Προς το περιεχόμενο

3D


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν γνωριζει καποιος ή καποια.

Η 3D technology(moovies-games) μ αυτα τα γυαλια τα περιεργα, ειναι ανθυγιεινα για τα ματια?

 

Γνωμη μου ειναι οτι αν υπαρχει μετρο, τοτε δεν υπαρχει και προβλημα.Τωρα αν ξεπερνας τα ορια και καθεσαι με τις ωρες λογικο ειναι να κουραζονται τα ματια σου.

EXPECT THE UNEXPECTED...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θυμάμαι καλά για τους κανόνες ασφαλείας για τα 3D γυαλιά, ισχυεί οτι και για τις οθόνες στους χρόνους παραμονής μπροστά απ'το μόνιτορ (ή γυαλιά).

Κάπου το είχα δει στο site της nVidia νομίζω.

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρτι αφιχθείς εκ Παρισίων, όπoυ παραβρέθηκα σε εκδηλώσεις που αφορούσαν (εκταταμένα) και προϊόντα 3D μπορώ να πώ ότι τα γυαλιά της τηλεόρασης 3D με ζάλισαν. Ακρως εντυπωσιακά (με φιλμάκια που είχαν γίνει για να τονίσουν το 3D effect)  αλλά στην κίνηση παρουσίαζε προβλήματα. Μου προκαλούσε λίγο ζαλάδα και είμαι βέβαιος ότι αν συνέχιζα θα προκαλούσε και πονοκέφαλο. Βέβαια, προσωπικά έχω μία ευαισθησία (είμαι από αυτούς που βλέπουν έντονα το rainbow effect στους digital προβολείς) αλλά η τεχνολογία είναι ακόμα στα σπάργανα

 

Υπάρχουν και μελέτες από το Berkley σχετικά με αυτό. Εκπρόσωποι της εταιρείας που έκανε τη έκθεση μου είπαν ότι αναγνωρίζουν το ζήτημα (sic) και δουλεύουν προς αυτή τη κατεύθυνση αν και (λένε) οι αντιδράσεις όπως αυτές τις Ιταλικής κυβέρνησησς που τα κατείσχε, ήταν μάλλον υπερβολικές. Σε Off the record συζητήσεις η θέση τους δεν ήταν πολύ μακριά από αυτό που έλεγαν επισήμως.

 

Αλλά η τεχνολογία μαζί με το virtual reality είναι εδώ για να μείνει. Η ενσωματωση των 3D effects μέσα στον περιβάλλοντα χωρο ή σε εφαρμογές όπως σχεδίαση στον αέρα ήταν άκρως ψαρωτικά.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βρήκα:

 

READ THE FOLLOWING WARNINGS BEFORE YOU OR YOUR CHILD USE THE NVIDIA 3D VISION

 

 

BEFORE using NVIDIA® 3D Vision™ you should take the “User Vision Test,” which will initiate when you turn on your 3D Vision for the first time. If you cannot see the image in 3D during the User Vision Test , DISCONTINUE USE IMMEDIATELY. Continued use may result in health-related complications.

 

Some individuals may experience a seizure or other complications when exposed to certain visual images, including flashing lights or patterns that may appear in video games. If you or any of your relatives have a history of seizures or epilepsy, consult a doctor before using 3D Vision. Even people who have no history of seizures or epilepsy may have an undiagnosed condition that can cause these “photosensitive epileptic seizures.” Symptoms may include, among others: (1) Lightheadedness, (2) Altered vision, (3) Eye or face twitching, (4) Involuntary movements, (5) Convulsions, (6) Loss of awareness, (7) Confusion, (8) Disorientation, (9) Nausea

If you experience any of these problems immediately stop using 3D Vision and consult a physician. Parents should monitor and ask their children about the above symptoms - children and teenagers may be more likely than adults to experience these symptoms.

You may be able to reduce the risk of photosensitive epileptic seizures by taking the following precautions:

>>Do not play when you are drowsy, fatigued or ill.

>>Do not use the 3D Vision for extended periods of time.

>>Use the 3D Vision after reducing the depth setting.

>>Use the 3D Vision with a refresh rate of 100 Hz or higher.

 

 

 

WARNING – Fire and Injury

Do not puncture, pierce, damage, destroy, or make unauthorized modifications to 3D Vision’s battery (included in the 3D Vision glasses). Puncturing the battery may result in combustion or a fire, which could lead to severe burns and injury. Also do not expose the battery to extreme temperatures (hot or cold). If there are any signs of damage to the battery, discontinue use of 3D Vision immediately.

The 3D Vision glasses are not prescription eyewear, sunglasses, nor a protective goggle. Do not use the glasses for any general eyewear purposes (e.g., driving, reading, protection from sunlight or ultraviolet light, etc.) as such use may result in injury.

 

 

WARNING – Contains Glass

The lenses on the 3D Vision glasses contain glass. Exercise caution when using the glasses and properly store them when not in use to prevent damage to the lenses. Do not use the 3D Vision glasses if there is any sign of damage or cracking to the lenses.

 

 

WARNING – Electric Shock

3D Vision includes a battery and electronic components. You may be able to reduce the risk of electric shock by taking the following precautions:

>>Do not use 3D Vision if there are exposed wires or if the glasses or emitter are otherwise damaged.

>>Do not use 3D Vision near water – for example, near a bathtub, near a swimming pool, etc.

>>Take care not to spill liquid on or around the 3D Vision glasses or emitter.

 

 

WARNING – Laser Device

3D Vision includes a Class 1M laser device. Do not stare directly into the laser produced by 3D Vision’s laser emitter. To reduce the risk of exposure to hazardous radiation, do not attempt to disassemble or modify 3D Vision in any manner. Allow only authorized service providers to repair your 3D Vision glasses and emitter.

 

 

 

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Βασικά, δεν είναι επικίνδυνα τα τα μάτια (ή για το σύστημα της όρασης γενικώς) αλλά όπως κάθε flickering πηγή μπορεί να οδηγήσει σε επιληπτική κρίση. (Δηλαδή κάτι που -αν είσαι ασθενής- μπορείς να πάθεις και από πολλές πηγές όπως για παράδειγμα απο banners σε ιστοσελίδες (απο αυτά που τρεμοπαίζουν γρήγορα)).

http://en.wikipedia.org/wiki/Photosensitive_epilepsy

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Λίγα πράγματα ακόμα σε σχέση με τα γυαλιά αυτά.

 

 

Το σύστημα της όρασής μας αντλεί πληροφορίες για τις αποστάσεις των αντικειμένων στον πραγματικό 3D κόσμο από ένα σύνολο χαρακτηριστικών. Για τις μακρινές εικόνες η πληροφορία για την απόσταση βρίσκεται στο κάθε μάτι ταυτόχρονα (και η εικόνα είναι σχεδόν ίδια και στα δύο μάτια). Για παράδειγμα, κρίνουμε αν ένας άνθρωπος ή ένα αυτοκίνητο είναι στα 100 ή στα 200 μέτρα από το πόσο μεγάλο τον βλέπουμε (γνωρίζοντας εμπειρικά τις διαστάσεις του). (Υπάρχουν και άλλα cues για την απόσταση, όπως το χρώμα κλπ)

 

Για τα κοντινά αντικείμενα όμως, η πρωτεύουσα πληροφορία είναι η σύγκλιση. Δηλαδή καθώς τα μάτια μας στρεφονται για να παρατηρήσουν το αντικείμενο, οι άξονές τους δεν είναι παράλληλοι αλλά διασταυρώνονται στο (κοντινό) παρατηρούμενο αντικείμενο. Αυτή η γωνία (την οποία το σύστημά μας γνωρίζει) δίνει άμεσα την πληροφορία για το πόσο κοντά βρίσκεται το αντικείμενο. Επίσης τα δύο μας μάτια... παίρνουν μια λίγο διαφορετική εικόνα του αντικειμένου καθώς το ένα το βλέπει από λίγο δεξιά ενώ το άλλο από λίγο αριστερά. Αυτή η διαφορετικότητα των 2 εικόνων παρέχει επιπλέον πληροφορίες στο σύστημά μας για την απόσταση και το σχήμα (μορφολογία) του αντικειμένου.

 

(Όλα αυτά τα κάνουμε χωρίς να σκεφτόμαστε  ;D )

 

Ακόμη συμβαίνει κάτι άλλο το οποίο μπορείτε να παρατηρήσετε σχετικά εύκολα. Παρατηρώντας τον τοίχο απέναντι, σηκώστε το δάχτυλο (ή ένα μολύβι) με το χέρι τεντωμένο και φέρτε το μπροστά στο πεδίο που παρατηρείτε ενώ εξακολουθείτε να προσπαθείτε να δείτε μακριά (δηλαδή προσπαθήστε να το αγνοήσετε). Αυτό που συμβαίνει είναι ότι θα δείτε το δάκτυλο 2πλό (Ίσως το ένα πιο έντονο από το άλλο και ίσως το ένα σχεδόν διαφανές. -Διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο) Αν φέρετε πιο κοντά στα μάτια σας το δάχτυλο (ενώ εξακολουθείτε να παρατηρείτε μακριά) θα παρατηρήσετε ότι η απόσταση μεταξύ των 2 ειδώλων του δακτύλου αυξάνεται. Αυτό, είναι μια ακόμη πληροφορία που παρέχεται στο σύστημα και γνωρίζει που περίπου είναι το κοντινό αντικείμενο ακόμη και πριν στρέψει το βλέμμα του σε αυτό. Η δευτερεύουσα εικόνα -πρακτικά- συμπιέζεται από το σύστημα της όρασης (για να μην μπερδεύει.....δεν την παρατηρούμε.... υπερισχύει του ενός από τα 2 μάτια) αλλά η πληροφορία αυτή έχει ήδη προσφερθεί.

Τέλος, για να παρατηρήσουμε ένα κοντινό αντικείμενο κάνουμε (εμείς οι νέοι όχι εσύ marathon  :P ) προσαρμογή. Η προσαρμογή, είναι αυτό που κάνουμε όταν "εστιάζουμε" σε ένα κοντινό αντικείμενο και είναι αυτό που δεν μπορούμε να κάνουμε (πια) όταν έχουμε πρεσβυωπία και βάζουμε γυαλιά για να δούμε κοντά. Το πόσο "εστιάζει" ο φακός μας.... είναι και αυτό μια πληροφορία που το σύστημα αξιοποιεί για να αντλήσει πληροφορίες για τον 3D κόσμο και τις σχετικές αποστάσεις των κοντινών αντικειμένων.

 

 

Στις 3D προβολές, το σύστημα με τα γυαλιά "δίνει" διαφορετική εικόνα σε κάθε μάτι. Διαφορετική εικόνα που έχει ληφθεί από λίγο διαφορετική γωνία για να μιμηθεί την διαφορετικότητα των εικόνων που λαμβάνουν και τα μάτια μας όταν παρατηρούν μια φυσική σκηνή στον πραγματικό 3D χώρο. Όμως.... τα υπόλοιπα που προανέφερα.... δεν είναι εκεί.... Και είναι μοιραίο το σύστημα της όρασης... ενώ λαμβάνει 3D πληροφορία... να πρέπει να δουλέψει παραπάνω (διαφορετικά) για να την αποκομίσει. Νομίζω ότι είναι λογικό κάποιους να τους κουράζει (Αλλους περισσότερο άλλους λιγότερο) και να τους φαίνεται αφύσικο. (Εχει τη φάση του όμως  :) )

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου