Προς το περιεχόμενο

Η εκπαίδευση στην Ελλάδα σε σύγκριση με άλλες χώρες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Jase, και όμως ....

Και εγώ με BSc(Hons) & MBA (full αμφότερα εκεί και όχι μερικούς μήνες τσόντα ;)) είμαι αλλά η άποψή μου είναι ότι η ένα μεγάλο κομμάτι (επ' ουδενί όλων) των Βρεττανικών (όχι μόνο Αγγλικών) πανεπιστημίων είναι μηχανές παραγωγής πτυχίων με χαμηλά standards. Διαπιστωμένα.

Για να μην πούμε πάλι για την απάτη των μεταπτυχιακών. Που η λογική καλή ήταν για την Βρεττανική εκπαίδευση μέχρι που "μυρίστηκαν" τις τρύπες οι δικοί μας αετονύχηδες.

 

Το μόνο καλό σε όλα είνα ότι υποχρεώνουν τα Ελληνόπουλα να δουν πως είναι από μέσα μια βιβλιοθήκη. ;D

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 186
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καλά θα ήταν............  ;)

 

Kωστα,το 70% των συναδελφων που εχω γνωρισει δινουν αγωνα.Οχι αξιωσεων,αλλα αγωνα.Δε μπορεις να φανταστεις τι αδιαφορια εχουν ν αντιμετωπισουν απο γονεις και μαθητες και ξερεις...

Δεν εχω ΚΑΝΕΝΑ λογο να υπερασπιζομαι τον κλαδο των δασκαλων και της εκπαιδευσης

ως μελος της αλλα ως πολιτης που θεωρω οτι οι αποδιοπομπαιοι τραγοι κανουν κακο

σε οποιονδηποτε τομεα της κοινωνικης μας ζωης.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Jase, και όμως ....

Και εγώ με BSc(Hons) & MBA (full εκεί και όχι μερικούς μήνες τσόντα ;)) είμαι αλλά η άποψή μου είναι ότι η ένα μεγάλο κομμάτι (επ' ουδενί όλων) των Βρεττανικών (όχι μόνο Αγγλικών) πανεπιστημίων είναι μηχανές παραγωγής πτυχίων με χαμηλά standards. Διαπιστωμένα.

Για να μην πούμε πάλι για την απάτη των μεταπτυχιακών. Που η λογική καλή ήταν για την Βρεττανική εκαπίδευση μέχρι που "μυρίστηκαν" τις τρύπες οι δικοί μας αετονύχηδες.

 

Το μόνο καλό σε όλα είνα ότι υποχρεώνουν τα Ελληνόπουλα να δουν πως είναι από μέσα μια βιβλιοθήκη. ;D

 

Οκ είναι γνωστό ότι δεν είναι όλα τα αγγλικά πανεπιστήμια Οξφόρδη και Κέιμπριτζ.

Από την άλλη όμως αυτά τα πτυχία στην αγγλική αγορά δεν έχουν και κανένα ιδιαίτερο αντίκρυσμα. Για παράδειγμα ενα 2.2 από το UMIST

 

 

***πάτησα καταλάθος την αποστολή πριν τελειώσω το κείμενο και κόπηκε και το νετ για λίγο  ;D ;D ;D

 

μιας και έκανε ήδη παράθεση ο audiok, συνεχίζω σε επόμενο ποστ.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα παραδειγμα:Eπειδη τυχαινει να ειμαι εκπαιδευτικος,πριν 2 χρονια εκανα μια ερευνα σε δειγμα 20 γονεων(ειναι μικρο βεβαια,το ξερω)σχετικα με την αξιολογηση των μαθητων,αφου πρωτα εφαρμοσα για μια χρονια την περιγραφικη αξιολογηση εκτος απο την αριθμητικη την οποια δεν μπορω ν αποφυγω απ το νομο και η οποια το μονο που κανει ειναι να οδηγει στη βαθμοθηρια και την αυξηση του σχολικου αγχους για τους μαθητες,τα παιδια τους..

Ε,το 80% των γονεων ηθελε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την αριθμητικη αξιολογηση...το γιατι ας το σκεφτει ο καθενας μας.

 

Απλά απίστευτο και απαράδεκτο. Τι να πω, αυτό είναι γνήσια αδιαφορία. Βέβαια δεν είναι και μεγάλο το δείγμα, αλλά...

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την άλλη όμως αυτά τα πτυχία στην αγγλική αγορά δεν έχουν και κανένα ιδιαίτερο αντίκρυσμα. Για παράδειγμα ενα 2.2 από το UMIST

Σωστά. Για αυτό και ελάχιστοι Έλληνες μένουν να το παλέψουν εκεί.

Ασε που στην Βρεττανική αγορά η προϋπηρεσία είναι το σημαντικότερο. Το πτυχίο είναι το "πόδι στη πόρτα".

Εδώ παίρνω συνεντεύξεις και θέλουν, επειδή πήραν πτυχίο (από οπουδήποτε), να διοικήσουν την εταιρεία.

 

Kωστα,το 70% των συναδελφων που εχω γνωρισει δινουν αγωνα.Οχι αξιωσεων,αλλα αγωνα.Δε μπορεις να φανταστεις τι αδιαφορια εχουν ν αντιμετωπισουν απο γονεις και μαθητες και ξερεις...

Στην αδιαφορία συμφωνούμε.

Από την άλλη, λόγω επαρχίας και των νέων εκπαιδευτικών που κάνουν το "αγροτικό τους" ίσως είναι διαφορετικό το πάθος τους από το βόλεμα των δασκάλων των μεγάλων αστικών κέντρων. Και δεν μιλάω βέβαια για όλους. Προς Θεού. Μιλάω για ένα ικανό ποσοστό.

Κανέναν δεν είπα κατσίκα  ;D

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ παίρνω συνεντεύξεις και θέλουν επειδή πήραν πτυχίο (από οπουδήποτε), να διοικήσουν την εταιρεία.

 

Μονο την εταιρεια?Τυχερος εισαι...οι δικοι ηθελαν να διοικησουν τουλαχιστον την Deutsche Bank.... ;D (οχι πως την διοικουν τιποτα σοβαροι αλλα λεμε τωρα.... ;D) 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ παίρνω συνεντεύξεις και θέλουν, επειδή πήραν πτυχίο (από οπουδήποτε), να διοικήσουν την εταιρεία.

 

Μπορεί και να είναι έτσι, αλλά πλέον θα παρακαλάνε(με) και για θέση ψήστη στο σουβλατζίδικο της γειτονιάς και αν αντί για δώρο Χριστουγέννων παίρνουν μια σακούλα πίτα γύρο, θα λένε και ευχαριστώ.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά. Για αυτό και ελάχιστοι Έλληνες μένουν να το παλέψουν εκεί.

Ασε που στην Βρεττανική αγορά η προϋπηρεσία είναι το σημαντικότερο. Το πτυχίο είναι το "πόδι στη πόρτα".

 

Δεν ολοκλήρωσα το συλλογισμό πριν λογω τεχνικού σφάλματος  ;D αλλά το έπιασες το νόημα (βασικά πήγα να συγκρίνω πτυχίο 2.2 Electrical Eng. από UMIST με 1st από π.χ. το Glasgow Caledonian, μιας και τότε που ήμουν εγώ το Electrcial του UMIST ήταν 6ο στα 104 πανεπιστήμια ενώ το καημένο το Clasgow Caledonian 90+ στα 104...οπότε το 2.2 UMIST είχε μεγαλύτερη βαρύτητα από το 1st Glasgow Caledonian).

 

Εν τω μεταξύ για να ξέρουμε για τι μιλάμε:

 

UK uni rankings 2011

http://www.guardian.co.uk/education/table/2010/jun/04/university-league-table

 

How to read the tables

http://www.guardian.co.uk/education/2010/jun/08/university-guide-tables

 

We have rated departments against the following criteria:

 

 

• Teaching quality, as rated by final-year students in the National Student Survey (NSS): percentage of students satisfied.

 

• Feedback (assessment), as rated by final-year students in the NSS: percentage of students satisfied.

 

• NSS results when final-year students were asked about the overall quality of their course.

 

• Spending per student – given as a banded score out of 10.

 

• Staff-student ratio: number of students per member of teaching staff.

 

• Job prospects: proportion of graduates who find graduate-level employment, or study full-time, within six months of graduation.

 

• Value added: comparing students' individual degree results with their entry qualifications – given as a banded score out of 10.

 

• Entry qualifications (Ucas tariff score).

 

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί και να είναι έτσι, αλλά πλέον θα παρακαλάνε(με) και για θέση ψήστη στο σουβλατζίδικο της γειτονιάς και αν αντί για δώρο Χριστουγέννων παίρνουν μια σακούλα πίτα γύρο, θα λένε και ευχαριστώ.

Ναι, καλά.

Για να κάνω και λίγο τον SF  ;D, εσείς ξέρετε ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΛΕΣ θέσεις εργασίας που κατελήφθησαν από ανθρώπους με ουσιαστικά ή ΕΣΤΩ ΤΥΠΙΚΑ προσόντα για αυτή τη θέση;  ;)

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ jasemeister : δεν ανέφερα ποτέ οτι αφου πληρώνεις παιρνεις πτυχίο. Μάλιστα υπογράμμισα το προσελκυστικό τυράκι των εξεζητημένων σπουδών με γελοίες εξετάσεις οι οποίες δεν είναι ικανές να επιβεβαιώσουν το επίπεδο του εισαχθέντος και γι αυτο πολλοί πανε για να σπουδάσουν "bio-chemistry" και επιστρέφουν "make up artists".

 

H βιομηχανία αναφέρεται στα ποστς μου σε αυτή τη βάση και συγκριτικά με τη γελοιότητα και των δικών μας εξετάσεων. Η διαφορά είναι οτι εκεί μπαίνεις και πληρώνεις. Δεν είπα πουθενά οτι βγαίνεις, ενώ εδώ δυστυχώς βγαίνεις (αν θελετε αντιπαραλληλισμό, παρότι σημείωσα οτι για "τα δικά μας" έχω να πω πολλά χειρότερα). Σωστά τα όσα αναφέρεις από την προσωπική σου εμπειρία, αλλά γνωστά σε εμένα, ποτέ δεν τα προσέβαλα. ΦΥΣΙΚΑ και υπάρχει διαχωρισμός κατά την πορεία της φοίτησης έξω, ακριβώς για να μην πέσει η βαθμολογία του Πανεπιστημίου σε αυτές τις λίστες. Αυτό διασφαλίζεται με αυτό τον τρόπο και αυτό συμφωνώ οτι αξίζει να πληρώνεται.

 

Επειδή όμως δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχει το προβλημα των αιωνίων φοιτητών με την ποιότητα της παρεχόμενης γνώσης από το ίδρυμα θα καταλήξω : οι αιώνιοι φοιτητές και τα κομματόσκυλα είναι αυτοί που δεν έχουν ιδέα τι γράφεται στον πίνακα ενός αμφιθεάτρου, γι αυτό και δεν θα έπρεπε να συνυπολογίζεται ο μέσος όρος φοίτησης στις αξιολογήσεις των ιδρυμάτων. Το ζήτημα είναι αυστηρά κοινωνικό και αφορά στο οικονομικά τοποθετημένο δούναι και λαβείν μεταξύ κοινωνίας και Πανεπιστημίου κάθε χώρας, δεν έχει καμία σχέση με το ύψος του γνωστικού αντικειμένου που παραδίδεται στο ποσοστό των φοιτητών που μπήκαν στο Πανεπιστήμιο για να μάθουν. Αυτοί δεν καταλαβαίνω που φταίνε οταν υποβαθμίζεται το πτυχίο τους που υποτίθεται οτι είναι πιστοποιητικό σπουδών και όχι κοινωνικό τιμολόγιο.

 

Αν τελειώσαμε με αυτό το θέμα, θα ζητήσω συγγνώμη για τα μεγάλα μου ποστς και θα αποχορισο, σημειώνοντας οτι αν ενδιαφέρεστε για το λεπτό ζήτημα της αξιολόγησης μαθητών, τα κοινωνικά του παρελκόμενα και τη θεωρία γύρω από τους αντικειμενικούς στόχους της μαθητικής αξιολόγησης θα σας παραπέμψω σε ένα βιβλίο από μάθημα που είχα την τύχη να παρακολουθήσω και νομίζω οτι παρουσιάζει το "πρόβλημα" πολύπλευρα και πολύ καλά δομημένα (κατά την αντίληψή μου),  :

 

http://www.papasotiriou.gr/product.gbook.asp?pfid=374128&prid=62553&deid=0

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου