Προς το περιεχόμενο

Τι εφόδια χρειάζεται ένας μπασιστας για να είναι πραγματικά καλός ?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μην τα μπερδεύουμε παιδιά.

Ναι μεν ο καθείς όπως γουστάρει παίζει και ότι γουστάρει ακούει.

Το θέμα είναι αν μπορεί να κάνει κι αλλιώς.

Η γνώση είναι δύναμη. Απλά.

Τώρα αν δεν θες, δεν μπορείς, δεν ευκαιρείς, αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

Το optimum είναι να θες και να μπορείς.

Και ποτέ "όσα δεν φτάνει η αλεπού ......"

Εγώ πάντως δεν τα φτάνω  ;)

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 124
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μην τα μπερδεύουμε παιδιά.

Ναι μεν ο καθείς όπως γουστάρει παίζει και ότι γουστάρει ακούει.

Το θέμα είναι αν μπορεί να κάνει κι αλλιώς.

Η γνώση είναι δύναμη. Απλά.

Τώρα αν δεν θες, δεν μπορείς, δεν ευκαιρείς, αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

Το optimum είναι να θες και να μπορείς.

Και ποτέ "όσα δεν φτάνει η αλεπού ......"

Εγώ πάντως δεν τα φτάνω  ;)

 

Super++++++

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα απαραιτητα εφοδια ειναι ολα αυτα που πρεπει να εχει οποιοσδηποτε μουσικος:

 

1.Να εχει μελετησει αρκετα (διοτι οτιδηποτε κι αν μελετησεις καλο σου κανει, αρκει να ειναι πραγματικη μελετη και οχι "χαζοπαιζω/ψωλοβρονταω για να περασει η ωρα"),

 

2.να εχει αυτογνωσια (το χειροτερο ειδος που κυκλοφορει στην πιατσα ειναι ο οργανοπαιχτης που εχει υπερεκτιμησει τις δυνατοτητες του, κι αυτο διοτι δεν δεχεται καμια κριτικη που θα τον βελτιωσει, εστω και λιγο)

 

3.να εχει αισθητικη (κοινως, να ξερει πως να προσαρμοζει ηχο και παιξιμο για τις αναγκες του εκαστοτε μουσικου ειδους,υφους ή κομματιου)-στην αισθητικη θα προσεθετα και την φαντασια.

 

4.να εχει αρμονικη και ρυθμικη αντιληψη, ειτε λογω πηγαιου ταλεντου, ειτε λογω μελετης, ειτε λογω συνδυασμου των δυο.

 

5.να εχει εναν καλο ντραμερ διπλα του, γιατι αν ο ντραμερ δεν ειναι καλος, ποτε δεν θα μαθει κανεις αν κι ο μπασσιστας ηταν καλος  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αρνούμαι πως πολλά πράγματα μπορείς να κάνεις και να παίξεις χωρίς να ξέρεις και πολλά.

Αλλά ποιο το πρόβλημα σου αν εγώ θέλω να τα μάθω τα πολλά και να τα συζητήσω. Πρέπει να έρθεις να μου πεις ότι και τι το κάνεις αυτό αφού ο τάδε δεν το χρειάστηκε;

Νομίζω είναι επιλογή μου το μέχρι πόσο θα κάψω το κεφάλι μου και το τι θα παράγω με αυτό :)

 

Μπάσο και ξερό ψωμί: και πολύ καλά κάνεις και κανείς δεν είπε ότι πρέπει να τα χρησιμοποιήσει κανείς όλα όσα αναφερονται. Νομίζω συζητάμε κάποιες περιπτώσεις και ανταλλάσουμε απόψεις. Η παραπάνω γνώση κανέναν δεν έβλαψε. Όποιος τη βαριέται απλά δεν ασχολείται.

 

Evilnye

Αν ενδιαφέρεσαι μπορώ να σε φέρω σε επαφή με κάποιους ανθρώπους στην Αθήνα

και να γινεις αστεράκι  :D :D :D :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα απαραιτητα εφοδια ειναι ολα αυτα που πρεπει να εχει οποιοσδηποτε μουσικος:

 

1.Να εχει μελετησει αρκετα (διοτι οτιδηποτε κι αν μελετησεις καλο σου κανει, αρκει να ειναι πραγματικη μελετη και οχι "χαζοπαιζω/ψωλοβρονταω για να περασει η ωρα"),

 

2.να εχει αυτογνωσια (το χειροτερο ειδος που κυκλοφορει στην πιατσα ειναι ο οργανοπαιχτης που εχει υπερεκτιμησει τις δυνατοτητες του, κι αυτο διοτι δεν δεχεται καμια κριτικη που θα τον βελτιωσει, εστω και λιγο)

 

3.να εχει αισθητικη (κοινως, να ξερει πως να προσαρμοζει ηχο και παιξιμο για τις αναγκες του εκαστοτε μουσικου ειδους,υφους ή κομματιου)-στην αισθητικη θα προσεθετα και την φαντασια.

 

4.να εχει αρμονικη και ρυθμικη αντιληψη, ειτε λογω πηγαιου ταλεντου, ειτε λογω μελετης, ειτε λογω συνδυασμου των δυο.

 

5.να εχει εναν καλο ντραμερ διπλα του, γιατι αν ο ντραμερ δεν ειναι καλος, ποτε δεν θα μαθει κανεις αν κι ο μπασσιστας ηταν καλος  ;)

 

 

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εφόδια χρειάζεται ένας μπασιστας για να είναι πραγματικά καλός ?

 

Το βασικοτερο ειναι αυτο που ΟΛΟΙ οι μουσικοι πρεπει να εχουν κανει και να κανουν συνεχεια δηλ. να ΑΚΟΥΕΙ ΠΟΛΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ,τα υπολοιπα ειναι απλα τεχνικα θεματα αλλα χωρις ακουσματα τζαμπα ο κοπος θα ειναι παντοτε.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικώς, έχει παρατηρηθεί οτι μπορει κάποιος να ανεβει ενα βουνό κουβαλώντας δέκα σακίδια γεμάτα εφόδια επιβίωσης & να τα καταναλώσει όλα. Αλλα υπάρχουν και κάποιοι που θα το ανέβουν γυμνοί και με άνεση. Ίσως λοιπόν η ερώτηση να εχει διαφορετική απαντηση για κάθε μπασίστα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα τις 2-3 πρώτες σελίδες γιατί δεν έχω πολύ χρόνο.

 

Για μένα, μάλλον το σημαντικότερο είναι να έχει πολλά και διαφορετικά ακούσματα. Το καταλαβαίνω απ' την λειψή μου εμπειρία και όντας μπασίστας που δεν άνοιξε ποτέ του βιβλίο.. Δυστυχώς ή ευτυχώς. :)

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευη η καλύτερη απάντηση σε αυτα που ρωτας ειναι να ακουσεις οσες περισσοτερες εκτελεσεις βρεις απ το κομματι κ να προσεξεις τι κανουν οι τζαζιστες.Μπορει να κανουν κ τα δυο που λες μπορει να εναλλασουν ρολους χιλια δυο υπαρχουν.Αυτο ειναι το καλο με την αυτοσχεδιαστικη μουσικη γιατι μπορει να ξεφυγει τελειως.

Το θέμα είναι πως πες ότι έχουμε μια αρχάρια ομάδα, που θέλει να ξεκινήσει με έναν μπούσουλα. Δε θα γράψει τις γραμμές πρώτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου