Προς το περιεχόμενο

Πώς να γίνουμε καλύτεροι skilled κιθαρίστες από το σπιτι?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως γενικά προσέχετε με τις ταχύτητες τις μεγάλες γιατί έχουν βγει και γράφουν κόσμο.. ::) ;D

Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 56
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

γι'αυτο καμιά φορά λες αισθάνομαι ενα φλας μετά τα 280 bpm;και εγώ νόμιζα ότι φταίει το definition του ματιού που δεν είναι full hd.τουλάχιστον γλίτωσα την αναβάθμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα παίζεις κοντά στην Αττική οδό που έχει κάμερες πάιζει!

 

Πέραν της πλάκας πάντως είναι λίγο απογοητευτικό που η πλειοψηφία των συμβουλών έχουν να κάνουν με ταχύτητα και τεχνική. Η οποία τεχνική είναι ενός πολύ περιορισμένου φάσματος της κιθάρας. Υπάρχουν τεχνικές και τεχνικές από το να παίζεις φλαμένκο μέχρι να κάνεις chord solo κτλ κτλ.. Κατά την δική μου ταπεινή γνώμη :) 

Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνώ και επαυξάνω.και είναι και πόλυ πιο δύσκολες τεχνικές πολλές φορές.ειδικά το chord solo είναι και πανέμορφο ηχητικά!αλλά η ταχύτητα και η "υψηλή ραπτική" είναι σημαντική. βοηθάει να οδηγεί σε έκσταση και στην υπέρβαση των ορίων,εκτός απο φιγούρα και κατάχρηση.είναι έκρηξη και απελευθέρωση. το να την κάτεχεις ειναι κάλο γιατι μπορείς να εκφραστείς πιο ολοκληρωμένα χωρίς να σε περιορίζεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνώ και επαυξάνω.και είναι και πόλυ πιο δύσκολες τεχνικές πολλές φορές.ειδικά το chord solo είναι και πανέμορφο ηχητικά!αλλά η ταχύτητα και η "υψηλή ραπτική" είναι σημαντική. βοηθάει να οδηγεί σε έκσταση και στην υπέρβαση των ορίων,εκτός απο φιγούρα και κατάχρηση.είναι έκρηξη και απελευθέρωση. το να την κάτεχεις ειναι κάλο γιατι μπορείς να εκφραστείς πιο ολοκληρωμένα χωρίς να σε περιορίζεσαι.

 

Διαφωνώ όχι μόνο καθέτως αλλά οριζοντίως και προς πάσα κατεύθυνση!! :P

 

Για να εκφραστείς πιο ολοκληρωμένα πρέπει να ξέρεις πολλά άλλα πράγματα εκτός της ταχύτητας! Η ταχύτητα αν χρειαστεί πρέπει να προκύψει από αυτό που θες να εκφράσεις και όχι αυτό που εκφράζεις να είναι η ταχύτητα.. Είναι σαν να λέμε ότι άμα ξέρεις ορθογραφία είσαι ρήτορας!! Καμία σχέση όμως. Anyway το θέμα είναι γνωστό κλισεδάκι στο noiz και γενικότερα, άκρη δεν βγαίνει ποτέ συνήθως οπότε αυτά από εμένα!  :)

 

(Εννοείται ότι το ύφος μου είναι στα πλαίσια μια χαλαρής κουβέντας, μην παρεξηγηθώ!)

Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ όχι μόνο καθέτως αλλά οριζοντίως και προς πάσα κατεύθυνση!! :P

 

Για να εκφραστείς πιο ολοκληρωμένα πρέπει να ξέρεις πολλά άλλα πράγματα εκτός της ταχύτητας! Η ταχύτητα αν χρειαστεί πρέπει να προκύψει από αυτό που θες να εκφράσεις και όχι αυτό που εκφράζεις να είναι η ταχύτητα.. Είναι σαν να λέμε ότι άμα ξέρεις ορθογραφία είσαι ρήτορας!! Καμία σχέση όμως. Anyway το θέμα είναι γνωστό κλισεδάκι στο noiz και γενικότερα, άκρη δεν βγαίνει ποτέ συνήθως οπότε αυτά από εμένα!  :)

 

(Εννοείται ότι το ύφος μου είναι στα πλαίσια μια χαλαρής κουβέντας, μην παρεξηγηθώ!)

Notrac την καταλαβαίνω την λογική σου αλλα και απο άλλα σου ποστ τη βρίσκω λίγο εχθρική προς την τεχνική γενικότερα.Νομίζω έχεις παρεξηγήσει την τεχνικη,η τεχνικη είναι το μέσο για να εκφράσεις,αυτα που έχεις στο κεφάλι σου.Αμα η τεχνική σου είναι χάλια όσο ωραιες και να είναι ιδέες σου,θα ακουγεσαι παντα σαν χαλασμένο ραδιόφωνο.Για την ακρίβει στην κιθάρα θα το πάω και ένα βημα παραπάνω και θα πω οτι η τεχνική ειναι πολύ παραπάνω απο "απλα ένα μέσο" η τεχνική στην κιθάρα έχει σχεδόν δική της προσωπικότητα που άλλες φορες σε περιορίζει και σε προκαλέι να ξεπεράσεις τις δυσκολιες και άλλες σου δινει ιδέες που δεν θα έχες καν στο μυαλο σου αν δεν επαιζες κιθάρα και επαιζες π.χ. πιανο.Αυτο που θέλω να πω ειναι οτι η σχέση σου με το όργανο δεν ειναι απαραίτητα μονόδρομη δηλαδη μονο απο εσενα προς το όργανο(εσυ διατάζεις και το όργανο εκτελει) αλλα και αμφίδρωμη δηλαδή το όργανο σου επιστρεφει feedback.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ όχι μόνο καθέτως αλλά οριζοντίως και προς πάσα κατεύθυνση!! :P

 

Για να εκφραστείς πιο ολοκληρωμένα πρέπει να ξέρεις πολλά άλλα πράγματα εκτός της ταχύτητας! Η ταχύτητα αν χρειαστεί πρέπει να προκύψει από αυτό που θες να εκφράσεις και όχι αυτό που εκφράζεις να είναι η ταχύτητα.. Είναι σαν να λέμε ότι άμα ξέρεις ορθογραφία είσαι ρήτορας!! Καμία σχέση όμως. Anyway το θέμα είναι γνωστό κλισεδάκι στο noiz και γενικότερα, άκρη δεν βγαίνει ποτέ συνήθως οπότε αυτά από εμένα!  :)

 

(Εννοείται ότι το ύφος μου είναι στα πλαίσια μια χαλαρής κουβέντας, μην παρεξηγηθώ!)

 

notlrac "στο εκτός της ταχύτητας" δεν συμφωνώ .στο να την χρησιμοποιείς για να εκφραστείς μέσω αυτής νομίζω αυτό υποστηρίζω παραπάνω αρά που υπάρχει η διαφωνία; .δεν έχω καταλάβει πολύ καλά τι εννοείς .κάπου το όλο κείμενο γενικά  αντιφάσκει ανάμεσα στο "στο εκτός της ταχύτητας" και στο “Η ταχύτητα αν χρειαστεί πρέπει να προκύψει από αυτό που θες να εκφράσεις και όχι αυτό που εκφράζεις να είναι η ταχύτητα.” που υποστηρίζω ότι  πρέπει να κατέχεις  για να το κάνεις αυτό. ή έτσι το εκλαμβάνω λόγω ίσως αδυναμίας του γραπτού λόγου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη γνώμη μου η τεχνική μαζί με την έμπνευση, είναι από τα σημαντικότερα όπλα που πρέπει να έχει ένας μουσικός. Δυστυχώς αν λείπει κάποιο από τα δύο παντελώς δεν γίνεται δουλειά.

 

Τώρα όσον αφορά την ταχύτητα. Πιστεύω ότι η ταχύτητα είναι ένα μέσο έκφρασης. Δεν είναι το παν αλλά καλό είναι να υπάρχει έως ένα σημείο (όσο μπορεί ο καθένας).

Υπάρχουν τρανά παραδείγματα πολύ γρήγορων κιθαριστών (π.χ. Malmsteen), που από ένα σημείο και μετά χάνουν την ουσία.

 

Να μην παρεξηγηθώ για το παράδειγμά μου. Ο Malmsteen μου αρέσει, αλλά από ένα σημείο και μετά με κουράζει η ασταμάτητη ταχύτητά του.  ;)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη προς ολους για τη πιθανη αφορμη να με πειτε υπεροπτη...αλλα ενα ξερω.

ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕ.-

ΥΓ. το λεω να τ ακου και γω γιατι ισχυει για ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ(και οχι μονο κιθαριστες)

Semper Studum(συγνωμη για τυχον ορθογραφικο λαθος στη λατινικη-προκειται για τα 2 S που παιζουν το ρολο ηχιου στο βιολι κλπ.)

 

'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω αν μπορεί κάποιος να μου πει τι ασκήσεις πρέπει να κάνω με μετρονόμο για να παίξω έτσι.

 

 

:) ;)

Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου