Προς το περιεχόμενο

EUROVISION.......απογοήτευση


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι να σου πω ρε αντουαν... δεν γουστάρω τις πλαστικοσιλικονατες που το παίζουν κοριτσάκια. Πριν από 10 χρονακια ήταν ωραίο μωρό' date=' τώρα δεν μου λέει τίποτα...

Περι γούστου όμως...πασο... 8)

 

 

Υ.Γ. : Γιατί είχα την αίσθηση ότι γουστάρεις τα πιπίνια;; :lol:[/quote']

 

 

 

Σωστη η αισθηση σου αγαπητε George..αλλα που και που με πιανει ενα Οιδειποδιο Συμπλεγμα(Μy Friends Hot Mom....o νοων νοειτω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 61
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Η περίπτωση της συμμετοχής με τη Βίσση είναι τυπική περίπτωση ελληνικής νοοτροπίας, όπου νομίζουμε ότι είμαστε πιο πονηροί από τους άλλους. Σε ένα διαγωνισμό όπου η σκηνική παρουσία και η μοντελοειδής ομορφιά έχουν τον πρώτο ρόλο, είναι απαράδεκτο να στέλνεις κανείς τη Βίσση, διότι απλώς είναι πολύ μεγάλη σε ηλικία για να συναγωνιστεί τα κοριτσόπουλα και τα αγοράκια που στέλνουν οι άλλες χώρες.

 

Εμάς μας αρέσει σαν παρουσία - κάτι το σύμπλεγμα που ανέφερε ο αντουάν και κάτι ότι την έχουμε συνηθίσει - αλλά οι ξένοι σκασίλα τους για όλα αυτά.

 

Επίσης, η προφορά της είναι άθλια και η μακρά θητεία της στον κόσμο του σκυλάδικου την έχει οδηγήσει στην μοναδική ικανότητα να μετατρέπει σε "σκυλάδικο" οτιδήποτε και να τραγουδήσει. Τυπικό παράδειγμα το Everything (στα χνάρια του "Ακόμη μία φορά σκοτωσέ με") με την (και καλά) σταδιακή κλιμάκωση της ερμηνευτικής έντασης, μόνο που προς το τέλος δεν υπάρχουν πιάτα ή λουλούδια αλλά το μεγάλο τίποτα: η καλλιτέχνις είναι γυμνή και κουρασμένη στη σκηνή - και λαχανιασμένη επίσης παρά το playback (αλήθεια, αυτό δεν απαγορεύεται την βραδυά επιλογής του τραγουδιού, ή με απατά η μνήμη μου;).

 

Όσο για την ΕΡΤ, να θυμίσω ότι μιλάμε για δημόσιους υπάλληλους - τους ίδιους που είχαν στείλει το SAGAPO. Ακόμη θυμάμαι τον κ.Κατσαρό να λέει ότι πιστεύει σε αυτό το τραγούδι, αλλά δεν μπήκε στον κόπο να παραιτηθεί από την επιτροπή όταν κατέστη σαφές ότι ήταν μία ακατάλληλη και εξευτελιστική επιλογή.

 

Λυπάμαι για την Μακρυπούλια, μία όντως ωραία γυναίκα που όμως μπήκε στο λούκι να μεταμφιέζεται (σε Γαρμπή !!!) καθώς οι ανόητοι που σχεδίασαν το σώου δεν μπορούσαν να σκεφτούν τίποτε καλύτερο. Είναι άραγε μία ένδειξη της αρτιότητας με την οποία θα σχεδιαστεί το τελικό σώου;

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως είπε και ο john ας αναλογιστούμε οτι οι μόνες χώρες που ασχολούνται με αυτά είναι κάτι εσθονιες, ουσμπεγκισταν και λετονίες. :wink:

 

και δεν είναι δυνατόν να βλέπεις τον μίμη πλέσσα να το παίζει πρόεδρος. δεν ντρέπονται αυτόι οι άνθρωποι?δεν μπορεί να τους πεί κάποιος να τραβήξουν στην άκρη και να σταματήσουν να ξεφτιλίζονται...αλλά τι λέω, εδώ πέρα ο πλέσσας ξαναέβγαλε το δρόμο με τον κότσιρα, τι συζητάμε? 8O

 

και το σημαντικότερο που το προσπερνάμε, είναι ότι την βίσση και το όλο αυτό το σούργελο και την αηδία, την πληρώνει η ερτ άρα ο καθένας μας. και πιστέψτε με, δεν μπορώ να διανοηθώ ότι δίνω έστω καί ενα 20ευρώ για τo μισό g της κόκας του καρβέλα...και όποτε βάζει καμιά καλή ταινία η ερτ, όλο κάτι γίνεται και αναβάλλεται. αργό και βασανιστικό θάνατο θα πρότεινα στους ιθύνοντες, με ξύλινο πριόνι κατα προτίμηση :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαια αυτο που δεν πρεπει να ξεχναμε ειναι οτι ο συγκεκριμενος διαγωνισμος λειτουργει σαν ΣΑΝΙΔΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ για την παραπαιουσα εγχωρια δισκογραφια η οποια πνεει τα λησθια.

Σε μια εποχη που σχεδον κανεις δισκος δεν μπορει να ξεπερασει τα 5000 κομματια (και μιλαμε για προπαραγγελιες οχι για πραγματικες ΠΩΛΗΣΕΙΣ μια και αυτες ΔΕΝ ΜΕΤΡΙΩΝΤΑΙ ποτε!!!!!) το να βγαλει μια εταιρεια μια πατατα σαν αυτη & να πουλησει ΧΑΛΑΡΑ 50000 κομματια ειναι μεγαλο πραμα.

Ξερω ΠΟΛΥ κοσμο (επαγγελματιες του χωρου) που θα εδιναν και το δεξι τους χερι για να μπει το ασμα τους στο διαγωνισμο,οχι γιατι ειναι ψωνια αλλα γιατι απλα υπαρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΟΝΟΜΑ πισω απο μια ενδεχομενη διακριση.

Μονο τα δικαιωματα απο την ΑΕΠΙ που θα εισπραξει ο ¨διακριθεις" δημιουργος ειναι ΧΑΛΑΡΑ πανω απο 300.000 ευρω (ισως και ΠΟΛΥ περισσοτερα)

 

Για αυτο γινεται ο ..μαυρος χαμος μεταξυ των δαιγωνιζομενων δεν το εχετε παρει χαμπαρι :!: :lol: :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ρε παιδιά να σας πω την αμαρτία μου κάθε χρόνο την παρακολουθώ γιουροβίζιον. Δε συμμετέχω βέβαια σε όλο το τριπ του ενθουσιασμού, αλλά τη βλέπω ευχάριστα. Και να σας πω τους λόγους: Πρώτον έχει κάποιες πάρα πολύ ωραίες φωνές. BTW φέτος μια από αυτές θα είναι και της Βίσση. Δεύτερον έχει πολύ ωραίες παραγωγές.

 

Είναι αλήθεια ότι οι παραδοσιακές χώρες το χουν ρίξει στην πλάκα. Η Μ. Βρετταννία κάθε χρόνο πατώνει, η Ιταλία με τόση μουσική παράδοση δε συμμετέχει καν. Για τις υπόλοιπες είναι ένα μικρό ιλλουστρασιόν πανηγυράκι.

 

Θα διαφωνήσω όμως για τις ανατολικές χώρες που συμμετέχουν τα τελευταία χρόνια. Κατ΄αρχήν έχουν και αυτές πολύ καλά μουσικά στοιχεία και επειδή είναι νέες στο θεσμό και έχουν κέφι, κατά κανόνα στέλνουν πολύ καλούς αντιπροσώπους, που αξίζει να τους ακούς.

 

Όσον αφορά τη δική μας συμμετοχή, πιστεύω ότι απλά προσπαθούμε να ξεφύγουμε από τον επαρχιωτισμό των έιτις και από βλάχοι γινόμαστε σελέμπριτις. Τρομάρα μας... Δείγμα παρακμής είναι όταν όλες οι προσπάθειες, και μάλιστα οι επίσημες, της πολιτείας, για την εξύψωση του εγχώριου πολιτισμού εστιάζονται στη Γιουροβίζιον. Μου θυμίζει μια άλλη εποχή παρακμής και "κατευθυνόμενου" πολιτισμού, τις αρχές της δεκαετίας του 70. Μακάρι αυτή τη φορά να μας βγει σε καλό.

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε wasted sunsets, έχω μία απορία: που το ξέρεις ότι η Βίσση έχει καλή φωνή; Συγνώμη, αλλά ο μόνος τρόπος να πιστοποιηθεί αν η φωνή ενός τραγουδιστή είναι καλή ή όχι, είναι να τραγουδήσει κάτι με μουσικό περιεχόμενο, κάτι που να του θέσει προκλήσεις, κάτι που να έχει ερμηνευτικές απαιτήσεις, κάτι που να απολαμβάνεις να ακούς ακόμη και χωρίς να τον/την βλέπεις.

 

Λέμε π.χ. ότι η Μαρία Κάλας είχε μεγάλη φωνή, αλλά αυτό το εκτιμάμε διότι την ακούμε να τραγουδά βέρντι και μας φεύγουνε τα τσίσα. Αν την ακούγαμε να μουρμουρίζει βλαστήμιες για τη γάτα της, ναι μεν την ίδια φωνή θα είχε, αλλά εμείς δεν θα το ξέραμε.

 

Για την Βίσση (θα μπορούσα να αναφέρω και άλλους) πως ξέρει οποιοσδήποτε αν έχουν μεγάλη ή έστω καλή φωνή - επειδή την ακούμε να τραγουδά τα μισής οκτάβας τραγούδια του καρβέλα; Ή όντως μιλάμε για το ότι κατάφερε να αποδώσει μουσικό και ουσιαστικό περιεχόμενο έστω με τα τραγούδια του καρβέλα; Αν είναι έτσι, πως ερμηνεύεται το ότι εδώ και χρόνια βλέπουμε να δίνει όλο και μεγαλύτερη έμφαση στην εμφάνισή της και την σκηνική της παρουσία, εις βάρος των τραγουδιών, τα οποία είναι μονότονα, κλώνοι το ένα του άλλου; Ή μιλάμε για παλαιότερα τραγούδια στα οποία είχε αποδειχθεί ότι όντως είναι καλή φωνή; Ποια είναι αυτά τα τραγούδια;

 

Πραγματικά δεν το καταλαβαίνω αυτό το πράγμα.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει να ειμαστε και λιγο "ελαστικοι"

 

ΕΧΕΙ εξαιρετικη φωνη & σπανιες δυνατοτητες (& δεν εχουν ολα τα τραγουδια του Καρβελα μιση οκταβα ,το "12" π.χ. εχει σχεδον 3!) & εχει πει και θαυμασια λαϊκα του Καρβελα (πριν αυτος τρελλαθει εντελως) γιατι ο Καρβελας ΕΧΕΙ γραψει εξαιρετικα τραγουδια.

Για να ειμαστε δικαιοι δηλ.

 

Σημειωτεον την εχω δει,λογω δουλειας, ΠΟΛΛΕΣ φορες ζωντανα και "σκοτωνει" κανονικα στην "λαϊκη ωρα" τραγουδωντας ΚΛΑΣΣΙΚΑ λαϊκα τραγουδια,ειναι ισως η πιο in tune τραγουδιστρια στην Ελλαδα. :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θέλω να την υποστηρίξω, αλλά η ¶ννα Βίσση δεν είναι χθεσινή, έχει 25 χρόνια ιστορία.

 

Δεύτερον έναν καλό τραγουδιστή, και το "και περάσαμε όμορφα" να τραγουδήσει θα τον καταλάβεις. Υπάρχουν κανόνες στη φωνητική που πρέπει να ακολουθούνται. Πάτημα πάνω στη νότα. ελεγχόμενο βιμπράτο, στρογγύλεμα φωνηέντων, άρθρωση, αναπνοή, διάφραγμα και πολλά άλλα που διδάσκονται στα ωδεία χρόνια τώρα. Η ¶ννα Βίσση είναι απόλυτη σωστή, ανεξάρτητα από τις αηδίες που τραγουδά τελευταίως για τον επιούσιο.

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατανοητά τα επιχειρήματα. Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να παρακολουθήσω μία συζήτηση για έναν ερμηνευτή, αποσπασμένη από το ρεπερτόριό του. Και ναι μεν όταν ξεκινά κάποιος είναι ίσως υποχρεωμένος να κάνει παραχωρήσεις προκειμένου να γίνει γνωστότερος, αλλά μετά από 25 χρόνια και ξέροντας πως ακόμη και δίσκο με ρεψίματα να βγάλεις θα πουλήσει, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Είναι λίγο σαν τον Σπήλμπεργκ που γυρνάει καρχαρίες, δεινόσαυρους, εξωγήϊνους κλπ, αλλά κάθε λίγα χρόνια σου πετάει και μία σοβαρή ταινία για να θυμήσει την κλάση του. Αλλά αν για 25 χρόνια πλατσούριζε με τους καρχαρίες, δε νομίζω ότι θα τον λέγανε μεγάλο σκηνοθέτη.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ είναι η διαφορά μας. Εγώ προσωπικά τον παραδεχόμουν και πριν βγάλει τη λίστα του Σίντλερ. Φτάνει να γνωρίζεις τι θέλεις να κρίνεις κάθε φορά. Τεχνική ή περιεχόμενο;

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου