Προς το περιεχόμενο

Σετ ηλεκ. κιθάρας - ενισχυτή για αρχάριο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άρχισα πριν 3 μήνες ακουστική κιθάρα...ακόμα δε ξέρω, ίσα ίσα ψευτοπαίζω 2 τραγούδια.

Θέλω να πάρω ηλεκτρική (το όνειρο μου είναι) και είμαι σε δίλημμα επειδή δεν έχω πολλά χρήματα.

σκέψη 1) να πάρω ηλεκτρική με 180€ και ενισχυτή με 90€ σαν Marshall MG15CF ???

-αν κάνω αυτό μάλλον μετά από καιρό να θέλω πιο μεγάλο ενισχυτή, αλλά ίσως και άλλη κιθάρα (δε ξέρω)

 

σκέψη 2) να πάρω κιθάρα με 100€ και ενισχυτή με 180€ σαν Marshall MG30CFX ???

-μετά από καιρό να πάρω άλλη κιθάρα με καλύτερα κριτήρια αλλά πιστεύω ο ενισχυτής θα με υπέρ καλύπτει και δε θα χρειαστώ άλλον.

 

Η σκέψη 2 μου φαίνεται καλύτερη αλλά επειδή είμαι άσχετος θέλω να με συμβουλέψετε...

magicalhomes.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 30
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

φιλε μου σιγουρα οι τιμες που λες μεταξυ τους δεν εχουν τρελλες διαφορες δυστυχως. τα 15 βατ απο τα 30 βατ διαφορα σε αυτον τον ενισχυτη δεν εχουν.παρε κατι χαλαρο για αρχη και βλεπεις.αν συνεχισεις σε μερικα χρονια και τα δυο θα φανε αλλαγη.Τοτε το βλεπεις.Σημασια παντως στην ποιοτητα του ενισχυτηνδ δεν εχουν τα βατ η το ποσο "μεγαλος" ειναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι εντυπωσιασμένος από τους Marshall και θές να πάρεις κι εσύ έναν;

 

Να πάρεις, αλλά όχι από τη σειρά MG. Η σειρά MG πρωτοστατεί στις αγγελίες πώλησης, και, όταν πρόκειται για 50 και 100 βατ, μάλλον δεν θέλουν να τους πουλήσουν γιατί δεν τους φτάνουν τα βατ...

 

Γράψε τι μουσική σου αρέσει να σου πούμε άλλες προτάσεις, καθώς και για κιθάρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε κάτι τέτοιο σε  ενισχυτή για αρχή, ώστε να έχεις και τα απαραίτητα εφέ  ;)

http://www.thomann.de/gr/peavey_vypyr_15.htm

Συμφωνώ ,θα πρότεινα και αυτόν http://www.thomann.de/gr/fender_mustang_i.htm ίδια τιμή περίπου ,με usb για να ηχογραφείς..