Προς το περιεχόμενο

σύγκριση μελωδιών?


Nikolas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Υπάρχει τρόπος να συγκρίνει κανείς τη μελωδία που έχεις μόλις βρει και τόσο την αγαπάς τόσο πολύ με ότι άλλο υπάρχει εκεί έξω; Για να δεις από πού στο Δία την έκλεψες (και αν την έκλεψες);

 

Δυστυχώς προγράμματα αναγνώρισης μουσικής δουλεύουν με ηχογραφήσεις, οπότε αν πας ένα cover δεν το πιάνει (δε με νοιάζουν τα covers αλλά δικές μου δουλειές να μην είναι από αλλού).

 

Καμμιά ιδέα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

ρωτα τον Φηβο - αυτος τα ξερει ΟΛΑ  ;D ;D

 

την ειχα και εγω αυτη την απορια αλλα ντρεπομουν να την εκφρασω - απ'οσο ξερω και εχω ψαξει δυστυχως δεν υπαρχει κατι τετοιο ::)

think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band

Terry rules the bass

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Αυτές τις μέρες γράφω ένα άρθρο. Όπως πρέπει, στην τελευταία ενότητα του κειμένου περιγράφω τα ευρήματά μου σε σύγκριση με τη σχετική διεθνή βιβλιογραφία (την οποία ξέρω και θυμάμαι απ έξω), τη σημασία αυτών των ευρημάτων σε σχέση με την παρούσα γνώση στο χώρο, ενδεχόμενη μελλοντική σημασία που μπορεί αυτά να έχουν (σε σχέση με το που φαντάζομαι ότι "πηγαίνει" η διεθνής κοινότητα), ενδεχόμενη θέση αυτών των ευρημάτων σε ευρύτερο πλαίσιο, ενδεχόμενες "αντιρρήσεις" ή κριτική που θα μπορούσαν να δεχθούν τα γραφόμενά μου (και μια πρώτη "άμυνα" απέναντι σ' αυτά) καθώς και τα σκοτεινά ή αδύναμα σημεία της εργασίας μου.

 

Από αυτά, κάποια είναι γραμμένα από άλλους (βλ. σύγκριση με βιβλιογραφία και προβληματισμό άλλων), κάποια μπορεί να μου τα έχει εκφράσει σε προσωπικό επίπεδο ο Χ ή ο Υ που έχει τύχει να συζητήσουμε και τα περισσότερα τα έχω κατεβάσει από την κούτρα μου (δημιουργικότητα και κριτική σκέψη you know).

 

Το ποια έχω κατεβάσει εγώ και ποια έχουν εκφράσει ή συζητήσει άλλοι το ξέρω πολύ καλά.

 

Η λύση στο πρόβλημά σου λέγεται "know your stuff" και "be honest".

 

Η εικόνα της "ονειροπαρμένης μεγαλοφυΐας" του οποίου οι ιδέες είναι πιο καταιγιστικές από τις πληροφορίες που λαμβάνει (με αποτέλεσμα να μην γνωρίζει τι γίνεται στη διπλανή πόρτα) και που γυρίζει ξεμαλλιασμένος με παράταιρες κάλτσες (επειδή αδιαφορεί για τα εγκόσμια) είναι αναμφίβολα γοητευτική.  Αλλά κατά τη γνώμη μου ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ υπάρχει δημιουργός που να δικαιούται τέτοια στάση απέναντι στη δουλειά του και τη ζωή του.

 

Με άλλα λόγια, αν είσαι Mozart κανείς δεν θα σε κατγορήσει για ένα "δάνειο". Αν όχι, τότε θέλει προσοχή.

Μνήμη, παρατηρητικότητα και γνώση της "βιβλιογραφίας" είναι part of your business (πέραν της φαντασίας και της ειδικής γνώσης).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς προγράμματα αναγνώρισης μουσικής δουλεύουν με ηχογραφήσεις

 

Το Χαριλατρόνιο πριν από μερικά χρόνια μου είχε βάλει να δοκιμάσω ένα app στο iPhone του που τραγουδούσες ένα σκοπό και επικοινωνώντας με κάποια database - δικιά του ή online - σου έλεγε από ποιο τραγούδι προέρχεται (κατά τη γνώμη μου φανταστικό από πλευράς αναγνώρισης νοτών, διόρθωσης background noise και ήπιων φάλτσων, περιορισμού σφαλμάτων στο tracking, κατασκευής της μεγάλης database, ταχύτατης αντιστοιχίας με κάποιο pattern κλπ). Ήταν συζητημένο και στο φόρουμ αλλά δεν θυμάμαι το όνομά του. Θα υπάρχουν σίγουρα και άλλα.

 

Πέρα από αυτό, ισχύουν βέβαια όσα γράφει το Χαριλατρόνιο και πιο πάνω. Τα περί έλλειψης παρθενογένεσης, χωρίς αυτό να αναιρεί μια άλφα πρωτοτυπία ή/και μια τιμιότητα στις προθέσεις, είναι πια πολυσυζητημένα και είμαι βέβαιος πως τα γνωρίζεις.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτές τις μέρες γράφω ένα άρθρο. Όπως πρέπει, στην τελευταία ενότητα του κειμένου περιγράφω τα ευρήματά μου σε σύγκριση με τη σχετική διεθνή βιβλιογραφία (την οποία ξέρω και θυμάμαι απ έξω), τη σημασία αυτών των ευρημάτων σε σχέση με την παρούσα γνώση στο χώρο, ενδεχόμενη μελλοντική σημασία που μπορεί αυτά να έχουν (σε σχέση με το που φαντάζομαι ότι "πηγαίνει" η διεθνής κοινότητα), ενδεχόμενη θέση αυτών των ευρημάτων σε ευρύτερο πλαίσιο, ενδεχόμενες "αντιρρήσεις" ή κριτική που θα μπορούσαν να δεχθούν τα γραφόμενά μου (και μια πρώτη "άμυνα" απέναντι σ' αυτά) καθώς και τα σκοτεινά ή αδύναμα σημεία της εργασίας μου.

 

Από αυτά, κάποια είναι γραμμένα από άλλους (βλ. σύγκριση με βιβλιογραφία και προβληματισμό άλλων), κάποια μπορεί να μου τα έχει εκφράσει σε προσωπικό επίπεδο ο Χ ή ο Υ που έχει τύχει να συζητήσουμε και τα περισσότερα τα έχω κατεβάσει από την κούτρα μου (δημιουργικότητα και κριτική σκέψη you know).

 

Το ποια έχω κατεβάσει εγώ και ποια έχουν εκφράσει ή συζητήσει άλλοι το ξέρω πολύ καλά.

 

Η λύση στο πρόβλημά σου λέγεται "know your stuff" και "be honest".

 

Κατά τη γνώμη μου, η εικόνα της "ονειροπαρμένης μεγαλοφυΐας" του οποίου οι ιδέες είναι πιο καταιγιστικές από τις πληροφορίες που λαμβάνει (με αποτέλεσμα να μην γνωρίζει τι γίνεται στη διπλανή πόρτα) και που γυρίζει ξεμαλλιασμένος με παράταιρες κάλτσες (επειδή αδιαφορεί για τα εγκόσμια) είναι γοητευτική αλλά ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ υπάρχει δημιουργός που να δικαιούται τέτοια στάση ζωής.

 

Με άλλα λόγια, αν είσαι Mozart κανείς δεν θα σε κατγορήσει για ένα "δάνειο". Αν όχι, τότε θέλει προσοχή.

Μνήμη, παρατηρητικότητα και γνώση της "βιβλιογραφίας" είναι part of your business (πέραν της φαντασίας και της ειδικής γνώσης).

 

Κοίτα... Διαφωνώ σε αυτό ΕΝ ΜΕΡΗ!

Για παράδειγμα:

Εγώ διαμορφώνω τώρα ένα πρόγραμμα το οποίο τρέχει έναν γενετικό αλγόριθμο με σκοπό τη βελτιστοποίηση κάποιων παραμέτρων σε CAD/CAM συστήματα. Προφανώς δεν είμαι ο πρώτος που το κάνει και προφανώς δεν σημαίνει ότι αυτό που κάνω είναι το καλύτερο... Και προφανώς έχω συγκεκριμένη βιβλιογραφία, πηγές ή ακόμα και ρουτίνες στο πρόγραμμά μου οι οποίες είναι ανεπτυγμένες από άλλους! Σίγουρα διαβάζοντας ρουτίνες και τρόπους που έχουν χρησιμοποιήσει άλλοι χτίζω σιγά σιγά έναν κώδικα και φτιάχνω ένα πρόγραμμα... Όταν τελειώσω όμως το πρόγραμμα είναι δικό μου γιατί την ανάπτυξη την έχω κάνει εγώ! Καθώς κι όλη τη δουλειά! Το να πάρει κάποιος ένα δικό μου πρόγραμμα και να το κυκλοφορεί ως δικό του αλλάζοντας απλά την ονομασία τότε θεωρώ πως είναι ασυγχώρητο! Το να βασιστεί όμως σε 50 προγράμματα μέσα στο οποίο μπορεί να είναι και δικό μου κι εν τέλη να διαμορφώσει κάτι καινούριο είναι άλλο θέμα!

Στη μουσική λοιπόν το να έχεις ακούσματα και μελωδίες φαίνονται μέσα στο τραγούδι σου. Το να γράψεις όμως κάτι που έχει τις ίδιες νότες με ένα άλλο τραγούδι τότε σημαίνει πως κάτι πάει λάθος... ΕΚΤΟΣ κι αν γίνει κάτι τελείως τυχαία... ΠΧ τα παρακάτω δεν νομίζω πως αντιγράφτηκαν αλλά ήταν τυχαία...

 

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαλαρά τις έχουμε τις 20 σελίδες πάλι... (όχι ότι είναι "κακό" αλλά δε νομίζω πως ο Νικόλας ρώτησε κάτι τέτοιο).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Το πρόγραμμα παίζει κι εδώ: http://www.midomi.com/

(Δεν το έχω δοκιμάσει στην παρούσα έκδοση)

 

Funky, αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν κάποιος χρησιμοποιήσει κάπως δικό σου κώδικα (και ξέρει το πεδίο του) πιθανότατα θα ξέρει κι εσένα και τη δουλειά σου οπότε θα σου δώσει την αναφορά σου.

Ακόμα και αν τύχει και δεν έχει υπόψη του τη δουλειά σου τότε αν είναι τίμιος τότε αυτό θα προκύπτει από το συνολικό του έργο και πάλι είναι απίθανο να προκύψει παρεξήγηση, καθώς θα αναγνωρίσεις ότι το έκανε από ανθρώπινο λάθος και όχι από δόλο.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει τρόπος να συγκρίνει κανείς τη μελωδία που έχεις μόλις βρει και τόσο την αγαπάς τόσο πολύ με ότι άλλο υπάρχει εκεί έξω; Για να δεις από πού στο Δία την έκλεψες (και αν την έκλεψες);

Το Χαριλατρόνιο πριν από μερικά χρόνια μου είχε βάλει να δοκιμάσω ένα app στο iPhone του που τραγουδούσες ένα σκοπό και επικοινωνώντας με κάποια database - δικιά του ή online - σου έλεγε από ποιο τραγούδι προέρχετα

Shazam.... μεγειά το Iphone Νικολάκη ;) ;) ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

. Το να γράψεις όμως κάτι που έχει τις ίδιες νότες με ένα άλλο τραγούδι τότε σημαίνει πως κάτι πάει λάθος... ΕΚΤΟΣ κι αν γίνει κάτι τελείως τυχαία... ΠΧ τα παρακάτω δεν νομίζω πως αντιγράφτηκαν αλλά ήταν τυχαία...

 

 

Αστα αυτα,τυχαια και πρασινα αλογα... οι Wednesday 13 (ποιοι ειναι αυτοι?) αντεγραψαν τον Χ.Δαντη...τελικα μας αντιγραφουν και οι ξενοι... ;D (το "Ματωνω" κυκλοφορησε το 2004 τεσσερα χρονια πριν το...ξενικο αντιγραφο του.. ;D)  

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Shazam.... μεγειά το Iphone Νικολάκη ;) ;) ;D

 

Zε μ'απέλ Σπύρο και το Άει Φόν ήταν του Χαριλατρόνιου! Το μοναδικό GAS που κάποτε είχα για smartphone ήταν για Android και... εξατμίστηκε μέσα σε δυο μέρες χωρίς να κάνω καμία αγορά.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου