Προς το περιεχόμενο

Σοβαρό πρόβλημα με thomann


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα..Πριν ένα μήνα περίπου παρήγειλα από το thomann.de ένα μικρόφωνο(T.bone SC600),μία κάρτα ήχου(m-audio fast track pro) και κάτι βάσεις κτλ...Ήρθαν μέσα σε 5 μέρες,κάτι που με εξέπληξε...Όλα καλά, μέχρι που τα δοκίμασα για να δω αν δουλεύουν.Για να μην μακρηγορώ εντόπισα πρόβλημα στην κάρτα ήχου, την έστειλα πίσω για να μου στείλουν άλλη και μου παν να πληρώσω τα μεταφορικά για Γερμανία και μετά θα μου τα πίστωναν στην πιστωτική μου..Μου έστειλαν καινούρια κάρτα και στο customer center στο site της thomann έλεγε ότι έβαλαν και τα 12.70 ευρώ για τα μεταφορικά και όλα οκ...Όμως χάρη στην γκαντεμιά μου και η 2η κάρτα είχε το ίδιο πρόβλημα με την πρώτη!!!Την έστειλα ξανά πίσω ζητώντας όμως τα χρήματά μου πίσω(δυνατότητα που σου δίνει ο thomann για κάθε αγορά)..Σήμερα το πρωί πήγα στην τράπεζα για να δώ το ποσό που έχει μέσα η κάρτα μου (που θα έπρεπε να έχει σίγουρα τα μεταφορικά από την 1η φορά που το στειλα)..Μου λένε πως δεν έχουν βάλει τίποτα μέσα...!!!Έχουν περάσει 2 βδομάδες από τότε που παν ότι τα βαλαν...Εκτός από αυτό προχτές παρέλαβαν την κάρτα ήχου και σήμερα βλέπω ότι μου έχουν πιστώσει 120 ευρώ αντί για 139 που κάνει η κάρτα και ούτε μου πίστωσαν τα μεταφορικά από την 2η φορά!!!!!!!Ήταν στο κουτί της, σε άριστη κατάσταση, τα cd κτλ όλα μέσα άθικτα! Τι στο διάολο γίνεται τώρα....????Σόρυυ για τον εκνευρισμό μου και την μακρυγορία του θέματος, αλλά αν γίνεται πείτε μου τι θα ήταν σωστό να κάνω και αν σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο....Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επικοινωνησε με το customers service τηλεφωνικα και οχι με email γιατι δεν απαντουν γρηγορα πες το customer number που εχεις για να μπουν να δουν τι εχει γινει.

Κανονικα δεν επρεπε να πληρωσεις μεταφορικα αλλα να σου στειλουν με το ταχυδρομειο stickers απο ups με προπληρομενο τελος απο thomann.

αντιμετωπισα το ιδιο προβλημα με ενισχυτη και ακριβη καρτα ηχου ενος φιλου εκανα την παραπανω διαδικασια τους τα εστειλα τα εφτιαξαν (ηταν στην εγγυηση) και μου τα εστειλαν πισω χωρις να πληρωσω τιποτα.

Εχε υποψιν οτι καμια φορα καθυστερουν και τα χρηματα να φανουν στο λογαριασμο επειδη περνανε απο διαδικασια για επιστροφη.

Ελοιζω να σε βοηθησα.

Φιλικα -Γιαννης Κρητη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επικοινωνησε με το customers service τηλεφωνικα και οχι με email γιατι δεν απαντουν γρηγορα πες το customer number που εχεις για να μπουν να δουν τι εχει γινει.

Κανονικα δεν επρεπε να πληρωσεις μεταφορικα αλλα να σου στειλουν με το ταχυδρομειο stickers απο ups με προπληρομενο τελος απο thomann.

αντιμετωπισα το ιδιο προβλημα με ενισχυτη και ακριβη καρτα ηχου ενος φιλου εκανα την παραπανω διαδικασια τους τα εστειλα τα εφτιαξαν (ηταν στην εγγυηση) και μου τα εστειλαν πισω χωρις να πληρωσω τιποτα.

Εχε υποψιν οτι καμια φορα καθυστερουν και τα χρηματα να φανουν στο λογαριασμο επειδη περνανε απο διαδικασια για επιστροφη.

Ελοιζω να σε βοηθησα.

Φιλικα -Γιαννης Κρητη

Ευχαριστώ πολύ φίλε Γιάννη για την απάντησή σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νασαι καλα και αν δεν σου λεισουν το προβημα επικοινωνησε με mail με τον ιδιο τον hans Thomman και εξηγησε του πως εχου τα πραγματα εχω μιλησει μαζι του και ειναι αψογος σου γραφω το mail toy.    [email protected]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εμενα μου ετυχε προσφατα να αναγκαστω να επιστρεψω ενα ηχειο στον Thomann αλλα δεν αντιμετωπισα καποιο προβλημα, ουτε μεταφορικα πληρωσα (οπως αναφερει ο Γιαννης μου εστειλαν ενα sticker με προπληρομενο τελος)...

 

Να βγω λιγο off topic ρωτωντας τι προβλημα παρουσιασε η Fast Track Pro και μαλιστα το ιδιο 2 φορες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εμενα μου ετυχε προσφατα να αναγκαστω να επιστρεψω ενα ηχειο στον Thomann αλλα δεν αντιμετωπισα καποιο προβλημα, ουτε μεταφορικα πληρωσα (οπως αναφερει ο Γιαννης μου εστειλαν ενα sticker με προπληρομενο τελος)...

 

Να βγω λιγο off topic ρωτωντας τι προβλημα παρουσιασε η Fast Track Pro και μαλιστα το ιδιο 2 φορες?

Πρόβλημα με τους προενισχυτές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει να σου ξαναστειλαν το ιδιο τεμαχιο, μην το αποκλειεις. Απο λαθος φανταζομαι και οχι σκοπιμα, δεν τα κανουν οι γερμανοι αυτα.

όχι γιατί είχε διαφορετικό serial number.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου