Προς το περιεχόμενο

Βοηθεια σχετικά με κούρδισμα τυμπάνων...


NemOOO

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους και σε όλες.....

 

Τον τελυταίο μήνα είμαι ένας ευτυχής κάτοχος της sonor 505 ...

Το προβλημα είναι ότι επειδή είμαι πολύ αρχάριος ακόμα δεν ξέρω να κουρδίσζω καλά....

 

Μετα απο ένα search που έκανα στο noiz βρήκα κάποια links για κούρδισμα τυμπάνων....

 

Το πρόβλημα όμως είναι...Ότι μπορεί τη διαδικασία να την ξέρω, δεν ξέρω πώς πρέπει να είναι ο τελικός ήχος των τυμπάνων....

 

Γίνεται κάποιος να γράψει ενα tutorial για κούρδισμα τυμπάνων ή να μου εξηγήσει κάποια βασικά πράγματα όπως :

 

-Πόσο τεντωμένο πρέπει να είναι το κάθε δερμα?

-Θα είναι τα δερματα και πανω και κάτω τα ίδια τεντωμένα?

-Έχεται κάποιο link που ίσως να με βοηθούσε σχετικά με αυτό που ψάχνω?

 

 

=======Ευχαριστώ εκ των προτέρων.... :)

Time is just a fraction of the sine.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά, θα πρέπει η μεμβράνη να έχει ομοιόμορφο ήχο σε όλη της την επιφάνεια. Αλλιώς θα ακούγεται "ντενεκές", όπως λέμε. Ένα σύντομο και περιεκτικό link για να αρχίσεις είναι αυτό. Για κάτι παραπάνω πήγαινε εδώ. Καλή συνέχεια.

P>Πρρουτ!</P>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τhanx....

 

Να σε ρωτήσω και κάτι ακόμα....Υπάρχει περίπτωση μετα το πρώτο κούρδισμα (που προσωπικά ο ήχος δεν μου άρεσε) να αρχίσει με το παιξιμο να στρώνει σιγά σιγά...?

 

Γιατί μετά απο καμια βδομάδα που παίζαμε μουσική τώρα μου φαίνεται να έχει διορθωθεί ο ήχος.....

Time is just a fraction of the sine.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες