Προς το περιεχόμενο

Σολο για τον διαγωνισμο του Ντανιελλε Γκοταρδο, του Georg


Under Pressure Band

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αφενός ο Γιώργος ήδη αποφάσισε να συμμετέχει, οπότε τον θεωρεί αυτός σημαντικό, αφετέρου και στο youtube λίγο που το έψαξα, γίνεται ψιλοντόρος. Οπότε, μόνο να χάσει δεν έχει αν θέλει να τον δει κόσμος... Στην χειρότερη των περιπτώσεων κερδίζει σε διαφήμιση... ;)

 

 

Όχι άλλα μινόρε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 49
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καλησπερα κ απο μενα...εγραψα οτι εγραψα στο προηγουμενο thread σου...το οτι εισαι τεχνικος δεν τιθεται θεμα...φυσικα αυτο εμενα ολιγον με απασχολει καθως το θεωρω τουλαχιστον δεδομενο οτι καποιος που θελει να ασχοληθει με την μουσικη σε επαγγελματικο και ακομα και σε ημι-επαγγελματικο επιπεδο οφειλει να ειναι αρτιος τεχνικα...ποιο πολυ με ενδιαφερει η αρτιοτητα στο bend σου που συνεπαγεται καλο αυτι αισθηση της μουσικης...το οτι εισαι ταλεντο ειναι σιγουρο...εχεις καλο αυτι αισθηση του χρονου και της τοποθετησης σ αυτον....ΟΜΩΣ....Αν πηγαινες να περασεις εξετασεις για ενα σχολειο οπως ειναι πχ το berklee το ποιο πιθανων ειναι να σε κοβανε...θα σου βαζανε ενα 12αρι και θα σου λεγανε παιξε...εσυ θα επαιζες shreading?αν πηγαινες να δωσεις για amsterdam παλι μαλλον θα σε κοβανε...θα σου βαζανε στον υπολογιστη ενα μετρονομο να χτυπαει στο 30 και θα σου λεγανε παιξε 8α...μεχρι εδω ειναι βατο...μετα θα στο κλεινανε και θα σου ελεγαν συνεχιζε να παιζεις και οταν τον ανοιξω να εισαι μαζι του...νομιζεις οτι μπορεις να το κανεις?

Εισαι αυτοδιδακτος...οι γνωσεις τις αρμονιας ειναι βασικοτατες...το αυτι σε παει μονο μεχρι ενα σημειο...αν παιξεις ενα αυτοσχεδιασμο στο πχ come together κατα 80% θα χτυπας πρασινες για ενα πολυ απλο λογο..εσυ θα παιζεις Dm ενω το κομματι ειναι modal... το ποιο σημαντικο απο ολα ομως ειναι η μουσικοτητα...μουσικοι ψαχνουν μια ζωη να βρουν το φραζαρισμα τους και εσυ φρασεις δεν εχεις δειξει...απλα βλεπω να ανεβοκατεβενεις κλιμακες....το φραζαρισμα ειναι κατι πολυ περισοτερο απο κλιμακες...ειναι ρυθμικη αγωγη προσεγκισεις αρπετζιος και μετα κλιμακες...αυτα τα λιγα...συνεχισε την καλη δουλεια..

I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα κ απο μενα...εγραψα οτι εγραψα στο προηγουμενο thread σου...το οτι εισαι τεχνικος δεν τιθεται θεμα...φυσικα αυτο εμενα ολιγον με απασχολει καθως το θεωρω τουλαχιστον δεδομενο οτι καποιος που θελει να ασχοληθει με την μουσικη σε επαγγελματικο και ακομα και σε ημι-επαγγελματικο επιπεδο οφειλει να ειναι αρτιος τεχνικα...ποιο πολυ με ενδιαφερει η αρτιοτητα στο bend σου που συνεπαγεται καλο αυτι αισθηση της μουσικης...το οτι εισαι ταλεντο ειναι σιγουρο...εχεις καλο αυτι αισθηση του χρονου και της τοποθετησης σ αυτον....ΟΜΩΣ....Αν πηγαινες να περασεις εξετασεις για ενα σχολειο οπως ειναι πχ το berklee το ποιο πιθανων ειναι να σε κοβανε...θα σου βαζανε ενα 12αρι και θα σου λεγανε παιξε...εσυ θα επαιζες shreading?αν πηγαινες να δωσεις για amsterdam παλι μαλλον θα σε κοβανε...θα σου βαζανε στον υπολογιστη ενα μετρονομο να χτυπαει στο 30 και θα σου λεγανε παιξε 8α...μεχρι εδω ειναι βατο...μετα θα στο κλεινανε και θα σου ελεγαν συνεχιζε να παιζεις και οταν τον ανοιξω να εισαι μαζι του...νομιζεις οτι μπορεις να το κανεις?

Εισαι αυτοδιδακτος...οι γνωσεις τις αρμονιας ειναι βασικοτατες...το αυτι σε παει μονο μεχρι ενα σημειο...αν παιξεις ενα αυτοσχεδιασμο στο πχ come together κατα 80% θα χτυπας πρασινες για ενα πολυ απλο λογο..εσυ θα παιζεις Dm ενω το κομματι ειναι modal... το ποιο σημαντικο απο ολα ομως ειναι η μουσικοτητα...μουσικοι ψαχνουν μια ζωη να βρουν το φραζαρισμα τους και εσυ φρασεις δεν εχεις δειξει...απλα βλεπω να ανεβοκατεβενεις κλιμακες....το φραζαρισμα ειναι κατι πολυ περισοτερο απο κλιμακες...ειναι ρυθμικη αγωγη προσεγκισεις αρπετζιος και μετα κλιμακες...αυτα τα λιγα...συνεχισε την καλη δουλεια..

 

Εχεις δικιο σε αρκετα πραγματα και εκανες πολυ σωστες παρατηρησεις.Γνωριζω οτι πρεπει να αποκτησω μουσικη γνωση και εχω συνηδειση του ευατου μου.

Σε ευχαριστω πολυ για τα σχολια σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδερφε μη μασας!! Παιζεις παρα πολυ καλα, δεδομενης της ηλικιας σου απιστευτα καλα. Οκ, δεν εισαι jazzman ακομα, αλλα μια χαρα αντιληψη εχεις του τι γινεται ρυθμικα και αρμονικα, τα πατηματα σου πανω στις αλλαγες των ακορντων μια χαρα ειναι, σιδερενιο χερι εχεις στα γρηγορα, τα bends σου ειναι αριστα (οι μισοι που σε εκραξαν στο παλιοτερο σου ποστ δεν εχουν κανει ουτε ενα σωστο), και στην τελικη εαν δε γουσταρεις να γινεις jazzman μαγκια σου.

 

Κι ο Slash ή ο Gary Μoore ή ο Hetfield ή ο Cobain να πηγαιναν στο Berklee, παλι θα κοβοντουσαν. Αυτο ομως δεν τους σταματησε απο το να γινουν κορυφαιοι ΡΟΚ κιθαριστες. Συνεχισε να μελετας, πηγαινε ενα ωδειο να μαθεις να διαβαζεις και να γραφεις, να μαθεις θεωρια και αρμονια και θα γινεις παρα πολυ καλος μουσικος, μιας και ταλεντο εχεις και προοπτικες.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδερφε μη μασας!! Παιζεις παρα πολυ καλα, δεδομενης της ηλικιας σου απιστευτα καλα. Οκ, δεν εισαι jazzman ακομα, αλλα μια χαρα αντιληψη εχεις του τι γινεται ρυθμικα και αρμονικα, τα πατηματα σου πανω στις αλλαγες των ακορντων μια χαρα ειναι, σιδερενιο χερι εχεις στα γρηγορα, τα bends σου ειναι αριστα (οι μισοι που σε εκραξαν στο παλιοτερο σου ποστ δεν εχουν κανει ουτε ενα σωστο), και στην τελικη εαν δε γουσταρεις να γινεις jazzman μαγκια σου.

 

Κι ο Slash ή ο Gary Μoore ή ο Hetfield ή ο Cobain να πηγαιναν στο Berklee, παλι θα κοβοντουσαν. Αυτο ομως δεν τους σταματησε απο το να γινουν κορυφαιοι ΡΟΚ κιθαριστες. Συνεχισε να μελετας, πηγαινε ενα ωδειο να μαθεις να διαβαζεις και να γραφεις, να μαθεις θεωρια και αρμονια και θα γινεις παρα πολυ καλος μουσικος, μιας και ταλεντο εχεις και προοπτικες.  

 

Να σε καλα φιλε μου,το εκτιμω παρα πολυ αυτο μου λες.

Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα θετικά σου τα ξέρεις. Θα σχολιάσω τα αρνητικά σου.

 

Εγώ πιστεύω ότι σου λείπει η μουσική ωριμότητα.

Θα μου πεις "22 χρονών είμαι".

Και θα σου πω ότι είσαι ήδη πολύ μεγάλος για να μην έχεις αρχίσει να ωριμάζεις μουσικά.

Έχω ακούσει ό,τι έβαλες.

Είναι τα ίδια και τα ίδια. Δεν δίνεις καν στον ακροατή την εντύπωση ότι μπορείς να παίξεις κάτι διαφορετικό. Και σε αυτό το βίντεο, όταν τελειώνουν τα γκάζια, ξεμένεις. Δεν ξέρεις καν πώς να τελειώσεις το κομμάτι με έναν μελωδικό τρόπο.

 

Πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να αρχίσεις να ακους και άλλα πράγματα.

Δεν χρειάζεται να φύγουν τα ακούσματά σου από το rock - αν μπορείς βέβαια ακόμα καλύτερα.

Αλλά ό,τι κι αν κάνεις, βάλε στην άκρη τα φλασιάρικα, ψάξου και άκου.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να αρχίσεις να ακους και άλλα πράγματα.

Δεν χρειάζεται να φύγουν τα ακούσματά σου από το rock

Εδω σ αυτο το κλιπακι θα βρεις υλικο να ψαχτεις για τουλαχιστον 2-3-4-5-7-100 χρονια ακομη...

και ομως...και ροκ παιζουν και shread Παιζουν και μ$μ@νε και δερνουν...

 

King Crimson - Larks` Tongues In Aspic - Part IV

I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραθέτω ένα κείμενο από ένα εξαιρετικό βιβλίο γνωστού (και ταχύτατου) κιθαρίστα.

 

One of the difficulties that a student of the guitar encounters very early in their growth is the lack of technique and physical dexterity needed to play the instrument effectively. The guitar, after all, is a very physical instrument and demands both coordination and agility from both hands.

 

After years of practice, the young guitar player will eventually overcome kinetic disabilities and begin to focus more and more upon what is being played as opposed to how it is played. In other words, the quality of the music is now the primary concern. With this is mind, the maturing guitarist will temporarily sedate his on-going urge to play lightning fast guitar licks and flashy feats of fingerboard gymnastics. Finally, the guitarist comes face to face with the nemesis of every budding musical artist, namely, improvising over chord changes.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνω με το τελειωμα του κοματιου.

 

Αλλα διαφωνω στο οτι θα πρεπει καποιος να ακουει κατι που δεν του αρεσει.

Επισης διαφωνω στο να παιζει κανεις κατι που δεν του αρεσει. Οι μουσικοι οριζοντες καθενος ειναι διαφορετικοι και αυτο το οριζει μονος του. Επισης η παραμορφωση πευτει με την ηλικια αλλα οχι και πολυ. Τα μεγαλυτερα Μetal συγκροτηματα ειναι παππουδες και πολυ λιγοι απο αυτους ακουσαν αλλα ακουσματα.

 

Ειναι διαφορετικο το να παιζεις τα παντα σαν σεσιονας με το να παιζεις ενα μονο στυλ με τον δικο σου μοναδικο τροπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μεγαλυτερα Μetal συγκροτηματα ειναι παππουδες και πολυ λιγοι απο αυτους ακουσαν αλλα ακουσματα.

Και αυτό το ξέρεις επειδή.... ; ; ;

 

Εγώ από την άλλη πλευρά διαβάζω στο Guitarist - το οποίο είχε ένα section με μικρές συνεντεύξεις 10 ερωτήσεων και μια ερώτηση κάθε φορά για το ποιο CD είχαν οι συνεντευξιαζόμενοι που δεν θα ήθελαν οι φανς τους να μάθουν - ένα σωρό τρελλούς κάφρους (με την καλή έννοια) να λένε πόσο εκτιμούν άλλα είδη μουσικής και πόσο έχουν επηρεαστεί από αυτά.

Στο είδος δε που παίζει ο φίλος... δεν υπάρχει κιθαρίστας που δεν ακούει χίλια διαφορετικά πράγματα.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου