Προς το περιεχόμενο

Push-Pull.Η κοινη λογικη πίσω απο το drumset???


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με ευνασματα απο πρηγουμενα ποστ αλλα και μερικες σκεψεις που εχω εδω και καιρο.

Πολλες φορες οταν αναφερομαστε στην τεχνικη αυτην το μυαλό μας πάει στα one-handed rolls, όμως αυτό ειναι μονο μία δυνατότητα της τεχνικης, καθως απο την φυση της χρησιμοποιειται σε πολυ μεγαλυτερες ταχυτητες.

Ας τα παρουμε όμως απο την αρχη.

Τι ειναι η push-pull τεχνικη?Ουσιαστικα προκειται για μια τεχνικη που με ενα απλο ανοιγμα και κλεισιμο του χεριού πετυχαινουμε 2 χτυπηματα.Το πρωτο χτυπημα προερχεται απο τον καρπο(και ανοιγμα του χεριου) και το 2ο χτυπημα προερχεται απο τα δαχτυλα καθως πιεζουν την μπαγκετα προς τα πανω ωστε να κλεισει το χερι.Οσο πιο γρηγορη ειναι η εναλλαγη καρπου και δαχτυλων(tension and release) ή το ανοιγμα και κλεισιμο του χεριου, τοσο πιο γρηγορα θα ειναι και τα χτυπηματα.Κοιτωντας το προσεκτικοτερα το ανοιγμα και κλεισιμο του καρπου, ουσιαστικα προκειται για free stroke/donwstroke ακολοθουμενο απο ενα upstroke.

 

Καποιοι βεβαια εμπειροι θα μου πουνε, καλα ρε Nordic καθεσαι και ασχολεισαι με τεχνικες και τεμπελιαζεις να κατσεις να το διαπιστωσεις από μόνος σου παιζωντας πισω απο το drumset(practice, practice practice)?Σταματα να αναζητας μαγικες τεχνικες..Σιγουρα δεν θα διαφωνησω με την αποψη αυτην, καθως σαν γενικη κατευθυνση ειναι σωστη.. Το σιγουρα ομως ειναι οτι μετα απο προσωπικη ενασχοληση και μελετη μου παρουσιαστηκαν

διαφορα εμποδια και προκλησεις, που διαφορες τεχνικες καλυψαν το κενο αυτο.

 

Ti ειναι αυτό ομως που κανει την push/pull τεχνικη ένα τοσο χρησιμο εργαλείο ωστε να χρησιμοποιηθει σχεδον σε οτιδηποτε παιζουμε??

 

Double strokes:Ολοι μας όταν προσπαθουσαμε να επιτυχουμε double strokes ως αρχαριοι σε αργα tempo,κουνουσαμε ουσιαστικα 2 φορες τον καρπο μας και σιγουρα πολλοι απο εμας όταν ανεβαζαμε το tempo συνειδητοποιουσαμε οτι δεν μπορουμε να ανταπεξελθουμε.Οταν λοιπον αρχίζαμε και χρησιμοποιουσαμε επαναφορα ή ειχαμε πιο χαλαρο grip η ιδια η επαναφορα οταν χρησιμοποιουσαμε καρπο εκανε την μπαγκετα, να προκαλει το downstroke και το upstroke.Οσοι λοιπον ηταν παρατηρητικοι στο σημειο αυτο καταλαβαν οτι ειναι απλα θεμα χρονου να αποκτησεις ταχυτητα και να συνειδητοποιησεις οτι μεσω της push/pull ως κινησιολογια μπορεις να προκαλεσεις ο ιδιος τα downstroke/upstroke χτυπηματα.Οποτε οταν αρχιζεις και εναλλασεις push/pull χτυπηματα αναμεσα σε δεξι και αριστερο χερι,(σωστα μαντεψατε) εχεις το double stroke roll.

Η push/pull ειναι αναποσπαστο κομματι στο να μαθουμε να παιζουμε σωστα double strokes rolls ειδικα σε μεγάλες ταχυτητες αλλα και να τα κανουμε να ακουστουνε σωστα, ως roll.

 

Single strokes:Aκολουθωντας τον χρυσο κανόνα, "μετα απο ενα upstroke ακολουθει παντοτε ενα Downstroke", ειναι ευκολο να καταλαβει κανεις ότι η τεχνικη μπορει να χρησιμοποιηθει κατ΄επαναληψη ως συνεχομενη κινηση, δηλαδη downstroke-upstroke-downstroke-upstroke-downstroke-upstroke.Η συνεχομενη εναλλαγη βοηθαει σε μετρηματα(8α και 16α) με το ενα χέρι σε hi-hat ή ride σε υψηλα τεμπο.Πολλοι funk drummers χρησιμοποιουνε την τεχνικη για γρηγορα μετρηματα σε 16α στο hi-hat με το ενα χερι.Σκεφτειτε, ποσοι απο εμας προσπαθησαν να παιξουν ενα βασικο rock beat σε πιο υψηλο tempo και παθαινανε κραμπες ή τεντονιτιδες?Επίσης ποσοι απο εμας ακόμα και σε προχωρημενο επίπεδο δεν μπορουν να παιξουν single stroke roll(16α) σε ταχυτητες π.χ. πανω απο 160 bpm χωρις να τα "φτυνουν" ή να τραυματιζουν τα χερια τους?Η λύση?push-pull.Εκτενεστερα ειναι απολυτα λογικο πως αμα αν εφαρμοσουμε την τεχνικη και στα 2 χερια και το ενα χερι κυνηγαει το αλλο, δηλ.:Δεξι downstroke-αριστερο downstroke-δεξι upstroke-αριστερο upstroke θα ειμαστε 2 φορες πιο γρηγοροι απο τον κλασικο τροπο εναλαγης μονων χτυπηματων(καθε κινηση του καρπου και ενα χτυπημα).

Αυτο σημαινει επισης πως μπορουμε να εναλλασουμε με απολυτη ευκολια και ακριβεια μεταξυ 16ων(1 χτυπημα με την κινηση καρπου) και 32ων(2 χτυπηματα με καθε κινηση του καρπου ή push pull) με single sticking χωρις να εξαρτωμαστε ιδιαιτερα απο το μετρημα των υποδιαιρεσεων(ποσοι απο εσας μπορειτε να μετρησετε 32α σε μεγαλα tempo??που ακομα και το μετρημα των 16ων ειναι αρκετα δυσκολο σε ταχυτητες οπως π.χ.200bpm?), αλλα μονο των τεταρτων, κατι που μας επιτρεπει να κλειδωνουμε καλυτερα σε ενα tempo υψηλο παιζωντας σταθερα.Τελος ειναι απολυτα λογικο με την τεχνικη αυτην να μπορουμε πιο ευκολα να εναλλασουμε το double stroke και το single stroke roll σε 16α κανωντας τα να ακουγονται ακριβως το ιδιο ασχετως sticking, δηλαδη συνεχομενα 16α.Τρομερο εργαλειο πισω απο το Kit..

 

Rudiments:Εφοσον οτι παιζουμε μεταφραζεται σε μονα και διπλα(singles and doubles), ειναι απολυτα λογικο να καταληξουμε οτι η τεχνικη μπορει ευκολα να χρησιμοποιηθει σε οποιοδηποτε rudiment σε μεγαλα tempo..Παραδειγμα double paradiddle(συνδυασμος μονων και διπλων χτυπηματων):Δεξι downstroke-αριστερο downstroke-δεξι upstroke- αριστερο upstroke-δεξι(push pull για μονα) -downstroke-upstroke(push pull για διπλα).Σχεδον σε ολες τις κατηγοριες των rudiments η εφαρμογη της τεχνικης δειχνει απολυτα λογικη.

Ακομα και σε flams.To flam ουσιαστικα σαν χτυπημα αποτελειται απο ενα primary note(με ρυθμικη αξια) και ενα grace Note που δεν εχει ρυθμικη αξία και παιζεται οσο πιο κοντα γινεται πριν την κυρια νοτα,ετσι παντοτε το χερι που παιζει primary note ξεκιναει πιο ψηλα.

Χρησιμοποιωντας την τεχνικη ουσιαστικα καθε grace note παιζει ενα Upstroke και το αλλο χερι ακολουθει με downstroke οσο πιο συντομα γινεται.Ετσι λοιπον στα alternating flams,σε υψηλα tempo ουσιαστικα έχουμε την push/pull τεχνικη, απλα καθε upstroke παιζεται σε πιο χαμηλο υψος και οσο πιο κοντα γινεται με την κυρια νοτα.Παρόλα που στην πλειοψηφια των rudiments sε μεγαλα tempo η πρακτικοτητα της τεχνικης ειναι εμφανης, κρατω καποιες επιφυλαξεις όσον αφορα την κατηγορια των drags.

 

Συνεπως, υστερα απο τα παραπανω αναγραφομενα θα ηθελα η συζητηση να επικεντρωθει στα εξης σημεια,με τις προσωπικες σας εμπειριες και αποψεις:

 

1)Push/pull.Εργαλειο για ταχυτητα και δυναμη??

Η κινησιολογια της push/pull κατα την αποψη μου απο την φυση της μπορει να προσφερει εκτος απο ταχυτητα και υψηλες δυναμικες.Αν και εχω δει αρκετους να παιζουν γρηγορα ghost notes σε 16α με την συγκεκριμενη τεχνικη.

 

2)Μειονεκτηματα της push/pull kαι συγκριση με αλλες τεχνικες.

Η προσωπικη μου αποψη ειναι πως περαν της ταχυτητας, η push/pull δεν αποτελει ιδανικο εργαλειο για accents και ghost notes.Ti εννοω: αν το παιξιμο μας απαιτει μεγαλη δυναμικη αποκλιση, accents και ghost notes παραλληλα η push/pull δεν μπορει να το προσφερει αν το παιξιμο μας ειναι hand to hand, εκει ισως η moeller μοιαζει ως η πιο λογικη επιλογη.Σε περιπτωσεις ομως που ενα χερι ειναι ελευθερο, μπορει να προσφερει καποια ghost notes στο hi-hat ή στο ταμπουρο που μπορει να αναδειξει ενα groove.  

 

3)Push-pull vs finger technique(δαχτυλα) για υψηλες ταχυτητες????

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς άρχισες να βαγγελιζεις…. ;D ;D

Από ότι καταλαυα το ποστ σου επικεντρώνετε εδώ …

 

@Η λύση?push-pull.Εκτενεστερα ειναι απολυτα λογικο πως αμα αν εφαρμοσουμε την τεχνικη και στα 2 χερια και το ενα χερι κυνηγαει το αλλο, δηλ.:Δεξι downstroke-αριστερο downstroke-δεξι upstroke-αριστερο upstroke θα ειμαστε 2 φορες πιο γρηγοροι απο τον κλασικο τροπο εναλαγης μονων χτυπηματων(καθε κινηση του καρπου και ενα χτυπημα).@

 

Να παίζεις μονά εναλλακτικά χτυπήματα με push pull με το τρόπο που αναφέρεις ε???

Δε το έχω δει ποτέ  έτσι (αλλά ακούγετε λογικό-θεωρητικά).oμως  δε ξέρω πόσο  λειτουργικό και καθαρό μπορεί να γίνει στη πράξη.

Αν το έχεις καταφέρει θα με(μας) ενδιέφερε κάποιο σχετικό βίντεο.ακόμη, αν το προτιμάς (σε βολεύει)περισσότερο από το να παίζεις απλά  singles

 

Επίσης και εδώ

 

Ετσι λοιπον στα alternating flams,σε υψηλα tempo ουσιαστικα έχουμε την push/pull τεχνικη, απλα καθε upstroke παιζεται σε πιο χαμηλο υψος και οσο πιο κοντα γινεται με την κυρια νοτα

 

alternating flams…..Προσωπικά με βολεύει μοελερ σε μεγάλα τέμπο.

 

 

Στα ερωτήματα…

 

1)+1

 

2) @Η προσωπική μου άποψη είναι πως περαν της ταχυτητας, η push/pull δεν αποτελει ιδανικο εργαλειο για accents.@

 

Θα διαφωνήσω εδώ...Εδω και αρκετό καιρό πειραματίζομε  με groupings accents με διπλά  και  κατάλυα πως βγαίνουμε απίστευτα πράγματα(για εμένα).δοκίμασε να παίζεις 16α (με διπλά)και κάνε τονισμούς ανα 3-5-7-9-κτλ…διαμοιράζοντας τα στο σετ….βγαίνουμε διαφορετικές φράσεις.

 

3)θεωρώ πως σε μεγάλες οπως λες ταχύτητες οι 2 τρόποι είναι τελείως διαφορετικοί.

Τα διπλά έχουν ένα ποιο roll χαρακτήρα ενώ τα σινγλς ένα ποιο στακάτο και φόρτε ήχο

(χωρίς να απορρίπτω το ότι δε μπορεί να γίνει το αντίθετο )είναι το πώς νιώθεις εκείνη τη στιγμή.

 

 

 

 

www.autokanelis.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την Push pull τεχνικη την χρησιμοποιιω παρα πολυ μονο  στο δεξι μου  χερι στο Hihat η στο Ride{ειδικα οταν θελω single handed 16a  η πολυ fast 8α}......σε συνδιασμο και με moeller αλλα και με απλα δαχτυλα αναλογα με την ταχυτητα..

Τα εχω διδαχτει και τα 3.

Απο εκει και περα δεν το εχω κανει καθολου στο αριστερο.

Εκει ειμαι ..καρποι -δαχτυλα και Moeller για πολυ γρηγορες ταχυτητες.

Για οne handed roll γιατι δεν δοκιμαζεις freehand...Που ειναι και πιο ευκολο και δεν κινδυνευεις να σπασεις κανα χερι..??  ;D

p.s Οντως εχεις αρχισει και ....Bαγγελιζεις...

κακες παρεες...!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την Push pull τεχνικη την χρησιμοποιιω παρα πολυ μονο  στο δεξι μου  χερι στο Hihat η στο Ride{ειδικα οταν θελω single handed 16a  η πολυ fast 8α}......σε συνδιασμο και με moeller αλλα και με απλα δαχτυλα αναλογα με την ταχυτητα..

Τα εχω διδαχτει και τα 3.

Απο εκει και περα δεν το εχω κανει καθολου στο αριστερο.

Εκει ειμαι ..καρποι -δαχτυλα και Moeller για πολυ γρηγορες ταχυτητες.

Για οne handed roll γιατι δεν δοκιμαζεις freehand...Που ειναι και πιο ευκολο και δεν κινδυνευεις να σπασεις κανα χερι..??  ;D

p.s Οντως εχεις αρχισει και ....Bαγγελιζεις...

κακες παρεες...!!!

 

 

Bαγγελη δεν σε βλεπω να Βαγγελιζεις ομως στο συγκεκριμενο topic(Πιστευω οτι εχεις πολλα να πεις) ;D ;D. ;D ;D ;D ;D ;D

Μακαρι να καναμε κακη παρεα απο κοντα. ;D ;D ;D

H τεχνικη, ειναι ενα θεμα που αφηνειι πολυυυυυυ χωροοοοοοοο για διαφωνια..Αλλα δεν ητανε αυτος ο σκοπος μου.Σκοπος μου ειναι να ακουστουνε διαφορετικες αποψεις οσον αφορα την χρησιμοτητα της τεχνικης πισω απο το σετ.

 

Τωρα οσον αφορα στην moeller αυτο που περιγραφεις για μεγαλες ταχυτητες, εινα η γρηγορη εκδοση της Moeller ειναι καρπος και δαχτυλα(moeller pumping motion, αλα jojo mayer),που ειναι τρομερο εργαλειο.Μιας και μιλαγαμε για γρηγορα jazz patterns σε αλλο topic,την γρηγορη moeller την χρησιμοποιουνε πολυ jazz τυπαδες για γρηγορα shuffles.Τωρα οσον αφορα την Push-pull και freehand διατηρω ακομα αρκετες επιφυλαξεις και δεν χρησιμοποιω την freehand για πολλους λογους.

Πιστευω πως οσο πιο γρηγορη ειναι η εναλλαγη καρπου δαχτυλων, τοσο πιο γρηγορος θα εισαι.Η freehand τεχνικη(αν και λιγοι την παιζουν πολυ σωστα, οπως johny rabb), δημιουργει αυτην την γρηγορη εναλλαγη upstroke/downstroke με 100% επαναφορα ή με την βοηθεια του στεφανιου..

Και επεξηγω, εχω την εντυπωση οτι η push pull μπορει να ειναι το ιδιο αποτελεσματικη απο αποψη ταχυτητας αλλα εχει και το αβανταζ οτι τα downstrokes λογω καρπου κλειδωνουν πιο καλα σε υψηλα tempo, δηλαδη προσφερει πιο καλο control κατα την αποψη μου, και οταν θες απλα να χρησιμοποιησεις απλα καρπο για να παιξεις half time η μεταβαση ειναι πολυ πιο ευκολη.

Eνα δευτερο ειναι οτι δεν μου λεει τιποτα μια τεχνικη αν ειναι να την κανω μονο με το ενα χερι απλα για εντυπωσιασω το ποσο γρηγορα μπορω να παιξω και δεν υπαρχει προεκταση και οφελος σε οτι παιζω γενικα ειτε λεγεται push-pull, moeller, freehand κτλ.

Οσον αφορα το κινδυνο που αναφερεις οτι σε μεγαλα tempο με push-pull μπορει να σπασω το χερι μου, περιεχει μια αληθεια, καθως η κινηση μοιαζει σαν να "γνεφεις αντιο" πολυ βίαια.Αλλα και εκει παρατηρησα πως οταν συμβαινει αυτο ειναι λαθος εφαρμογη της τεχνικης, και το προβλημα που μπορει να οδηγησει σε τραυματισμο, ειναι οτι τα downstrokes του καρπου ειναι πιο δυνατα απο τα Upstroke των δαχτυλων.Κατεληξα πως το μυστικο στην σωστη εκτελεση ειναι η δυναμη(πιεση) που ασκεις με καρπο και δαχτυλα πρεπει να ειναι η ιδια και αυτο επιτυχγανεται με το να περασεις ενα μεγαλο χρονικο διαστημα παιζωντας σε μεσαιες ταχυτητες(η φαση που βρισκομαι τωρα).  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως σου ειπα...δεν την εχω καθολου κοιταξει στο αριστερο γιατι απλα δεν την χρειαστηκα.

Μεχρι πριν 2-3 χρονια δουλευα μονο δαχτυλα και μετα ξεκινησα το Μoeller..που μου εδωσε λιγη  επιπλεον ταχυτητα. Και ειμαι μια χαρα! Ουτε το freehand το εχω κοιταξει. Εχω τοσα αλλα πραγματα να κοιταξω...που δεν μενει χρονος ουτε για δειγμα.

Ισως πρεπει να την βαλω στο προγραμμα καποια στιγμη..

Η αληθεια ειναι  ομως,  οτι για το δεξι χερι το Push pull ...ειναι αναποσπαστο μερος της τεχνικης και της διδασκαλιας μου { single handed 16a Η fast 8ths }

 

Παραθετω τον αρχιμαστορα και τον ανθρωπο που μου το διδαξε..{με ιαπωνικους υποτιτλους}

Jeff Porcaro - 16th Note Patterns

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς άρχισες να βαγγελιζεις…. ;D ;D

Από ότι καταλαυα το ποστ σου επικεντρώνετε εδώ …

 

@Η λύση?push-pull.Εκτενεστερα ειναι απολυτα λογικο πως αμα αν εφαρμοσουμε την τεχνικη και στα 2 χερια και το ενα χερι κυνηγαει το αλλο, δηλ.:Δεξι downstroke-αριστερο downstroke-δεξι upstroke-αριστερο upstroke θα ειμαστε 2 φορες πιο γρηγοροι απο τον κλασικο τροπο εναλαγης μονων χτυπηματων(καθε κινηση του καρπου και ενα χτυπημα).@

 

Να παίζεις μονά εναλλακτικά χτυπήματα με push pull με το τρόπο που αναφέρεις ε???

Δε το έχω δει ποτέ  έτσι (αλλά ακούγετε λογικό-θεωρητικά).oμως  δε ξέρω πόσο  λειτουργικό και καθαρό μπορεί να γίνει στη πράξη.

Αν το έχεις καταφέρει θα με(μας) ενδιέφερε κάποιο σχετικό βίντεο.ακόμη, αν το προτιμάς (σε βολεύει)περισσότερο από το να παίζεις απλά  singles

 

Επίσης και εδώ

 

Ετσι λοιπον στα alternating flams,σε υψηλα tempo ουσιαστικα έχουμε την push/pull τεχνικη, απλα καθε upstroke παιζεται σε πιο χαμηλο υψος και οσο πιο κοντα γινεται με την κυρια νοτα

 

alternating flams…..Προσωπικά με βολεύει μοελερ σε μεγάλα τέμπο.

 

 

Στα ερωτήματα…

 

1)+1

 

2) @Η προσωπική μου άποψη είναι πως περαν της ταχυτητας, η push/pull δεν αποτελει ιδανικο εργαλειο για accents.@

 

Θα διαφωνήσω εδώ...Εδω και αρκετό καιρό πειραματίζομε  με groupings accents με διπλά  και  κατάλυα πως βγαίνουμε απίστευτα πράγματα(για εμένα).δοκίμασε να παίζεις 16α (με διπλά)και κάνε τονισμούς ανα 3-5-7-9-κτλ…διαμοιράζοντας τα στο σετ….βγαίνουμε διαφορετικές φράσεις.

 

3)θεωρώ πως σε μεγάλες οπως λες ταχύτητες οι 2 τρόποι είναι τελείως διαφορετικοί.

Τα διπλά έχουν ένα ποιο roll χαρακτήρα ενώ τα σινγλς ένα ποιο στακάτο και φόρτε ήχο

(χωρίς να απορρίπτω το ότι δε μπορεί να γίνει το αντίθετο )είναι το πώς νιώθεις εκείνη τη στιγμή.

 

 

 

 

 

Ενα βιντεο που δειχνει μονο push-pull για single stroke roll.Το concept ειναι πως με ενα ανοιγμα και κλεισιμο του χεριου μπορεις να παιξεις διαφορες υποδιαιρεσεις του 4ου.(2,3,4,6,8).

Αν και αν κατα καποιο τροπο εμπλεκεται η γρηγορη moeller, γενικα όλο το βιντεο δειχνει πολλες πρακτικες εφαρμογες της push-pull. Oσοι δεν τον γνωριζετε o κυριος ειναι o drummer του steve miller.Eχει γραψει ενα ολοκληρο βιβλιο με πρακτικες εφαρμογες της τεχνικης.(αιντε να το βρεις Ελλαδα το βιβλιο αυτο...)

 

2)

Ναι εχεις δικιο, προφανως μιλας οταν παιζεις doubles (π.χ.σε συνεχομενα 16α) να αλλαζεις τα accents καθε 3,5,7 ή 9 δεκαταεκτα.Περιγραφεις οτι και ο τυπας στο παρακατω βιντεο...

 

Ο Κόλλιας π.χ. χρησιμοποιει την push-pull στο ενα χερι για accents σε groupings 3,5,7, στο ride.

Eπισης στο dvd του η τεχνικη που δειχνει για blast beats, ειναι ενα υβριδιο μεταξυ moeller και push-pull.Δηλαδη με ενα ανοιγμα και κλεισιμο του χεριου 4 χτυπηματα, οπως ακριβως φαινεται και στο βιντεο του gordy.  

 

3)Οταν μιλαγα Push-pull vs δαχτυλα αναφερομουν σε single stroke roll.Σιγουρα ακόμα και σε μονο sticking η ηχητικη διαφορα στακατο-φορτε υφισταται.Αλλα κυριως περιμενα καποια απαντηση απο καποιον που να εχει φτασει τις τεχνικες αυτες σε πολυ καλο επιπεδο..π.χ. να παιζει 16α, μονο sticking σε 200bpm εχωντας εφαρμοσει και τις 2 τεχνικες, ωστε να μας δωσει μια αποψη, τι ειναι πιο ανετο.Γενικα δυσκολο να παιζουν πολλοι στο forum single stroke roll σε τετοιο τempo, οπως και να χρησμοποιουνε και τις 2 τεχνικες. ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Το μόνο σίγουρο ειναι οτι το double stroke roll σε ταχυτητες 170-180 και πανω ειναι πολυ πιο ευκολο απο το single stroke roll. ;D ;D ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οραιο το βιντοεο απο τον gordy tx....θα πεσει πολυ μελετη  ;D ;D

 

 

νορδικ θα προσπαθισω να γραψω τι εννοω...(αν σε ενδιαφερει)

 

8a)    Rr Ll Rr Ll Rr Ll Rr Ll                  ava 2

3ηχα)  Rr lL rr Ll rR ll Rr lL rr Ll rR ll      ανα 3

16α)  Rrll Rrll Rrll Rrll Rrll Rrll Rrll Rrll      ανα 4

5ηχο) RrLl rRlL rrLlRr lL rRll                  ana 5 (σε μορφη 1 2 1 2 3...επισεις και το 1 2 3 1 2 )

6xo ) ιδιο με 3ηχα σε διπλασιασμο   

7ηχο .....κτλ

γκουτ ναιτ

 

 

2)

Ναι εχεις δικιο, προφανως μιλας οταν παιζεις doubles (π.χ.σε συνεχομενα 16α) να αλλαζεις τα accents καθε 3,5,7 ή 9 δεκαταεκτα.Περιγραφεις οτι και ο τυπας στο παρακατω βιντεο...

How to Play Drums - Push Pull Technique

 

www.autokanelis.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου