Προς το περιεχόμενο

φυσημα απο synth μετα απο compressing ...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

εχεις δικιο οτι το αντιθορυβικο μετα το κομπρεσσαρισμενο μαστερ κατεστρεψε ολο προτζεκτ. τι ενοεις ομως :  Φτιαξε ξανα τη μιξη χωρις θορυβο ??? τεχνικα ενοω....

να κοψει λιγα πριμα απο το εν λογω συνθ? να περασει καποιο αλλο ''εργαλειο'' για το φυσημα στο εν λογω συνθ πριν το μαστερ ? τι ?

musique non stop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ειναι ΟΝΤΩΣ το συνθ (ξαναψαξτο γιατι εξακολουθει να ειναι περιεργο) προφανως να πας στο καναλι του συνθ και να προσπαθησεις να μειωσεις το φυσημα με καποιο...αντιθορυβικο.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Γυρνας πισω στην μειξη, ξαναβλεπεις το/τα tracks ως προς s/n (σταθμη σηματος προς θορυβο).

Eαν χρειαζεται denoiser το εφαρμοζεις στο "προβληματικο" track

 

 

Κατι δεν παει καλα με τον τροπο που γραφω ::)

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα απορω πως γινονται παραγωγες οπουδηποτε στον κοσμο με αυτο το synth. (ο ηχοληπτης μου τονισε πως τα παλαιοτερα synths ειχαν θορυβο

 

Τον κακό του τον καιρό, να του πεις. ;D

 

Αν το SD1 της Ensoniq (που είναι και καλά παλιό) έχει θόρυβο, τότε με την λογική του το ARP 2600 θα έπρεπε να παράγει ΜΟΝΟ θόρυβο.

 

Oταν προκειτε για δισκογραφικη παραγωγη ΠΑΝΤΑ γινεται κομπρεσσαρισμα.

 

Σχεδόν πάντα - δεν είναι απαραίτητο.

 

ο ηχοληπτης εμπειρος.

 

Τον κακό του τον καιρό, Νο2, γιατί:

 

α. Δεν άκουσε το φύσημα από το Ensoniq και δεν σου πρότεινε να ξανακάνετε την μίξη χρησιμοποιώντας denoiser μόνο στο κανάλι του synth και

β. Έβαλε denoiser σε όλη την μίξη. :o

 

Εθεσα το ζητημα με την ανταποκριση στο αν υπαρχουν καποια αλλα ισως στουντιο με εξειδικευση στο antinoise ?? ποιο εξελιγμενα σε αυτην την κατασταση

 

Άκου τι προτείνω να κάνεις. Υπάρχει μία τεχνική που ονομάζεται adaptive filtering. Σε αυτή την τεχνική δίνεις ένα σήμα Β (το βρώμικο σήμα) και αυτή η τεχνική αφαιρεί ΜΟΝΟ αυτό το σήμα από όλο το υπόλοιπο. Στο δια ταύτα:

 

Ηχογραφείς το SD-1, δίνοντας 2-3 δευτερόλεπτα στην αρχή όπου δεν θα έχει καθόλου το patch που θα παίξεις. Προφανώς ΑΝ έχει θόρυβο (ή φύσημα), αυτό θα ηχογραφηθεί μόνο του σε αυτά τα 2-3 πρώτα δευτερόλεπτα. Ανοίγεις ένα πρόγραμμα, σαν το Izotope RX π.χ., και εισάγεις το wav. Μαρκάρεις τα 2-3 πρώτα δευτερόλεπτα και τα ορίζεις σαν το source σήμα. Κατόπιν αυτό που όρισες θα αφαιρεθεί από όλο το wav. Έτσι θα μείνουν στην αρχή 2-3 δευτερόλεπτα σιωπής (τα οποία τα κόβεις) και το υπόλοιπο σήμα απαλλαγμένο από παρενέργειες.

 

Πήγαινε εδώ:

 

http://www.izotope.com/products/audio/rx/

 

και κάνε click στο before/after video του denoiser, να πάρεις μία ιδέα.

 

Η τεχνική αυτή είναι 1000 φορές καλύτερη από ένα ξεκάρφωτο denoise, γιατί αφαιρεί επακριβώς αυτό που θες. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι μαζί με τις συχνότητες που πρέπει να κουρευτούν, θα κουρευτούν και άλλες που απλά ... έτυχε να είναι ίδιες. ;D Με άλλα λόγια μπορεί να διαπιστώσεις μία ελαφρά μουντάδα την οποία όμως την διορθώνεις πανεύκολα με ένα EQ.

 

Αφού λοιπόν πάρεις το καθαρό σήμα και ξανακάνεις τη διόρθωση στην μίξη, μετά μπορείς να το ξαναστείλεις για mastering - και να του πεις να προσέχει τις ρυθμίσεις του compressor, γιατί υποψιάζομαι (χωρίς να έχω ακούσει την αρχική μίξη) ότι έχει λάθος ρυθμίσεις στο release. Αν όντως είναι έτσι, τότε και ακόμη και μία πεντακάθαρη μίξη μπορεί να έχει breathing λόγω του compressor.

 

PS. Αυτόν τον τρόπο που σου προτείνω τον έχω δοκιμάσει ο ίδιος, με ένα Andromeda A6 + Eventide H8000-FW. Υπήρχε ένα επαναλαμβανόμενο θορυβώδες μοτίβο, το οποίο το αφαίρεσα με τον τρόπο που σου υπέδειξα. Μετά "σήκωσα" λίγο τις ψηλές συχνότητες για να αντισταθμίσω μία ελαφρά μουντάδα που παρατήρησα. Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπεις στη διαδικασια να ξαναγραψεις το συνθ, προσπαθησε να εντπισεις τον θορυβο πριν την ηχογραφηση και διορθωσε το. Οπως ειπα και πριν δοκιμασε ενα DI. Μπορει επισης να εχεις καποιο προβλημα (πχ ground loop) στο signal chain σου και ο θορυβος να μην 'βγαινει' απ'την εξοδο του συνθ σου αλλα απο καπου αλλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου