Προς το περιεχόμενο

Μάριος Παραδείσης - ΕΦΑΓΕΣ Χ -


Marios Paradisis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πόσοι και πόσοι κλασσικοί συνθέτες έγραφαν κατά παραγγελία συμφωνικά έργα για τους Βασιλείς (κομμένα και ραμμένα στις απαιτήσεις των (των Βασιλέων)  , είτε για λόγους προπαγάνδας είτε για ο,τιδήποτε.) Μισθωτοί τους ήταν (της Αυλής, του Παλατιού)

Δηλαδή αυτοί δεν το έκαναν για τα λεφτά; Το έργο αυτών δεν είναι σοβαρό; Μπορούμε να συζητάμε για το έργο τους στο noiz;

άρα, άπαξ και δύο τύποι έγραψαν μουσική και πληρώθηκαν γι' αυτό, μπορούμε να τους συγκρίνουμε επί ίσοις όροις ? εαν εννοείς όντως αυτό, πράγματι ίσως είναι καλύτερα να μην συζητάμε για το έργο τους στο noiz ;D

 

@Marios

 

Τώρα που λύσαμε τις παρεξηγήσεις, ας ανοίξουμε μια νέα (;D): Όταν γράφεις

οι μουσικές επιλογές έχουν να κάνουν με το dna και τον ψυχισμό του ακροατή και γι αυτό είπα οτι για μένα δεν είναι κατακριτέο το αν τα media βομβαρδίζουν τον ακροατή με "κατώτερης αξίας" μουσική αφού ο ακροάτης θα επιλέξει τελικά τί του αρέσει και τί όχι, εκτός αν είναι κουφός ή εγκεφαλικά νεκρός.
εννοείς ότι ο ακροατής δεν επηρεάζεται από το περιβάλλον, μέρος του οποίου αποτελεί ο καλλιτέχνης-δημιουργός? Είναι αδύνατο να μάθουμε σε κάποιον να του αρέσει ο Κιάμος ή η κλασσική μουσική με τα κατάλληλα ερεθίσματα (hint: η επανάληψη του ρεφραίν στα 'σκυλάδικα' παραπέμπει σε συνδυασμό με την ονομασία σε γνωστό πείραμα του pavlov) ? Ή το τί αρέσει σε κάποιον τελικά εξαρτάται από μόνο από βιολογικά χαρακτηριστικά (το dna στο οποίο αναφέρεσαι)?
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 94
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator

άρα, άπαξ και δύο τύποι έγραψαν μουσική και πληρώθηκαν γι' αυτό, μπορούμε να τους συγκρίνουμε επί ίσοις όροις ? εαν εννοείς όντως αυτό, πράγματι ίσως είναι καλύτερα να μην συζητάμε για το έργο τους στο noiz ;D

 

 

Αν κατάλαβες ότι αυτό έγραψα, μάλλον δεν ήμουν εγώ σαφής τότε. Πληρώθηκαν για να γράψουν μουσική ΠΟΥ ΔΕΝ ήθελαν.

ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ για να γράψουν ακριβώς τη μουσική που ήθελε αυτός που ΠΛΗΡΩΝΕ!  ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ , που είσαι και των κλασσικών σπουδών!

Πόσοι και πόσοι κλασσικοί συνθέτες έγραφαν κατά παραγγελία συμφωνικά έργα για τους Βασιλείς (κομμένα και ραμμένα στις απαιτήσεις των (των Βασιλέων)  , είτε για λόγους προπαγάνδας είτε για ο,τιδήποτε.) Μισθωτοί τους ήταν (της Αυλής, του Παλατιού)

Δηλαδή αυτοί δεν το έκαναν για τα λεφτά;

Το έργο αυτών δεν είναι σοβαρό;

Μπορούμε να συζητάμε για το έργο τους στο noiz;

 

Νομίζω αυτο διαφέρει παρα πολυ από το "βαλε καμια πιασαρικη φραση, και λίγο χαβαλε και θα μαζέψεις όλη τη χαρτούρα".

 

Και μάλλον δε χρειάζεται να σου επισημάνω, τι θα γινοταν αν καποιος αρνούταν τη διαταγή του αρχοντα να γραψει ενα κομματι ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω να'ουμε θα το εδινα στον Β.ΚΑΡΡΑ για να ακουω και την ''σφυριχτρα'' οταν παιρνει αναπνοη :φσσσσσσσ ενοχος μωρο μου φσσσσσσ ενοχος !!!!400 ΧΙΛΙΑΔΕ ΔΙΣΚΟΙ!!!

Κάπως έτσι το εννοώ βρε Περικλή! Και στιχάρες έτσι ("η φυλακή μου είναι η ίδια η ζωή μου")? Τι άλλο θέλει μια λαϊκή ψυχή να 'ουμε? ;)

Γκαρσόν, άλλη μια VAT69. ;D

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Νομίζω αυτο διαφέρει παρα πολυ από το "βαλε καμια πιασαρικη φραση, και λίγο χαβαλε και θα μαζέψεις όλη τη χαρτούρα".

 

Ναι εκεί ίσως οι  οδηγίες να ήταν διαφορετικές….still οδηγίες  ;)

 

Και μάλλον δε χρειάζεται να σου επισημάνω, τι θα γινοταν αν καποιος αρνούταν τη διαταγή του αρχοντα να γραψει ενα κομματι ;D

 

Ό,τι ακριβώς θα γινόταν και τώρα, αν κάποιος αρνηθεί «τη διαταγή» των εμπορικών απαιτήσεων.

Μπορεί να γίνει με άλλο τρόπο, αλλά το αποτέλεσμα θα είναι ακριβώς το ίδιο.  ;D ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στα όρια να ακούγομαι σαν broken record: δεν είναι το κόλλημά μου για ποιον το έγραψαν, αλλά το τί έγραψαν. Κοίτα να δείς τελικά που συμφωνούμε ;D: αυτό που (προσπαθώ) να υποστηρίξω εξ' αρχής, είναι ότι η εμπορική μουσική (ή απλά ο βιοπορισμός από την μουσική γενικότερα) δεν έχει άνω όριο ποιότητας το 'σφύριξα κι έληξες'.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Κοίτα να δείς τελικά που συμφωνούμε ;D:

 

Να σου πω την αλήθεια, ΔΕΝ είχα καταλάβει ότι διαφωνούσαμε!  ;D ;D ;D

 

Σφύρα και τη λήξη του ματς τώρα!  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα τ' άκουσα. Στο τέλος του 2ου κομματιού υπάρχει φοβερό πανηγυριώτικο echo. Mου θύμησε τη "χρυσή" εποχή μου. :D΄

Ένοχος-ς-ς-ς-ς-ς-ς-ς-ς-ς-ς-ς.

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη το

"η φυλακή μου είναι η ίδια η ζωή μου" η το

"Σφυριξα κι εληξε", η το  

"ειναι γατα ο κοντος με τη γραβατα" η το

"αρεσω"

για την περιπτωση μου να ουμ, ειναι υποκουλτουρα χαμερπης και καταπτυστος, και το

"Οταν πεθανω βαλτε με σε μια γωνια μοναχος" η το

"μεσ της Πεντελης τα βουνα μοναχος τριγυριζω" η το

"φυσα τονε τραβατονε ρουφατονε κι αναφτονε"

που ακουν οι κουλτουριαραιοι που μαζευονται στα ρεμπετικα στεκια ειναι πολιτισμος??  ;D

Ασχετο ε??!!   :-[

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου