Προς το περιεχόμενο

ελατηριο και γενικοτερο maintenance και συμβουλες για πεταλ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλημερα μαγκες.η αυπνια μου εφερε και ορεξη για ψαξιμο οποτε σα νεουδι ειπα να σας ζαλισω λιγο. προσφατα αγορασα ενα μεταχειρισμενο διπεταλο pearl eliminator 2002c powershifter. γενικα μου φαινεται σουπερ αλλα θελω λιγο να το βελτιωσω γιατι δε με ευχαριστει οπως το μονο  ελιμινειτορ που ειχα πριν παρω το διπλο.

 

βασικο πραγμα που παρατηρησα ειναι το εξης. τα 2 ελατηρια του διπεταλου ειναι διαφορετικα. το δεκι ειναι πιο μακρυ.

ετσι πρεπει να ειναι? ή ο μαγκας που μου το πουλησε τα αλλαξε και εβαλε οτι ναναι? σαν ελατηρια, φαινονται καινουργια, αλλα και εγω δεν ειμαι τρελος γνωστης για να ειμαι σιγουρος, μαλλον ανιδεο θα με ελεγα.

τι προτινετε να παω να παρω? να παρω 2 μαμα ελατηρια, να παρω πιο κοντα, πιο μακρυα? τι ειναι καλυτερο για να εχω καλυτερη αποκριση και ελεγχο στα πεταλια?

 

οσον αφορα την αλυσιδα. τι συντηρηση να τησ κανω? την καθαριζετε με κατι ειδικο? με καποιο ειδικο τροπο? τη λαδωνετε με κατι συγκεκριμενο ή να βαλω λαδι μαγειρικο ξερω γω?

(καπου διαβασα οτι καποια συγκεκριμενα λαδια τραβανε σκονη κτλ κτλ και δεν ειναι καλα)

 

επισης μια απορια με την κλιση του πεταλιου. οταν ρυθμιζεισ την κλιση του πεταλιου, αυτοματα αλλαζει και η γωνια του κοπανου.οποτε αν θελω να σηκωσω λιγο το πεταλι, δυστυχως ερχεται πολυ πισω ο κοπανος. μπορω με καποιο τροπο να ανεβασω την κλιση του πεταλιου ανεξαρτητα απο τον κοπανο? (νομιζω δεν ινεται αλλα...)

επιρεαζεται η κλιση απο τα βαρακια καιτο υψος στο οποιο θα τα βαλω?

 

τελευταια ερωτηση. το σημειο ενωσης της πλατφορμας του πεταλιου (εκει που παταει το ποδι μου) με το τακουνι (εκει που εχει το μεντεσε) αν κανω το πεταλιδεξια αριστερα με το χερι μου, εχει μποσικα. παει δεξια αριστερα. ετσι ειναι σε ολα τα πεταλια, ή απο την χρηση εχει χαλαρωσει ο μεντεσες και εχει μποσικα? αυτο φτιαχνεται καπως?

 

επισης στα σημεια που σας δειχνω στις φωτος, αν πιασω εκει με το χερι μου και κανω παω να περιστρεφω τηε βεργα, εχει λιγα μποσικα. οχι πολλα, απλα οπως παω να τη περιστρεψω με το χερι μου εχει λιιιγο περιθωριο . αυτο ειναι λογικο λογω ενωσεων? ή οχι? ευχαριστω

οι φωτος

http://img231.imageshack.us/img231/4954/28042011260.jpg

http://img863.imageshack.us/img863/5240/28042011261.jpg

http://img251.imageshack.us/img251/7568/28042011262.jpg

http://img801.imageshack.us/img801/6015/28042011265.jpg

 

 

 

 

ευχαριστω

28042011260.thumb.jpg.8ad6f711c2a4f9d8d8f401f0760e8c3a.jpg

28042011261.thumb.jpg.0f9388589c57ca7330ce803a45c7af51.jpg

28042011262.thumb.jpg.73630c5bc97d3930d0b0b1b5e14d2476.jpg

28042011265.thumb.jpg.7e69f502baff9c8b2838cbbb23f7fa4f.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα.

 

1. Τα ίδια ελατήρια είναι απλά το δεξί είναι πιό τεντωμένο λόγω του ότι το αριστερό πετάλι έχει πάντα μεγαλύτερο βάρος επειδή κινεί και τον άξονα.

 

2. Αλυσίδα, ελατήρια, ρουλεμάν και ότι άλλο κινητό μέρος με WD 40 και τρίψιμο με χαρτί.

 

3. Αν ξεβιδώσεις το σημείο που πιάνει η αλυσίδα πάνω στο πετάλι, σου δίνει λίγο περιθώριο να μετακινήσεις το πετάλι ανεξάρτητα απ τον κόπανο.

 

4. Αν το ξεβιδώσεις απ το τακούνι απο κάτω έχει 2 αλλενόβιδες. Τις σφίγγεις και σταματάει να τζογάρει.

 

Γενικά για τις ρυθμίσεις διάβασε το αρχείο που ανέβασα και ότι θές εδώ είμαστε.

HOW_TO_ADJUST_BASS_DRUM_PEDALS.zip

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε ευχαριστω πολυ φιλε μου για τις απαντησεις σου.

αρα εφοσον εχει διαφορετικα ελατηρια το δικο μου, να παω να παρω 2 ιδια.

να παρω τα ελατηρια της μανας του, ή να παρω κατι αλλο καλυτερο, να ζητησω πιο σκληρα κτλ κτλ?

 

για το περιθωριο που λες απο τον κοπανο, το ηξερα το εχω διαβασει για αυτο, και το εχω ρυθμισει, αλλα ηθελα λιγο ακομα...

 

αυτο με το τακουνι δεν το ηξερα. θα το τσεκαρω αμεσα

 

οσον αφορα το wd40 συγκεκριμενα, διαβασα πριν ποσταρω σε διαφορα φορουμ που συγκεκριμενα ελεγαν πακρυα απο αυτο γιατι αντι να λειτουργει σαν lubricant αντιθετως κανει ζημια και μαζευει σκονη και βρωμιες....

 

ξανα σε ευχαριστω

 

 

υγ. απιστευτο αρχειο φιλε εδωσες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη γνώμη μου τα μαμίσια ελατήρια του eliminator είναι μέτρια προς το σκληρά, οπότε δε χρειάζεται να πάρεις διαφορετικής μάρκας. [Συνιστώ πάντως ''χαλαρές'' ρυθμίσεις για να είναι ξεκούραστο αλλά αυτό είναι θέμα γούστου].

 

Απο αυτά που μου λες μπορώ να υποθέσω πως κάπου κάτι δεν έχεις ρυθμίσει σωστά [αυτό είναι το κακό στα πετάλια που χουν τόνους ρυθμίσεων] και σου χει πάει στραβά όλη η ιστορία με το slave. Ακολουθώντας σωστά το αρχείο που έστειλα, εγώ κατάφερα να χω και τα 2 πετάλια ζυγισμένα με την ίδια ένταση, ύψος, αποστάσεις κτλ κτλ χωρίς καν να πειράξω αυτό το σημείο εκεί πάνω οπότε η συμβουλή μου είναι πάρτο πάλι απο την αρχή βήμα βήμα.

 

Τέλος το wd 40 [και τα αντίστοιχα απο άλλες μάρκες, εγώ εχω της Wurth] είναι αντισκωριακό-λιπαντικό-καθαριστικό κ διάφορα άλλα. Με αυτά λοιπόν τα κάνεις όλα ειναι φοβερά απίστευτα κτλ κτλ δοκιμασμένη συνταγή, μήν ακούς τι λένε. Εγώ το βάζω σε όλα τα μεταλλικά-κινητά μέρη του σετ μου και είναι σαν καινούρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε ευχαριστω για τις συμβουλες σου

τα 2 βιδακια που λες που ειναι κατω απο το τακουνι τα ειδα και ηταν ουτως ή αλλως σφιγμενα, οποτε ο μικρος τζογος του μεντεσε του τακουνιου, δεν οφειλεται σε αυτα...μαλλον απλα χαλαρωσε. ή μπορει ετσι να ειναι σε ολα τα πεταλια, δε ξερω.

 

οσοναφορα το τζογο στη βεργα, οφειλεται στον τζογο των ενωσεων της βεργας. παλι δε ξερω αν ο τζογος αυτος ειναι λογικος και αναμενομενος, για αυτο ρωταω.οσον αφορα το wd 40, οκ σε πιστευω και θα το δοκιμασω.

σε ντραμστορ κτλ το βρισκω, ή σε συγκεκριμενα μαγαζια? εχουμε υποψην τιμη πανω κατω για αυτο? μην ακουσω κανα 30αρικο και τρελαθω!!!!

 

ευχαριστω

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά ψέκασε με wd40 καθάρισε με χαρτί ή ένα πανάκι και μετά πέρασε λίγες σταγόνες λάδι μηχανής 3 σε 1. Τα ρουλεμαν που στηρίζεται ο άξονας του πεταλιού είναι αυτολιπαινόμενα και σφραγισμένα. Βάλε λάδι με μέτρο(αλλιώς θα μαζευτεί σκόνη) στα ελατήρια, τους σταυρούς του άξονα μετάδοσης και στα κουζινέτα κάτω από την κλείδωση εκεί που πατάει η φτέρνα σου. Αυτό και ένα περιστασιακό καθάρισμα από σκόνες κτλ καθώς και σφίξιμο χαλαρωμένων βιδών και είσαι κομπλέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω ολους για τις συμβουλες σας. θαα κατσω το σαββατο να το λυσω και να το φτιαξω ολο απο την αρχη, θα παω να παρω και 2 νεα ελατηρια και θα σας πω ποσο βελτιωθηκε

 

παντως για το wd40 ποσταρω κατι που βρηκα στο ιντερνετ και με προβληματισε.

 

Near the end of last week’s tutorial, I mentioned that WD-40 should never be used as a chain lubricant. Quite a few people wanted to know what I meant by that. Here’s an explanation.

 

WD-40 was developed by the military in the 50s as a rust preventative solvent and de-greaser to protect missile parts. It quickly became a household item when people discovered it had thousands of other uses as a cleaner, rust-prevention agent, squeak-stopper and more. It also works wonders as a light lubricant on small items like hinges, locks, and toys.

 

Bicycle chains, on the other hand, are far too heavy and fast-moving for the lubricating power of WD-40 to have any effect at all. As a matter of fact, WD-40 will actually strip away any existing lubricant and leave your drivetrain dry – metal on metal. Basically, spraying this stuff on your chain is worse than using no lubricant at all!

 

Obviously, I strongly recommend using chain oil purchased from your local bike shop. Just go down there and ask them for regular waterproof chain oil. It shouldn’t be any more than 10 or 12 bucks, and it’s the best thing you can buy for your bike. My personal favorite is Cross Country, but if you want the Caviar, you can get quality oils from companies like Phil Wood. We’ll talk more about lubricants later…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως για το wd40 ποσταρω κατι που βρηκα στο ιντερνετ και με προβληματισε.

 

Near the end of last week’s tutorial, I mentioned that WD-40 should never be used as a chain lubricant. Quite a few people wanted to know what I meant by that. Here’s an explanation.

 

WD-40 was developed by the military in the 50s as a rust preventative solvent and de-greaser to protect missile parts. It quickly became a household item when people discovered it had thousands of other uses as a cleaner, rust-prevention agent, squeak-stopper and more. It also works wonders as a light lubricant on small items like hinges, locks, and toys.

 

Bicycle chains, on the other hand, are far too heavy and fast-moving for the lubricating power of WD-40 to have any effect at all. As a matter of fact, WD-40 will actually strip away any existing lubricant and leave your drivetrain dry – metal on metal. Basically, spraying this stuff on your chain is worse than using no lubricant at all!

 

Εδώ ο μάστορας σου λέει να οτι η ''λιπαντική'' του δύναμη δεν επαρκεί για αλυσίδες ποδηλάτου (που δέχονται μεγάλα φορτία, κινήσεις κτλ κτλ καμία σχέση με ενα πετάλι δλδ) , οπότε εκεί βάζουμε και το ειδικό λάδι μετά απο το WD. Φυσικά και στο πετάλι μπορείς να το κάνεις αυτό όπως είπε ο chem αλλά εμένα ας πούμε ποτέ δε μου χρειάστηκε.

 

Τις βίδες αν θυμάμαι καλά πρέπει να τις λύσεις κάμποσο και μετά να ξανασφίξεις με κάποιο τρόπο ωστε να έρθει το πετάλι σε μια θέση που θα σταματήσει ο τζόγος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελυσα βεργα, προσεξα η γωνια σε καθε ακρη να ειναι ιδια, κτλ κτλ και ειναι τουμπανο το πεταλι. μολις παρω και λαδακι το παστωνω και ειναι σαν καινουργιο. του αλλαξα και το τραξιον πλειτ γιατι ηταν λθιγο ξεβαμενο... σαν καινουργιο σουπερ πραγματα ευχαριστω παρα πολυ. το αρχειακι που ειχε ανεβασει ο φιλος παραπανω, ηταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου