Προς το περιεχόμενο

Μάριος Παραδείσης - ΕΦΑΓΕΣ Χ -


Marios Paradisis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Και απλά εξεφρασα την κριτική μου σε αυτες τις αποψεις.

 

Κατανοητό.

Τυπικά νομίζω ότι δεν παρεβιάσθη  κάποιος κανονισμός.  

Επί της ουσίας , της κριτικής σου δηλαδή επί των τελευταίων τοποθετήσεων, προσωπικά δεν έχω να σχολιάσω κάτι.

Μιλάω ως  ένας από τους τελευταίους τοποθετηθέντες. ;D ;D ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 94
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Μιλάω ως  ένας από τους τελευταίους τοποθετηθέντες.  ;D ;D ;D

 

Ο τελευταιος τοποθετηθης δεν θα ξανατοποθετηθει επι της τοποθετησεως  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοι οι τουρκοσκυλοηχοι βγαζουν λεφτα και λιγδωνουν αλιγδωτα αντερακια. ;)

 

να ενας μεγαλος λογος για το χαλι στο οποιο εχει φτασει αυτη η χωρα...

 

Δεν διαφωνω για το βιοποριστικο του πραγματος, αλλα...    :-[

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

να ενας μεγαλος λογος για το χαλι στο οποιο εχει φτασει αυτη η χωρα...

 

Δεν διαφωνω για το βιοποριστικο του πραγματος, αλλα...    :-[

 

Ρε παιδιά μην μπερδεύουμε κάποια πράγματα.

Το να βγάζεις ως μουσικός, συνθέτης, στιχουργός ή ο,τιδήποτε άλλο , χρήματα με νόμιμο τρόπο,  με όποιο μουσικό style επιλέξεις ή σε επιλέξει, καμία σχέση δεν νομίζω ότι έχει με "το χάλι της χώρας".

Και δεν αναφέρομαι σε θέματα επιβίωσης , που μπορεί να λειτουργήσουν  ως άλλοθι με την έννοια «ε, δεν είχα λεφτά για το παιδάκι μου και γι’ αυτό κύλησα στα τσιφτετελο- πανηγυρτζίδικα, και  ξέρω εγώ» ;D.  

Εγώ μιλάω ακόμα και για την επιλογή που κάνει κάποιος συνειδητά και μπορεί να του αποφέρει και πολλά χρήματα…φυσικά ξεπερνώντας το (άνευ λογικού ερίσματος) επιχείρημα της επιβίωσης.

Στο φινάλε για "το χάλι  της χώρας" μάλλον κατά κοινή ομολογία κυρίως φταίνε τύποι που συχνάζουν στο Μέγαρο Μουσικής ;D ;D.

Αλλά stop εδώ , από εμένα….ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.  

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λάκη, all due respect, αμφισβητείς το ότι η Ελλάδα ίσως αντιμετωπίζει και πολιτιστικό πρόβλημα? Θεωρείς ότι η λογική του 'it's all about the money' στην μουσική δεν παίζει κανένα ρόλο στην δημιουργία και την συντήρηση του εν λόγω προβλήματος? Όσον αφορά το κυρίως θέμα του thread: το κομμάτι μου φαίνεται πολύ πετυχημένος χαβαλές. Εαν όμως συζητάμε για το πως θα το προωθήσουμε για να το ακούσει 'περισσότερος κόσμος στα κλαμπάκια το καλοκαίρι', θα μου επιτρέψετε να έχω τις υπαρξιακές ενστάσεις μου ;D.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Λάκη, all due respect, αμφισβητείς το ότι η Ελλάδα ίσως αντιμετωπίζει και πολιτιστικό πρόβλημα? Θεωρείς ότι η λογική του 'it's all about the money' στην μουσική δεν παίζει κανένα ρόλο στην δημιουργία και την συντήρηση του εν λόγω προβλήματος?

 

To "it’s all about the money" στη μουσική ΔΕΝ είναι Ελληνικό φαινόμενο.

Αν δεχθούμε ότι το “it’s all about the money” δημιουργεί πρόβλημα στη μουσική και κατ' επέκταση στον πολιτισμό,  κακώς το περιορίζουμε στην Ελληνική επικράτεια. Ισχύει Παγκόσμια. Σε αυτή τη βάση να κάνουμε όποια συζήτηση θες.

 

Εαν όμως συζητάμε για το πως θα το προωθήσουμε για να το ακούσει 'περισσότερος κόσμος στα κλαμπάκια το καλοκαίρι', θα μου επιτρέψετε να έχω τις υπαρξιακές ενστάσεις μου ;D.

 

 

Προσωπικά , η μουσική μου ( ο θεός να την κάνει ;D) θα ήθελα να ακουστεί σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο. Αν μπορούσε να σταθεί (ή ο φυσικός της χώρος ήταν) στο club-άκι, πολύ θα το ήθελα.

 

Οι υπαρξιακές σου ενστάσεις καταγράφηκαν!  :D  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να εξηγήσω καλύτερα ποιά διαφορά βλέπω ανάμεσα στις δύο περιπτώσεις (της δικής σου μουσικής που έχω ακούσει και του έφαγες Χ): η πρώτη, είναι ένα αποτέλεσμα πηγαίου συναισθήματος, δίχως ειρωνική/σαρκαστική/χιουμοριστική διάθεση (τουλάχιστον όπως το έχω αντιληφθεί) από αισθητικής πλευράς. Με άλλα λόγια, όπως έχω καταλάβει τουλάχιστον, εσύ δεν γράφεις την μουσική που γράφεις με σκοπό να σατυρίσεις κάποιο μουσικό είδος ή πολιτισμικό φαινόμενο, γι' αυτό και δεν είναι εύκολο να παρεξηγηθεί.

 

Απεναντίας, το κομμάτι του OP, μολονότι σατυρίζει (όπως μας είπε και ο OP) την όλη ελαφρολαϊκή (?) κουλτούρα του 'σφύριξα κι έληξες', εαν ακουστεί από ένα ευρύ κοινό όπως το ελληνικό στα κλαμπάκια (κοινό το οποίο μάλλον δεν θα πάρει πρέφα ότι πρόκειται περί σάτυρας) απλώς θα επιφέρει το αντίθετο αποτέλεσμα: θα ενισχύσει, ουσιαστικά, ένα φαινόμενο το οποίο είχε σκοπό αρχικά να σατυρίσει. Θέλω να δώσω έμφαση στο ότι ενδέχεται να έχει άλλο στο μυαλό του ο marios σε σχέση με το κομμάτι: εκφράζω απλώς αυτά που έχω καταλάβει εγώ όσον αφορά την αρχική του πρόθεση.

 

Το υπαρξιακό του πράγματος: θεωρώ ότι ο καλλιτέχνης δεν πρέπει να έχει ως αυτοσκοπό το κέρδος από την ωμή,αμάσητη κατανάλωση του έργου του. Κι εγώ θα ήθελα η μουσική μου να αρέσει σε πολύ κόσμο, αλλά έχοντας πλήρη επίγνωση ότι του αρέσει γιατί καταλαβαίνει αυτό που έχω να του πώ, και όχι επειδή παίζω με όμορφη jazzmaster ;D.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να βγάζεις ως μουσικός, συνθέτης, στιχουργός ή ο,τιδήποτε άλλο , χρήματα με νόμιμο τρόπο,  με όποιο μουσικό style επιλέξεις ή σε επιλέξει, καμία σχέση δεν νομίζω ότι έχει με "το χάλι της χώρας".

 

οχι, δεν εννοουσα αυτο. Γι΄αυτο ειπα οτι κατανοω το βιοποριστικο του πραγματος. Οι μουσικοι ως μουσικοι καλα κανουν και βγαζουν τα οποια "προς το ζειν". Απολυτα θεμιτο.

Το χαλι της χωρας εχει να κανει με το καθαυτο "κουρμπετι", δηλαδη με το οτι ενα (δυστυχως) τεραστιο κοινο ακολουθει αυτο το τουρκοσκυλολοϊ, οπως προαναφερθηκε.

 

Στο φινάλε για "το χάλι  της χώρας" μάλλον κατά κοινή ομολογία κυρίως φταίνε τύποι που συχνάζουν στο Μέγαρο Μουσικής ;D ;D.

 

Οχι "κυριως", αλλα σιγουρα ενα μεγαλο κομματι αυτων.

 

Δυστυχως οι ριζες του κακου απλωνονται σε ολα τα μηκη και πλατη της νεοΕλληνικης κοινωνιας. Απλα καποια "στρωματα" το' χουν πιο πολυ...

 

Αλλά stop εδώ , από εμένα….ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. 

 

κι απο μενα. ινάφ ιζ ινάφ...  ;D

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Να εξηγήσω καλύτερα ποιά διαφορά βλέπω ανάμεσα στις δύο περιπτώσεις (της δικής σου μουσικής που έχω ακούσει και του έφαγες Χ): η πρώτη, είναι ένα αποτέλεσμα πηγαίου συναισθήματος, δίχως ειρωνική/σαρκαστική/χιουμοριστική διάθεση (τουλάχιστον όπως το έχω αντιληφθεί) από αισθητικής πλευράς. Με άλλα λόγια, όπως έχω καταλάβει τουλάχιστον, εσύ δεν γράφεις την μουσική που γράφεις με σκοπό να σατυρίσεις κάποιο μουσικό είδος ή πολιτισμικό φαινόμενο, γι' αυτό και δεν είναι εύκολο να παρεξηγηθεί.

 

Απεναντίας, το κομμάτι του OP, μολονότι σατυρίζει (όπως μας είπε και ο OP) την όλη ελαφρολαϊκή (?) κουλτούρα του 'σφύριξα κι έληξες', εαν ακουστεί από ένα ευρύ κοινό όπως το ελληνικό στα κλαμπάκια (κοινό το οποίο μάλλον δεν θα πάρει πρέφα ότι πρόκειται περί σάτυρας) απλώς θα επιφέρει το αντίθετο αποτέλεσμα: θα ενισχύσει, ουσιαστικά, ένα φαινόμενο το οποίο είχε σκοπό αρχικά να σατυρίσει. Θέλω να δώσω έμφαση στο ότι ενδέχεται να έχει άλλο στο μυαλό του ο marios σε σχέση με το κομμάτι: εκφράζω απλώς αυτά που έχω καταλάβει εγώ όσον αφορά την αρχική του πρόθεση.

 

Το υπαρξιακό του πράγματος: θεωρώ ότι ο καλλιτέχνης δεν πρέπει να έχει ως αυτοσκοπό το κέρδος από την ωμή,αμάσητη κατανάλωση του έργου του. Κι εγώ θα ήθελα η μουσική μου να αρέσει σε πολύ κόσμο, αλλά έχοντας πλήρη επίγνωση ότι του αρέσει γιατί καταλαβαίνει αυτό που έχω να του πώ, και όχι επειδή παίζω με όμορφη jazzmaster ;D.

 

Κατά τη γνώμη μου , τα παραγωγικά αίτια της βούλησης που ώθησαν έναν καλλιτέχνη σε μια σύνθεση, αντικειμενικά δεν μπορεί να είναι γνωστά στο ευρύ κοινό (και ούτε έχουν σημασία κατά τη γνώμη μου- εκτός αν είσαι Ιστορικός της Τέχνης) .  

 

Μπορεί κάποιος καλλιτέχνης να ξεκίνησε από εντελώς άλλη βάση ένα έργο, και τελικά αυτό να έγινε αποδεκτό στο κοινό για εντελώς άλλους λόγους.

Δεν θέλω να προσωποποιήσω τη συζήτηση, αλλά μιας και έγινε με το Track του OP, θα δανειστώ το παράδειγμα του «έφαγες Χ».

 

Μπορεί όντως με αυτό (δεν το ξέρω απόλυτα καταφατικά) να ήθελε να σατιρίσει μια κατάσταση. Αν όμως βρεθεί ένας «καψόυρης- καψούρα»  ;D που μπορεί να ταυτιστεί στα σοβαρά μέσω αυτού του τραγουδιού και να τον κάνει (αυτό) να περάσει καλά, μικρή σημασία έχει , κατά τη γνώμη μου, ποιος ήταν ο αρχικός σκοπός – στόχος του καλλιτεχνήματος.

 

Γενικά σε όλες τις εκφάνσεις της ανθρώπινης δραστηριότητας, καλό είναι να

έχουμε ένα πρόγραμμα στην πορεία μας , μια στρατηγική,  αλλά πάντα υπάρχει και ο αστάθμητος παράγοντας που μπορεί να αλλάξει τα πράγματα. Εκεί καλό θα ήταν να μπορούμε να προσαρμοζόμαστε και να επανασχεδιάζουμε.

 

Αν λοιπόν σε κάποιον που έγραψε το «έφαγες Χ», έστω και για πλάκα – σάτιρα, παρουσιαζόταν η ανέλπιστη ευκαιρία να αρέσει , γι όποιους λόγους, σε πολύ κόσμο, και μια εταιρία του έλεγε: «Λοιπόν πάρε αυτά τα $$$$$$$$ και γράψε μου έξι άλλα παρόμοια», εκεί λοιπόν καλείσαι να αποφασίσεις.

Ή λες «φερτά» και το κάνεις. Ή λες , «όχι αυτό το έκανα για πλάκα, δεν με εκφράζει, δεν μπορώ να το ξανακάνω».

 

Αν με ρωτάς προσωπικά, θα έκανα το πρώτο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου