Προς το περιεχόμενο

Ποιό μεταχειρισμένο αρμόνιο;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σκέφτομαι να αγοράσω νέο αρμόνιο και έχω έναν προβληματισμό (διαθέτω 600€ για μεταχειρισμένο)

 

όσον αφορά το θέμα των βλαβών, έχω απαγοητευτεί από το korg pa50 που έχω, παρόλο που το προσέχω σαν τα μάτια μου από την 1η στιγμή (πάντα το σκεπάζω, το βγάζω από την πρίζα κλπ):

Η οθόνη έπαψε να φωτίζει και πλήρωσα 180€ για την αντικατάστασή της.

 

Τα κουμπάκια δεξιά και αριστερά από την οθόνη δεν ανταποκρίνονται πάντα. Κάποια κολλάνε και πρέπει να τα πατάω ή πολύ δυνατά ή για 2-3 δευτερόλεπτα για να ενεργοποιηθούν.

 

Μερικές φορές όπως παίζω το όργανο κολλάει, παγώνει, δηλαδή ότι και να παίζω δεν ακούγεται και μένει να ακούγεται το σημείο που κόλλησε.

 

Κάποιες φορές οποτε κάνω Save στην δισκέτα η οθόνη τρελλένεται και γεμίζει με ιερογλυφικά.

 

 

Κρίμα γιατί οι ήχοι μαρεσουν πολύ.

 

Αντιθέτως έχω ένα yamaha psr από το 1988 και δεν έχει το παραμικρό. Παρόλο που το είχα στο πατάρι και έτρωγαν και τα ποντίκια κανένα πλήκτρο και ήταν γεμάτο αράχνες και σκόνες, παίζει σαν καινούργιο.

 

Επίσης φίλος μου έχει το περίφημο DX7 το οποίο δεν έχει πάθει το παραμικρό.

 

Δεν ξέρω τι γίνεται με τα roland όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής και να μην βγάζουν βλάβες , γιατί όλα τα άλλα τι να τα κάνεις αν το όργανό σου είναι προβληματικό.....

 

Ας πει κάποιος που έχει roland

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Διότι όλες οι εταιρείες έχουν όργανα σε όλες τις κατηγορίες τιμής. Μη συγκρίνεις πχ το DX-7 με ένα φτηνό αρμόνιο. Είναι άδικο.

 

Αν ανέβεις κατηγορία θα δεις πως πέρα από τα περισσότερα καλούδια, η ποιότητα κατασκευής διαφέρει επίσης. Το κλαβιέ, οι διακόπτες, κλπ.

 

Σε ότι αφορά τα Roland, έχουν κατά την προσωπική μου άποψη το προβάδισμα σε ποιότητα. Οταν ήμουν πιτσιρικάς όμως πάντα έπαιρνα κάποια από τις άλλες μάρκες γιατί η Roland ήταν η ακριβότερη. Αυτα για τα synthesizer και τα samplers όμως. Τα αρμόνια τους δεν έχουν πέραση στην Ελλάδα διότι οι άλλες 2 εταιρείες έχουν διεισδύσει περισσότερο στους λαϊκούς αφού φρόντισαν να διοχετεύσουν δωρεάν πολλούς oriental ήχους και ρυθμούς.

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα όργανα σε κάποια στιγμή αργά ή γρήγορα θα παρουσιάσουν βλάβη από τη στιγμή που χρησιμοποιούνται. Βέβαια το ΠΩΣ τα χρησιμοποιείς είναι αυτό που θα καθορίσει τι βλάβες θα βγάλει όπως και οι ώρες λειτουργίας, συνθήκες αποθήκευσης, μεταφορά (χωρίς θήκη πχ).

 

Έτσι για παράδειγμα μπορείς να βρεις ένα Korg M1 από studio από το 1988 και να είναι άψογο και ένα m3 μόλις 3 χρονών που έχει παίξει όμως 7ωρα κάθε βράδυ 6ημέρες σε μπουζούκια, πανηγύρια για παράδειγμα και να είναι λιωμένο να μη πατιέται τίποτα και να του χουν κάνει και 2-3 service. Δεν σημαίνει ότι το M1 δεν θα βγάλει πρόβλημα αλλά μπορεί να το βγάλει σε μια 50ετία!

 

Σαν γενικότητα ισχύει νομίζω ότι τα ακριβότερα μοντέλα είναι ανώτερα σε ποιότητα ότι πληρώνεις με λίγα λόγια παίρνεις.

 

Σε ανταπόκριση αυτού που λες θα σου πω ότι στην πόλη μου υπάρχει άτομο το οποίο δουλεύει με pa50 6ήμερα σε μαγαζί με 5ωρο πρόγραμμα εδώ και 4 χρόνια και το μόνο που έχει χαλάσει είναι η ρόδα. Υποψιάζομαι ότι η πρώτη γενιά pa50 για κάποιο λόγο είχε βγει πιο καλή και ας είναι made in China. Μπορεί να είχαν καλύτερο υπεύθυνο παραγωγής δεν ξέρω τι γίνεται.

 

Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής από τότε που η Korg έχει πάει την παραγωγή στην Κίνα στα φτηνά μοντέλα έχουν συμβεί πολλά κουλά (βλέπε πχ m50) και έχει πάρει η ιστορία ελαφρώς την κάτω βόλτα αλλά στα ακριβά μοντέλα κρατεί καλά τα σκήπτρα (Kronos/pa3x).

 

Εαν θέλεις να πάρεις κάτι καλό διάλεξε ένα μεταχειρισμένο μοντέλο το οποίο ήταν top seller στην εποχή του όπως Korg pa1Xpro/pa2, Roland G70/G800/, Yamaha Tyros 2 κτλ

Υπόψιν βέβαια ότι στα μεταχειρισμένα δεν υπάρχει δυνατότητα κάλυψης εγγύησης και πρέπει να πας να δεις από κοντά το όργανο που θα πάρεις γιατί κινδυνεύεις πάλι να καταλήξεις να σου σπάνε κουμπάκια, οθόνες, sliders κτλ και δεν ξέρεις τι χρήση του έχει κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

 

Εγώ είμαι χρήστης Roland και μου έχει βγάλει ζημιές το όργανο αλλά το δούλευα 5ήμερα και είναι και 12ετίας. Ανάλογα μου έχουν βγάλει και Korg αλλά όλα τους είναι ακριβά μοντέλα για επαγγελματική χρήση και τα έχω λιώσει στα live.

 

Τα φτηνά μοντέλα προορίζονται πιο πολύ για χρήση στο σπίτι οπότε καλό θα ήταν να μάζευες άλλα τόσα και να έπαιρνες ένα καλό αξιοπρεπές μεταχειρισμένο. Στη τιμή που προτείνεις δύσκολα να βρεις αυτά τα μοντέλα που πρότεινα.... διαλέγεις και παίρνεις.

 

 

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Οποιοδήποτε όργανο μπορεί να σου βγάλει κάποια βλάβη. Όπως λέμε "και στις καλύτερες οικογένειες". Εξαρτάται από το πως και που δουλεύει. Ρεύματα, υγρασία, σκόνη, τρόπος χρήσης, που και ποιός το επισκευάζει, καί πάρα πολλά άλλα.

Το να συγκρίνουμε γιά παράδειγμα DX-7 με Pa50 ή Pa50 με M1 νομίζω ότι είναι άδικο. Τόσο από το τι προσφέρει το καθένα, από τρόπο σύνθεσης ήχου αλλά καί από ποιότητα κατασκευής που είναι επίσης αρκετά σημαντικό.

Υπάρχουν μηχανήματα και μηχανήματα γιά κάθε ανάγκη καί "γούστο" που λέμε. Άλλωστε κάθε κατασκευαστής από τους μεγάλους, σε κάθε κατηγορία μηχανημάτων διαθέτει διάφορα μοντέλα που εξυπηρετούν αυτό το σκοπό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου