Προς το περιεχόμενο

Gretsch Catalina Maple vs Sonor force 2005 full birch


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρεται σε όλους...

 

Θα ήθελα την βοήθεια σας, μιας και είμαι άσχετος με την αγορά drums. Έχω λοιπόν την εξής απορία:

Έχω βρεί μεταχειρισμένα 2 σετ ακουστικών drums τα οποία περιγράφω παρακάτω:

α) Sonor force 2005 full birch με πιατίνια paiste (hi-hat, ride, 1 crash, 1 china, κάπου στα 600 ευρώ)

 

β) Gretsch Catalina Maple με αλλαγμένα δέρματα gabriel (κάπου στα 370 ευρώ με πολλά πιατίνια). Απόσο έχω καταλάβει είναι αυτό:

http://www.gretschdrums.com/index.cfm?fa=kit&mid=2225&sid=571

Περισσότερες πληροφορίες για το Gretsch (20Χ16 bass drum, 10x8 tom, 12x9 tom, 14x14 floor tom, 14x5 ταμπούρο - Πιατίνια: Ride (Meteor), 2 crash (Meinl), Hi-hat (Meinl), 1 splash (Stagg)

 

 

Μέχρι τώρα σκεφτόμουνα να πάω σε ηλεκτρονικά τύμπανα για να μελετάω κλπ, αλλα μου τι δίνει να δώσω 1000 ευρώ για ένα αξιοπρεπές σέτ, το οποίο θα είναι μόνο για μελέτη, μόνο στο σπίτι κλπ, και αν χρειαστεί για κανένα live να πρέπει να νοικιάσω ή να παίξω με ότι θα έχει εκεί.

Αυτό που σκέφτηκα εδώ και 2-3 μέρες λοιπόν είναι να δώσω λιγότερα τώρα για ακουστικά και με αλλαγή τα δέρματα σε mesh heads, ή αγορά practice, να έχω ένα σετ που θα μπορώ και να μελετάω στο σπίτι και αν χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί για live να έχω το σετ έτοιμο.  Ο ήχος που μου αρέσει είναι κοντά σε αυτόν του Gavin Harrison. αυτό που με "ενοχλεί" στην gretsch είναι η 20'' μπότα. Επίσης έχω στο μυαλό μου αργότερα με αγορά triggers κλπ να μετατραπούν ΚΑΙ σε ηλεκτρονικά.