Προς το περιεχόμενο

Gil Yaron "Burst" Replica


Προτεινόμενες αναρτήσεις

μα έμμεσα αυτό κάνει...εάν ένα ξύλο είναι καταλληλότερο από άλλο...είναι κουρδισμένο ;)

Εγώ νόμιζα ότι αποκαλούμε κουρδισμένα ξύλα αυτά που αν τα χτυπήσεις βγάζουν συχνότητες τις οποίες αξιολογούμε ή σχετίζουμε με άλλα ξύλα. Π.χ. όπως λέει ο Vai που θέλει τα μανίκια του να βγάζουν πέμπτη (αν θυμάμαι καλά) σε σχέση με τα σώματα...

 

Το να ψάχνεις για ραγίσματα σε ξύλο θεωρώ πως είναι μια απόλυτα έγκυρη διαδικασία για έναν luthier.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 44
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

ε λογικό δεν είναι να θέλει να ελέγξει αν έχει εσωτερικά ραγίσματα το ξύλο?

Εάν έκανε κιθάρες από ξύλο ελιάς..πιθανόν. Με alder και ash...θα ήθελα πολύ να δώ εσωτερικά ραγίσματα. Άσε που η κόλλα που ρίχνουν για να κολλήσουν τα κομμάτια, κρατάει σεισμό 9 ρίχτερ... ;D

 

Π.χ. όπως λέει ο Vai που θέλει τα μανίκια του να βγάζουν πέμπτη (αν θυμάμαι καλά) σε σχέση με τα σώματα...

Σίγουρα, με τόση φασαρία που κάνει, ακούει και τη πέμπτη και την έκτη ;D

 

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτός το λέει από πλευράς συντονισμού. Και να σου πω την αλήθεια, πιστεύω ότι ξέρει τι λέει. Άλλο, αν εμείς οι κοινοί θνητοί δεν μπορούμε να το καταλάβουμε... ;)

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ορίσουμε λίγο το "κουρδισμένα"?

 

γιατί από το ξένο φόρουμ κατάλαβα πως σημαίνει απλά να μην έχει ραγίσματα και τρύπες στο εσωτερικό του ξύλου αλλά από την επιλογή της λέξης και το ντόρο που γίνεται γύρω απ αυτή διαισθάνομαι πως κάτι άλλο παίζεται.....  :-X :D

 

edit:

Εγώ νόμιζα ότι αποκαλούμε κουρδισμένα ξύλα αυτά που αν τα χτυπήσεις βγάζουν συχνότητες τις οποίες αξιολογούμε ή σχετίζουμε με άλλα ξύλα. Π.χ. όπως λέει ο Vai που θέλει τα μανίκια του να βγάζουν πέμπτη (αν θυμάμαι καλά) σε σχέση με τα σώματα...

 

κάτι σαν κι αυτό....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία (1) έλαβα (ως εκείνη την ώρα) και ήταν ειρωνική...

 

 

Μα δεν πούλησα ειρωνεία :-\ Απλά ρώτησα αν στη μέση ίσως του θρέντ (π.χ. σελίδες 63-99) υπάρχει περισσότερο "ζουμί" από τα άκρα ή κάποια σελίδα που να δείχνει/αντιπροσωπεύει το πόσο προσεγμένη δουλειά κάνει ο συγκεκριμένος τύπος.

 

Δεν σου απάντησα για να βγω από πάνω ή τίποτα τέτοιο αλλά γιατί δεν είναι ανάγκη να δημιουργούμε έχθρες από τίποτα. ;)

 

 

 

 

 

Όσο για το θέμα των ξύλων βρήκα εδώ και καιρό αυτή την μάλλον έρευνα αλλά δεν ήθελα να ανοίξω ολόκληρο θρέντ για ξύλα http://www.stormriders.com/guitar/telecaster/guitar_wood.pdf

 

Κάνανε τεστ σε ash και alder αξήζει να το διαβάσετε όλο (5 σελίδες με εικόνες γυμνασίου πράματα)

 

Βάζω εδώ το αποτέλεσμα απλά

Through the course of this research it seems that there is proof to the statement made by

Halliday in that the body of an electric guitar does not have resonance.  Of course this is both

correct and incorrect.  From the stand point of the electric guitar’s purpose of being amplified the

statement is correct.  However, the guitar body does in fact resonate and when it is not plugged

in, the body is noticed to color the sound.  This observation explains why some would say they

can hear a difference in the wood.  When playing an electric guitar unplugged the tonal qualities

of the wood are apparent as the ears perceive what the microphone “hears”.  These perceptible

variations however, appear to get lost when the volume of the amplified signal takes over. 

broke another g-string

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ορίσουμε λίγο το "κουρδισμένα"?

Κάνε καλύτερα μια έρευνα στο φόρουμ. Το έχουμε ξεσκίσει το θέμα. Θα γινει χαμός πάλι χωρίς λόγο.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο για το θέμα των ξύλων βρήκα εδώ και καιρό αυτή την μάλλον έρευνα αλλά δεν ήθελα να ανοίξω ολόκληρο θρέντ για ξύλα http://www.stormriders.com/guitar/telecaster/guitar_wood.pdf

Πολύ ωραίο το τέστ...πές τους να τα περάσουν sealer, να τα βάψουν, να τα λουστράρουν και να τα γυαλίσουν...και να ξανάρθουν.

Γιατί με τέτοιες κιθάρες παίζουμε και όχι απλά κομμάτια ξύλου. ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μα δεν πούλησα ειρωνεία :-\ Απλά ρώτησα αν στη μέση ίσως του θρέντ (π.χ. σελίδες 63-99) υπάρχει περισσότερο "ζουμί" από τα άκρα ή κάποια σελίδα που να δείχνει/αντιπροσωπεύει το πόσο προσεγμένη δουλειά κάνει ο συγκεκριμένος τύπος.

 

Δεν σου απάντησα για να βγω από πάνω ή τίποτα τέτοιο αλλά γιατί δεν είναι ανάγκη να δημιουργούμε έχθρες από τίποτα. ;)

 

Αν είναι έτσι,τότε σε παρεξήγησα.Ο γραπτός λόγος πολλές φορές μπορεί να παρερμηνευτεί...Σου ζητώ συγνώμη. :)

 

Αξίζει να διαβάσεις όλο το thread,έστω και σε...132 άτοκες δόσεις! ;D

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ορίσουμε λίγο το "κουρδισμένα"?

 

Είναι αυτό που λέει ο Ray για το ταίριασμα σώματος/μπράτσου.

 

Όσο για τη "μελέτη" που παραθέτει ο mpikoz, την έχω διαβάσει προ αρκετών ετών. Τα συμπεράσματα είναι φανερό ότι δεν ακολουθούν τα πειραματικά δεδομένα. Ακόμα και με τον τρόπο που έγινε, τα διαγράμματα συμπεριφοράς των διαφορετικών ξύλων διαφοροποιούνται στο ηχητικό αποτέλεσμα. Η διαφοροποίηση θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη αν οι μαγνήτες είχαν επιλεγεί για συγκεκριμένο αποτέλεσμα στα διαθέσιμα ξύλα (εννοώ, στο συγκεκριμένο κομμάτι ξύλου).

 

Οι top luthiers υποστηρίζουν ότι διαφορετικοί μαγνήτες δείχνουν να ευνοούνται από συγκεκριμένο ξύλο (και βάρος) σώματος, μπράτσου, κλπ (+ δεκάδες άλλους παράγοντες, όπως η γέφυρα, τα τάστα, κλπ). Αυτό είναι κάτι που μαθαίνουν the hard way διάφοροι επίδοξοι modders που αλλάζουν 10 σετ μαγνήτες στην κιθάρα τους για να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

 

Και κάτι τελευταίο: η τέχνη της οργανοποιΐας παραδοσιακά είναι εμπειρική. Μόλις τα τελευταία 20-25 χρόνια ξεκίνησαν οι... "πειραματικές" μελέτες. Επομένως ας επιτρέψουμε την πολυτέλεια της "παραξενιάς" στους οργανοποιούς, σε ό,τι αφορά στις μεθόδους που χρησιμοποιούν... σημασία έχει το τελικό αποτέλεσμα και αν ένα boutique όργανο τελικά πείθει, το πως φτάσαμε εκεί δεν έχει και τόσο νόημα να το συζητάμε.

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραίο το τέστ...πές τους να τα περάσουν sealer, να τα βάψουν, να τα λουστράρουν και να τα γυαλίσουν...και να ξανάρθουν.

Γιατί με τέτοιες κιθάρες παίζουμε και όχι απλά κομμάτια ξύλου. ;)

 

Έχεις δίκιο. Μπορεί βέβαια να τα βάψανε και να μην το γράψανε αλλά όπως και να έχει πιστεύεις ότι θα αλλάξει το συγκεκριμένο αποτέλεσμα εάν τα βάψουν;

 

 

Αν είναι έτσι,τότε σε παρεξήγησα.Ο γραπτός λόγος πολλές φορές μπορεί να παρερμηνευτεί...Σου ζητώ συγνώμη. :)

 

Το ξέρω, γιαυτό άλλωστε έκατσα και σου εξήγησα. ;)

 

Συγγνώμη δεν χρειάζεται το εγώ μου δεν είναι τόσο υψηλό ;D 

 

Αξίζει να διαβάσεις όλο το thread,έστω και σε...132 άτοκες δόσεις! ;D

 

fuuu.png

broke another g-string

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου