Προς το περιεχόμενο

Ενα κλιπ για ηχοληπτικες συμβουλες (Neeq)


neeq

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα...

 

Γραφω αυτες τις μερες ενα κομματι, και ειπα πλεον να ασχοληθω και με τη μιξη και το ηχοληπτικο του θεματος. Αρκετα με τις προχειροτητες.

 

Επειδη ομως τωρα ξεκιναω (ωραια εποχη διαλεξα :P ) θα ηθελα παρατηρησεις, σχολια και συμβουλες.

 

Πχ compressor, reverb, panning κτλ. Oτι νομιζετε.

 

Γνωρίζω θεωρητικα τους ορους οπως και να χρησιμοποιω τα περισσοτερα εργαλεια του cubase και των plugins, απλα δε μπορω να ακουσω ως ηχοληπτης, οποτε θα ηθελα βοηθεια σε αυτο ωστε να αρχισω να καταλαβαίνω τι παιζει, τι να προσεχω κτλ. Μαθαινω γρηγορα :D

Καθε σχολιο επι της συνθεσης φυσικα ειναι ευπροσδεκτο.

 

Nα συμπληρωσω ότι σκοπευω ισως να βαλω γυναικεια φωνη. Οποτε αν αυτο αλλαζει τον τροπο που πρεπει να προσεγγισω το κομματι ηχοληπτικα, να μου πειτε τι και πως :)

 

Ευχαριστω εκ των προτερων... :)

 

(Δυστυχως επειδη ειναι 8mb, θα το βαλω με εξωτερικο λινκ. Αν υπαρχει προβλημα με αυτο, ας μου πειτε να βρουμε καποια αλλη λυση αν υπαρχει )

 

http://www.box.net/shared/2nppgnqy67

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραία μουσική. Πολύ ταξίδι.

 

Τα ντραμς θέλουν σίγουρα πιο ψηλά. Αν έβαζες και φυσική κλασική κιθάρα θα ήταν πολύ καλύτερα.

 

Το δεύτερο μέρος, εκεί με το σπάσιμο, νομίζω δεν κολλάει πολύ με το προηγούμενο. Ίσως αν έβαζες μια γέφυρα να έμπαινε πιο καλά.

 

Anyway πολύ καλή προσπάθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Έλα ρε Νικ!

 

Ώραίος! Ώραίος!

 

Ακούω με ακουστικά, άρα μπορεί αυτά που λέω να είναι εκτώς λίγο! Το όργανο στο 0:26 ίσα ίσα που ακούγεται, όπως και τα ντράμς αργότερα. Γενικά το τσέμπαλο είναι πολύ δυνατό κατα τη γνώμη μου. (σχετικά με τη μίξη φυσικά).

 

Για την παραγωγή, μου αρέσει, απλά το μπάσο είναι υπέραπλό. Φαίνεται ότι έχει γραφτεί από μη-μπασίστα. Ο μπασίστας θα έβαζε κάποια γεμισματα. Δεν είναι κακό και έτσι, απλά ακούγεται το από που ήρθε.

 

Το 02:24 είναι πολύ ωραίο, και γεμίζει πολύ καλά, και καθαρά.

 

Η αλλαγή πράγματι ακούγεται παράξενη λίγο, στο δεύτερο μέρος. Δεν έχει κάποια κορύφωση τελικά, κάτι που να δείχνει περισσότερο ότι προετοιμάζεις την αλλαγή αυτή. Αλλίως και τα δύο θέματα είναι καλά.

 

Συνθετικά είσαι εκεί που πρέπει να είσαι, ούτε πιο λίγο, ούτε πο πολύ! Ίσως λίγο μονότονα μετά από ένα σημείο με τις επαναλήψεις, αλλά να πω την αλήθεια δε με πείραξε καθόλου! Η φύση των θεμάτων σου είναι πάντα τόσο όμορφη και τόσο καλά δεμένη που δε πειράζει τελικά!

 

Και πάλι ΩΡΑΙΟΣ! Μπράβο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σου φίλε neeq :)

 

Κατά τη γνώμη μου η ηχοληψία ξεκινάει από την αρχή, δηλαδή απο την ποιότητα του πρωτογενούς υλικού.

 

Έτσι, νομίζω ότι πρέπει να δώσεις μεγαλύτερη προσοχή στην ποιότητα των ψηφιακών ήχων σου και συγκεκριμένα στην "αληθοφάνειά" τους ειδικά όταν πρόκειται για αναπαράσταση αναλογικών ή hardware ψηφιακών ήχων.

 

Συγκεκριμένα λοιπόν ο lead ήχος που παίζει σε όλη τη διάρκεια του κομματιού ακούγεται πολύ "midi" ,αν με καταλαβαίνεις και δεν διαθέτει κάποιον ελκυστικό χώρο ώστε να γλυκάνει λίγο το αυτί, το ¨βάθος ¨του είναι πολύ μικρό και μονοδιάστατο.

 

Επίσης θα χρειαστεί να ξεχωρίσεις λίγο την μπότα από το μπάσο. Αυτό μπορεί να γίνει αν χρησιμοποιήσεις μια πιο μυτερή μπότα ή ένα περισότερο γεματο στα χαμηλομεσαία (γύρω στα 300hz) μπάσο.

 

Τέλος, προσπάθησε οι ήχοι σου να έχουν μια ηχητική συγγένεια. Π.χ, το φλάουτο ενώ από μόνο του είναι πειστικό, στην μίξη ακούγεται λίγο παράτερο γιατί έχει πιο "vintage" ;D και μεσαία χροιά και είναι σαν τη μύγα μεσ το γάλα.

 

Αυτά νομίζω ότι είναι τα κυριότερα που χρειάζονται. Νομίζω πως αν τα λάβεις υπόψιν σου ίσως σου μειωθούν και οι ανάγκες για compression, eqing κλπ.

 

Καλή συνέχεια και μπράβο για το ταξιδιάρικο κομμάτι σου. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τα σχόλια παιδια :)

 

Οι ενορχηστρωτικές συμβουλες, ειναι σωστες στις περισσοτερες περιπτωσεις και χρησιμες, απλα ισως να το κρατησω ως εχει, γιατι εκει είναι όλη η χαρα μου. Οι αλλαγες δε χρειαζονται προετοιμασίες και γεφυρες στον κοσμο μου :D Πηγαινει απο διαφημιση για Καμπαρι σε Παπαζογλου και ξανα πισω. Περα απο την πλακα, θα κοιταξω να δημιουργησω μια κορυφωση ή κατι που να οδηγει στην αλλαγη. Ισως μου αρεσει και δειξει και πιο συμπαγης η δουλεια.

 

Να πω ότι οντως δεν είναι κιθαρα αλλα τσεμπαλο, και δεν είναι φλαουτο αλλα μελλοτρον. Η χρηση του μελλοτρον ειναι καθαρα φετιχ και πιστευω ότι τωρα που εχω το Mtron θα το βαζω σε καθε κομματι.

 

Haryy, αν θες μπορεις να μου εξηγησεις αυτο με το μονοδιαστατο βαθος λίγο πιο πολυ? Αν εννοεις τον θερεμινοειδη ηχο παντως, να σου πω ότι σε αλλο μου κομματι μου ειπαν οι περισσοτεροι οτι εχει πολυ βαθος...

 

Νικολα σ'ευχαριστω πρωτα απ'ολα..Δεν εχεις αδικο και για το μπασο και για το μονοτονο του πραγματος. Απλα είναι ενα σκαλωμα που εχω φαει τελευταια με τη λουπαριστή μουσική. Θα κοιταξω να βαλω λιγη ποικιλία στο μπασο, αλλα δε θελω να χασω και τον χαρακτηρα "loop απο sequencer" (ασχετα αν ειναι ολα παιγμενα με το χερι παντα).

 

Να πω ότι τα τυμπανα είναι μια λουπα 4/4 την οποια triggαρω καθε 3/4 απο την αρχη. Απο προχειροτητα εχει ξεκινήσει αυτη η μεθοδος και πλεον την αγαπαω και τη χιλιοχρησιμοποιω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν αναφέρομαι στο theremin, αλλά στο τσέμπαλο (που δεν θυμόμουν την ονομασία του).  Λάθος μου που στο ανέφερα σαν lead.

 

Όσο για το μονοδιάστατο βάθος, θα το προτιμούσα με μεγάλύτερο reverb (λόγω του χαρακτήρα του κομματιού) και πιο πλούσιο .

Αν θέλεις οπωσδήποτε κοντό βάθος δοκίμασε να προσθέσεις άλλα 2 ή 3 reverb με παρόμοιο reverb time όπως το 1 (π.χ 1.2 - 1.4 - 0.9) και διαφορετική μίξη των early reflections ως προς το late field το καθένα (δεν εννοώ το απλό wet/dry)

Eπίσης αν το reverb έχει pre-delay, δοκίμασε να βάλεις στα 2 από τα 3 reverb (βάλε 10 και 15 ms αντίστοιχα)

Έτσι θα διατηρήσεις reverb δωματίου, αλλά θα είναι πιο πλούσιο.

Για τη τελική ποσότητά τους θα πειραματιστείς με το wet/dry.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία έμπνευση...

Το τσέμπαλο θέλει λίγο να κόψεις τα μπασο μεσαία του και να τονίσεις τα πρίμα του. Δεν ακούγεται επαρκώς το χαρακτηριστικό τσίμπημα.

Θα συμφωνήσω για το διαχωρισμό μπάσου-μπότας.

Δεν μου αρέσει το "ταμπούρο" - κάθεται και περίεργα ρυθμικά κατά τη γνώμη μου με το κολπάκι που κάνεις.

Πάντως σε γενικές γραμμές το κομμάτι περνάει μια χαρά.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλιστα :)

 

Aυτό που ξέχασα να συμπληρώσω για να μην φανώ ότι υπεραναλύω το θέμα, είναι ότι σε τέτοια ορχηστρική μουσική που λείπουν οι φωνές, οι foreground, κύριοι ήχοι, θα πρέπει να έχουν την προσοχή μας ως αν ήταν φωνές.

Γιαυτό και επικεντρώθηκα περισσότερο στο τσέμπαλο και σου έκανα νύξη περί 2 και 3 reverb.

Eίναι η "βιτρίνα" του συγκεκριμένου κομματιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thank you thank you thank you :D

 

Ολους :) Τα εχω σημειωσει ολα, μολις βρω χρόνο θα προσπαθησω να τα εφαρμοσω :)

 

 

(αν και υποψιαζομαι ότι εχουμε να κανουμε με περιπτωση wish you were here παλι, που ολο λαθη βρισκατε και τελικα μεσα 1 βδομαδα καταφερε να γίνει διαχρονικο τραγουδι του  '75  ;D )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου