Προς το περιεχόμενο

Καταλαβαίνει κανείς πώς ακούγεται αυτός ο ήχος?


jeremy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο παρακάτω τραγούδι, αναρωτιέμαι πώς το κάνει και ακούγεται αυτό το "φρενάρισμα", να το πω έτσι, στο 4:29 και στο 4:32?

 

[flash=200,200]

 

Μπορεί να καταλάβει κανείς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Είναι κάποιο feedback ή καλύτερα "microphonic squeal" που ταίριαξε.....

 

(Μονοπήνιος + κάμποσο gain στο fuzz/dist και η κιθάρα κοντά τον ενισχυτή.)

 

Το τοποθετώ στα τοπ 10 αγαπημένα μου σολο όλων των εποχών  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σετάπ του Κόργκαν της εποχής εκείνης είναι πολύ εύκολο να βρεθεί με ένα ψαξιματάκι στο δίκτυο (Big Muff version 4 με στρατ σε καθαρό JCM800 μονταρισμένο με KT88 και ένα απίθανο χάος από εφφέ που γινόταν οχταπλάσιο στο στούντιο). Πολλά από τα σόλο του Siamese Dream όπως και το Soma είχαν επιπλέον ένα Electroharmonix Microsynth στην αλυσίδα, αλλά οποιαδήποτε περαιτέρω ανάλυση θέλει πολύ γράψιμο μιας και έχει μείνει στην ιστορία ως μια παραγωγή αναφοράς εξαιρετικής περιπλοκότητας (πχ. το Soma ειδικά έχει 40 κανάλια κιθάρας).

 

Kάποιο harmoniser δεν θυμάμαι. Στα λάιβ ακουγόταν πολύ πιο βασικό και χωρίς τα δεκάδες στουντιακά στολίδια και αυτό το "φρεναρισματάκι" (μάλλον κάποιο reverse delay - αν υπήρχαν τότε - ή πιθανότερο ταινία σε reverse μαζί με το Μicrosynth σε ένα από τα tracks της κιθάρας). Θα κοιτάξω να βρω κάπου το μεγάλο θρεντ στο Gearslutz που είχαν επίσημους προσκεκλημένους τον Vig και τον mixing engineer του άλμπουμ προς απάντηση ερωτήσεων.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και να φανταστείτε πριν κανένα μήνα έβλεπα το classic albums με τον Butch Vig για το πώς ηχογραφήθηκε το Nevermind και σκεφτόμουν πόση δουλειά θα έπεσε...φαντασου στο Siamese Dream.

Εντάξει τώρα που διάβασα για τις 40 κιθάρες του Corgan στο Soma, και τις miking techniques του Butch Vig μπορώ να πω οτι νιώθω πολύ μικρός όταν προσπαθώ να συγχρονίσω μόλις 2 κανάλια στο Audacity  ;D ;D.

 

πολύ ενδιαφέρον το gearslutz δεν το ήξερα...

ευχαριστω για το άρθρο bloody sunday

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

...

Εντάξει τώρα που διάβασα για τις 40 κιθάρες του Corgan στο Soma, και τις miking techniques του Butch Vig μπορώ να πω οτι νιώθω πολύ μικρός όταν προσπαθώ να συγχρονίσω μόλις 2 κανάλια στο Audacity  ;D ;D.

...

Συμφωνώ ότι είναι καλή είναι η εγκυκλοπαιδική γνώση για να μαθαίνουμε πως πληροφορίες για παραγωγές που μας άρεσαν. (Πάντα βέβαια υπάρχει ο κίνδυνος να θεωρήσουμε ότι η συλλογή ατελείωτου gear είναι απαραίτητη για να ακουστούμε καλά.)

Εν προκειμένω (για παράδειγμα) δεν χρειάζεσαι 40 κιθάρες και ειδικά εφφέ για να βγάλεις αυτό το "φρενάρισμα" όπως το είπες.

 

Ένα distortion (εδώ ένα fuzz) κι έναν αρκετά δυνατό ενισχυτή χρειάζεσαι....  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απολύτως harilatron για τη σχέση ποσότητας gear- ποιότητας αποτελέσματος! 

Αλλά καμία φορά (όπως τώρα) είναι και θαυμασμός, για το πώς τέτοιοι ικανοί ηχολήπτες βγάζουν άκρη μέσα από πληθώρα εφέ διαφορετικών ενισχυτών κτλ., και καταφέρνουν τέτοια αποτελέσματα.

Όλα αυτά τα λέω αφού διάβασα το άρθρο που έβαλε ο bloody sunday.

 

Σχετικά με το "φρενάρισμα",  διαφωτίστηκα πώς περίπου βγήκε.  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου