Προς το περιεχόμενο

Μπασίστας ψάχνει synth


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ τους πληκτραδες του φορουμ.

 

Κύριοι ψάχνω  synth  για υπεργαλαξιακα ταξίδια ;D, τωρα τις κρύες νύχτες του χειμώνα, να φτιάχνω πλάτες και να χαζεύω με το μπάσο.

Θελω απ αυτά με τα  κουμπιά και τους διακόπτες  ,απλό ,φτηνό ,αναλογικό και vintage (ως προς την εμφάνιση 8) )

 

Είδα το korg monotribe  (κατι τετοιο ψαχνω) αλλά είχε ribbon key pad …θα προτιμούσα κανονικά πλήκτρα ,δυο οκτάβες ας πούμε.

Α, και αν είχε και μοτίβα  τύμπανων θα ήταν super.

 

Κατατοπίστε με είμαι άσχετος  ;D

 

rust never sleeps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εμένα ο Waterfall-K με έψησε άγρια για αυτό:

http://www.thomann.de/gr/m-audio_venom.htm

 

Μπορεί να τον προλαβαίνω απλά  ;D ;D ;D

 

Απλά είναι virtual analog, πειράζ πολύ;  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλα ζητας. Οι λεξεις "απλό ,φτηνό ,αναλογικό" δεν πανε μαζι, εκτος κι αν μιλαμε για αστειες περιπτωσεις τυπου korg Μonotribe. :-X

Τι "πλατες" να κανεις μ'αυτο το κουτι? Οι "πλατες" θελουν και πολυφωνια, τουλαχιστον οπως εννοω εγω τις "πλατες". Αν εσυ οταν λες "πλατες" εννοεις καποιο arpeggio απο mono-synth, πασο.

Το πρωτο "(υπερ)απλο & αναλογικο" που μου ερχεται στο μυαλο ειναι καποιο Moog. 8)

Αλλα εχουν ενα μικρο μειονεκτημα: θα πρεπει να πουλησεις τουλαχιστον ενα μπασο απο τη συλλογη σου για να το αποκτησεις. :P

Γινε λιγο πιο συγκεκριμενος.

 

@LK, ουτε που μου περασε απ'το μυαλο, μια και μιλησε για αναλογικο, πεταξε και ενα Μonotribe και με μπερδεψε. :(

(αντε ρέι, ακομα να το παρεις τον Venom? Οταν το αποφασισεις δεν θα το βρισκεις και θα γελαω... :P)

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κύριοι ψάχνω  synth  για υπεργαλαξιακα ταξίδια ;D, τωρα τις κρύες νύχτες του χειμώνα, να φτιάχνω πλάτες και να χαζεύω με το μπάσο.

Pc και softsynth νέος και άσχετος...μην μπλέκεις με πολλά κουμπάκια.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή