρουν και πολύ από άλλων Ευρωπαϊκών χωρών) είναι γύρω στα 10 ετήσια αντικείμενα που βαθμολογούνται και με συνεχείς εργασίες και βάσει διδαχθείσης ύλης μέσα στις διαλέξεις με προτεινόμενη βιβλιογραφία που υπάρχει στις βιβλιοθήκες (οι οποίες βεβαίως) είναι συνεχώς γεμάτες.

 

Και όπως μας είπαν την πρώτη μέρα. "Δεν θα σας μάθουμε τα πάντα. Ισως ούτε τα μισά. Αυτά θα τα μάθετε στη δουλειά σας που θα πιάσετε/ακολουθήσετε μετά. Εμείς θα σας μάθουμε βασικές αρχές του αντικειμένου, πως να σκέφτεστε σχετικά με το αντικείμενο και πως να αναζητάτε την γνώση". Κατι μου θυμίζει σχετικά με παροιμίες με ψάρι και ψάρεμα αυτό ...  ;)

 

να σου πω την αλήθεια, έχω πολλούς φίλους που σπούδασαν στην Αγγλία (.. και ο αδερφός μου όπως είπα...). Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, ΚΑΝΕΝΑΣ τους δεν πήγε στην Αγγλία χωρίς πρώτα να έχει  δώσει εδώ πανελλήνιες και να έχει αποτύχει!  ;) ;) Αυτό κάτι λέει, αν ήταν τόσο καλύτερα στο εξωτερικό, με τα χρόνια και τα χρήματα για φροντιστήρια που ξόδεψαν εδώ, θα είχαν πάει κατευθείαν έξω....

Μαζί σου απόλυτα. Αν και το κόστος τελικά ήταν μικρότερο από το αν σπούδαζα στα Γιαννενα. Και δούλευα ταυτόχρονα. Φροντιστήριο εδώ μόνο ένα χρόνο. Και πάλι καλά. Γιατί γνωρίστηκα με τον Πανάγο. Που μετά από 25 χρόνια παίζουμε ξανά μαζί.  ;D

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να σου πω την αλήθεια, έχω πολλούς φίλους που σπούδασαν στην Αγγλία (.. και ο αδερφός μου όπως είπα...). Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, ΚΑΝΕΝΑΣ τους δεν πήγε στην Αγγλία χωρίς πρώτα να έχει  δώσει εδώ πανελλήνιες και να έχει αποτύχει!  ;) ;) Αυτό κάτι λέει, αν ήταν τόσο καλύτερα στο εξωτερικό, με τα χρόνια και τα χρήματα για φροντιστήρια που ξόδεψαν εδώ, θα είχαν πάει κατευθείαν έξω....

 

Για να μην σου πω για συμμαθήτριες, της βάσης, του μένω δεν μένω που γύρισαν από Ρουμανία ως Γιατροί... ;) ;)

 

+1000

 

 

να προσθεσω μαθηματικους που στο λυκειο εμεναν στα μαθηματικα με 8.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάγκες, αν και ξεφεύγουμε κάπως, τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι τόσο μαυρα χάλια όπως μερικοί θέλουν να πιστεύουν. Υπάρχουν σχολές με αξιόλογους καθηγητές, με μαθήματα επιπέδου, με φοιτητές επιπέδου από όπου βγαίνουν επιστήμονες (αν θέλουν βέβαια). Και ναι, υπάρχουν μερικοί που βγαίνουν έξω να σπουδάσουν γιατί πολύ απλά δεν μπορούν εδώ, δεν το 'χουν βρε αδερφέ.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου