Προς το περιεχόμενο

Les Paul Copy αναζητήσεις! Faber by Tokai


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Φαντάζομαι ότι αν τόσο σοβαρά προβλήματα όσο αναφέρει ο lofring ήταν κοινός τόπος για τις φθηνές Gibson, και αποδεδειγμένα οφειλόταν στο εργοστάσιο (π.χ σε κακό στέγνωμα) θα είχε βουήξει ο τόπος δεν εννοώ μόνο την Ελλάδα...Παρόλα αυτά είναι η πρώτη φορά που διαβάζω ένα τόσο σοβαρό περιστατικό, και άρα το θεωρώ tough luck...

 

Έχοντας πει αυτό εχώ φυσικά δει ακριβές Gibson όπως και Fender (ελαχίστες φυσικά τα τελευταία 20 χρόνια) με παρόμοια και ακόμα σοβαρότερα προβλήματα και μάλιστα μετά από πολλά χρόνια ιδιοκτησίας τους πράγμα που είναι ακόμη πιο δύσκολο μιας και υποτίθεται ότι οι όποιες φυσικές τάσεις των ξύλων έχουν υποχωρήσει.

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει να συνυπολογίζονται όπως για παράδειγμα οι συνθήκες στις οποίες "ζει" μια κιθάρα, αν μεταφέρεται σε διάφορα κλίματα, αν μένει καιρό μεσα στη θήκη χωρίς να παίζεται, αν κάποιος την αφησε για καιρό χωρίς χορδές αν πήρε γυαλόχαρτα και την έξυνε και μετά την πέρασε με βερνίκια χωρίς να είναι καλός γνώστης του αντικειμένου κ.λ.π.

 

Επίσης ένα σετ της RS είναι ανώτερο από σχεδόν οτιδήποτε κυκλοφορεί στην αγορά στις και είναι μια σημαντική και σχετικά φθηνή αναβάθμιση σε κάθε stock όργανο. H Gibson δεν χρησιμοποιεί διαφορετικούς τριθέσιους  στα φθηνά και τα ακριβά της μοντέλα απ' όσο ξέρω. Προσωπικά δεν είδα ποτε κάποιον τριθέσιο να έχει πρόβλημα κσι μάλιστα στον ένα χρόνο χρήσης ούτε στην πιο φθηνή κινέζα.

 

Ένα καλό setup θα χρειάζεται απο καιρό σε καιρό κάθε κιθάρα. Αν θέλουμε να υπολογίσουμε ότι μια φθηνή Gibson θα χρειαστεί από το κουτί ένα fret levelling και ένα καινούργιο καλοκομμένο nut σε έναν καλό μάστορα (για να πετάει καλύτερα από οποιαδήποτε stock) εγώ ευχαρίστως το δέχομαι. Το κόστος είναι γύρω στα 100 ευρώ οπότε και θα κοστίζει όσο μια...Edwards.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 80
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Αν θέλουμε να υπολογίσουμε ότι μια φθηνή Gibson θα χρειαστεί από το κουτί ένα fret levelling και ένα καινούργιο καλοκομμένο nut σε έναν καλό μάστορα (για να πετάει καλύτερα από οποιαδήποτε stock) εγώ ευχαρίστως το δέχομαι.

 

Εγώ πάλι, από τη Gibson, δεν το δέχομαι με τίποτα. Δεδομένου ότι ακόμα και Squier των 300€ δεν τα χρειάζονται αυτά, το θεωρώ επιεικέστατα απαράδεκτο. Παρεμπιπτόντως, σε "καλό μάστορα", fret dressing (και όχι "leveling") και κόψιμο κοκκάλινου nut, ΔΕΝ κοστίζουν 100€ μόνο.

 

OT: Δεν ήξερα για την κλοπή της Gibson σου...  :-\ Ήταν αυτή με τους Bare Knuckles που είχα παίξει στο σπίτι σου?

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εγώ πάλι, από τη Gibson, δεν το δέχομαι με τίποτα. Δεδομένου ότι ακόμα και Squier των 300€ δεν τα χρειάζονται αυτά, το θεωρώ επιεικέστατα απαράδεκτο. Παρεμπιπτόντως, σε "καλό μάστορα", fret dressing (και όχι "leveling") και κόψιμο κοκκάλινου nut, ΔΕΝ κοστίζουν 100€ μόνο.

 

OT: Δεν ήξερα για την κλοπή της Gibson σου...  :-\ Ήταν αυτή με τους Bare Knuckles που είχα παίξει στο σπίτι σου?

 

Ναι αυτή ήταν στην οποία βέβαια αφού δοκίμασα μερικούς ακόμα είχα καταλήξει σε ένα σετάκι RS/Fralin True 60s...Δε βαριέσαι. Τώρα έχω σπίτι ένα σετάκι Holmes και περιμένουν την επόμενη... ;D (μάλλον θα βάλω τον...Μάρκο να μου διαλέξει μία ή θα την κάνω για διημεράκι Γερμανία)

 

Ευτυχώς έχω την PRS SC για να παίζω προς το παρόν. Θα της είχα αλλάξει κι αυτής τα φώτα σε μαγνήτες, pots κ.λ.π αλλά τόσο "στημένο" όργανο το λυπάμαι να το πειράξω κι ας μην ακούγεται με τους stock μαγνήτες σαν LP. Μια λέω να την πουλήσω, μια το μετανοιώνω...

 

Όσο για το setup πάντως σε γνωστό μάστορα του κέντρου υπολογίζω γύρω στα 120 ευρώ. Καταλαβαίνω τι λες, κι εγώ θα περίμενα να σέβεται διαφορετικά το brand name της η Gibson και όχι μόνο στα φθηνά της όργανα, αλλά κυρίως στο ότι ονομάζει Custom Shop και χρεώνει αντίστοιχα μια κιθάρα που θα έπρεπε να λέγεται "Standard" (ακόμα κι αν την χρέωνε το ίδιο στην τελική). Όμως τελικά τα πάντα θυσιαζονται λόγω του εμπορικού ανταγωνισμού και το παν είναι ποια είναι η τιμή που θα "χτυπήσει" στο μάτι. Απλά είπα ότι έστω κι έτσι σε αυτές τις τιμές για τους λάτρεις των LPs η συγκεκριμένη εταιρεία παίζει μόνη της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα... Λοιπόν για να δώσω λίγες ακόμα λεπτομέρειες να σας πω τα παρακάτω :

 

Η κιθάρα δεν βανδαλίστηκε  ;D με την καμία. 99% ήταν σπίτι, όχι εκτεθειμένη σε υγρασία, και πολύ προσεγμένη από μέρους μου (το 1% έπαιζα σε στούντιο).

 

Όλες οι βελτιώσεις έγιναν από μάστορα (βερνίκια, ηλεκτρικά, κτλ)και όχι από μένα.

 

Την "καμπούρα" που ανέφερα άργησα δυστυχώς να την ανακαλύψω γιατί έπαιζα με αρκετά ψηλό action και μόνο όταν θέλησα να το χαμηλώσω τότε πήρα είδηση το τι συμβαίνει. Βέβαια θα μου πει κάποιος αυτά συμβαίνουν όταν παραγγέλνεις από εξωτερικό χωρίς δοκιμή..... Ήταν ζήτημα τιμής όμως.... ;D

 

Πάραυτα, εννοείται πως δεν πιστεύω πως το ίδιο συμβαίνει και σε όλες τις les paul studio.

 

Να δηλώσω πως είμαι και εγώ Gibson funboy, αλλά η studio των 600 ευρώ με σώμα απο 3 ή ακόμα και 4 κομμάτια (ρετάλια...) μαόνι και chamberd δεν είναι my cup of tea.

 

Τέλος, αν είχα 2500+ ευρώ θα έπαιρνα και εγώ μια VOS , ενώ αν είχα 1500 θα έπαιρνα μία ESP ECLIPSE I , όμως δεν έχω ......

Όλοι κάνουμε όνειρα........ (custom shoP & V.O.S)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε 700-800 θα επαιρνες tokai η ltd???

 

Δε τσακωνεται κανενας για τις VOS...

Αλλα για τις τιμες που προανεφερα...

Αν στα 700 αξιζει κατι αλλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Τέλος, αν είχα 2500+ ευρώ θα έπαιρνα και εγώ μια VOS , ενώ αν είχα 1500 θα έπαιρνα μία ESP ECLIPSE I , όμως δεν έχω ......

 

Απόλυτα σεβαστή η άποψη σου φυσικά.

 

Απλά να καταλάβω κάτι...Αν είχες 2500 ευρώ θα έπαιρνες μια Custom Shop για να της βάλεις Sperzel Locking Τuners, να την σκάψεις για ΕΜG και να της κάνεις neck shaving ή αν είχες 1500 ευρώ θα έπαιρνες μια Eclipse θα πέταγες έξω τις μπαταρίες τους EMG και τα Sperzel και θα τις έβαζες δυο PAF και Kluson;

 

Μιλάμε για δυο κιθάρες με εντελώς διαφορετικά specs, μόνο το σχήμα είναι παρόμοιο... ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Θα ήθελα να εισάγω μια παράμετρο που έχει ξανασυζητηθεί, αλλά δεν κάνει κακό να θυμόμαστε.

 

Πιστεύω λοιπόν ότι κιθάρες όπως Les Paul, Strat, Tele δεν είναι πλέον trademarks αλλά κιθαριστικά πρότυπα. Έχουν αντιγραφεί, μελετηθεί, ανασκευαστεί και βελτιωθεί κατά κόρον, με μικρότερη ή μεγαλύτερη επιτυχία, εδώ και δεκαετίες. Είναι λογικό άλλο να εννοεί ο ένας και άλλο ο άλλος όταν μιλάνε για "Les Paul" ή για "Strat". Παρεμπιπτόντως, για ενισχυτές ισχύει το ίδιο, μιας και υπάρχουν δεκάδες μοντέλα Marshall, Mesa ή Fender τελείως ανόμια μεταξύ τους, και αντίστοιχα διαφορετικοί κλώνοι και αντίγραφα.

 

Μερικοί που, χωρίς να τους κακολογώ μιας και το αντιλαμβάνομαι απόλυτα, είναι πιο κοντά στο mojo του αυθεντικού, θα πουν ότι σαν μια Fender Strat δεν ακούγεται καμμία κόπια. Δεν διαφωνώ, αν έβγαζε η Fender την Warmoth Strat που έφτιαξα πρόσφατα, φυσικά και θα την αγόραζα, και θα έδινα μέχρι και 50-60% παραπάνω για να έχω τη σιγουριά της δοκιμής του τελικού οργάνου. Δυστυχώς, μέχρι να μου βγάλουν... signature model  :P :P αυτό δεν πρόκειται να γίνει.

 

Οι Les Paul δεν είναι my cup of tea (πράγμα περίεργο, μιας και ξεκίνησα με μια τέτοια κόπια και... συνέχισα με μια άλλη!). Αλλά έχω παίξει με πολύ καλές Gibson LP (μια απ'αυτές του kpeyos) και με πολύ χάλια και με καλές κόπιες και με χάλια κόπιες και με κάποιες που ξεφεύγουν από το "πρότυπο" και είναι ενδιαφέρουσες. Θα προτιμούσα η Gibson να μη βγάζει κιθάρες κάτω από τα 2 χιλιάρικα και να είναι όλες άψογες. Υπάρχει και η Epiphone για τα οικονομικότερα όργανα, και με "δικαίωμα" να πειραματιστεί. Γιατί να μην υπάρχει ας πούμε μια νέα σειρά Elitist στα 1000-1500 ευρώ που να κάνει σκόνη ό,τι κόπια μπορεί να κυκλοφορήσει?

 

Ωστόσο η Gibson είναι αυτή που είναι και το διοικητικό της συμβούλιο ομοίως, οπότε life is a beach, and then you drown.  ;D ;D

 

On topic πάντως (για τις Faber) να πω ότι αυτή του Επικούρη που έπαιξα (αφού σεταρίστηκε) ήταν αξιοπρεπέστατη παικτικά και ηχητικά και, αν δεν ενοχλεί το βάρος, θα την πρότεινα σε όποιον ψάχνει σ'αυτή την κατηγορία οργάνου και τιμής. Να συμπληρώσω ότι μια Gibson Goldtop με P90s των 80s που είχα παίξει (την είχα σπίτι καμμιά εβδομάδα), ήταν το χειρότερο κούτσουρο που είχα την ατυχία να πιάσω στα χέρια μου... και βαρύτερη ακόμα. Αλλά θεωρώ ειλικρινά ότι οι σημερινές Gibson των 800€ με P90s είναι πολύ πολύ καλύτερες.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Καλώς η κακώς και η Fender πλέον ονομάζει standard τη μεξικάνα. Όπως και να το κάνουμε το headstock πουλάει από μόνο του.

 

Νομίζω επίσης Βασίλη ότι κάποιες από αυτές που εμείς θεωρούμε κούτσουρα, παίζουν stonerιές και metalιές like there's no tomorrow...(αλήθεια και που να 'χαν πάιξει όλοι αυτοί που κράζουν τις studio κάτι καϊνάρια του '70 και μάλιστα σε απόχρωση clownburst... ;D)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα είναι σχετικά εύκολο να βρεί κάποιος στις χαμηλότερες κατηγορίες τιμής μια Gibson που ανταποκρίνεται στην δεύτερη κατηγορία. Mπορεί να ξεκινήσει από τις Studio Tribute και να φτάσει ως τις Traditional, κάποια Standard πριν το 2008, τις Custom και την απόλυτη του είδους που είναι ή '68άρα Custom Shop.  

Στην δεύτερη κατηγορία εγγύηση δυστυχώς αποτελούν μόνο τα μοντέλα του Custom Shop '57-'60, ενώ σε άλλη περίπτωση πρέπει κάποιος να είναι προετοιμάσμενος για ταξιδάκι στο εξωτερικό και πολλές ακροάσεις ή να είναι αρκετά τυχερός. Προτείνω πάντως να ξεκινήσει ακούγωντας τις μετα το 2008 Standard, τις πρώτες Classic των αρχών του '90, τις Heritage LPs και τις Standard δεκαετίας '90 με αυτή τη σειρά.

 

(Έχεις γράψει 2 φορές ''στην δεύτερη κατηγορία''  ;D )

 

Να σε ρωτήσω, δηλαδή με μια Custom VOS '68 δεν θα μπορώ να συνδυάσω τον classic rock ήχο στυλ Bad Company, Blue Oyster Cult, Santana κ.τ.λ. με ποιο ''σκληρά'' παιξίματα π.χ. Ozzy, G 'n' R, Whitesnake?? Ή πιστεύεις ότι και μια απλή traditional θα με κάλυπτε?

 

@Metalmike Διάβασα πολύ καλά το ποστ, για τις φθηνές μιλάω και εγώ... ;D Η γνώμη σου είναι σεβαστή και όπως είπα μακάρι να τις δοκιμάσω κάποια στιγμή (αλήθεια, μια grassroots που μου είχε δανείσει ένας φίλος τί είναι? έχει καμμια σχέση με θυγατρική esp? γιατί κάτι τέτοιο σαν να μου είπε....). Απλά όπως προείπα, μου φαίνεται ότι αυτές οι κιθάρες έχουν metal προσανατολισμό και δεν ξέρω κατά πόσο ''βγάζουν'' τον καθαρό (ή λίγο overdriven) ήχο και την αίσθηση μιας lp (αν και έχω δει clips όπως έγραψα και πριν με metal συγκροτήματα όπως anathema και dark tranquality και κάτι άλλους κάφρους να παίζουν με studio LP, βέβαια οι δεύτεροι είχαν βάλει κάτι καφρομαγνήτες πάνω  ;D). Γενικά οι γιαπωνέζοι είναι σίγουρα guitar-freak λαός και σίγουρα βγάζουν πολύ καλές κιθάρες, αλλά δεν ξέρω, νομίζω ότι απευθύνονται σε κιθαρίστες που shredd-άρουν, παίζουν σύγχρονο metal επομένως αναζητούν αυτό το super-duper playability (που δεν έχει να κάνει με το set-up, αλλά με κιθάρες με flat ταστιέρες-αεροδρόμια και 25 τάστα). Απολύτως σεβαστό, οι άνθρωποι κάνουν άριστα την δουλειά τους...εμένα όμως που μου αρέσει το ''classic'' feeling σε μια κιθάρα (fender-gibson) δεν νομίζεις ότι πρέπει να στραφώ σε μια παραδοσιακή , αμερικάνικη λύση?  ;) 

 

Όσον αφορά το τί συνάντησες με τις φθηνές gibby που έπαιξες, μην τις αδικείς τόσο εύκολα  ;)

 

Στις περισσότερες των περιπτώσεων άτομα που έχουν μια φθηνή gibson, δεν είναι ούτε οι πιο προχωρημένοι μουσικοί ή επαγγελματίες...και δεν γνωρίζουν φυσικά από σετ-απ. ούτε έχουν ενισχυτες της προκοπής. Εγώ όπως προείπα όταν την είχα πριν 15 χρόνια, ούτε σεταρισμένη την είχα, είχε τύχει να την αφήσω χωρίς χορδές μέρες ολόκληρες  ;D, καλοκαίρι μες το αμάξι 24 ώρες κ.τ.λ....κάποια στιγμή έσπασα (ράγισα) και το headstock... ;D ;D  Φυσικά και τότε έπαιζε χάλια και όποιος την έπιανε σίγουρα θα σχημάτιζε κακη γνώμη....εγώ το είχα γυρίσει στις strat έτσι και αλλιώς...κάποια στιγμή μου τη βίδωσε, την έστειλα μέσω φίλου σε γνωστό οργανοποιό στο Ηράκλειο, μου την κόλλησε καλύτερα, έκανε σούπερ σετ-απ, fret-leveling and....voilά. Παίζει σούπερ παρά τα χαστούκια της μοίρας...  ;D και τώρα ψάχνομαι και πάλι για LP, γιατί μου έλειψε αυτός ο ''ballsy'' sound, όχι γιατί δεν με καλύπτει η άλλη ποια, αλλά πάντα ήθελα και μια customιά!  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

(Έχεις γράψει 2 φορές ''στην δεύτερη κατηγορία''  ;D )

 

Να σε ρωτήσω, δηλαδή με μια Custom VOS '68 δεν θα μπορώ να συνδυάσω τον classic rock ήχο στυλ Bad Company, Blue Oyster Cult, Santana κ.τ.λ. με ποιο ''σκληρά'' παιξίματα π.χ. Ozzy, G 'n' R, Whitesnake?? Ή πιστεύεις ότι και μια απλή traditional θα με κάλυπτε?

 

Η '68άρα βασικά είναι επίτηδες η πιο βαριά από όλες τις VOS (περίπου 5,5 κιλά κιθάρα) και με το περισσότερο punch ίσως απ' όλες τις Gibson. Για τα δικά μου γούστα είναι τσουγκράνα ;D

Για τα γούστα ενός μεταλλά που θα τις άλλαζε ηλεκτρικά ή ενός hard rocker που έχει έναν Marshall 800άρη ακόμα και για τον τύπο που θέλει να παίξεί 70s καλύτερα κι απ' τις original χώνοντας της επάνω δυο T-Tops ή δυο Timbuckers ή ακόμα σε 70s modded με κανα σετάκι super distortion είναι η κορυφαία λύση γιατί και πιο όμορφη είναι από τις 70s Gibson είναι και sustain έχει και πιο πλήρη συχνοτική απόκριση (Οι Norlin πολλές φορές ήταν αστεία όργανα).

Πάντως αν βρείς και καμιά Custom (όχι custom shop) σε καλυτερη τιμή είναι νομίζω κοντά όπως και πολλές από τις φθηνότερες όπως έχω γράψει στο post που παρέθεσες. Η '68άρα είναι για μένα μια τέλειοποιημένη 70s (κακή) Les Paul. Εντελώς concept όργανο, όπως ας πούμε τύπος που φτιάχνει κλώνους T-Tops που θεωρούνται από τους χειρότερους μαγνήτες της ιστορίας της Gibson (παρεμπιπτώντος εμένα μου αρέσουν, έχουν γίνει και της μόδας τώρα τελευταία)

Τα συγκροτήματα που παραθέτεις καλύπτουν ένα μεγάλο ηχητικό φάσμα απο Gibson Customs μέχρι Strats. Γενικά θα έλεγα αφού έχεις τα λεφτά για μια CS, ψάξε κάποια 58άρα. Eίναι το καλύτερο bang for the buck της κατηγορίας, πολύ πιο ευέλικτη. Σημαντικό: Δες αν σου ταιριάζει το προφίλ του μπράτσου και τι τάστα έχει επάνω. Αν δεν έχεις εμπειρία καλύτερα να προτιμήσεις κάποια με jumbo frets κατ΄αρχάς και προφίλ το λεπτότερο που θα βρεις. Τα χαμηλά τάστα και boatnecks δεν είναι για όλους...(βέβαια αν βρείς καμια τρελή ευκαιρία μεταχειρισμένη κ.λ.π και το neck shaving και το refretting δεν είν' ντροπή...).

 

EDIT:Σημαντικό! κάποιες 58αρες είναι chambered. Καλύτερα να τις αποφύγεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου