Προς το περιεχόμενο

Re Amping


loopbasedmusic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kalhspera sto forum!

 

Douleuw me ena showgaze/indie rock sygrotima, se ena room pou noikiazoume, se ena studio. Ayto mou dinei th dynatotita gia peiramatismous.

To setup pou xrhsimopoiw sto recording, einai ULN2 karta hxou, SM57x2 (perimenw k ena AKG/vintage, seira D)Mesa Boogie, Line 6, Vox amps

 

Opote kai exw periorismous, logo twn 2 inputs,px: gia na parw to room, kai na peiramatistoume me ta petalia, giati vasizete kata poly o hxos s'ayta, ktl...

 

Ayto pou skeftika einai to reamping. afou tha exw to dry tou enisxyth, na to steilw mesw reamp pisw sta pedals, h' se allo enisxyth kai diafores alles efarmoges.

 

Exei asxolithei kanenas me reamping? an nai, exete kati na akousoume? thewreite oti aksizei to xrono tou, h' den tha dwsei tipota? peite idees!

 

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πολύ χρήσιμη διαδικασία το reamping και αν γίνει σωστά, δεν θα υπάρχει απώλεια στο τελικό αποτέλεσμα του ήχου σου. Αν δηλαδή προσέξεις να έχεις ένα ποιοτικό DI, μια καλή προενίσχυση, καθώς και ένα αξιοπρεπές reamping box, δεν θα παρατηρήσεις κάποια διαφορά στο reamped σήμα σου.

 

Σε πολλά στούντιο αποτελεί στάνταρ πρακτική εδώ και χρόνια. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο ειδικά αν στείλεις αλλού για μίξη και θέλεις περισσότερη ευελιξία, ή απλά θέλεις περισσότερες εναλλακτικές.

 

Ολόκληρο το επερχόμενο full-length άλμπουμ μας στο συγκρότημα που παίζω το κάναμε με αυτόν τον τρόπο και πραγματικά μου έλυσε τα χέρια με την έννοια ότι είναι μια ευέλικτη μέθοδος (πόσο μάλλον για quad track) για την χρήση που θέλουμε.

 

Για το θέμα σου τώρα, θεωρώ ότι 2 Inputs και 2 μικρόφωνα (αν κατάλαβα καλά ότι διαθέτετε) είναι υπεραρκετά για την ηχογράφηση μιας καμπίνας, όσα πετάλια και αν έχετε. Από τη στιγμή που δεν γράφετε ταυτόχρονα κιθάρες δηλαδή, τι έχεις στο μυαλό σου ώστε να μην σε καλύπτουν 2 είσοδοι;;

www.youtube.com/channel/UCelzEAB-vToaDU1y4jeUQpg

www.facebook.com/groups/garagevibe/ www.facebook.com/revoltedmasses http://vaggelisrevolted.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που σκεφτόμουν, είναι να αξιοποιήσω το ένα input, με το dry του ενισχυτή και το άλλο με το wet των εφε. Αυτό, όχι σε όλο το υλικό, απλά σε κάποια tracks, που βασίζοντε στα εφε. Σ'αυτή την περίπτωση θα χρειαστώ splitter? ή απλά DI?

 

Για το reamping, νομίζω δε χρειάζετε  DI, (ή χρειάζετε?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μπερδεψες λιγο...Τα πεταλια τα βαζεις η μπροστα απτον ενισχυτη η στο fx loop. Γιατι να κανεις κατι τετοιο;

Τρολολολολολολολ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ιδέα είναι:

 

guitar> DI> thru-pedals-input pre1 / DI out> guitar amp (miked)-inputpre2

 

δηλαδή να μην έχω καθόλου τα εφε στον ενισχτυτή, οπότε μετά, να έχω ένα mono dry, και ένα wet...λες να μη δουλέψει η ιδέα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για το λόγο, οτι ο κιθαρίστας σε κάποια κομμάτια, βασίζετε στα εφε του...επίσης αλλάζει παραμέτρους, πατάει άλλα, κλείνει άλλα,etc...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι απλά σου λέω ότι θα είναι χειρότερο το αποτέλεσμα αν γράψεις με εφφέ και μετά το στείλεις στον ενίσχυτή και μπει από πάνω η παραμόρφωση. Μπορείς να το έχεις όλο καθαρό και στα σημεία που θες κατά τη διάρκεια του remaping ανοίγεις τα εφφέ που θες στο fx loop του ενισχυτή και θα έχεις πιο φυσικό αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου