Προς το περιεχόμενο

compression-limiting μιξης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι ειναι προτιμοτερο για compression-limiting ενος mixdown σε αναλογικη κονσολα της οποιας το σημα(master out)πηγαινει στην καρτα ηχου για ηχογραφηση?

 

Α.Παρεμβαλλουμε τον compressor-limiter μεταξυ κονσολας και υπολογιστη.

 

Β.Βαζουμε τον compressor να δρασει στα master mix inserts

 

Γ.Ειναι το ιδιο.

 

Στη δικη μου περιπτωση μιλαμε για εναν φτηνο dbx166xl oχι τιποτα avalon ή κοκκινη σειρα focusrite...

 

Καποιος μπορει να πει..γιατι δεν το δοκιμαζεις να δεις ο ιδιος?

Το δοκιμασα,προτιμησα το Α αλλα θελω  και τις δικες σας αποψεις.

 

Σας ευχαριστω!

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-Αν τα master mix inserts είναι balanced (που αμφιβάλλω) τότε μπορεί να ακουστεί το ίδιο πράγμα

-Αν δεν είναι, τότε προτιμότερη είναι η εν σειρά σύνδεση με xlr ή trs καλώδια γιατί η σύνδεση, εν αντιθέση με την προηγούμενη συνδεσμολογία, είναι balanced. Όμως..

-Αν πρόκειται να κάνεις κάποιο fade στο master out τότε η πρώτη συνδεσμολογία είναι προτιμότερη αν το master insert είναι pre-fader που σημαίνει ότι δεν θα αλλάζει το μέγεθος του compression όσο και αν χαμηλώσει το master fader.

Μελέτησέ τα λίγο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ ευχαριστω πολυ για την διευκρινιστικοτατη απαντηση haryy!

Μαλλον γι αυτο μου ακουγοταν καλυτερα η συνδεσμολογια σε σειρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου