Προς το περιεχόμενο

Aν οι Dream Theater ζούσαν Ελλάδα...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ότι δεν αρέσει σε εμάς δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα κατακριτέο... Σκέψου ότι αυτός ο "μεσσίας" που λες έχει επιλέξει τους μουσικούς του (οι οποίοι αμα λάχει βαράν και DT και που θεωρούνται από τις καλύτερες μπάντες στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή) και μάλιστα έχει τους ίδιους μουσικούς (από ότι ξέρω) για χρόνια και δεν πάει πουθενά χωρίς αυτούς.... Αυτό κάτι λέει... Ούτε εμένα μ'αρέσει το είδος που παίζει ο Κιάμος (κι ας παίζω και τέτοια αν πρέπει για μία βραδιά).... Αυτό όμως δεν σημαίνει πως πρέπει να κράζουμε όσους τον ακούνε... Και η όπερα δεν μου αρέσει... Να κράξω αυτούς που ακούνε? (που μεταξύ μας θεωρώ πιο βαρεμένους όσους ακούνε όπερα παρά αυτούς που πάνε σκυλάδικα)

 

Παντως εγω ΧΑΛΑΡΑ προτιμω να ακουσω 24 ωρες συνεχεια ΚΙΑΜΟ (που ειναι και μαμω τα παιδια,ωραιος τραγουδιστης,μια χαρα διασκεδαστης για αυτο που κανει και σεβεται και τιμα τους μουσικους του)  παρα 5 ΛΕΠΤΑ DT..... ;D (που μου προκαλουν ατελειωτη υπνηλια στην καλυτερη περιπτωση και πληρη αποστροφη στη χειροτερη και μουσικα και ιδεολογικα και "εμφανησιακα" )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 111
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

χωρίς ελιτιστική διάθεση και χωρίς να υπονοώ πουθενά οτι μπορώ να κάνω "αυτό" που γίνεται σε τέτοια μέρη (δεν είναι απλή μουσική ικανότητα, να εξηγούμαστε), κι εγώ βρίσκω θλιβερό το όλο πράμα.

 

Σε αυτές τις συζητήσεις πάντα ανακύπτει το δεοντολογικό ψευδοεπιχείρημα κότας-αυγού ("αυτό θα συνέβαινε ούτως ή άλλως χωρίς χειραγώγηση", "ο κόσμος το ζήτησε", "απλά κάνω τη δουλειά μου", κλπ). Δεν ενδιαφέρομαι να εστιάσω εκεί, αλλά έπρεπε να το αναφέρω για να ορίσω ποιό περίπου έιναι το "όλο πράμα" που βρίσκω θλιβερό.

 

Απλά επειδή είναι τεράστιο θα προσπαθήσω να συνοψίσω πολύ χοντρά στα πολύ κεντρικά σημεία :

  • η δουλειά ικανότατων μουσικών είναι να υποστηρίξουν (να προσδώσουν σημασία) στην καρικατούρα ενός καλλιτέχνη (εδώ μπαίνει ο διαχωρισμός μουσικού - καλλιτέχνη)
  • ο καλλιτέχνης είναι καρικατούρα επειδή πρέπει να ικανοποιεί συνθήκες περιφερειακές της τέχνης (που συνοψίζονται στα τηλεοπτικά νεοελληνικά από τη λέξη "πακέτο")
  • Ο κόσμος πάει εκεί γιατί εκεί πάει ο κόσμος
  • ο κόσμος έχει εκπαιδευτεί να αποδέχεται αυτό το πράγμα ως κανονικό (ό,τι υπάρχει στην τηλέοραση είναι αλήθεια). Κάθε άλλη εκδοχή κατηγοριοποιείται ως περιθωριακή, με ευθύνη που αποδίδεται στην εσωτερικότητα των καλλιτεχνών (οι τζαζίστες είναι αποτυχημένοι ποπάδες, οι μπλουζίστες δεν δουλεύουν σε βαμβακοφυτείες, η κλασική μουσική είναι μουσειακό είδος, η ηλεκτρονική δεν είναι μουσική).
  • ο κόσμος έχει επιχειρήματα για να υποστηρίξει το παραπάνω bullet με ένα αφοριστικό "μ' αρέσει". Ποτέ δεν απαντάει στην ερώτηση "πώς ανακάλυψες οτι σου αρέσει" ή "το έχεις συγκρίνει με κάτι άλλο για να δεις ποιο σου αρέσει πιο πολύ"
  • ο κόσμος δικαιολογεί αυτή την ασυνέχεια στα νοήματα με το εμπορικό επιχείρημα (βγάλε τόσα και μετά μίλα), οπότε η συζήτηση περνάει σε άλλα πεδία ακόμα πιο άσχετα από το αρχικό ζήτημα
     

 

Και αφού είπα τόσα, να προσθέσω οτι αυτές κατά τη γνώμη μου είναι οι αιτίες που διέλυσαν τη μουσική βιομηχανία (μουσικοί θα υπάρχουν , "καλλιτέχνες" βρίσκουμε και είναι αναλώσιμοι, ό,τι πουλάει είναι αποτελεσματικό) και όχι η πειρατεία per se. Γιατί με τέτοιες ελαφρές νοοτροπίες που πωλήθηκαν πακέτο με τα παραπάνω καλλιεργήθηκε και η βαθιά ασέβεια στην πνευματική ιδιοκτησία (πρώτα αλλοιώθηκε η έννοια "πνευματικό" και μετά το "ιδιοκτησία")

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(οι τζαζίστες είναι αποτυχημένοι ποπάδες, οι μπλουζίστες δεν δουλεύουν σε βαμβακοφυτείες, η κλασική μουσική είναι μουσειακό είδος, η ηλεκτρονική δεν είναι μουσική).

 

μηπως ομως φταιει και το γεγονος οτι ΟΛΟΙ αυτοι οι ....ποιοτικοι μουσικοι δεν κανουν κατι που θα αγγιξει το ευρυ κοινο (οπως κανουν σε ΟΛΕΣ τις αλλες χωρες) ή σε ΠΟΛΛΕΣ περιπτωσεις συμπεριφερονται ΑΚΡΙΒΩΣ οπως και οι  "σκυλοι της πλακας " (ελειψη ΟΡΑΜΑΤΟΣ, ζηλιες,αλληλομαχαιροματα,προχειροτητα,απολυτη ελλειψη ορεξης για δουλεια κτλ)....και λεω της πλακας γιατι οι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ "ΣΚΥΛΟΙ" τα εχουν αυτα,εδω ρε συ δεν εχει υπαρξει ΠΟΤΕ στην Ελλαδα μια διαφορετικη & βιωσιμη "σκηνη" (rock,jazz,blues etc) ο καθενας οτι κανει ΜΟΝΟΣ του και οτι κατσει...δεν γινονται ετσι οι δουλειες.....δεν φταιει λοιπον μονο το skyadiko...trust me....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί με τέτοιες ελαφρές νοοτροπίες που πωλήθηκαν πακέτο με τα παραπάνω καλλιεργήθηκε και η βαθιά ασέβεια στην πνευματική ιδιοκτησία (πρώτα αλλοιώθηκε η έννοια "πνευματικό" και μετά το "ιδιοκτησία")

 

Και δυστυχώς η αλλοτροίωση του "πνευματικού" δεν σταματά στα στενά πλαίσια της μουσικής. Επεκτείνεται σε κάθε τι που απαιτείται συνεργασία της νόησης με την ηθική, αλλού πιο έντονα, αλλού λιγότερο.

 

Μπορεί να επιχειρηματολογήσει κανείς ότι οι εν λόγω χώροι είναι σύμπτωμα και όχι μια από τις αιτίες. Μπορεί και να 'ναι. Σίγουρα όμως ανατροφοδοτούν το όποιο αίτιο.

 

μηπως ομως φταιει και το γεγονος οτι ΟΛΟΙ αυτοι οι ....ποιοτικοι μουσικοι δεν κανουν κατι που θα αγγιξει το ευρυ κοινο (οπως κανουν σε ΟΛΕΣ τις αλλες χωρες)

 

Μα το ευρύ κοινό έχει υποστεί αναισθησία σε οτιδήποτε "ποιοτικό" (εντός εισαγωγικών γιατί δεν είναι καλά ορισμένο). Η όποια προσπάθεια είναι καταδικασμένη να περιοριστεί σε ένα εξαρχής περιορισμένο κοινό.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μηπως ομως φταιει και το γεγονος οτι ΟΛΟΙ αυτοι οι ....ποιοτικοι μουσικοι δεν κανουν κατι που θα αγγιξει το ευρυ κοινο (οπως κανουν σε ΟΛΕΣ τις αλλες χωρες) ...ο καθενας οτι κανει ΜΟΝΟΣ του και οτι κατσει...δεν γινονται ετσι οι δουλειες.....

 

Έστω οτι αρκεί ένα αντιπαράδειγμα :

 

http://www.noiz.gr/index.php?topic=10430.0;

 

δεν φταιει λοιπον μονο το skyadiko...trust me....

 

δε νομιζω οτι φταίει το σκυλάδικο : περιγράφω πολύ χοντρά κάτι πολύ μεγάλο που δείχνει οτι φταιω κι εγώ κι εσύ. Δεν κατηγορώ κάποιον, απλά εξηγώ τι βρίσκω θλιβερό. Οι εκφράσεις που έκανες quote είναι πράματα που μάλλον έχω υποστηρίξει κατά καιρούς και παρότι τις αμφισβητώ, βρίσκω παραδείγματα όπου ισχύουν ακόμα.

 

btw τώρα θυμήθηκα μια συνέντευξη ενός "κάποιου" από το Μέγαρο, ο οποίος είχε το θάρρος να απολογηθεί για τη στάση των "δικών του λόγιων", η οποία απομάκρυνε τον κόσμο από τη μουσική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

btw τώρα θυμήθηκα μια συνέντευξη ενός "κάποιου" από το Μέγαρο, ο οποίος είχε το θάρρος να απολογηθεί για τη στάση των "δικών του λόγιων", η οποία απομάκρυνε τον κόσμο από τη μουσική.

 

τα ιδια λεμε λοιπον....η μεταπολιτευτικη ...βαρυγδουποτητα ;D (συνηθως συνοδευομενης απο την απολυτη ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ του παραγομενου εργου τους)  των πνευματικων ,και καλα,ανθρωπων... της...διανοησης ,και καλα,στη χωρα μας μας εχει φερει σε αυτο το χαλι....ποιος εισαι ρε ...μουσατε....χαλαρωσε να καταλαβει και ο κοσμακης.... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

btw τώρα θυμήθηκα μια συνέντευξη ενός "κάποιου" από το Μέγαρο, ο οποίος είχε το θάρρος να απολογηθεί για τη στάση των "δικών του λόγιων", η οποία απομάκρυνε τον κόσμο από τη μουσική.

 

Πως απομακρύνεις κάποιον απ' την μουσική; Την εποχή που η μουσική είναι πιο προσβάσιμη από ποτέ. Με ποιό επιχείρημα, "Αυτοί που ακούνε αυτήν την μουσική είναι ........ και γι' αυτό δεν την ακούω κι εγώ.";

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στο κάτω κάτω ο Κιάμος πουλάει.

 

Εγώ πάντως, ανέκαθεν αναρωτιόμουν τι στην ευχή είναι αυτό το "κάτω-κάτω". Αν ο Κιάμος πουλάει μία φορά (βλέπε καμία, αν κρίνω από τα στοιχεία που έχω για την ελληνική δισκογραφική κίνηση), οι DT πουλάνε χίλιες, οπότε πάλι κερδίζουν σε αυτή την ιδιότυπη Monopoly που διεστραμένα ξεκίνησε ο Goumis (τον οποίο καταγγέλω ως ψυχάκια, επ' αυτού).

 

Να θυμόμαστε ότι δεν συλλάβαμε μέλη των DT να παίζουν Κιάμο, αλλά το αντίθετο.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως απομακρύνεις κάποιον απ' την μουσική; Την εποχή που η μουσική είναι πιο προσβάσιμη από ποτέ.

 

Πώς απομακρύνεις κάποιον από τη γνώση? Την εποχή που η γνώση είναι πιο προσβάσιμη από ποτέ.

 

Ε, κάπως γίνεται : το δικό μου μοντέλο λέει οτι συμμεταβάλλονται οι νοοτροπίες ώστε ο ένας να παρουσιάζει τη δική του κατοχή ειδημοσύνης ελιτιστικά (είναι δύσκολο, πού να καταλάβεις τώρα) και ο άλλος να βρίσκει πρόσβαση στο zeitgeist (το καταλαβαίνω, άρα ισχύει).

 

Και οι δύο τρεις φταίνε σαφώς (το οποίο δεν είναι πολύ διαφορετικό από το "όλοι έχουν δίκιο" που αναφέρθηκε από κάποιον νωρίτερα), αλλά με βάζεις να μιλάω για το ψευδοεπιχείρημα κότας-αυγού που ήθελα να αποφύγω : πάντως αν με ρωτάς αυτό, επιρρίπτω τις ευθύνες στους πολλούς, για τον επιφανειακό λόγο οτι υπάρχει και κόσμος που στις ίδιες (χοντρά) συνθήκες αναγνωρίζει οτι υπάρχει μουσική και γνώση. Kαι btw οι αντιρρήσεις που στηρίζονται στο επιχείρημα "ατομικές διαφορές" δεν μου αρκούν, αφού προϋποθέτουν ελιτιστικές θεωρήσεις σε μη μετρήσιμα πράματα για να σταθούν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου