Προς το περιεχόμενο

ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συχνα ολο και καποιο Live κανουμε :) ,ακουω αποψεις

περι του θεματος sound setup πανω στην σκηνη τι πρεπει να ακουμε και απο που,εννοειται ολη η μπαντα,στησιμο ενισχυτων και λοιπα !

Aπο προσωπικη εμπειρια ποτε δεν ακουγα ολους με οσους ειμαι στη σκηνη,

θεμα ηχοληπτη? θεμα χρονου για να το ψαξεις παραπανω?

ακουω τις εμπειριες και τις προτασεις σας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ καλο θεμα.δυστυχως λογω μικρης εμπειριας απο ζωντανες εμφανισεις δεν μπορω να συνεισφερω.παντως θυμαμαι σε ενα λαιβ που τα καθηκοντα του ηχοληπτη τα εκανε ενας dj που δεν καταλαβαινε "χριστο" απο ηχοληψια...περιττο να σας πω τι ηχο ειχαμε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ήχος που ακούμε πάνω στη σκηνή κατά κανόνα διαφέρει από αυτόν που ακούγεται κάτω. Πολλές φορές συμβαίνει ο ηχολήπτης να ξέρει τη δουλειά του και να βγάζει αξιόλογα πράγματα αλλά εμείς να μην τα αντιλαμβανόμαστε.

 

Δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί κανόνες. Ει δυνατόν να υπάρχει ένα μόνιτορ για τον καθένα πάνω στη σκηνή, και να παίζουμε σιγά. Ιδίως εμείς οι έγχορδοι οι οποίοι βαράμε την ένταση του ενισχυτή στο φουλ και νομίζουμε ότι έτσι θα ακουστούμε δυνατά κάτω, ενώ το μόνο που καταφέρνουμε είναι να μην ακούμε κανέναν άλλον εκτός από μας, και να ξεκουφαίνουμε τους υπόλοιπους.

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω με τον wasted_sunsets όσον αφορά τις εντάσεις των έγχορδων. ΜΗΝ ΤΣΙΤΩΝΕΤΕ τους ενισχυτές, απλά καθίστε τουλάχιστον 1-2 μέτρα μακριά από τα ηχεία τους για να ακούτε τον εαυτό σας καθαρά από αυτά. Εγώ κάνοντας αυτό και ζητώντας από τον ηχολήπτη μας καθαρά μπότα, snare, μπάσσο στο monitor μου...υπήρχαν φορές που δεν άκουγα σχεδόν καθόλου πλήκτρα και φωνή επάνω στο stage και όμως όλοι από κάτω μας έδιναν συγχαρητήρια για τον καθαρό ήχο και το δέσιμο της μπάντας.

Τα συνηθισμένα live stages δεν έχουν σωστές προδιαγραφές ήχου ούτε για την σκηνή ούτε για τον κόσμο με αποτέλεσμα όλοι να δυναμώνουν ανεξέλεγκτα και οι από κάτω να ακούνε απλά φασαρία και όχι μουσική.

 

Και για τους τραγουδιστές δυστυχώς δεν υπάρχει άλλο φάρμακο από το in-ear monitor...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιωργάρα θα τα σπάσουμε την Κυριακή ρε μεγάλε!!

 

Παντα, φιλε!! :twisted:

 

 

Παντως σαν συμβουλη απο επαγγελματιες μουσικους και ηχοληπτες σε μαγαζια κλειστα ή και τρυπες το σιγουρο ειναι ενα, ολοι να παιζουν σιγα πανω για να ακουvε ολοι οι μουσικοι,το ερωτημα ειναι ενα που απασχολει και μενα, τελικα απο τα Monitors τι ειναι σωστο να ακους φωνες,το μουσικο συνολο ή κατι αλλο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ιδανικό είναι να υπάρχουν όσα monitor χρειάζεται και αυτά να βγάζουν ένα καλό mix της μπάντας. "Καλό" θα πει καθαρό και συνεπές προς αυτό που θες να ακούσει ο κόσμος από εσένα.Τι κι αν έχεις σούπερ ήχο κάτω όταν εσύ ακούς τη μπάντα επάνω και ξενερώνεις; ¶μα δεν περνάς εσύ καλά πώς θα ανεβάσεις και τον κόσμο;

 

Έχω κάνει αρκετά live με διάφορες μπάντες, με διάφορες μουσικές ιδότητες, σε διάφορα μουσικά είδη, και σε stages που κυμαίνονται από αυτοσχέδια πατάρια 2x2 σε ψιλομπαράκια μέχρι εξτραβαγκάντζες σαν το Rockwave. Παντού μπορείς να ακουστείς και να ακούς υπέροχα ή χάλια. Αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι ο ήχος σου, δηλαδή τι πρόθεση έχεις και πώς θα την υλοποιήσεις. Η καλύτερη λύση είναι ένας σύμβουλος - ηχολήπτης για τη μπάντα που θα είναι μαζί της στις πρόβες, στα live, στο στούντιο, παντού. Και, χωρίς να πρήζει τον resident μηχανικό, να τον βοηθά να βγάλει τον ήχο που θέλει η μπάντα. Αλλιώς, ισορροπείς τον ήχο επάνω και εμπιστεύεσαι τον ηχολήπτη για κάτω. Φροντίζεις να μάθεις το όνομά του και στο "καληνύχτα" λες και ένα "ευχαριστούμε τον τάδε στην κονσόλα". Όλοι θα γυρίσουν να τον δουν, οπότε ο καθείς με τις ευθύνες του... :wink:

P>Πρρουτ!</P>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνω η καθε σοβαρη μπαντα πρεπει να εχει τον ηχοληπτη της πλεον

 

παντως εμενα μια φορα μου χαν βαλει στο monitor να ακουω την κιθαρα μου μονο,τι μαλακια,φυσικα εβγαινε ενας αθλιος ηχος και ειχα ξενερωσει απιστευτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ολα αυτα εχουν να κανουν με τον χωρο και το μπατζεντ της συναυλιας. αν το μπατζετ ειναι υψηλο , υπαρχει δυνατοτητα ο καθενας να εχει το μονιτορ του , οπου θα ακουει οτι τον βολευει και θα υπαρχουν επισης και side monitors που θα του επιτρεπουν να ακουει τελικα οτι παιζει το συγκροτημα και να νιωθει ανετος με το παιξιμο του επειδη ακουει και τον εαυτο του. φυσικα θα πρεπει ολα αυτα να τα επιτρεπει και ο χωρος , και να τα ρυθμισει σωστα ο ηχοληπτης, καθως και ο μουσικος να ξερει τι θελει. να μη ζηταει δηλαδη στο μονιτορ του οτι του κατεβει στο κεφαλι και μετα κατηγορει τον ηχοληπτη επειδη δεν ειναι μαντης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εννοειται οτι ειναι θεμα budget συναυλιας...

Αρα καταληγουμε στο συμπερασμα οτι το καλυτερο για ολους πανω στην σκηνη ειναι να ακουν ενα καλο mix απο ολη την μπαντα στα monitor τους και οχι κατι μεμονομενο μιλαω και για τους drummer...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου