Προς το περιεχόμενο

που να βρω ενα ντραμιστα..


black_sheep

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα  θέλω να γράψω μερικά rock κομμάτια τα οποία έχω τις φράσεις στιχους, μπασογραμμές και μια γενική ιδεα πάνω κάτω  παίζω μπάσο &  κιθάρα και πλήκτρα ο αδερφός μου,όμως δεν εχουμε ιδέα απο drums και  τι πρέπει να κανουμε .. , ντραμίστα δε μπορώ να βρώ εδώ που είμαι με τίποτα  πχ μπορώ να βρώ κάπου ένα απλό 4/4 να γραψω εκεί πάνω και μετά να του βάλω γυρίσματα  κτλ  απο cubase και καποιο vsti ή μήπως υπάρχουν κάποια site που πουλάνε κορμους ?, πείτε καμιά ιδέα ρε παιδια με βασανίζει πολλούς αιώνες αυτό το πρόβλημα  δεν με παίρνει να μάθω και drums  ???

υπάρχουν κάποια στανταρ πχ  μέτρα ή γυρίσματα ή στο σόλο πχ χτυπάνε και τα πιατίνια μαζί λίγο βοήθεια γιατί είμαι άσχετος..  πάντα για rock  τύπου σιδηρόπουλου πχ για αρχή  επιδεί τον έχω μελετήσει  αρκετά  και ίσως φτάσουμε και επίπεδο  queen who know's (χαβαλέ κάνουμε απλά ξεχασα το emotion αμέσως εσύ.. )

 

έχω ασχοληθει λίγο με το band in a box ομως και πάλι δεν έμεινα ευχαριστημενος με το αποτέλεσμα δε μπόρεσα να κάνω γυρίσματα κτλ..

μπλουζάκι και άγιος ο θεος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα Drum Vst έχουν preset ρυθμούς που μπορείς να παίζεις από πάνω (αν και αυτό το κάνει και ένα rhythm box).

Αν πάρεις το tempo αυτό και το κάνεις drag and drop σε κάποιο daw (φτάνει να συνεργάζονται) θα μπορέσεις να το διαμορφώσεις με τον δικό σου τρόπο (breaks, fills, αλλαγές).

 

Μελετάω Σιδηρόπουλο για να φτάσω στους Queen.

H ατάκα της Παρασκευής....  ;D

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μελετάω Σιδηρόπουλο για να φτάσω στους Queen.

H ατάκα της Παρασκευής....