Προς το περιεχόμενο

Ελληνική δισκογραφία: Συμπτώσεις ή αντιγραφές;


notlrac

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Παράκληση: δεν μας αφορούν οι εικασίες του γιατί κρατά χαμηλό προφίλ και η προσωπική ζωή του υπο συζήτηση προσώπου.

 

Επίσης υπενθυμίζω αυστηρά τους κανονισμούς στα δύο μέλη που εκτοξεύουν προσωπικές επιθέσεις μεταξύ τους.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 213
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Εγω νομιζα οτι τα "δύο μέλη που εκτοξεύουν προσωπικές επιθέσεις μεταξύ τους" ειναι...ενα μελος. :P

Τελος παντων, παρατραβηξε η ιστορια με τον_κατα τα αλλα_αγαπητο Φοιβο. 8)

Ας το κλεισουμε εδω.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τελευταια 10+ χρονια που ο κοσμος ξερει ποιος ειναι ο Φοιβος και τη σχεση του με την υποθεση, τι εγινε? Επαψε να ειναι η "χήνα με τα χρυσά αυγά"? Οχι βεβαια, αλλα η ιστορια εγινε γνωστη, οποτε ποιο "συστημα" τον προστατευσε?

Τον προστάτευσε με το να μην αφήσει τα μεσημεριανάδικα να τον ξεσκίσουν. Πίστεψέ με, είναι πάρα πολύ, ιδίως όταν ακόμα και τώρα, οι θείες που βλέπουν τα μεσημεριανά δεν έχουν άλλον τρόπο ενημέρωσης, π.χ. internet, blogs κλπ. Οπότε, κρατώντας την υπόθεση σε μία λανθάνουσα μορφή, ήταν ένα είδος προστασίας. Φυσικά σε όλο αυτό βοηήθησε καταλυτικά και το χαμηλό προφίλ που τηρούσε, που φυσικά έγινε επί σκοπού... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Επισης μη ξεχνας οτι η επιτυχια ειναι εθιστικη,δεν ξερω αν σου εχει τυχει ποτε,εμενα μου εχει τυχει για αυτο στο λεω,αλλα το να παιζει το ραδιο ενα ασμα σου πρωι-μεσημερι-βραδυ ειναι ωραιο συναισθημα και υπαρχουν πολλοι που ζουνε για αυτο....οποτε απο καποια στιγμη και μετα καποιοι "ζουνε" για να φτιαχνουν χιτ  (οχι μονο στην Ελλαδα αλλα και στο εξωτερικο) ,μια και η ικανοποιηση που παιρνουν απο αυτο ,την επιτυχια δηλ,ειναι μεγαλυτερη απο την..καλλιτεχνικη και καλα αξια του πονηματος τους...η οποια ετσι κι αλλοιως στην τελικη ειναι και θεμα γουστου.

 

http://www.amazon.co.uk/Black-Vinyl-White-Powder-Napier-Bell/dp/0091880920

 

...μιας και αναφέρεις περί επιτυχίας, πιστεψέ με έχω υποφέρει πολύ από 'αντιγραφές και περίεργες συμπτώσεις', (για να επανέλθουμε και στον τίτλο του topic).

 

Mέσα από τις δεκάδες περιπτώσε ις που μου έχουν συμβεί, θα αναφερθώ σε δύο που έχω πιό πρόχειρα.

Μία από το εξωτερικό και εντελώς κακοπροαίρετη (αυτοί έκλεψαν ολόκληρο το cd και το πουλούσαν σαν Τούρκικο)

και μία από την εγχώρια αγορά, με 'περίεργη σύμπτωση' :-\.

 

Η δική μου δουλειά και πως κυκλοφόρησε:

C:\Users\user\Pictures\εξώφυλλα cd\bahar cover 2.jpg

 

...και όπως κυκλοφόρησε από κάποια εταιρία στην Τουρκία :-[ :-[ :-[

C:\Users\user\Pictures\εξώφυλλα cd\bahar μαιμου.jpg

 

 

Η άλλη περίπτωση αφορά το κομμάτι μου 'Love Secret' και συγκεκριμένα το κουπλέ...

 

...το δικό μου:

 

...και αυτό που κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό από την Sony Music :-\ :-\ :-\

Δυό φιλιά (Two kisses) - Σαββέρια Μαργιολά

 

...τι να πώ, μπορεί να έπεσα θύμα τρελής σύμπτωσης...

 

...και θα πεί κάποιος, μα καλά δεν τους κυνήγησες; δεν ζήτησες αποζημίωση κλπ;

Γι'αυτούς που είναι μέσα στο χώρο, ξέρουν πολύ καλά πως δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα χωρίς να μπλέξεις σ'έναν κυκεώνα αντιπαράθεσης με δικηγόρους και δικαστήρια που θα αναβάλονται...

Το μόνο που σε βοη θά, χωρίς να ξοδέψεις χρήματα σε δικηγόρους κλπ, είναι η ΑΕΠΙ εως εκεί που μπορεί, τουλάχιστον εμένα προσωπικά με έχει βοηθήσει στις περισσότερες των περιπτώσεων.

 

...και για να αναφέρω κάτι ακόμα, όσον αφορά την απάντηση του Νίκου (superfunk).

Δεν αντέχω πιά τις δικαιολογίες του τύπου: 'το έκανα γιατί με πίεζε η εταιρία, ή για να τελειώσω την δεύτερη πισίνα στο νέο εξοχικό στο νησί'.

 

Διαβάστε πάλι το post του blue, νομίζω τα λέει όλα...

 

bahar_cover_2.thumb.jpg.8c534d6991febac4aeaaa18a7d661e92.jpg

2086912901_bahar_.jpg.c7dee6cfe0f3cc32791b78015572cfbe.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Απολαυστική η ιστορία σου Blue. Σου έχω ξαναπεί νομίζω ότι θα γίνόσουν καλός κειμενογράφος.  ;)

 

Oχι, αλλα ακόμα δεν καταλαβα πότε συμφωνήσαμε ότι όλοι θέλουμε να γραφουμε τετοια μουσική, και τωρα απλα διαπραγματευομαστε το αν μπορουμε.

Α γεια σου!

 

ο Σιδερας δεν νομιζω να εβγαινε και να σκυλοβριζε τον Ακη Πανου ή τον Μπαμπη Μπακαλη ή οποιον αλλον πουλουσε χιλιαδες δισκους τοτε ομως....εκει ειναι η διαφορα....

 

Άκης Πάνου με Φοίβο; Την βρίσκω άστοχη τη σύγκριση. Όχι επειδή ο παλιός είναι αυτοδικαίως και αλλιώς, αλλά επειδή ο Φοίβος δεν υπήρξε ποτέ λαϊκός συνθέτης. Ήταν πάντοτε συνθέτης εύπεπτων ποπ επιτυχιών δυτικού τύπου, που έγραψε και λαϊκότροπα (καναδυό αρκετά πειστικά) όσο η τοπική ποπ της εποχής του ταυτιζόταν με το λαϊκό. Και μουσικολογικά (μορφολογία-αρμονία) ο Φ. δεν έχει γράψει ανατολικότροπα κομμάτια.

 

Ο Άκης Πάνου σε προσωπικό επίπεδο, όπως μαρτυρούν όλοι όσοι τον γνώριζαν (αντίθετα με τον Φ. που δείχνει μετρημένος και συμπαθής), ήταν πολύ δύσκολος άνθρωπος, και δεν επεκτείνομαι γιατί είναι θανών. Μουσικά όμως ήταν ιδιοφυία όχι στις επιτυχίες ταχείας καύσεως και ευρέως φάσματος αλλά αποκλειστικά και μόνο στο πραγματικό λαϊκό τραγούδι.

 

Τι παναπεί τώρα λαϊκό τραγούδι θα μου πεις. Συνοπτικά: Ο Άκης Πάνου ούτε ήθελε ούτε μπορούσε να γράψει αλλιώς. Ήταν γνήσια λαϊκός σε όλα του, από την καταγωγή μέχρι την εκφορά του λόγου και τον τρόπο σκέψης του, και δεν του ήταν ξένες ούτε και οι σκοτεινές πλευρές της λαϊκότητας.

 

Αυτό τον διαφοροποιεί από έναν συνθέτη-ελβετικό σουγιά όπως ο Φ., όπως και διαφοροποιεί το τερέν στο οποίο παίζουν, αφού άλλο ταλέντο είχε ο ένας και άλλο ο άλλος. Άσε που η βασική διαφοροποίηση ήταν το πλαίσιο και η εποχή (αλλά αυτό είναι τεράστια κουβέντα).

 

Το ίδιο και ο σπουδαίος Ζαμπέτας, που επίσης -αν και πολύ upbeat μουσικά για μπουζουξής- ήταν γνήσιος λαϊκός τύπος (από τους πιο ωραίους μάλιστα). Και έγραψε αλέγκρα και ανάλαφρα, αλλά γνήσια, λαϊκά τραγούδια. Όχι λαϊκίζοντα. Θεμελιώδης διαφορά.

 

Από εκεί και πέρα συμφωνώ μαζί σου στο ότι ο ταλαντούχος Σιδεράς δεν έχει κανένα λόγο να τα βάλει με τον ταλαντούχο υδραυλικό ή τσελίστα ή οποιοδήποτε άλλον ταλαντούχο του αυτού ή ετέρου κλάδου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@makam Πραγματικά αυτά που παρέθεσες με εκνεύρισαν αφάνταστα >:(

Κλοπή πνευματικού έργου,κανονικά και με το νόμο..

 

Ξέρω άλλη μια περίπτωση που ο ίδιος ο άνθρωπος, μου παρέθετε ανάλογα παραδείγματα και δεν πίστευα ότι ενώ η κλοπή ήταν προφανής,δεν μπόρεσε να κάνει πολλά για να δικαιωθεί..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ πολύ makam, μόλις είδα να με παραθέτεις τρόμαξα οτι δεν θα έχω πού να κρυφτώ.

 

Η αλήθεια είναι οτι το κείμενό μου είναι επιθετικό, αλλά απλά και μόνο επειδή δεν ήθελα να γεμίσω με περισσότερες υποσημειώσεις. ΔΕΝ φορτώνω τη χρεωκοπία στο Φοίβο, αυτή είναι μια απολύτως λανθασμένη ανάγνωση. Περιγράφω το περιβάλλον μέσα στο οποίο ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ μεγάλωσα (γιατί εδώ γεννήθηκα και μάλιστα στην εποχή που ήταν παχιές οι αγελάδες) όπου η λέξη lifestyle είχε θετική σημασία και ήταν ένα επιτηδευμένο αντικείμενο επιδίωξης. Αυτά τα πράματα ήταν λανθασμένα και ήλπιζα οτι με την εξαθλίωση (είτε υπαρκτή είτε επερχόμενη για άλλους) θα τα είχαμε αποδιώξει. Αλλά όχι και να τα εκτιμάμε αποκομμένα από το περιβάλλον που ευδοκιμούν.

ΚΑΝΕΙΣ δεν είπε "μ' αρέσει ο Φοίβος", είπατε "μ' αρέσουν κανα 2 κομμάτια", "είναι καλός επαγγελματίας", κλπ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα περί εξαθλίωσης φλερτάρουν με πολιτική συζήτηση οπότε τα αφήνω στην άκρη. Θυμίζω όμως (επειδή χωράει στο σκεπτικό που θα αναπτύξω) ότι η εξαθλίωση ενός μπορεί να είναι ευημερία κάποιού άλλου, και το αντίθετο.

 

Το πραγματικό ζήτημα βρίσκεται στη διατύπωση :

 

Αυτά τα πράματα ήταν λανθασμένα και ήλπιζα οτι με την εξαθλίωση (είτε υπαρκτή είτε επερχόμενη για άλλους) θα τα είχαμε αποδιώξει. Αλλά όχι και να τα εκτιμάμε αποκομμένα από το περιβάλλον που ευδοκιμούν.

 

Αυτό το "όχι" δείχνει άνθρωπο που έσφιξε για πολύ καιρό τα δόντια αντικρύζοντας την ασχήμια γύρω του, και τώρα ελπίζει βάσιμα ότι ένεκα της εξαθλίωσης θα απαλλαχθεί από την αναγκαιότητα να γεύεται αυτά τα αρρωστημένα πονήματα της προ-εξαθλιώσεως περιόδου.

 

Επικό fail για έναν πανέξυπνο άνθρωπο τον οποίο ευθύς θα νουθετήσω, υιοθετώντας το πρόσωπο και το ύφος του Tyrell στο Blade Runner (του οποίου την τύχη ελπίζω πως δε θα έχω) :) :) :)

 

Γιατί fail; Διότι η πλειοψηφία των καλλιτεχνών στην Ελλάδα ζητά ακριβώς αυτό : να εκτιμηθεί το έργο τους αποκομμένο από το περιβάλλον στο οποίο (κανονικά) ευδοκιμεί !

 

Σκεφθείτε λίγο την περιβόητη "ανεξάρτητη ροκ σκηνή" της ελληνικής επικράτειας... αναρρωτιέται κανείς ακούγοντάς τους "μα καλά, αυτά τα παιδιά έχουνε πάει ποτέ στη θάλασσα να πιούνε κανά ουζάκι;". Ή τους μπλουζίστες, οι οποίοι παγίως αντιμετωπίζουν τη ρητορική αντίρρηση "μα τι μας παριστάνει τώρα αυτός, τον καταπιεσμένο νέγρο;". Ή τους κομπιουτεροπειραγμένους (dance και μη) για τους οποίους υπάρχει πάντα η υποψία ότι είναι "κουλοί", συνήθως βάσιμη.

 

Όλοι αυτοί διεκδικούν ένα κοινό που απάδει πλήρως των ελληνο-χριστιανικών (αστειεύομαι) παραδόσεων που θέλουν τη διασκέδαση να νοείται σε κέντρο γεμάτο καπνούς, με λουλουδούδες, με χρώματα, με απαλά γυναικεία μέλη, με κοπελιές σε τραπέζια να ερεθίζουν τους θαμώνες. Αυτό ήταν και είναι το πλαίσιο στην Ελλάδα, και όλοι (εμείς) διεκδικούμε να πείσουμε για την αξία μας έξω από αυτό το πλαίσιο.

 

Είναι κατωχυρωμενο δικαίωμα κάθε καλλιτέχνη, από οποιονδήποτε χώρο - για την ακρίβεια είναι ακριβώς ο τρόπος με τον οποίο η τέχνη χρησιμεύει ως όχημα επικοινωνίας ανάμεσα σε αλλότριες εθνότητες και νοοτροπίες.

 

Οι μόνοι έλληνες μουσικοί που δεν απαιτούν από το κοινό τους την αποδοχή αυτής της αντίληψης (ενώ παραμένουν ποιοτικοί) είναι όσοι έχουν ταχθεί να υπηρετούν μουσικές παραδόσεις που έχουν (και) χαρακτηριστικά εντοπιότητας, όπως ο makam π.χ.

 

Ο blue τα ξέρει όλα αυτά, άλλωστε και ο ίδιος επιδιώκει να εκτιμηθεί έξω από το τοπικά οριζόμενο πλαίσιο (σαν μέλος του νοιζ και σαν μουσικός). Το πρόβλημά (του) είναι ότι δεν αναγνωρίζει καλλιτεχνικά εύσχημα στον Φοίβο, οπότε - επί της ουσίας - δεν του αναγνωρίζει το δικαίωμα να υπάρχει στη σκέψη μας την περίοδο της "εξαθλίωσης". Θα το δούμε αυτό στην επερχόμενη συναυλία. Αν η θεωρία είναι σωστή, τότε θα πάει "άπατη".

 

Αυτή όμως είναι μία διαφορετική συζήτηση. Προσωπικά ήμουν, είμαι και θα είμαι πολύ διστακτικός να αφορίσω οποιονδήποτε έχει κάνει εμπορική επιτυχία στο χώρο της μουσικής. Η προηγούμενη πρόταση, έχει γραφτεί από τον blue σε παλαιότερο ποστ του (ίσως λίγο παραλλαγμένη) αλλά ταιριάζει μία χαρά.

 

 

Υ.Γ. makam, καταπληκτικό το εξώφυλλο (όπως και η live παραλλαγή του που βρήκα στο ίντερνετ). Διατίθενται ακόμη αυτοί οι δίσκοι;

 

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ήταν και είναι το πλαίσιο στην Ελλάδα, και όλοι (εμείς) διεκδικούμε να πείσουμε για την αξία μας έξω από αυτό το πλαίσιο.

 

τα ειπες ΟΛΑ...ποτε δεν θα ξεχασω τι μου ειπε πολυ γνωστος  παραγωγος οταν του πηγα τον πρωτο δισκο μας (εισαι ενας απο τους 1567 που τον αγορασαν... ;D)..."πολυ ωραια δουλεια αλλα πολυ...Avant-garde ρε παιδι μου..." ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα απλο search στο Google θα σε πεισει γι αυτο.  

 

Δεν ειναι κατι το κρυφο, το γεγονος επαιζε το 1987 στις εφημεριδες καθε μερα για μηνες, το ξερουν και οι πετρες.

 

Τι να σβησω λοιπον?

 

Και για να κλεισουμε με τα "μυστικα":

 

 

Ξαναδιάβασε προσεκτικά τι έγραψα.Δεν είπα -ούτε και με ενδιαφέρει κιόλας- αν είναι... κρατικό μυστικό.

 

Τα βιογραφικά και τα παραλειπόμενα της ζωής του Φοίβου βρίσκονται σε κοινή θέα και έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν πολλάκις. Ηταν δε κάποια εποχή στο προσκήνιο των μέσων καθώς είχε απασχολήσει την κοινή γνώμη το συγκεκριμένο γεγονός. Κάτι που μπορεί να μην ξέρεις λόγω του νεαρού της ηλικίας σου. Αποψη μου είναι πως δεν έχουν χώρο σε μια συζήτηση στο Noiz και κακώς αναφέρθηκαν. Αλλά βασίζονται σε γεγονότα και σαν τέτοια αναφέρθηκαν. Επίσης διαφωνώ με πολλές άλλες απόψεις και δεν επεμβαίνω να τις διαγράψω. Ας κάνει ο καθένας την "δουλειά" του όσο καλά γνωρίζει (διασταυρώνοντας πηγές εν προκειμένω) και ας αποφεύγουμε τις υποδείξεις.

 

Προσωπικά δεν θα ήθελα στο (μουσικό) site/forum "μου" να βρίσκεται "αναρτημένο" κάτι που αφορά αποκλειστικά τον Φοίβο και τα μέλη της οικογένειάς του και μόνον αυτούς και κανέναν άλλον. (όπως -πολύ εύστοχα και γλαφυρά- είναι γραμμένο στην αρχική σελίδα του noiz.gr θα βρίσκεται εκεί για πολλά χρόνια και θα το διαβάσουν 81.000+ άτομα,πιθανόν και ο ίδιος ο Φοίβος ή κοντινα του πρόσωπα...)

 

Ξαναλέω -όπως ήδη είπα και στον WK- ότι δεν με απασχολεί και δεν με ενδιαφέρει κιόλας,αν αποτελεί ή όχι κρατικό μυστικό και αν τα υπόλοιπα "μέσα" το έχουν "πρώτο τραπέζι πίστα"...Ούτε φυσικά είπα να διαγράψεις μιά άποψη με την οποία διαφωνείς -"αυτό μας έλειπε"- αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό δεν ήταν "μιά άποψη". Όταν στην οικογένειά μου είχαμε κάποια πολύ δυσάρεστα "θέματα" (ευτυχώς καμία σχέση με αυτά του Φοίβου) δεν μου άρεσε καθόλου όταν ξαφνικά μιά μέρα "τα είδα παραέξω",εξού και η ευαισθησία μου σε τέτοια θέματα.Χαίρομαι,όμως,που τουλάχιστον συμφωνούμε ότι κακώς αναφέρθηκαν.

 

Επιμένω,λοιπόν,στη θέση μου,αλλά συγχρόνως σου ζητώ συγνώμη αν ένοιωσες ότι σου έκανα υποδείξεις.Δεν ήταν αυτός ο σκοπός.Απλά αυτό θα έκανε ο γράφων στη θέση σου.  :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου