Προς το περιεχόμενο

Harley Benton Bass


Mprob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα φίλοι μου,

Είμαι αρχάριος κιθαρίστας και κάτοχος μια fender stratocaster mim και μιας Ibanez GRG 170dx.

Πρίν Κάμποσο καιρό μου κάθησε στο μυαλό να πάρω και ένα μπασάκι να πειραματιστώ.

Δεν ήθελα να χαλάσω πολλά λεφτά να πάρω κάτι επώνυμο, καθ'οτι άνεργος και δεν είναι καιροί για μεγάλες αγορές.Μπήκα στο θωμά, και διάλεξα

http://www.thomann.de/gr/harley_benton_hbb200bk_ebass.htm

Δεν ξέρω για το πόσο καλό θα μου βγεί,αφού έψαξα διάφορες κριτικές και οι μισοί λένε πολύ καλά λόγια και οι άλλοι μισοί όχι.

Η επιλογή μου έγινε καθαρά λόγω budget, αφού δεν ήθελα ούτε 10 ευρώ παραπάνω να ξοδέψω.

Θα ήμουν υπόχρεος να μου πείτε δυο λόγια όσοι έχετε ένα τέτοι μπάσο ή έχετε παίξει με ένα.

Ευχαριστώ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί αυτό και όχι αυτό:

http://www.musicstore.de/en_EN/EUR/Basses/4-strings/Jack-and-Danny-YC-JB-3Tone-Sunburst-/art-BAS0000913-002

Μια χαρά είναι με έχει βγάλει και σε αρκετά Live που δεν ήθελα να κουβαλήσω το Fender...

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα ρε συ, δε μπορουσες να φτιαξεις αυτο το thread πριν αγορασεις το μπασο; :P Tωρα το μονο που εχεις να κανεις ειναι να περιμενεις, οτι και να σου πει ο καθενας δεν εχει νοημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:)

Το έχω ήδη παραγγείλει,απλά δεν ξέρω πως παίζει

 

Τελικά το μαύρο με τα 24 τάστα πήρες? Το έχω σε fretless (άταστο). Δε θα σου πω ψέματα: εμένα μου ήρθε αρύθμιστο εντελώς όπως και κάθετι από την ΗΒ. Είχε τις βίδες που πιάνουν το μπράτσο στο σώμα χαλαρές, ψηλά το action και χαμηλά πολύ τους μαγνήτες. Επίσης, η ταστιέρα ήταν περασμένη με ένα λάδι συντήρησης που αφήνει μαυρίλα στο χέρι και την καθάρισα για να της περάσω lemon oil.