Προς το περιεχόμενο

Χρησιμότητα καποτάστου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα ήθελα να ρωτήσω για την χρησιμότητα του καποτάστου . Πώς χρησιμοποιήτε ?

Τί λετε ?

Καλύτερα για αλλαγή τόνου σε ένα κομμάτι να χρησιμοποιηθεί καποτάστο ή αλλη θέση ακκόρτων ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

με την βοηθεια του καποταστου απλα κανεις την ζωη σου πιο ευκολη..

υπαρχουν και περιπτωσεις που δεν μπορεις χωρις αυτο,αλλα δεν ειναι απαραιτητο.

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με την βοηθεια του καποταστου απλα κανεις την ζωη σου πιο ευκολη..

υπαρχουν και περιπτωσεις που δεν μπορεις χωρις αυτο' date='αλλα δεν ειναι απαραιτητο.[/quote']

 

Κατατοπιστικότατος! :lol:

Το καποτάστο σκέψου ότι είναι ο δείκτης του αριστερού σου χεριού (αν είσαι δεξιόχειρας). Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να πατήσεις όλες τις χορδές π.χ στο τρίτο τάστο και έτσι να έχεις ελεύθερα όλα τα δάχτυλα για να παίξεις συγχορδίες, σόλο κλπ

Άκου να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Κατατοπιστικότατος! :lol:

:D :D :D

τα είπα έτσι λίγο συνοπτικά γιατί μου φάνηκε πως ξέρει πάνω κάτω πως χρησιμοποιείτε..:wink:

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από την ευκολία, οι ίδιες ακριβώς συγχορδίες 'ακούγονται' διαφορετικά με το καποτάστο, λόγω μεγαλύτερης τάσης της χορδής.

 

Οπότε η απάντησή σου είναι ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις άλλες θέσεις, όπως λες, σε συνδιασμό με το καποτάστο... και ό,τι σου αρέσει! :wink:

nd don't forget my dawg, Fixed and Consequent

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ταση ειναι ιδια νομιζω. απλα αλλαζει η υφη του υλικου που παταει της χορδες.ενω οτανπαιζουμε με δαχτυκα μπαρε ειναι σαν να εχουμε πχ ενα nut απο δερμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης είναι διαφορετική η πίεση που ασκείται στην κάθε χορδή. Το δάχτυλο έχει ως γνωστόν κλειδώσεις (no shit!!) οι οποίες δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστες όταν κάνεις μπαρέ, διότι η πίεση που ασκούν είναι εντελώς διαφορετική από το υπόλοιπο δάχτυλο. Ένα capo δεν έχει λόγο να έχει κλειδώσεις, οπότε δεν έχει και το αντίστοιχο πρόβλημα. Και αν είναι ελάχιστα καλό δεν υπάρχει περίπτωση να μην πιάσει καλά κάποια χορδή, κίνδυνος που πάντα υπάρχει όταν κάνεις εσύ μπαρέ ("εσύ": προφανώς όχι εσύ συγκεκριμένα :D). Προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ πολύ αλλά όταν υπάρχει η επιλογή πιστεύω ότι δίνει καλύτερο ήχο από συνεχή μπαρέ για τους παραπάνω λόγους. ¶σε που μετά μπορείς να παίξεις κι άλλο τραγούδι, ενώ αν κάνεις μπαρέ για 10 λεπτά μετά το δάχτυλο είναι νεκρό για μισή ώρα :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα για αλλαγή τόνου σε ένα κομμάτι να χρησιμοποιηθεί καποτάστο ή αλλη θέση ακκόρτων ?

Τι εννοείς; Βασικά είναι εντελώς διαφορετικό το ένα με το άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ταση ειναι ιδια νομιζω. απλα αλλαζει η υφη του υλικου που παταει της χορδες.ενω οτανπαιζουμε με δαχτυκα μπαρε ειναι σαν να εχουμε πχ ενα nut απο δερμα.

μα οι χορδες δεν σταματουν στο δαχτυλο σου αλλα στο ταστο οποτε δεν συμβαινει αυτο.

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου