Προς το περιεχόμενο

Ξεκινώντας ένα Home Studio!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σε όλους! Είμαι καινούργιος στο forum αλλά και στο χώρο της μουσικής!Στην μουσική τεχνολογία είμαι πολύ αρχάριος ακόμα, γι' αύτο θα ήθελα την συμβουλή σας στα παρακάτω θέματα :

Γράφω μουσική (Psytrance) με  :

Software :  Ableton Live 8.1.3 / Reason 4

Hardware : iMac, M-audio Fast Pro (Κάρτα ήχου), Samson Resolv A6 monitors, M-Audio Axiom 25.

 

1) Θα ήθελα να μου πήτε τι άλλο χριάζομαι για να φτιάξω σιγά σιγά το home studio!

2) Εχώ δει χωρίς να ξέρω ακριβώς όλες της λειτουργίες απο την AKAI το APC40  Ableton Performance, το οποίο κοστίζει γύρω στα 350-450 ευρώ, αξίζει να το αγοράσω, που θα με διευκολύνει?

3) Θα ήθελα να μου πέιτε την γνώμη σας για κονσόλες ήχους, για οικονομικές κονσόλες ήχου, είναι απαραίτητες? Ποίες μου προτείνετε.

4) Πώς θα κάνω της ρυθμίσεις (φώνη, φίλτρα κλτ) χώρις ποντίκι? Εχω ακούει για midi controler κάποια οικονομική λύση?

5)Η Behringer σαν εταιρία είναι αξιόπιστη?

 

Δεν Ξέρω αν είναι το σωστό μέρος για το post :), Αν οχι διορθώστεμε

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ένα απ'τα βασικά θέματα που δεν αναφέρεσαι στο ποστ σου είναι το τι είδος μουσική θα γράψεις... Άρα δε μπορούμε να ξέρουμε αν χρειάζεσαι ντραμς (λέω τώρα) ή μπουζούκι, ή σόλο βιολί!

 

1. Καλά είσαι, έτσι όπως είσαι. Μπορείς να κάνεις την δουλειά σου. Κανένα μικρόφωνο ίσως, και μετά ήχους... αλλά κι έτσι κάνεις την δουλειά σου, νομίζω.

2. Δεν γνωρίζω...

3. Τι θα γράψεις; Εγώ δεν έχω κονσόλα, γιατί δε γράφω audio παρά μόνο 2 κανάλια την φορά, και τελειώνει εκεί το θέμα. Στηρίζομαι σχεδόν αποκλειστικά στο Midi. Αν έχεις δίαφορα να συνδέσεις, τότε, ναι η κονσόλα έχει νόημα, αν δεν έχεις (που για την ώρα δεν δείχνει να έχεις), τότε δεν έχει και πολύ νόημα.