Προς το περιεχόμενο

Τι εφόδια χρειάζεται ένας μπασιστας για να είναι πραγματικά καλός ?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

RayDTutto

Νομίζω οτι μιλάς για να μιλάς χωρίς να εχεις να πεις τίποτα  

Συγνώμη που το λεω αλλα αυτη την εντύπωση μου δίνεις

Αν πραγματικά εχεις κατι να πεις τεκμηρίωσε το με επιχειρήματα

Οσο για τον Collins τα εχει τα δεκαταεκτα μεσα στο σωμα και το μυαλο του

αν ξερεις βεβαια τι ειναι τα δεκαταεκτα ??? .

Εγω αυτο που προσπαθω ειναι να μεταφράσω αυτο που κανει για να το καταλάβω.

Και πιστεψε με δε γίνετε αλλιως . Οι μαύροι εχουν απιστευετη ρυθμική αγωγή απο τη φύση τους πράγμα που δεν εχουν οι λευκοί ποσο ακόμα οι Ελληνες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 124
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Νομίζω πως εδώ βρίσκουμε τη χρυσή τομή.

Edit: Για να μη μαλώνουμε, είδες το βιντεάκι του Collins; Καταλαβαίνεις ότι ο άνθρωπος δεν ξέρει. Αλλά η μία νότα που παίζει, ο τρόπος που κουνιέται, που μιλάει, κάνει το ρυθμό να γκρουβάρει. Αυτό είναι κάτι που δεν έμαθε σε Ωδείο και που κανένας ποτέ δεν θα μάθει εκεί...

 

Και επίσης κατάλαβα πως τόση ώρα γράφεις κολλημένος να την πεις για τα ωδεία... Ακριβώς αυτά λέω εδώ και μου είναι απόλυτα σαφές και το feel και τα ακούσματα. Αυτό που δεν είναι σε εσένα σαφές είναι η αξία ενός καλού δασκάλου.

 

(παρεπιπτόντως μια χαρά γκρουβαρει ο collins στο βίντεο που έβαλες.........)

 

Τι λέτε θα συνεχίσουμε το γνωστό φλέημ κατά του ΩΔΕΙΟΥ, ή θα συζητήσουμε μια φορά και κάτι που δε δοκιμάσαμε στο νοιζ; :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ο ήχος δεν είναι καλός αλλά δείτε τον Bootsy την εποχή του Brown.

Aπλά το μπάσο που έπαιξε στο Sex machine ήταν πολλά χρόνια μπροστά.

Α! και δείτε τον πως χορεύει-κουνιέται.

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι λέτε θα συνεχίσουμε το γνωστό φλέημ κατά του ΩΔΕΙΟΥ, ή θα συζητήσουμε μια φορά και κάτι που δε δοκιμάσαμε στο νοιζ; :)

Δίκιο έχεις σε αυτό αν και γω δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα της συζήτησης περί του αν το ωδείο είναι καλό ή όχι. Όπως πας στο σχολείο να μάθεις γράμματα έτσι πας και στο ωδείο να μάθεις μουσική. ΤΕΛΟΣ. Δεν υπάρχει κανένα νόημα να μαλώνουμε για αυτό...

Bass till I die!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και επίσης κατάλαβα πως τόση ώρα γράφεις κολλημένος να την πεις για τα ωδεία... Ακριβώς αυτά λέω εδώ και μου είναι απόλυτα σαφές και το feel και τα ακούσματα. Αυτό που δεν είναι σε εσένα σαφές είναι η αξία ενός καλού δασκάλου.

 

(παρεπιπτόντως μια χαρά γκρουβαρει ο collins στο βίντεο που έβαλες.........)

 

 

Παιδια εγω δεν εχω παει ποτε σε ωδειο

έπαιζα απο  τα 12 μεχρι τα 22 punk xωρις να ξερω ουτε τις νοτες των χορδων

και απο τα 23 αρχισα να ψυλλιαζομαι οτι κατι δεν παει καλα .

Στα 24 αρχισα να κανω ιδαιτερα και μελετάω μεχρι που ειμαι 34 τουλαχιστο 2 ωρες

καθε  μέρα .....

Απο κει και περα ο καθενας αντιλαμβάνεται τα πράγματα οπως θέλει.

Δεν υπαρχει σωστο η λαθος .Μονο που αν καποιος βγαινει και παιζει ζωντανα πρεπει

κυρίως να σέβεται τους ακροατές του  οτι ειδος και να παιζει.Αν παίζει σπιτι μόνος του ας κανει  οτι θελει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως πας στο σχολείο να μάθεις γράμματα έτσι πας και στο ωδείο να μάθεις μουσική.

 

αυτό που λές μου φαίνεται λαθος.

 

θα το διόρθωνα κάπως έτσι:

Όπως πας στο σχολείο να μάθεις ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ έτσι πας και στο ωδείο να μάθεις μουσική.

 

τα γράμματα απο μόνα τους δεν είναι τέχνη. Η μουσική απο την άλλη, είναι. Επειδή είσαι φιλόλογος δε σημαίνει οτι έγινες και συγγραφέας, ούτε σου χρειάζεται να είσαι φιλόλογος για να γίνεις συγγραφέας. Λίγη γραμματική και συντακτικό, όμως, κανει καλο. ;)

 

Στο ωδείο θα μάθεις τεχνική και θα σου κατηγοριοποιήσουν αυτά που (θα έπρεπε να) αισθάνεσαι όταν παίζεις αλλά δεν ξέρεις πώς να τα περιγράψεις.

Για μένα ο καλύτερος δάσκαλος είναι κάποιος που να παίζουμε παρέα, ο οποίος να αλλάζει κάθε μερικούς μήνες ;D

 

 

πάντως στην τελική, αφού διαπιστώσεις οτι έχεις ταλέντο στο ρυθμό και αφτι (να μπορείς να αναπαράγεις μια μελωδία στο όργανό σου), το πιο σημαντικό προσόν ίσως είναι αυτό που έγραψε ο SF, να έχεις ΠΟΛΛΑ ακούσματα και να τα κάνεις συνεχώς ακόμα περισσότερα...

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εφόδια χρειάζεται ένας μπασιστας για να είναι πραγματικά καλός ?

Θα ήθελα πολύ να συζητήσουμε αυτό το θέμα χωρίς να αναφερθούμε

σε υλικό εξοπλισμό.

It dont mean a thing if its aint got that swing

ΨΥΧΗ φιλε μου ΨΥΧΗ

'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

RayDTutto

Νομίζω οτι μιλάς για να μιλάς χωρίς να εχεις να πεις τίποτα 

Συγνώμη που το λεω αλλα αυτη την εντύπωση μου δίνεις

Αν πραγματικά εχεις κατι να πεις τεκμηρίωσε το με επιχειρήματα

Οσο για τον Collins τα εχει τα δεκαταεκτα μεσα στο σωμα και το μυαλο του

αν ξερεις βεβαια τι ειναι τα δεκαταεκτα ??? .

Εγω αυτο που προσπαθω ειναι να μεταφράσω αυτο που κανει για να το καταλάβω.

Και πιστεψε με δε γίνετε αλλιως . Οι μαύροι εχουν απιστευετη ρυθμική αγωγή απο τη φύση τους πράγμα που δεν εχουν οι λευκοί ποσο ακόμα οι Ελληνες .

 

Ω μεγάλε! Νοιώθεις τόσο ανώτερος που ξέρεις τα δέκατα έκτα και μας τεστάρεις κιόλας αν τα ξέρουμε κι εμείς;;; Καλά είσαι πολύ σπουδαγμένος... Πςςςς...

 

Όσο για τα δικά σου επιχειρήματα περί "ρυθμικής αγωγής" (πρόσεξε τώρα "ρυθμικής ΑΓΩΓΗΣ") των "μαύρων" που "έχουν από τη φύση τους";;;;; τι να πω...

Τα αφήνω να μιλήσουν από μόνα τους.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και επίσης κατάλαβα πως τόση ώρα γράφεις κολλημένος να την πεις για τα ωδεία... Ακριβώς αυτά λέω εδώ και μου είναι απόλυτα σαφές και το feel και τα ακούσματα. Αυτό που δεν είναι σε εσένα σαφές είναι η αξία ενός καλού δασκάλου.

 

(παρεπιπτόντως μια χαρά γκρουβαρει ο collins στο βίντεο που έβαλες.........)

 

Τι λέτε θα συνεχίσουμε το γνωστό φλέημ κατά του ΩΔΕΙΟΥ, ή θα συζητήσουμε μια φορά και κάτι που δε δοκιμάσαμε στο νοιζ; :)

 

 

Δεν μπορώ να συζητήσω μαζί σου δυστυχώς. Πρώτον, δεν διαβάζεις αυτά που σου γράφουν. Η χρυσή τομή που σου έγραφα αφορούσε στα bold αν τα πρόσεξες - που δεν τα πρόσεξες. Ότι δλδ ναι - ένας σωστός δάσκαλος μπορεί να σε βοηθήσει. Στο λέω αυτό και μετά μου καταλογίζεις τα του δασκάλου από την αρχή. Δεύτερον, δεν απαντάς / σχολιάζεις αυτά που λέω αλλά λες τα δικά σου από την αρχή. Και σε άλλο θρεντ με τον ίδιο τρόπο συζητούσες και σου επισημάνθηκε από εμένα και άλλους. Το να συζητάς δε σημαίνει να περιμένεις της σειρά σου να μιλήσεις. Πρέπει να ακούς και τι λέει ο άλλος.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου