Προς το περιεχόμενο

Engl ή AxeFx II ?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ευχαριστώ για το feedback παίδες, πραγματικά είχα ψίλο/χόντρο  μπερδευτεί με τα modeling και τις κεφαλές. Ότι έχω γράψει μέχρι σήμερα είναι όλα με software (Peavey Revalver MKIII.V και Lepou LE456) και σκεφτόμουν να αλλάξω λίγο τρόπο να προχωρήσω σε κάτι πιο (επαγγελματικό!) να πω! κάπως έτσι. Τελικά από ότι φαίνεται μόνο σε μπελάδες και έξοδα θα έμπαινα αγοράζοντας των engl, χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα τουλάχιστον για τις γνώσεις και εμπειρία που έχω. Από ότι φαίνεται αυτό που ταιριάζει περισσότερο είναι το AxeFx (γι’αυτό που θέλω), φυσικά δεν ξέρω τι γίνεται με τα Live χρησιμοποιώντας AxeFx, έχει δοκιμάσει κάποιος? Μήπως θέλει preamp?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως θέλει preamp?

 

οχι,μια και εχει μεσα του καμμια.... 100αρια εξαιρετικους Preamps... ;D

 

καλα μονιτορ (ή in ear ) να εχεις και μια χαρα θα εισαι (φυσικα θα πρεπει να ειναι και η μικροφωνικη αξιοπρεπης αλλα αυτο ειναι απαιτουμενο ακομα και ενισχυτη να εχεις μια και συνηθως το κοινο ακουει τον μικροφωνισμενο ενισχυτη σου μεσα απο το ΡΑ).

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι φαίνεται αυτό που ταιριάζει περισσότερο είναι το AxeFx (γι’αυτό που θέλω), φυσικά δεν ξέρω τι γίνεται με τα Live χρησιμοποιώντας AxeFx, έχει δοκιμάσει κάποιος? Μήπως θέλει preamp?

 

Κατά πρώτον, και ξέρω ότι η γνώμη μου δεν έχει την απαιτούμενη βαρύτητα μιας και... έχω και εγώ παραγγείλει το Axe-II  ;D, να σου επισημάνω ότι, ίσως , και κάποιο άλλο modeler (π.χ. 11Rack, Axe Ultra μεταχειρισμένο) να σου δώσουν ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα. Αυτό το λέω για να σε γλυτώσω ίσως από έξοδα, αλλά αντιλαμβάνομαι την έννοια της "επένδυσης" στο τελευταίο μοντέλο. Πάντως να ξέρεις ότι, αν παραγγείλεις σήμερα στο G66, λίγο δύσκολο να έχεις το Axe-II μέσα στο έτος. Αν είσαι αποφασισμένος, ίσως μια λύση θα ήταν να προμηθευτείς/δανειστείς ένα οποιοδήποτε φτηνό/οικονομικό modeler καλού επιπέδου και να αρχίσεις να μαθαίνεις τη φιλοσοφία του πράγματος μέχρι τότε. Και όταν έρθει το Axe το πουλάς/επιστρέφεις.

 

Κατά δεύτερον, το Axe σε live περιβάλλον από τους περισσότερους χρησιμοποιείται είτε με τελικό και καμπίνα (-ες) είτε με κάποιο FRFR σύστημα μόνιτορ. Η μειοψηφία το χρησιμοποιεί κατευθείαν στο PA του χώρου και ακούει από τα μόνιτορ ή με in ear. Αλλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις και συνδιασμό των παραπάνω. Ένα παράδειγμα: στέλνεις το dry σήμα (χωρίς delays/reverbs) σε έναν τελικό+καμπίνα για να έχεις "αίσθηση" πάνω στη σκηνή και "ολόκληρο" το σήμα (με εξομοιώσεις καμπινών, μεταξύ άλλων, πιθανώς στέρεο με άλλο ενισχυτή/καμπίνα στο κάθε κανάλι, κλπ) στο PA.

 

Το απλό νοητικό κόλπο (και ΟΛΗ η διαφορά) είναι πως με τα μοντελομηχανήματα --> PA, ο ακροατής ακούει αυτό που θα άκουγε και στο CD, και αυτό ακούει και ο κιθαρίστας από τα μόνιτορ. Κατά συνέπεια επιβάλλεται μια μικρή αλλαγή φιλοσοφίας, στο τι περιμένουμε να ακούσουμε, καθώς επίσης και στο σχετικό στήσιμο του ήχου (EQ και % των εφφέ) ώστε να δένει το αποτέλεσμα στη μίξη της μπάντας. Πρακτικά είναι πιο εύκολο από το να μικροφωνιάσεις μια καμπίνα αλλά πρέπει να το προσεγγίσεις περισσότερο σαν "ηχολήπτης".

 

Ελπίζω να μη μπερδεύτηκες περισσότερο με όλα αυτά.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να δούμε και την άλλη πλευρά. Δηλώνω οπάδός των ENGL και έχω ένα e570 μαζί με ένα e840/50. Στην ουσία πάνω κάτω ίδιο rig με τον e670 (με την διαφορά των 5881).

 

Για να έχεις huge metal sound υπάρχουν δύο σενάρια. Ή χρησιμοποιείς ένα cab sim (όπως αυτό http://www.thomann.de/gr/palmer_pga04.htm) ή το recording out του ενισχυτή και το "ομορφαίνεις" με ένα software cab sim. Προσωπικά χρησιμοποιώ το πρώτο σενάριο και μια χαρά huge metal sound έχω. Και την άλλη λύση να ακολουθήσεις πάλι μια χαρά θα είσαι δεδομένου ότι ο engl έχει σοβαρό recording out.

 

Πλεονεκτήματα. Δεν χρειάζεται να αγοράσεις επιπλέον τελικό. Μάλιστα θα σου πρότεινα να αγοράσεις ένα rig σαν αυτό που έχω γιατί στην ουσία πρόκειται για το ίδιο πράγμα απ' την μια κι απ' την άλλη σου δίνει και ευελιξία. Επιπλέον, αν ανακαλύψεις ότι δεν γουστάρεις τον προενισχυτή, τον πουλάς και κρατάς τον τελικό για ένα modelling.

 

Βέβαια, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί τα πλεονεκτήματα των modelling εργαλείων τα οποία ήδη έχουν αναφερθεί.

 

Τελικά, εξαιρετικά αποτελέσματα θα έχεις και με τις δύο λύσεις. Το θέμα είναι τι ζητάς.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το απλό νοητικό κόλπο (και ΟΛΗ η διαφορά) είναι πως με τα μοντελομηχανήματα --> PA, ο ακροατής ακούει αυτό που θα άκουγε και στο CD, και αυτό ακούει και ο κιθαρίστας από τα μόνιτορ. Κατά συνέπεια επιβάλλεται μια μικρή αλλαγή φιλοσοφίας, στο τι περιμένουμε να ακούσουμε, καθώς επίσης και στο σχετικό στήσιμο του ήχου (EQ και % των εφφέ) ώστε να δένει το αποτέλεσμα στη μίξη της μπάντας. Πρακτικά είναι πιο εύκολο από το να μικροφωνιάσεις μια καμπίνα αλλά πρέπει να το προσεγγίσεις περισσότερο σαν "ηχολήπτης".

 

++ σύντομη και περιεκτική περιγραφή.

 

Το μόνο που έχω να προσθέσω όσον αφορά την αναζήτηση του HUGE METAL SOUND:

δεν είναι θέμα της κιθάρας μόνο. Το μπάσσο είναι που στρώνει το χαλί (και εκεί είναι που θα παίξει κανείς ηχοληπτικά).

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου