Προς το περιεχόμενο

Ξύλα κατασκευής drums. Απομυθοποίηση ή σταθερές αξίες;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, ανοιγώ το ζήτημα για τα ξύλα κατασκευής των ακουστικών set. Το κατα πόσο δηλαδή ισχύουν η όχι (μπορεί να συμβαινουν και τα 2 βεβαια) τα standards τα οποια οι περισσοτεροι drummers γνωρίζουμε. Για να γινω λακωνικός.. Maple = χαμηλές συχνοτητες, ζεστός ηχος κτλ, Birch = υψηλές συχνότητες , πιο "φασαριοζικο", Poplar = φθηνό ξύλο κ.ο.κ Ας παραθέσουμε εδώ εμπειρίες (ΟΧΙ το ακουσα στο you tube γ...ει) απο παιξιματα σε live,studios,σπιτι κτλ Για παραδειγμα, θα ηθελα να ξέρω πως ακουγεται το Wenge.. αρκετα ακριβό ξύλο (χρησιμοποείται και για επιπλα) το οποιο δεν εχω τη δυνατοτητα να δοκιμάσω.. η  ακομα και συνδυασμούς ξύλων. Για να προλάβω μερικούς φίλους, σίγουρα παιζει ρόλο σημαντικο η μονωση μεταξυ του ξύλου και της βασης,τα στεφανια,τα δερματα κτλ.. Αλλα με ενδιαφερει η προσωπικη αποψη του καθενός αναλογα φυσικα με το κουρδισμα που εχει κανει,τα δερματα που εχει βαλει κτλ.

Ελλαδιστανός

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καλησπέρα, ανοιγώ το ζήτημα για τα ξύλα κατασκευής των ακουστικών set. Το κατα πόσο δηλαδή ισχύουν η όχι (μπορεί να συμβαινουν και τα 2 βεβαια) τα standards τα οποια οι περισσοτεροι drummers γνωρίζουμε. Για να γινω λακωνικός.. Maple = χαμηλές συχνοτητες, ζεστός ηχος κτλ, Birch = υψηλές συχνότητες , πιο "φασαριοζικο", Poplar = φθηνό ξύλο κ.ο.κ Ας παραθέσουμε εδώ εμπειρίες (ΟΧΙ το ακουσα στο you tube γ...ει) απο παιξιματα σε live,studios,σπιτι κτλ Για παραδειγμα, θα ηθελα να ξέρω πως ακουγεται το Wenge.. αρκετα ακριβό ξύλο (χρησιμοποείται και για επιπλα) το οποιο δεν εχω τη δυνατοτητα να δοκιμάσω.. η  ακομα και συνδυασμούς ξύλων. Για να προλάβω μερικούς φίλους, σίγουρα παιζει ρόλο σημαντικο η μονωση μεταξυ του ξύλου και της βασης,τα στεφανια,τα δερματα κτλ.. Αλλα με ενδιαφερει η προσωπικη αποψη του καθενός αναλογα φυσικα με το κουρδισμα που εχει κανει,τα δερματα που εχει βαλει κτλ.

 

Καλησπερα και σε σενα :)

 

Δυσκολο το θεμα, και για να μπορει καποιος να συγκρινει καθαρα τα ξυλα και μονο, πρεπει να παρει 2 τυμπανα ιδιων διαστασεων, ιδιου παχους κοθρου, και ιδιο αριθμο φυλλων (εαν μιλαμε για φυλλα κι οχι για solid, stave κτλ).

 

  Με αυτο στο νου, θα σου πω οτι εχοντας παιξει σε ταμπουρο 10φυλλο maple, και 10φυλλο maple/birch (πιθανολογω οτι τα τυμπανα ειχαν περιπου το ιδιο παχος), τοτε ναι, μια αισθητη διαφορα υπηρχε. Το πρωτο ηταν πιο πλουσιο σε αρμονικες, ανοιχτο, ζωντανο, ενω το δευτερο λιγο πιο στακατο, μαζεμενο, ''μυτερο''. Ολα αυτα με coated ambassadors και μετριο προς ψηλο κουρδισμα.

 

Για ολοκληρο το σετ δεν εχω αποψη, εχω παιξει μονο με Maple.

 

Μυθος σιγουρα δεν ειναι μιας και η ολη ουσια βρισκεται στο ποσο ''παλλεται'' το ξυλο κατα τη διαρκεια του χτυπηματος, συνεπως η σκληροτητα, η πυκνοτητα, το βαρος κτλ του καθε ειδους, το καθοριζουν αυτο.

 

Για το wenge τωρα, ειναι ενα ειδος που δεν ακουσει ποτε να υπαρχει σε τυμπανα με φυλλα, παρα μονο σε stave και solid. Ο Γαβριηλος το χρησιμοποιει για εξωτερικο φυλλο σε καποια σειρα του, αλλα για αισθητικους λογους μονο, μιας και στη θεση αυτη δεν επηρεαζει τον ηχο του τυμπανου..

 

Δε νομιζω να βοηθησα και πολυ, αλλα κουβεντα να γινεται :P

 

‘You gotta be willing to die for the motherf@cker.’

 

-Elvin Jones

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη ειμαι κατοχος μιας tama grandstar 1995-6 full birch παραθετω την εμπειρια μου (35 χρονια).α) αν μιλαμε για φωνακλαδικα τυμπανα η grandstar ειναι μια εξαιρετη εκπροσωπος της ''κατηγοριας''.ΜΕ 9mm παχος κοθρου 7 φυλλη κυριολεκτικα ΦΩΝΑΖΕΙ.

Βεβαια ειναι διαστασεις power size αλλα αν το χερακι σου εχει καλες δυναμικες τοτε η καθαροτητα του ηχου ειναι στα ''υπερ ''σου.Αλλο στοιχειο '' η εκπληκτικη κατασκευη σε ποιοτητα και η λειτουργικοτητα του hardwear που βοηθαει στην σωστη αναπαραγωγη του ηχου χωρις να ξεκουρδιζεται ευκολα οσο και να ''βαραω''.

Σημειωτεον οτι χρησιμοποιω δερματα evans gII (τα διαφανα ) και evans resonant .

H κασα εχει κυριολεκτικα εκπλητικο ογκο χωρις να ''βαρελιαζει ''.Κουρδισμα οχι ιδιατερα προσεγμενο απο εμενα μιας και το σετ εχει ''βολευτει ''στο προσωπικο μου στουντιο και δεν βγαινει βολτες δεν καταπονειται γενικα.

Σε αντιπαραβολη θα ηθελα ενα σετ maple (σαν αυτο του colauita -gretch) που συνδυαζει τον ζεστοτερο ηχο του ξυλου της με το εκπληκτικο κουρδισμα του vinnie και μας αφηνει αφωνους

Ενα σετ pearl που δοκιμασα  πριν λιγο καιρο δεν με εξιτερισε παρόλο που ηταν maple (ισως να εφταιγε και το κουρδισμα του) .ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αντιπαραβολη θα ηθελα ενα σετ maple (σαν αυτο του colauita -gretch) που

 

Τα κλασσικα αμερικανικα Gretsch δεν ειναι full maple ,ο χαρακτηριστικος τους ηχος οφειλεται στον συνδιασμο gum wood & maple αλλα και στην εσωτερικη "ασημενια" βαφη τους ...ναι το gum wood ειναι...φτηνιαρικο ξυλο...οπως ειναι και το poplar που εχουν ολα τα κλασσικα Ludwig σαν εσωτερικο φυλλο... ;D ;D

 

Τα τελευταια χρονια υπαρχει απο καποιες εταιριες μια ταση επιστροφης στον ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ διαφορων ...κσυλων... ;D....οπως κανανε τα χρονια τα παλια (που ο κοσμος δεν ειχε πονηρια... ;D) με ενδιαφεροντα αποτελεσματα (YAMAHA PH,PEARL REFERENCE,DW CLASSIC,LUDWIG LEGACY),oπως και μια επιστροφη σε πιο "ζεστα" ξυλα οπως το μαονι ή ξυλα συγγενικα με αυτο (Pearl Mahogany,YAMAHA Club custom)

 

Κατα τα αλλα ΝΑΙ ισχυουν οι σταθερες αξιες μια και μιλαμε για ακουστικα οργανα και για νομους της ΦΥΣΙΚΗΣ. ;) (οσο πιο σκληρο ειναι το ξυλο και οσο πιο παχυ ειναι το τυμπανο τοσο πιο πριμο και δυνατο θα ειναι ,κτλ,κτλ)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα κλασσικα αμερικανικα Gretsch δεν ειναι full maple ,ο χαρακτηριστικος τους ηχος οφειλεται στον συνδιασμο gum wood & maple αλλα και στην εσωτερικη "ασημενια" βαφη τους ...ναι το gum wood ειναι...φτηνιαρικο ξυλο...οπως ειναι και το poplar που εχουν ολα τα κλασσικα Ludwig σαν εσωτερικο φυλλο... ;D ;D

 

Τα τελευταια χρονια υπαρχει απο καποιες εταιριες μια ταση επιστροφης στον ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ διαφορων ...κσυλων... ;D....οπως κανανε τα χρονια τα παλια (που ο κοσμος δεν ειχε πονηρια... ;D) με ενδιαφεροντα αποτελεσματα (YAMAHA PH,PEARL REFERENCE,DW CLASSIC,LUDWIG LEGACY),oπως και μια επιστροφη σε πιο "ζεστα" ξυλα οπως το μαονι ή ξυλα συγγενικα με αυτο (Pearl Mahogany,YAMAHA Club custom)

 

Κατα τα αλλα ΝΑΙ ισχυουν οι σταθερες αξιες μια και μιλαμε για ακουστικα οργανα και για νομους της ΦΥΣΙΚΗΣ. ;) (οσο πιο σκληρο ειναι το ξυλο και οσο πιο παχυ ειναι το τυμπανο τοσο πιο πριμο και δυνατο θα ειναι ,κτλ,κτλ)

 

Σιγουρα ισχυουν οι νομοι της φυσικης θεωρητικα φανταστικε Superfunk  ;D, το ερωτημα μου ομως ειναι το κατα ποσο η ανθρωπινη παρεμβαση εχει επηρεασει αυτα τα standards, οπως οι συνδυασμοί ξύλων που αναφέραμε.. πχ το κατα ποσο μπορεις να καταλαβεις αν ενα set ειναι 100% maple η οχι..  Oπως ειπες παραπανω gum wood (φθηνο ξύλο) + maple = κλασικος ηχος Gretsch, αρα φθηνοτεροι τυποι ξύλων με συνδυασμους βγάζουν καλα αποτελεσματα  ;)

Οσον αφορα τωρα την πολιτικη των εταιρειων σε επιστροφη σε αλλα ξύλα γινεται για 2 λόγους πιστευω: 1. υπερβολικη υλοτομηση 2. ξύλα οπως το mahogany τα παιρνουν σχεδον τσάμπα απο τριτοκοσμικές χωρες. Δεν πιστευω οτι ειναι καποιο ειδος αλλαγής κατασκευαστικης στρατηγικής των τυμπανων η κοπτονται τοσο πολυ για τον ηχο οι κατασκευαστές.. It's all about $ χωρις βεβαια να τα ισοπεδωνω ολα,σιγουρα βγαινουν πολυ προσεγμένα sets ακομα.. ευτυχως. After Hours κουβεντα να γινεται οντως  ;) αλλα βγαινουν χρησιμα συμπερασματα παντα.

Ελλαδιστανός

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσον αφορα τωρα την πολιτικη των εταιρειων σε επιστροφη σε αλλα ξύλα γινεται για 2 λόγους πιστευω: 1. υπερβολικη υλοτομηση 2. ξύλα οπως το mahogany τα παιρνουν σχεδον τσάμπα απο τριτοκοσμικές χωρες. Δεν πιστευω οτι ειναι καποιο ειδος αλλαγής κατασκευαστικης στρατηγικής των τυμπανων η κοπτονται τοσο πολυ για τον ηχο οι κατασκευαστές

 

Κανεις λαθος (ισα ισα το maple.....ειναι τοσο ΠΟΛΥ που δεν θα τελειωσει...ποτε....να'ναι καλα ο Καναδας.. ;D)....ο βασικος λογος που επιστρεφουν οι εταιρειες στα "παλια" ειναι φυσικα οτι ο VINTAGE ηχος των τυμπανων ειναι παρα πολυ της ΜΟΔΑΣ και υπαρχει μεγαλη ζητηση για τυμπανα που εχουν αυτον τον ηχο ,τα οποια δυστυχως ειναι μονο τα original των δεκαετιων 30 εως 60 και τα οποια (αν δεν ειναι κατεστραμμενα) ειναι πανακριβα και δυσκολο να βρεθουν,αρα τι ποιο εξυπνο απο το να τα ξαναφτιαξουν και μαλιστα πολυ καλυτερα μια και η σημερινη τεχνολογια επιτρεπει την κατασκευη τραγικα καλυτερων τυμπανων απο οτι στα 30s & 60s..... φυσικα τα τυμπανα αυτα μονο ΦΤΗΝΑ δεν ειναι μια  και εχουν το ιδιο εργατικο κοστος κατασκευης με τα υπολοιπα  full maple/birch τυμπανα (σιγα τη διαφορα στην τιμη που εχει το maple απο το mahogany ή το poplar)

 

Ασε που καποιες απλα επιστρεφουν στον ΚΛΑΣΣΙΚΟ ηχο τους (η LUDWIG π.χ μετα απο ενα καρο βλακειες που εχει κανει καταλαβε επιτελους οτι ο κοσμος θελει τον κλασσικο και αξεπεραστο ηχο που ειχαν τα ελαφρια σετ της στα 60s & 70s)

 

Αλλες παλι οπως η DW απλα αντιγραφουν (με θαυμασιο τροπο βεβαια) τα κλασσικα τυμπανα των δεκαετιων αυτων (DW JAZZ=GRETSCH,DW CLASSICS=SLINGERLAND RADIOKINGS)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχω ξαναπεί αλλά μια και τέθηκε πάλι το θέμα...

 

Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι οι παράγοντες που παίζουν ρόλο στον ήχο των ακουστικών τυμπάνων είναι με αξιολογική σειρά:

 

1. Συνολική ποιότητα κατασκευής (bearing edges, snare beds, κόθρος, σιδηρικά κ.λπ.)

1. Δέρματα

1. Κούρδισμα

1. Διαστάσεις

1. Παίκτης

1. Χώρος που είναι τοποθετημένα

1. Μαγεία...

 

και

 

2. Υλικό κατασκευής.

 

Αν τα 1. είναι ίδια, τότε ναι το είδος του ξύλου ή/και ο τρόπος κατασκευής του κόθρου (κόντρα πλακέ, stave, solid κ.λπ.) θα κάνει τη διαφορά.

 

Παρά τα παραπάνω, υπάρχουν κάποια τύμπανα που, παρά το ότι είναι φτηνά, παλιά ή/και κακοφτιαγμένα - σύμφωνα τουλάχιστον με τα σημερινά στάνταρντς - έχουν ένα μοναδικό ήχο που δεν μπορεί να εξηγηθεί. Μάλλον είναι ο παράγοντας "μαγεία"!

 

GP27, δεν είμαι σίγουρος αν απάντησα ακριβώς στην ερώτησή σου, αλλά νομίζω ότι δεν είμαι εκτός θέματος.

 

S.F. δεν θμάμαι, σου έχω πει ότι για κιθαρίστας είσαι πολύ καλά πληροφορημένος σχετικά με τα τύμπανα; ;D

 

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανεις λαθος (ισα ισα το maple.....ειναι τοσο ΠΟΛΥ που δεν θα τελειωσει...ποτε....να'ναι καλα ο Καναδας.. ;D)....ο βασικος λογος που επιστρεφουν οι εταιρειες στα "παλια" ειναι φυσικα οτι ο VINTAGE ηχος των τυμπανων ειναι παρα πολυ της ΜΟΔΑΣ και υπαρχει μεγαλη ζητηση για τυμπανα που εχουν αυτον τον ηχο ,τα οποια δυστυχως ειναι μονο τα original των δεκαετιων 30 εως 60 και τα οποια (αν δεν ειναι κατεστραμμενα) ειναι πανακριβα και δυσκολο να βρεθουν,αρα τι ποιο εξυπνο απο το να τα ξαναφτιαξουν και μαλιστα πολυ καλυτερα μια και η σημερινη τεχνολογια επιτρεπει την κατασκευη τραγικα καλυτερων τυμπανων απο οτι στα 30s & 60s..... φυσικα τα τυμπανα αυτα μονο ΦΤΗΝΑ δεν ειναι μια  και εχουν το ιδιο εργατικο κοστος κατασκευης με τα υπολοιπα  full maple/birch τυμπανα (σιγα τη διαφορα στην τιμη που εχει το maple απο το mahogany ή το poplar)

 

Ασε που καποιες απλα επιστρεφουν στον ΚΛΑΣΣΙΚΟ ηχο τους (η LUDWIG π.χ μετα απο ενα καρο βλακειες που εχει κανει καταλαβε επιτελους οτι ο κοσμος θελει τον κλασσικο και αξεπεραστο ηχο που ειχαν τα ελαφρια σετ της στα 60s & 70s)

 

Αλλες παλι οπως η DW απλα αντιγραφουν (με θαυμασιο τροπο βεβαια) τα κλασσικα τυμπανα των δεκαετιων αυτων (DW JAZZ=GRETSCH,DW CLASSICS=SLINGERLAND RADIOKINGS)

 

Σιγουρα δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω τις εκτασεις με maple στον Καναδα παντως  :)  Αρα μιλαμε για το οτι το Vintage ειναι το νεο HYPE... καθολου παραλογο,αφου την τελευταια 6ετια περιπου στη μουσικη υπαρχει μια λατρεια στο πισωγυρισμα.. Rockabilly,country κτλ. και εδω στο Ελλαντα ξερω αρκετους ντραμερ να γουσταρουν σετακια be bop για παραδειγμα.. ακομα και στα νεα μοντελα πικαπ ισχυει αυτο. Φυσικα πολλους δεν τους νοιαζει το κινητρο (η Μοδα δηλαδη,το style) το οποιο οδηγει στην κατασκευη "παλιων" τυμπανων αλλα το αποτελεσμα.. οκ.. αλλα ειναι κι αυτο ενα μεγαλο ζητημα πιστευω, το ποιος θετει τα standards στην παγκοσμια μουσικη τελικα.. το κοινο; οι μουσικοί; οι πολυεθνικές; οπως ελεγαν και οι Jam πισω στο 1980:The public gets what the public wants/The public wants what the public gets Γιατι για παραδειγμα, αν τα επομενα χρονια επικρατησει μια ας πουμε metal κουλτουρα (η οποια ποτε στην ουσια δεν εφυγε απο το προσκηνιο) και τα τυμπανα ως επι το πλειστον φτιαχνονται σε αυτο το μοτιβο θα υπαρξει προβλημα.. ακομα και τωρα πολλες φορες δυσκολευομαι πολυ να βρω πχ τις καταλληλες διαστασεις ενος σετ που θα ηθελα να αγορασω ή να μην εχει 500 toms ας πουμε..(με σεβασμο παντα στους φιλους μεταλαδες)  Θα διαφωνησω μαζι σου ομως για τη διαφορα στην τιμη των ξυλων, θεωρω πως υπαρχει αισθητο χασμα οικονομικο και ακουστικο σιγουρα αναμεσα σε maple και poplar ας πουμε.

Ελλαδιστανός

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

. δεν θμάμαι, σου έχω πει ότι για κιθαρίστας είσαι πολύ καλά πληροφορημένος σχετικά με τα τύμπανα;

 

Γιατι με ΒΡΙΖΕΙΣ φιλος? ;D

 

Σε εβρισα εγω?

 

Κιθαριστα,ε κιθαριστα!! ;D

 

θεωρω πως υπαρχει αισθητο χασμα οικονομικο και ακουστικο σιγουρα αναμεσα σε maple και poplar ας πουμε.

 

ακουστικο σιγουρα,οικονομικο οχι αν δεις τις τιμες των κσυλων θα δεις οτι το poplar ειναι μολις ενα 20% φθηνοτερο απο το maple (& παλι υπαρχουν poplar & poplar & maple & maple) & το μαονι ενα 30% ακριβοτερο....αλλα και παλι ΠΟΣΟ πια ..κσυλο να εχει ενα κιτ? (ασε που ειναι ολα plies)... ;D

 

η ποιοτητα και προσοχη στη λεπτομερεια κατασκευης ειναι που ανεβαζει το κοστος (και φυσικα πανω απο ολα τα εργατικα)

 

δυσκολευομαι πολυ να βρω πχ τις καταλληλες διαστασεις ενος σετ που θα ηθελα να αγορασω ή να μην εχει 500 toms ας πουμε

 

τσεκαρε τις επιλογες που δινει ο Thomann εχει πολλα κιτ που αποτελουνται απο λιγα κομματια και αρκετη ποικιλια στις διαστασεις (βεβαια εχεις δικιο μια και το βαρετο 22",12"-13",16" ειναι το πλεον συνηθισμενο)

 

Φυσικα πολλους δεν τους νοιαζει το κινητρο (η Μοδα δηλαδη,το style) το οποιο οδηγει στην κατασκευη "παλιων" τυμπανων αλλα το αποτελεσμα.. οκ.. αλλα ειναι κι αυτο ενα μεγαλο ζητημα πιστευω, το ποιος θετει τα standards στην παγκοσμια μουσικη τελικα.. το κοινο; οι μουσικοί; οι πολυεθνικές;

 

μηπως ειναι λιιιιγο πιο απλα τα πραγματα?

μηπως απλα σε καποιους αρεσει ο πιο ζεστος και μεσαιος ηχος των vintage drums? ;D

και μηπως αυτος ο ηχος ταιριαζει περισσοτερο σε καποια ειδη μουσικης?

 

αλλωστε μη ξεχνας οτι και το 90% των κιθαριστων του πλανητη με κιθαρες σχεδιασης της δεκαετιας του...50 παιζουν ακομα... ;D

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι με ΒΡΙΖΕΙΣ φιλος? ;D

 

Σε εβρισα εγω?

 

Κιθαριστα,ε κιθαριστα!! ;D

 

ακουστικο σιγουρα,οικονομικο οχι αν δεις τις τιμες των κσυλων θα δεις οτι το poplar ειναι μολις ενα 20% φθηνοτερο απο το maple (& παλι υπαρχουν poplar & poplar & maple & maple) & το μαονι ενα 30% ακριβοτερο....αλλα και παλι ΠΟΣΟ πια ..κσυλο να εχει ενα κιτ (ασε που ειναι ολα plies)... ;D

 

τσεκαρε τις επιλογες που δινει ο Thomann εχει πολλα κιτ που αποτελουνται απο λιγα κομματια και αρκετη ποικιλια στις διαστασεις (βεβαια εχεις δικιο μαι και το βαρετο 22",12"-132",16" ειναι το πλεον συνηθισμενο)

 

 

 

ολα plies λες ε; ανοιγεις ζητηματα ολη την ωρα.. χαχα.. εχω τσεκαρει σχεδον ολο τον πλανητη.. ποιο Thomman.. υπαρχουν δε λεω αλλα οταν αγορασεις κατι καινουριο θελεις να ειναι ακριβως οπως γουσταρεις πιστευω.. ακομα και στο χρωμα ακομα και στο τελευταιο lug ας πουμε..

Harris γενικα με καλυψες με την απαντηση σου φιλε, αυτα πιστευω σε γενικες γραμμες κι εγω,απλα ηθελα να παμε παραπερα το ζητημα.. εισαι εντος θεματος σιγουρα.. και σιγα μην ειναι κιθαριστας ο Superfunk, drummer ειναι - μην τον πιστευετε  :P

Ελλαδιστανός

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου